Ensimmäisillä treffeillä kahvilla käynnin jälkeen. Mikäli sitä kemiaa kipinää löytyy sudelmat muuttuvat kosteimmiksi, kädet vaeltavat vartalolla, pakaroilla rinnat haluan nähdä ensi tapaamisella, mikäli mielenkiintoa on toinen tapaaminen toisen kotona ilta päättyy yhteiseen vuoteeseen ja kiihkeään nussimiseen. Sitähän molemmat yleensä haluavat. Itselleni tuttu kuvio.m62.
Pussaillaan ainakin.
3
281
Vastaukset
- joku.raja
Hyi saasta. Ehkä jos sä kuiva kurttunaama saat jonkun 65 hoiviisi...
- htyuk
Saastatyttönen näkee seksissä aina vain pahaa. Ei kovin hääppönen ennuste.
- miesvm77
Niin se tuppaa menemään. Vaikka ei lähde mitään kummempaa hakemaan, vain tutustumaan, niin eiköhän kohta nainen ota paitaa pois ja istuu sylissä. Kiva juttu, ei siinä mitään. Tosiaan olen itse vielä sen verran toista kunnioittava, etten heitä edes ehdotuksia, en hakeudu iholle tms. Ihan tavallisia juttuja. No en harrasta treffejä, kyllähän sieltä jotain pysyvämpää haetaan, mutta ne muutamat kerrat kun on jaksanut liikkeelle lähteä, ovat päätyneet näin iloisissa merkeissä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä611725- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271270- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55664Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625