Spermanluovuttaja etsii ulkomaalaista naista - Sperm Donator searches for a foreign woman
Hei, olen terve ja kunnollinen spermanluovuttaja ja etsin ulkomaalaistaustaista naista äidiksi. Olen hoikka ja harrastan myös urheilua. Olet hyvätapainen, kunnollinen ja terve. Ulkonäöllä muuten ei ole väliä. Voin rahoittaa lapsen tarpeita. Huom. en etsi seksiä, ja tapa olisi muumimukimenetelmä.
Ota yhteyttä niin keskustellaan lisää:
[email protected]
Hi, I'm healthy and decent sperm donator and I'm seeking for a foreign background woman as a mother for child. You must be decent, good and healthy. Your looks otherwise doesn't matter. I can afford child's needs. I'm not after sex and the method would be home insemination.
Contact so let's discuss further:
[email protected]
Spermanluovuttaja etsii ulkomaalaista naista
FatherSuomi
3
73
Vastaukset
- Pyhmuka
Lopeta jo vihdoin tuo jauhanta. Kiitos.
Please do finally stop that nonsence! Thanks..- oikke
Hyvin sanottu tolle mulkulle.
- hoh-ho-ja-ja
Jospa käytät nyt vaan sitä muumi-mukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389