Sydän särkyin n.20-vuotta sitten ja sydän ei ole parantunut vieläkään ehjäksi, ei sen takia että olisin Exän perään vaan sen pettämisen seurauksena.
Onneksi on asiat on "TOISIN" , "sinkkuvero" on maksettu vuosia sitten ja nyt on aikaa itselleni ja laittaa "sellaista" !! mitä aikaisemmin ei ollut mahdollisuutta, SINÄ vain puutut elämästäni ;D !! tuskin en löydä sinua täältä, mutta ajatuksia olen laittanut luettavaksenne.
Ei ole tarvetta juosta misään baarissa "jatkuvasti" ,tanssia osaan jotakin ja tanssia haluaisin osata lisää, työssä oon päivät mutta yöllä ei saa nukuttua kun on niin ....kolkkoa ja yksinäistä mökissä.
Laittaisitko laastarin sydämmeeni JOS löydyt täältä? ;D .
Särkynyt sydän 20-vuotta sitten
Haava_sydämmessä
0
111
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.742355Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt371947- 1011223
- 49992
- 92910
Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.26837Äimän käki
Olen vähää vaille viisikymppinen mies, ja olen elellyt ilman parisuhdetta parisen vuotta. Nyt vihdoin ja viimein tuntuu,147703- 29700
- 41685
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?56598