Mitä suosittelette

yksinäinenihminen

Onko jotain paikkaa mistä löytäisi uskollisia ystäviä. Vuosien saatossa luottamus mennyt .

9

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkans

Minulla sama juttu :( Tänään havahduin, että nyt riittää! Aijon hankkia ystävän menetettyjen tilalle. En jaksa enää olla yksinäinen. Mistä päin olet suomea?

• arvoton

ihmettelen monesti ihmisiä, joilla on ystäviä ja sukualisiinkin yhteys toimii, niin he eivät osaa olla kiitollisia siitä, että ihmisiä elämässä heillä on. Itse huomasin hankalan elämäntilanteen aikana, että yksi ainoa ystävä ja kolme sukulaista, (suuri suku), otti yhteyttä ja kysyi mitä kuuluuja kuinka voi. Heille siitä <3 :)

• kaverihakusessa

Täällä Pirkanmaalta yksinäinen nainen. Mistä päin te muut olette:)

• Laittakaa postia niin katsotaan miten kemiat kohtaa

• ei tässä ystäviä hirveämmin ole mutta on parhaimat ystävät on
      60v-> naiset heillä on kekemusta ja kunnioitusta mutta joskus olen huomannut sitä että pitävät sanansa ja yrittää auttaa. mutt omani ikäiset ja vanhemmat ja nuoremmat naiset alkaa kilpailemaan ja se ei ole enää ystävyyttä vaan kateutta. äitilläni tulee joskus sitä vikaa että pitää löytää syyllinen jostakin. joskus pidän häntä, ettei hän puolusta minua vaikka sitten nähteni puolustaisi.

• ikuisesti-yksin

Yksinäinen elämä, mitä tässä muuta voi kuin olla yksin. Ei kukaan oikeesti välitä.

• savojasavo

täällä olisi jollekkin uskollinen ystävä savosta.

• Mutkatonkarjalainen

Täällä olisi mutkatonkarjalainen 52v nainen hesasta, laita viestiä tutustutaan, tavataan!)

• koppelo000

Luottamus on tänä päivänä harvalle tuttu sana. Tuntuu että kukaan ei enää pidä puheitaan, eikä seiso sanojensa takana. Onko se niin helppoa piiloutua sen profiilin taakse, ettei tarvitsekkaan?
      Olen törmännyt elämässäni usein tähän että luvataan ihan mitä vaan eikä ole aikomustakaan lupaustaan pitää, kuten vaikka sovitaan joku tapaaminen niin ei sitten edes viitsitä ilmoittaa jos ei pääsekkään?? Raivostuttavaa! Ja jos tästä asiasta mainitsen niin sitten suututaan..
      Olen aina yrittänyt pitää sanani ja lupaukseni ja jos olen joutunut ne perumaan, on minulla vielä sen verran käytöstapoja että osaan asiasta ilmoittaa.
      Ehkä tämänkin takia on niin vaikea löytää enää ketään ystävää johon uskaltaa luottaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      129
      2228
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1848
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1419
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1277
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1221
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      93
      1038
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      927
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      87
      890
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      790
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      114
      731
    Aihe