Onko jotain paikkaa mistä löytäisi uskollisia ystäviä. Vuosien saatossa luottamus mennyt .
Mitä suosittelette
9
103
Vastaukset
- minäkans
Minulla sama juttu :( Tänään havahduin, että nyt riittää! Aijon hankkia ystävän menetettyjen tilalle. En jaksa enää olla yksinäinen. Mistä päin olet suomea?
- arvoton
ihmettelen monesti ihmisiä, joilla on ystäviä ja sukualisiinkin yhteys toimii, niin he eivät osaa olla kiitollisia siitä, että ihmisiä elämässä heillä on. Itse huomasin hankalan elämäntilanteen aikana, että yksi ainoa ystävä ja kolme sukulaista, (suuri suku), otti yhteyttä ja kysyi mitä kuuluuja kuinka voi. Heille siitä <3 :)
- kaverihakusessa
Täällä Pirkanmaalta yksinäinen nainen. Mistä päin te muut olette:)
Laittakaa postia niin katsotaan miten kemiat kohtaa
ei tässä ystäviä hirveämmin ole mutta on parhaimat ystävät on
60v-> naiset heillä on kekemusta ja kunnioitusta mutta joskus olen huomannut sitä että pitävät sanansa ja yrittää auttaa. mutt omani ikäiset ja vanhemmat ja nuoremmat naiset alkaa kilpailemaan ja se ei ole enää ystävyyttä vaan kateutta. äitilläni tulee joskus sitä vikaa että pitää löytää syyllinen jostakin. joskus pidän häntä, ettei hän puolusta minua vaikka sitten nähteni puolustaisi.- ikuisesti-yksin
Yksinäinen elämä, mitä tässä muuta voi kuin olla yksin. Ei kukaan oikeesti välitä.
- savojasavo
täällä olisi jollekkin uskollinen ystävä savosta.
- Mutkatonkarjalainen
Täällä olisi mutkatonkarjalainen 52v nainen hesasta, laita viestiä tutustutaan, tavataan!)
- koppelo000
Luottamus on tänä päivänä harvalle tuttu sana. Tuntuu että kukaan ei enää pidä puheitaan, eikä seiso sanojensa takana. Onko se niin helppoa piiloutua sen profiilin taakse, ettei tarvitsekkaan?
Olen törmännyt elämässäni usein tähän että luvataan ihan mitä vaan eikä ole aikomustakaan lupaustaan pitää, kuten vaikka sovitaan joku tapaaminen niin ei sitten edes viitsitä ilmoittaa jos ei pääsekkään?? Raivostuttavaa! Ja jos tästä asiasta mainitsen niin sitten suututaan..
Olen aina yrittänyt pitää sanani ja lupaukseni ja jos olen joutunut ne perumaan, on minulla vielä sen verran käytöstapoja että osaan asiasta ilmoittaa.
Ehkä tämänkin takia on niin vaikea löytää enää ketään ystävää johon uskaltaa luottaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olenko alkoholisti? Mielipiteitä kaipaan
En oikein tiedä mitä tällä haen, oli vaan pakko päästä avautumaan jonnekkin missä voi sen tehdä anonyymisti..Olen 32 vuo1212209SAK:n vaatimus palkankorotuksista on täysin päätön
SAK:n esitys noin hurjista palkankorotuksista on päätön. Ja vaikka ne toteutuisivatkin, johon en usko, valuvat hyödyt ul2631494En vaan jaksa
Enää tätä, kun asiat ei etene mihinkään. Jos ja kun kohdataan, kohtelen sua kuin kaikkia muitakin. Eihän se poista sitä341303Ensitreffit Matti lataa totuuden seksiasioista Taina-morsion kanssa: "Fyysinen kosketus ja seksi..."
Harmi juttu tämä Matin ja Tainan ero. Olisikohan vielä ollut jotain tehtävissä... Lue lisää: https://www.suomi24.fi/v71107Voin kertoa sinulle
Että olen todella rakastanut sinuun. Tämä on jotain mitä en ole koskaan ennen kokenut. Olen uskonut että tunnet samoin.36985- 50916
Mitä sinä nainen haluat elämältä
Minä haluan sinut mutta koska se on mahdoton haaveeni niin en voi muutakuin hiljaa ja kaukaa rakastaa epätoivoisesti sää33844+10% palkankorotukset työntekijöille! hyvä ammattiliitot!
Niinhän sitä sanotaan että metsä vastaa niin kuin sille huudetaan. Ja oikeistohallitus ja työnantajat huutelivat sellais254842It's a fairytale
"It's a fairytale I can't explain Full of words I don't know how to say And without a little twist of fate I know I'd st9836Gallup: Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle Maajussille morsian -juontajana?
Maajussille morsian on koko kansan suosikki. Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Vappu Pimiälle juontajana? Erinomainen34810