Ikävä sua ;_;

purrr

Mä en enää tiiä että mitä mun pitäis tehä. Me erottiin aika riitasissa tunnelmissa ja menin vielä sanomaan pahasti tästä :( enkä tarkottanu mitää mitä sanoin.. Mul on ollu kokoajan ikävä tuota miestä enkä tiiä kauanko kestän tätä enää. Se sai mut aina hymyileen huonoina päivinä ja oli mun tukena.. Mä haluaisin mennä puhumaan sille mutta en tiiä onko se jo varattu. Mä oon jopa nii epätoivonen että kuvittelen et tää mies kävis jossain omeglessa ja törmäisin siihen sattumalta siellä ja meidän juttu alkais toimimaan uudelleen.. ja tää erohan oli mun "idea" en tajua että mikä muhun meni ): niin miten mä alotan keskustelun vai alotanko ollenkaan, jos se vihaa mua ihan hirveesti tai on varattu koska en kestäis sitä tietoa enkä kyl kestä tätä epätietosuuttakaa ):

9

393

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tultakiville

      Ajatus kaunis. Kun lähdit toisen mukaan niin ymmärsit sen jo silloin että tulevaisuutesi ei ole hänen käsissään. Nyt elät sen ajtuksen kanssa. Ja kuten huomasit, puhuit jo menneessä aikamuodossa.

    • purrr2

      Mä tarvin apua tän kanssa D: haluisin vaan tietää että onko hän varattu mut en viitsi millään mennä puhumaan :(

      • juu123

        up^^


    • jesssse97

      Paska tilanne! Pyydä jotain tuttua että menis kysymään häneltä, että onko varattu?:) Jaksuja sinne!

      • Purrr

        Muuten joo mutta mul ei oo oikeen ketään :( ja kik pitäs olla olemassa eikä kellää kavereista ole.. Kiitos silti ❤️


    • 16plus17

      Sinä jätit hänet ja nyt maksat siitä kovaa hintaa. Ota tämä henkinen kipu opettavaisena kokemuksena, ehkä et jatkossa jätäkään ketään ihan kevyin perustein. Äläkä enää ruikuta entisen miehen perään. Muuten saatat olla tulevaisuudessa uudelleen samassa tilanteessa kuin olet nyt. Kun sitten olet päässyt yli, huomaat olevasi ns. "uudestisyntynyt" yhtä elämänkokemusta rikkaampana.

    • 198403

      Jos se kerran häirittee sua niin marssi kysyyn siltä

    • M....Mies

      Kirjoita hänelle viesti ja pyydä tapaamista vaikka kahvittelun merkeissä. Kyllä aikuiset ihmiset saa juttelemalla asiat selvitettyä ja molemille tulee parempi mieli. Ei sinun pidä miettiä sitä että onko hän vapaa vai varattu vaan sitä että saatte välit kuntoon niin voitte molemmat jatkaa eteenpäin hyvillä mieli yhdessä tai erikseen.

    • Höhöhöä

      Voi k....a parkaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe