Minun anoppi on 60 mutta hyvin viriili seksin suhteen ja onkin vähän sellainen... No kylän miehet on käyny vähän liikaakin kylässä. no minäkin himoitsen anoppiani vaikka ikäeroa on 30v. sehän minua anopissa kiihottaakin kun tiedän että on miestä saanut. no olen usein nuuskinut anoppini pöksyjä mutta nyt varastin ensimmäiset. on kyllä tullut niin hyvät tyydytyksen että jatkan varastelua... Kiinnijäämisen pelko on iso ja kiihottava, nyttenkin kun otin pöksyt niin pyykkikorissa ei ollut kuin yksi paita pöksyjen lisäksi joten aika helposti huomaa että jotain hävinnyt
haluttava anoppi
hessu_1985
3
759
Vastaukset
- hruy
Toteutat seksifantasioitasi tällä palstalla. Löytyykö muuta seksielämää, ei taida.
Olet säälittävä. - painokastavaimitä
Tiedätkö mistä sana viriili tulee? Se tulee latinan sanasta vir = mies. Anoppisi ei siis voi olla viriili! Nainen ei voi olla viriili!
- Täältäpesee
Säälittävä raukka tosiaan. Provoja aloittelee, ei ole ensimmäinen. Jätetään kommentoimatta tästä eteenpäin kaikki tällaiset. Nähköön pirun riivaama oman naurettavuutensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle442972Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362631Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532584Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt1012244Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle482084Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3381874- 1501546
- 731408
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231188Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.281175