Mistä te oikein ootte, vai ootteko sittenkään?
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-1447752773666.html
Tehkää IS:n testi. Mikä on henkinen kotikuntasi?
23
148
Vastaukset
Pitää vissiin muuttaa Tuuriin.
Kosmopoliittina en luottaisi tuuriin, niin kuin en muuhunkaan huuhaa kyselyihin, missä tietokoneesi paikannus on asetuksessa "käytössä", mutta jos on lusikalla annettu niin ei voi enempää vaatia. Jos kysymykset olisi aseteltu esim. näin. -Missä voi aina juoda, naida ja kalastaa....olisi ainakin miesten osalta saatu haluttua hajontaa.
- heippa-EU
Täällä se on. Koti.
https://www.youtube.com/watch?v=sr4J54Z8zQw Paska testi. Olen henkinen vantaalainen, vaikka testi väitti minua helsinkiläiseksi. Ei kai helsinkiläiseksi muutu vain muuttamalla Helsinkiin? Vaadin olla henkinen vantaalainen!
Paska ristiriita olla henkisesti vantaalaien ratikkakuski, se on kuin seilais kamelilla valtameriä:D
modelli kirjoitti:
Paska ristiriita olla henkisesti vantaalaien ratikkakuski, se on kuin seilais kamelilla valtameriä:D
Sinäpä sen sanoit.
Tuli taas mieleen Juoppohullun päiväkirjasta se kohtaus, jossa Juha Berg lähti lomalle etelään. Se juotti kamelikuskin känniin, pölli kamelin ja ratsasti sillä hotellinsa uima-altaaseen. Siinä sitä on kalliolaispojan henkistä vantaalaisuutta parhaimmallaan.
Vielä minäkin sen teen, ...kele!
Nou vei! Johan pomppas. Mihinkään ei voi enää luottaa. Testitkin pettää näin pahasti.
"Nyt se on testattu! Olenkin strömsöläinen
Ai kuinka ihanaa!
Sait saman tuloksen kuin
9% vastanneista."
xDD"Nyt se on testattu! Olenkin helsinkiläinen
Tiedän missä skurut kulkee!
Sait saman tuloksen kuin
12% vastanneista
"- kiItti_mies
Olenkin pieksämäkeläinen :) Missä on Pieksämäki? :)
- sxthsxth
Et kommentoinut Elisaketun viestiin. Naksuja syövä peräkammari pedofiili jota hahmoat, on sisäinen persemäen mikänäsi oikeasti. Hyvä testi. Pitää yhtä minäsi kanssa.
- sxthsxth
Mitä ihmettä? 13 prosenttia vastanneista: olen Turkulainen. Whatta..?
- määmy
Tampesteris e oo mtn vikaa, muuttasin kuiteski lähemmäs Stadii. Stadis ku o duunijuttui pari x per viikko.
- oot.laardiperse
Sinä ja sun duunis ja bändis ja muut... usko jo vittu että ketään ei kiinnosta
- määmy
oot.laardiperse kirjoitti:
Sinä ja sun duunis ja bändis ja muut... usko jo vittu että ketään ei kiinnosta
Faces Blondeist diggaa yli 1000 & keikkaaki pukkaa :). Jotai ollaa duunattu oikein.
- määmygano
Kerro bändin oikea nimi, niin minäkin voin tykätä
- määmy
määmygano kirjoitti:
Kerro bändin oikea nimi, niin minäkin voin tykätä
E juoruu.
no eisss... turku.
- oulurunoilija
Oulu. En muuta, ellei makseta
- oulun_mies
Muuta ihimeessä tänne :)
- oulurunoilija
oulun_mies kirjoitti:
Onko siellä paljon nuoria poikia ;)
- oulurunoilija
oulun_mies kirjoitti:
Kaikki työt on täällä ja uusia suhteita työmarkkinoinnilla en ajatellut luoda.
Kui mää tämmöse tekisi?
No tein mää, eikä tulos yllättäny. Jos olis vastaus ollu väärä, olisin tehny niin mont kertta et olis ollu oikia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Missä kokoomuksen naiset?
Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa1404231Finland is now Petter place
Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.382490Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita
HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.1442138Jorma Lind kuollut
Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet231194Toivon että kuulut elämääni
Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.711092- 541007
En unohda sua
En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on34935Mahdatko ymmärtää sitä
Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen63916- 47854
Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä
Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies104825