Onko enää tulevaisuutta

elämändynamiikka

Onko uskottomuus aina tietoinen valinta, mennäänkö siinä aina fiiliksen mukaan siitä huolimatta että voi vaarantaa sillä oman parisuhteensa vai ajaudutaanko siihen olosuhteiden pakosta. Mikäli omassa parisuhteessa kaikki toimii myös pedissä niin mikä saa ihmisen toistuvasti hakemaan ulkopuolista suhdetta. Miksi arjen pyörittäminen toisella vaatii kolmannen pyörän ja toiset selviytyvät siitä parisuhteen pelisääntöjä kunnioittaen. Miksi yleensä ihminen haluaa olla parisuhteessa jos kuitenkin on suurempi tarve harrastaa ulkopuolisia suhteita. Onko kyse itsekeskeisyydestä vai keskenkasvuisesta ihmisestä. Onko uskottomuuteen taipuvalla ihmisellä yleensäkään kykyä ottaa vastuuta omista teoistaan. Miksi jännitystä haetaan vaikka on suuri riski että siitä jää kiinni ja sen jälkeen ei elämä enää ole entisellään. Miksei ihminen ole rehellinen itselleen ja anna toiselle mahdollisuutta päättää omasta parisuhteestaan, tätä selän takana puuhaileva ei tee puolisolleen mahdolliseksi. Entisaikoina sanottiin että jos joku menee rikki se korjataan, nykyisin jos kokee pettymyksiä mennään hakemaan kolmatta pyörää eikä panosteta enää omaan parisuhteeseen. Onko tästä mitään tietä muutokseen vai onko uskoton osapuoli laitettava aisoihin osoittamalla hänelle ovea.

5

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iiiiii

      tietoinen valinta mun ukkomiehellä.kolmas vuosi menossa nähdään jokapäivä.ihana ihminen mutta tekee väärin.lastentaakse helppo piiloutua ettei voi erota.en halua käräyttää ketään enkä kellekkään pahaa mutta puhut asiaa.mä hukkaan elämäni kuin ennenkaikkea vaimo.

    • 8675

      Kyllä aikuinen ihminen tietää mitä tekee. Aivan varmasti tietoinenvalinta, se ottaako ko. ihminen vastuuta tekemisistään onkin sitten eri, vastuuttomuus tuossa onkin varmasti se pahin asia.

      Monoa vaan persuksille.

    • vuosi79

      Aloittajalle

      Miksi kysyt? Oletko kokenut jomman kumman roolin? Vai onko kysymys teoriastasi tai pohdiskelustasi ?

      • aloittajaap

        Asia pohdituttaa koska olen parisuhteen toinen osapuoli joka ei ole koskaan sopinut avoimesta suhteesta mutta sellaisen näköjään on saanut kun kumppani jatkuvasti pettää.


    • kertaustamuttatotta

      Tietoinen valinta on tehty jo siihen parisuhteeseen, se on rakkauden haudalla jos vieraat kiinnostaa siinä vaiheessa kun asutaan yhdessä.
      Mikäli kotona kaikki täydellistä tai edes välttävää ei kiinnosta kukaan toinen EI.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      117
      9416
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      46
      2780
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      155
      2529
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1786
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      13
      1590
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1474
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      8
      1386
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1326
    Aihe