Oisko muita laihduttajia?

Friiduu

Aattelin taas aloittaa laihduttamisen. Ainahan se on lipsunu, ihan aina.

Mutta nyt jotenki kummasti on itekseen pudonnut 8 kg puolen vuoden sisään. En tiedä syytä. Pitkään pyöri paino tossa 89 kg kohilla ja nyt ois 81 kg. Joten jospa nyt ois hyvä tilaisuus tarttua ns. härkää sarvista ja laihduttaa sellaset 20 kg.

Itellä painoa kertyny pikkuhiljaa vuosien aikana, osaksi masennuksen vuoksi. Mutta laiskakin olen ollut ja ruoka vaan on niin hyvää. :/

Mutta eli, tällä hetkellä painoa siis sellaset 81 kg ja pituuttahan mulla on vaan se 155 cm :( Joten aika paljon saa pudottaa palatakseen normipainoiseksi. Mikään keijukainen en oo ikinä ollu, vaikka joskus painoa on ollukkin vaan se 46 kg tällä samalla pituudella. Mutta sellanen 55 kg ois ihan unelma. Mutta ruumiinrakenteeltakin olen isohko ja mulla edelleen lihasmassaa tuolla läskin alla. Ennen urheilin paljon ja penkistäkin nousi teininä enempi kuin samanikäsiltä pojilta.

Mutta nyt jo niin monta vuotta huomaan käyttäneeni samoja löysiä vaatteita, leggareita yms., koska muut ei vaan mahdu. Että ensi kesänä tahdon todellakin näyttää hyvältä ja olla onnellinen ja pukeutua juuri niinkuin haluan, en vain niin, että mikä mahtuu päälle.

Joten jos muita "kohtalotovereita" niin tsempataan toisiamme. Kirjoittelen tänne aina välillä kuulumisia yms. Ja saa kommentoida ja kertoa omia juttuja :)

4

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihramies109.3kg

      No joo. Itse aloitin kanssa tänään laihdutuksen. Olotila ja näkymättömäksi naisille muuttuminen on varmaan kaksi hyvää syytä alkaa laihduttamaan.

      Eipä enää flirttailla mulle. Ainoastaan kaupan kassalla joskus sellainen pakkohymy naiselta tulee.

      Onneksi mulla on kaksi tervettä kätä ja vilkas mielikuvitus niin on aikaa pelailla pleikkarilla niin ei aika mene naisten huomionmenetyksen suremisessa.

      Ja onhan tämä yleisolotila sen verran vetämätön, että testaan toimiiko laihdutus vireystilan nostoon. Monihan sanonut kuinka laihdutuksen jälkeen on hyvä olo. Ei muuta kuin vähäkalorista meininkiä niin laihdumme. Pari kertaa viikossa käyn puntarissa niin säilyy tuntuma ja muistissa että laihdutus menossa.

      Tiistaisin ja perjantaisin käyn puntarilla. Jos muistaa ja parempihan se olisi muistaa, koska mulla laihdutus unohtuu jos ei puntarissa käy. Jääkaapilla muistan käydä automaattisesti senkin edestä.

      Otetaan kisa: Kumpi laihtuu ensin 6 kg. Sulla tavoite 81 - 6 = 75 kg.
      Mulla 109,3 - 103,3kg. Otatpa haasteen vastyaan tai et niin itseäni tää haaste sitoo yksipuolisestikin nyt. Luultavasti voitan, koska olen mies ja yleensä miehet selviytyy kilpailuissa paremmin. Mä voisin lopettaa syömisen kokonaan ja näillä ihroilla laihtuisin syömättömyydellä nopeammin kuin sinä syömättömyydellä koska olen jo valmiiksi ihraisempi.

    • täälläkanslaihduttaja

      Mä oon olut kuukauden laihiksella. Oon muutaman sentin pidempi kuin sinä. Aluksi painoin 74,6kg ja nyt painan 67,9kg eli 6,7kg on kuukaudessa lähtenyt. Olen ihan kohtuullisen tyytyväinen. Nyt olisi tavoite saada jouluun mennessä paino 60kg. Sitten bmi olisi 23.70 eli olisin normaalipainoinen. Tosin tuo on vain aluksi tavoitteena. Siihen päästyäni laihdutan varmaan vielä ainakin pari kiloa lisää. Liikun päivittäin 2-4h.

    • Lihavatoparmpia

      Kaikille laihduttajille nyt vaan tiedoksi. Onko vaan järkeä laihduttaa ja laihduttaa kun voi lihottaa ja lihotaa ja vielä lihoa! !!! Nyt kaikki ianikuiset laihduttajat olette kaikki rumia ja tyhmiä! Kaikki plösöt tällä palstalla ootte parhaita lihottakaa lisää Jes läskit rulaa! !

    • neuvojasulle

      Vähennä aterian kokoa mutta lisää kertoja, valkoiset jauhot ja sokeri pois, aerobista liikuntaa silloin rasva palaa eikä kuntosalitreenitkään pahasta ole, ne poistaa kuona aineita ja kuona aineet lisää turvotusta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1679
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1468
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1164
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1151
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe