Käytkö pikkujouluissa?
pikkujoulut
63
263
Vastaukset
En.
- pikkutonttu
Miksi et?
- pikkutonttu
HC-ätmel kirjoitti:
En halua. >:-(
Vammainen?
- pikkutonttu
En laittanut äskeistä kommenttia. En ole itsekään käynyt pikkujouluissa moneen vuoteen.
- kotillatparhaita
En käy enkä muissakaan illanvietoissa.
- Kilttiatm
Missä järkätään rumien atmien pikkujoulut?
- EnhautaudukotiiN
Käyn, työpaikan pikkujoulut ja sit kahden eri kaveriporukan kans käydään syömässä. Ostin joulunpunaisen topinkin.
Jokaisen oma valinta- mun mielestä tuo kivaa vaihtelua tähän pimeään aikaan. Saa tavata ystäviä. Ja pääsee käymään vähän ihmisten ilmoilla :) saa vähän tälläytyäkin. Tiiä vaikka tapais jonku ihanan. Silmät auki kuljen. - surullinen-
Työpaikalla on järkätty pikkujouluja. Mnua ei ole kutsuttu kertaakaan. Ne tekee sellasen kutsun mutta minä en ole saanut.
- halutonmies
Meidän työpaikalla on joka vuosi pikkujoulut mutta koskaan en ole mennyt koska työkaverinaiset on niin rumia ja vanhoja. Yleensäkin kaiken maailman firmoissa on töissä vain iäkkäitä naisia. Lukion tai yliopiston pikkujoulut sen sijaan.....
- Onluntatulvillaan
On raikas räntä sää <3
- PukkiJoulun
Saatan tulla pukiksi paikalle, jos riittävän moni nainen mua kaipailee.
Lahjoja en jaa, mutta polvelle pääsee istumaan (ilman housuja). - Ktm40
Ei ole tiedossa pikkujouluja.
- Ktm40
Ehkä sittenkin tutun harrastusporukan pikkujouluissa tulee käytyä.
- pikkutonttu
Meinattiin tyttöporukassa järjestää omat pikkujoulut.
- huoria.kaikki
Tyttöporukan pikkukouluissahan yleensä kyrpä sukeltaa ennen näkemättömällä raivolla.
- huoria.kaikki
huoria.kaikki kirjoitti:
Tyttöporukan pikkukouluissahan yleensä kyrpä sukeltaa ennen näkemättömällä raivolla.
Pikkujouluissa jopa enemmän.
- Ikis__M
Tyttöporukoiden pikkujoulut kyllä tiedetään.
- Ex--------PUA
Ikis__M kirjoitti:
Tyttöporukoiden pikkujoulut kyllä tiedetään.
Mistä tiedät? :D
- pikkutonttu
huoria.kaikki kirjoitti:
Luulenpa että meidän pikkujouluista on kyrvät kaukana, paitsi jos tulet kuokkimaan.
Duunipaikan pikkujoulut ja kaveriporukan omat pikkujoulut. Sitten olisi harrastusporukoiden pikkujouluja, mutta ne jätän väliin.
Yhdet pikkujoulut takana ja parit edessä. En käy aina, mutta joskus on kiva.
- Ikis__M
Joo, varmaankin tulee käytyä.
- plaaahhh
'Firman' pikkujoulut olisi luultavasti ikimuistoiset... Olisin siellä yksin, joten taidan jättää väliin.
- Ikis__M
Onko siellä teidän kylällä yrittäjäyhdistystoimintaa? luulisi että ne järjestäisi jotain yhteistä pienemmille toimijoille.
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Onko siellä teidän kylällä yrittäjäyhdistystoimintaa? luulisi että ne järjestäisi jotain yhteistä pienemmille toimijoille.
Varmaan olisi, mutta ei oikeastaan kiinnosta. Mä olen edelleen tylsä kun en ryyppää ja rällää. Kai siellä voisi olla selvinpäinkin, mutta selvänä en ainakaan kestä pikkujouluja :D
- Ikis____M
plaaahhh kirjoitti:
Varmaan olisi, mutta ei oikeastaan kiinnosta. Mä olen edelleen tylsä kun en ryyppää ja rällää. Kai siellä voisi olla selvinpäinkin, mutta selvänä en ainakaan kestä pikkujouluja :D
Komeita miehiä?
- plaaahhh
Ikis____M kirjoitti:
Komeita miehiä?
Joo niitä näkee toisinaan telkkarissa :)
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Tuo edellinen oli trolli. Omana kommenttina että voihan siellä syömässä käydä ja sitten vaivihkaa hiippailla pois kun ryyppääminen alkaa, voishan siellä vaikka jotain duunikeikkaa tulla hyvässä lykyssä, ei ainakaan haitaksi varmaan ole tuntea muita alueen yrittäjiä.
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Tuo edellinen oli trolli. Omana kommenttina että voihan siellä syömässä käydä ja sitten vaivihkaa hiippailla pois kun ryyppääminen alkaa, voishan siellä vaikka jotain duunikeikkaa tulla hyvässä lykyssä, ei ainakaan haitaksi varmaan ole tuntea muita alueen yrittäjiä.
Hei. Vielä en ole menettänyt otetta ja tajusin rölliksi ja röllille sen arvoinen vastaus :)
Onhan tuossa pointtinsa, oon vain niin epäsosiaalinen tollaisissa tilanteissa, että tuskin saisin sanaa suustani. - Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Hei. Vielä en ole menettänyt otetta ja tajusin rölliksi ja röllille sen arvoinen vastaus :)
Onhan tuossa pointtinsa, oon vain niin epäsosiaalinen tollaisissa tilanteissa, että tuskin saisin sanaa suustani.Kieltämättä jos ei ota alkoholia ja ennestään tuntematonta porukkaa paljon voi se alkuun ahdistaa mutta kyllä siinä varmaan äkkiä rentoutuu kun huomaa ettei ne kaikki muutkaan toisiaan tunne entuudestaan. Yksi pienyrittäjäkaverini toisinaan käynyt noissa yrittäjäkokoontumisissa ja kyllä se kai ainakin on nähnyt ihan hyvinä tapahtumina vaikkei juurikaan työhommiin ole ollut vaikutusta.
- plaaahhh
Ikis__M kirjoitti:
Kieltämättä jos ei ota alkoholia ja ennestään tuntematonta porukkaa paljon voi se alkuun ahdistaa mutta kyllä siinä varmaan äkkiä rentoutuu kun huomaa ettei ne kaikki muutkaan toisiaan tunne entuudestaan. Yksi pienyrittäjäkaverini toisinaan käynyt noissa yrittäjäkokoontumisissa ja kyllä se kai ainakin on nähnyt ihan hyvinä tapahtumina vaikkei juurikaan työhommiin ole ollut vaikutusta.
Saan kutsun joka vuosi raksanuorten kekkereihin. En tiedä miksi kun olen jo Kurppa :) ehkä sitten tänä vuonna uskaltaudun tähän porukkaan. Tai sitten mun pitää alkaa ryyppäämään.
- Ikis__M
plaaahhh kirjoitti:
Saan kutsun joka vuosi raksanuorten kekkereihin. En tiedä miksi kun olen jo Kurppa :) ehkä sitten tänä vuonna uskaltaudun tähän porukkaan. Tai sitten mun pitää alkaa ryyppäämään.
Käväise siellä, viiteryhmä on semmoinen että vientiä ainakin piisaa kun porukasta suurin osa lienee miespuolisia, nuoret raksaurhot kilvan piirittää :)
- atännä
Joo. Yhdet onnistuneet jo oli, toiset on tulossa ja kolmannet jätin väliin. Ehkä neljännet kaverien kesken. Kivojahan ne on, kun on hyvä porukka. Ikävien ihmisten seurassa en halua viettää aikaani.
- Ikis______M
"Ikävien ihmisten seurassa en halua viettää aikaani."
Mitä sitten teet palstalla? - Ikis__M
Ikis______M kirjoitti:
"Ikävien ihmisten seurassa en halua viettää aikaani."
Mitä sitten teet palstalla?Tuo oli trolli mutta kysymys oli hyvä :)
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Tuo oli trolli mutta kysymys oli hyvä :)
Sinä olet mm. ikävä ihminen
- Ikis__M
atännä kirjoitti:
Niin varmasti kun en ole kaikesta samaa mieltä kanssasi :)
- atännä
atännä kirjoitti:
Sinä vähän olet, kun kirjoittelet toisten nimimerkeillä.
- atännä
Ikis__M kirjoitti:
Tuo oli trolli mutta kysymys oli hyvä :)
Oletko siis ikävä ihminen?
- ajänskä
A tännä viikonloppun vai vasta seuraavana?
- PikkuLikka
Aion mennä, kahdet luvassa, mutta en ole vielä päättänyt menenkö fiksusti ja ilon kautta, vai pistänkö ranttaliksi.
- totuudenkertojamister
Pikkujoulut nainen pistämässä ranttaliksi = "kaikki vain tapahtui"
- PikkuLikka
totuudenkertojamister kirjoitti:
Pikkujoulut nainen pistämässä ranttaliksi = "kaikki vain tapahtui"
Lähinnä ajattelin juoda hieman liikaa ja sanoa kaikille suorat sanat.. Mutta voisihan tuokin olla vaihtoehto. Jos niin kävisi, se olisi kyllä ihan tietoinen valinta ja päätös. En ole niitä naisia joille "asiat vain tapahtuu".
- totuudenkertojamister
PikkuLikka kirjoitti:
Lähinnä ajattelin juoda hieman liikaa ja sanoa kaikille suorat sanat.. Mutta voisihan tuokin olla vaihtoehto. Jos niin kävisi, se olisi kyllä ihan tietoinen valinta ja päätös. En ole niitä naisia joille "asiat vain tapahtuu".
Naisille se on aina vaihtoehto, jopa ainoa vaihtoehto.
Mitä sanoisit kaikille? - PikkuLikka
totuudenkertojamister kirjoitti:
Naisille se on aina vaihtoehto, jopa ainoa vaihtoehto.
Mitä sanoisit kaikille?Sen, mitä heistä ja heidän käytöksestään ajattelen.
- PohPuhPih
Nää on upeita!
Siis ihmiset, jotka avautuvat pikkujouluissa ja kertovat syvimmät tuntonsa juotuaan muutaman liikaa. Miten sitä ilman tietäisikään että "vittu, shää ooth ihannn shuoraan helvetishtä" tai "millä sinä olet kääntänyt kaikki nämä ihmiset minua vastaan?!!" sekä "sä olet sika, sovinistisika!".
Sitten seuraavalla viikolla ollaan niin vaikeita ja kuljeskellaan pitkin seinänvieriä. Ja parin kukauden kuluttua alkaa taas jurppia ja patoutumia syntyy, kunnes uudet pikkujoulut jälleen koittavat ja voi jälleen avautua kaikesta turhasta.
Huvittavaa ja sangen inhimillistä. - PikkuLikka
PohPuhPih kirjoitti:
Nää on upeita!
Siis ihmiset, jotka avautuvat pikkujouluissa ja kertovat syvimmät tuntonsa juotuaan muutaman liikaa. Miten sitä ilman tietäisikään että "vittu, shää ooth ihannn shuoraan helvetishtä" tai "millä sinä olet kääntänyt kaikki nämä ihmiset minua vastaan?!!" sekä "sä olet sika, sovinistisika!".
Sitten seuraavalla viikolla ollaan niin vaikeita ja kuljeskellaan pitkin seinänvieriä. Ja parin kukauden kuluttua alkaa taas jurppia ja patoutumia syntyy, kunnes uudet pikkujoulut jälleen koittavat ja voi jälleen avautua kaikesta turhasta.
Huvittavaa ja sangen inhimillistä.Kyllä mun mielestä pikkujouluissa pitää jotain viihdettä olla, mikä niitten pointti muka muuten olisi. Pikku sekoilu ja itsestään pellen tekeminen aina silloin tällöin virkistää kummasti.. Ja puhdistaa ilmaa.
En aio häpeillä jälkikäteen. Käyttäydyn, niin kuin ei mitään olisi tapahtunut, tai sitten pyydän anteeksi, jos menen liian pitkälle. Sitä paitsi, ei kaikki välttämättä olen negatiivista, mistä voi pikkujouluissa avautua.. - ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Miten se olisi mahdollista?
Jos kukaan mies missään ei voi pitää haluttavana naista jolla ei ole isoja tissejä, on mahdottomuus että mitään tapahtuisi. - PikkuLikka
ATM-automaatti kirjoitti:
Miten se olisi mahdollista?
Jos kukaan mies missään ei voi pitää haluttavana naista jolla ei ole isoja tissejä, on mahdottomuus että mitään tapahtuisi.En ole sanonut " ei kukaan mies ikinä missään ", vaan " hyvin harva mies joskus jossain".. Vaikeaahan se oliskin, enkä ole kauhean optimistinen, mutta ainahan voi kuitenkin tehdä päätöksen yrittää. Ehkpä näin pikkujouluaikaan, palstalaisilta saadun tsemppauksen ja mv -lehden norsu -videon rohkaisemana, voisin onnistua jallittamaan jonkun humalaisen kanssani lakanoitten väliin.. Pidempi suhde onkin sitten hankalampi juttu.
- että.silleen
Me päätimme tällä porukalla tänään; järjestää pikkujoulut joulukuun kuudes päivä. Samana päivänä voidaan juhlia sitten Suomen entistä Itsenäisyyspäivää!
Poltamme sähkökynttilöitä jokaisella ikkunalla, hartaudella...Suomelle!
Soitamme sipeliuksen Finlandia hymnin ja syömme ensimmäisen jouluruoka illallisen noutopöydästä!
Samalla ihmiset tutustuvat toisiinsa, meitä on vielä vähän tässä yhteisössä.
Nythän meillä on keskushallinto EU:ssa ja rautarouva Saksassa, joka määrää tahdin! Eduskunta on lähes tarpeeton, puolellakin porukalla saisi näitä hölmöläisten tyhmyyksiä tarpeeksi tehtyä! Osan tyhmyyksistä voisi jättää hyvin tekemättäkin.
Ja tulisi toki halvemmaksi "rahvaalle", jäisi enemmän varoja lähetettäväksi eurooppaan ja jaettavaksi pakolaisille täällä.
Lähden kierrokselle, tarvitseeko talossamme joku ehkä apua...- Ikis__M
Sulla on sitten homma jo hanskassa tai ainakin melkein? Onnea vaan ja menestystä hommeleihin.
- Ex-----------PUA
En käy, koska ei ole kavereita tai työkavereita. Haulikon imeskelijää en kehtaa kutsua.
En käy mutta voisin mennä sellaisiin pikkujouluihin joissa vain minä olen paikalla.
- näillä.mennään
Olen menossa ainakin työpaikan pikkujouluihin. Salillakin olisi omansa, mutta en ole vielä varma siitä, kun en ketään tunne sieltä. Sitten vielä toisen harrastuksen pikkujoulut ovat tulossa vähän myöhemmin ja sinne olen menossa.
- ajänskä
Nettipikkujoulut joihin kutsuttu suljettu porukka nettityyppejä. Joo siis työpaikan pikkujouluissa sattuu ja tapahtuu yllättävän vähän mokia.
- Iso-joulu-on-parempi
En käy, koska en kuitenkaan saa sieltä pillua ja menisin kuitenkin kännissä möläyttämään jotain ja saisin kenkää seuraavassa YT:ssä.
- Urmas_Iso-Kyrpänen
Käyn pikkujouluissa panemassa.
- Olen_varma_asiasta
En käy pikkujoulussa työkavereitten kanssa !! koska EN ole tervetullut juhlimaan pikkujoulua.
- hyvääjoulua
Firman Joulu lounaalla kävin. Se on ihan hyvä tapa. Ei ole alkoholilla läträämistä.
Pari päivää ulkomailla firman piikkiin, tottakai käyn!
- Ei_niin_ikinä
En käy enkä ole koskaan käynytkään.
Tuo nykyinen keskivertoinen pikkujoulukäsite kyllä ilmentää hyvin suomalaisen mielen ytimen pimeyden syvyyttä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898266
- 926405
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon586263Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344861- 453311
- 503265
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo573052- 442839
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per512806- 492770