Spermanluovuttaja etsii ulkomaalaista naista - Sperm Donator searches for a foreign woman
Hei, olen terve ja kunnollinen spermanluovuttaja ja etsin ulkomaalaistaustaista naista äidiksi. Olen hoikka ja harrastan myös urheilua. Olet hyvätapainen, kunnollinen ja terve. Ulkonäöllä muuten ei ole väliä. Voin rahoittaa lapsen tarpeita. Huom. en etsi seksiä, ja tapa olisi muumimukimenetelmä.
Ota yhteyttä niin keskustellaan lisää:
[email protected]
Hi, I'm healthy and decent sperm donator and I'm seeking for a foreign background woman as a mother for child. You must be decent, good and healthy. Your looks otherwise doesn't matter. I can afford child's needs. I'm not after sex and the method would be home insemination.
Contact so let's discuss further:
[email protected]
Spermanluovuttaja etsii ulkomaalaista naista
FatherSuomi
3
103
Vastaukset
- Pyhmuka
Lopeta jo vihdoin tuo jauhanta. Kiitos.
Please do finally stop that nonsence! Thanks..- oikke
Hyvin sanottu tolle mulkulle.
- hoh-ho-ja-ja
Jospa käytät nyt vaan sitä muumi-mukia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167220- 1992607
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1102241En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761628Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911129- 441029
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va461009- 99961
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6763- 46763