http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1447726451126.html
No siinähän se totuus tulikin naisen suusta. Tylsiä ollaan eikä meissä ole mitään hyvää, kyllä nainen tietää kun on jakanut persettä kaikenlaisille jännämiehille.
Hottis Martta sanoo, Suomalaiset miehet on rumia
24
272
Vastaukset
- tosiasiatontyhmiä
Näinhän se on, aika harva mies on kaunis. Meitä rumempia on enemmistö. Mutta en minä kyllä mitään Hottis-Marttaa kaipaakaan. Ulkonäkö ei ole kaikki kaikessa.
- igcicvivi
Naiset on oikeasti rumempia, samat geenit mutta naisilla meikkiä naamassa..
- huhuhuhuhuuh
Vois tuokin muovitissinarsisti pitää turpansa kiinni.
- 1410
Eihän nyt tokikaan! Juuri siksi hänet on tuohon ohjelmaan valittu, että ei pitäisi turpaansa kiinni. Ihan samoin kuin Bile-Danikin. Typerät laukomiset kuuluvat ohjelman formaattiin. Siksi palstapojat sitä ohjelmaa seuraavat.
- stna-turpa-kii
Saatana että pistää vihaksi! Voisi katsoa peiliin ja pitää turpansa kii!!
- igifificic
Hyvä esimerkki naisten hypergamiasta, tuo nainen on itse ruma ja haukkuu muita rumiksi... millä oikeudella?
- Ex----------PUA
Juuri näin.
Ja tuolle on sama asia nostanut kusen päähän: miesten aloitteellisuus.
Sekä hämäävä, iästä johtuva piikki Ma:ssa. Se ei todellakaan ole sen mukana loppuelämää. - helgamies
Nuoren naisen halu hypergamiaan on selviö ja tunnustettu fakta:
"22-vuotias Martta Siidorov on Vantaalta kotoisin oleva mallintöistä ja pr-alan tehtävistä kiinnostunut nuori nainen.
– Miehen on oltava varakas ja menestynyt, mutta laihoista, lyhyistä ja lihavista miehistä en pidä, Martta kertoo mieskriteereistään."
http://www.menaiset.fi/artikkeli/ajankohtaista/tv/tassa_ovat_hottikset_sarjan_kuumat_sinkut_joille_ei_todellakaan_kelpaa
- miestenvuoro
Pulla paasaa aina kurpparaivosta. Mitähän raivoa tämä nyt sitten on ja miksi ei pulla ole täällä hehkuttamassa kuinka palstalla raivotaan?
- Ex------------PUA
Kurpparaivoa. Tuo on nyt 23, pari vuotta se on 25, ja sitten on kurppa ulkonäön ja luonteen suhteen samalla tasolla.
Se on tyypillinen jännämiesten metsästäjä ja hypergami, joten ennuste toteutuu aika varmasti.
- luomukunniaan
Eikös tämä ole sama sama nainen joka on leikellyt itseänsä vähän jokaisesta paikasta?
- megaperse
Sinäkö et saanut, tyytymätön valittaa..
- rumilus33
Naiset vihaa rumia miehiä vaikka nainen olisi itse ruma. Niin se on että rumat ei kelpaa rumille.
- ätminki
Anteeksi naiset että joudutte sietämään rumuuttani
- ykskkasskoooo
Miehet raivoaa kommenttiboxeissa " JOO EI MUSTAKAAN TOI MARTTA NÄTTI OLE , KAMALA ÄMMÄ"
!!
Jos Martta olis sanonut, että suomalaiset miehet on komeita ja ihania, niin suurin osa olis kehunu Marttaa- tylsämies
Tuo on varmaan totta.
- Ex----------PUA
Jos se olisi kaunis, se ei olisi silloin käynyt lukuisissa leikkauksissa, etenkään tuolla loppuptuloksella, millä se on edelleenkin tuollainen poikavartaloinen lattaperse, jolla on ohuet hiukset. HYvin klassinen suomalaisen naudan vartalomalli, toinen vaihtoehto on mallia "tankki-tiina".
Lisäksi se puhuu pussiin itsensä, sillä se seurustelee suomalaisen miehen kanssa. - Naisasialooseri1
Martta on ruma arkinen tuulipukunainen, vaikka luulee muuta olevansakin kuten suurin osa naisista, tuo vain on tarpeeksi tyhmä kertoakseen sen julkisesti ja näin tehden itsestään vielä naurettavamman.
Luulisi Martan tajuavan, varsinkin kun on ilmeisesti virolaista syntyperää, että miehen kuuluukin olla ruma ja naisen kaunsi - wokeupanddance
On tää hauskaa millainen setämiesraivo täällä heräsi!
- Ex------------PUA
Sanoo kurppa? Ajattelitko olevasi Martan(kaan) tasoa?
- wokeupanddance
Ex------------PUA kirjoitti:
Sanoo kurppa? Ajattelitko olevasi Martan(kaan) tasoa?
Mitäs se taso kuuluu milläänlailla setämiesraivoon?
- helgamies
Tämä nainen on kokeillut miehiä laidasta laitaan ja kokeilee myös naisellisia naisia;)
- helgamies
Nainen ei harrastaisi naisen kanssa seksiä, paitsi kännissä;)
- Naiset.syrjii.rumia
joku isis tyyppi sais ampua tuollaiset naiset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305842Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144404Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391569Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 681313
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161