Piripäiväkirja

Vakkre

Katsoitteko Ylen dokkarin turkulaisista pirinisteistä? Päähenkilö oli pullea, nuorehko pirinainen. Pirinainen veti piriä, kävi vieroituksessa ja pyöri parisuhdekarusellissä. Dokumentin alussa nuori nistimies vannoi että nainen oli hänen elämänsä rakkaus, johon pirittäremme tokaisi "mulla on vähän erilaiset unelmat kuin sä". Vieroituksesta löytyi seuraava mies joka sai muutaman kuukauden yhteiselon jälkeen kuulla kirjaimellisesti "meidän pitäisi vähän puhua". Akka oli löytänyt entistä jännemmän jätkän. Hauska nähdä että naisten hypergamia pätee myös nistipiireissä. Pirinainen oli pulska kuin mikä vaikka narkkarien pitäisi yleensä olla hoikkia kun syöminen unohtuu huumeita käyttäessä. Jokainen narkkinaisen mies sen sijaan oli ihan hoikka ja normaalinnäköinen. Se viimeisin mies toi mieleen palstan oman Bicky Royalin. Surkeaa on miehen elämä Suomessa.

12

2668

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viime vuonna tein aloituksen palstalle kyseisestä naisesta ja dokumentista.

Nainen voi olla kuinka ruma, huonokäytöksinen ja huonon elämänhallinnan omaava, mutta miehiä riittää silti valkattavaksi asti. On tässä maailmassa kyllä jotain pielessä.

Kyseinen pullukka on muuten paksuna ja poikii ihan näinä päivinä. Saa nähdä kauanko nykyinen suhde kestää, mutta mikäpä siinä vaikka ei kestäisikään, sillä kyllä aina jostain löytyy joku tosielämän Timppa joka ymmärtää että kaikilla meillä on historia takanaan ja kaikki me teemme virheitä, eikä toista ihmistä voi omistaa.

• tarralenkkari666

Miksi miehet pyörii niiden huonokäytöksisien pirinistien ympärillä?
        Minun ympärilläni ei pyöri ikinä valkattavaksi asti, vaikka olen urheilullinen, enkä käytä piriä :(

• PikkuLikka

Varmaan miesten pitäisi alkaa ihan kollektiivisesti laittamaan prioriteettejaan järjestykseen.. Toisinaan näkee varsin hämmentäviä pariskuntia.. Mutta turha asiaa on harmitella, tuskin kenellekään täällä kelpaisi Piri-Pirre tai Nisti-Nico, eikä pidäkään, joten sekoilkoot keskenään.

Vilpitön mielipiteeni kuitenkin on, että narkkariäidit tulisi saattaa pakkohoitoon, vaikka heidän yksilön vapautensa siitä vaarantuisikin.

• HyiOlkoon

Niinhän se on että ne karmeimmat kotkatkin joku lopulta huolii, miksi miehillä noin keskimäärin on niin mahdottoman alhaiset standardit naisten suhteen? Jos miehet lopettaisivat olemasta tossukoita, tuollaiset naiset eivät pariutuisi eivätkä totisesti olisi noin leuhkia. Voisiko joku laittaa linkkiä, haluaisin nähdä tämän kyseisen dokumentin?

• tarralenkkari666

Henk koht kokemukseni perusteella mitä törkeämpi nainen, sen enemmän vientiä. Mikä teitä miehet vaivaa?

• Olen nähnyt samanlaisen dokkarin, mutta siinä pullea narkkarimimmi käytti subutexia eikä amfetamiiniä.

Noin muuten ihmettelen, miten te jaksatte jopa lihavien nistinaisten panoista olla huolissanne? Ovatko ne kohderyhmäänne vai miten se on mitään teiltä pois? Jotenkin vielä ymmärrän, että vituttaa, kun joku teille kelpaava kelpuuttaa vain paljon teitä parempia miehiä.

• MLjoskusmuinoinoli

Ratikka, säku oot palstoilla 24/7, nii missä saitil on eniten keskustelua nykyään?

• Toivotontapaus

Eiköhän se ole nimenomaan sen alleviivaamista, että aivan kaikilla naisilla on suuria kriteereitä miehille ja he saavat kriteeriensä mukaisia miehiä riippumatta siitä kuinka ongelmaisia ovat.

Tästä tietysti johtopäätös on se, että harvemmat kriteerit täyttävillä miehillä ei ole mitään toivoa, vaikka alentaisivat rimaansakin maahan asti.

• MLjoskusmuinoinoli kirjoitti:

Ratikka, säku oot palstoilla 24/7, nii missä saitil on eniten keskustelua nykyään?

Ai olenko?

• Toivotontapaus

Eikös naiset ole narkkaripiireissä kuitenkin vähemmistönä? Ei siis ihmetytä jos jokaiselle pi(i)rin naiselle olis useampikin mieskandidaatti.

• vaadinkompensaatiota

Lasilattian ansiosta naiset ovat kaikissa luuseripiireissä vähemmistö. Niin amiksissa, nörteissä, nisteissä, juopoissa jne.

• kurpparaivoaja

Eipä kaikkien naisten ympärillä pyöri miehiä.

Ei ole ikinä ollut miestä. Olen kylläkin ruma ja läski ja masentunut kurppa. Mutta täällä on käynyt ilmi, että tällaistenkin ympärillä pitäisi pyöriä miehiä. Mutta ei ole näkynyt minkäänlaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8373
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4664
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4343
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3483
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe