et ole tosissasi!

jkhh

Taas tätä jaarittelua tänne. Kumppanini päätti jälleen lähteä "lomalle" 2viikkoa ja minä pyöritän kotona elämäämme. Soitin että olisiko voinut tulla kotiin että joudun luultavasti sairaalaan. Olen kipeä ja jalassa voi olla tulppa. Vastaus oli,soitan kaverille joka tulee auttamaan jos muka tarvitsee että jätä avain ulos mistä löytää. Oikeesti,en mä halua tuntematonta ihmistä tänne meidän eläinten kanssa ja muutenkaan. Ja tämä loma niin hän 6 pvää sitten oli viikonlomalla ja sen 6pvää kotona ja nyt 2vk lomalla. Jos mä menen yksin kauppaan niin se on maailman loppu. Hän oli estänyt mun puhelut/viestit. Poistanut fb:stä ja estänyt siellä. Mä en edes enään tiedä miksi mä ottaisin hänet takaisin kun en saa ku haukkuja ja mitään en tee oikein. Mä pyydän tulla jos tilanne menee huonommaksi niin kotiin,mutta ei. Anteeksi sekava kirjoitukseni. Ja kiitos jos luit. Kuume nousussa 38.2

8

111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Merikarhuna

      Harmi. Kun voisi auttaa. Et ole yksin.

    • aalto7

      Älä ihminen hyvä edes ota huomioon tollasta ihmistä.Järjestä elämäsi ja sun eläimet toisella tavalla.Kaikkea hyvää ja jaksamista!!!!

    • Olisipa se niin helppoa. Järki ja sydän ei kulje käsikädessä. Ihanaa tuntea ja sanoa asioita kun miettiä kaikkea yksin,ihana kun on ihmisiä ketkä vastaa ja sillon tiedän että joku mua edes kuulee. Kuulluksi on hyvä joskus tulla,muutenkin kuin vaan mä olen niin paska.

    • ryvetettykyyhkynen

      Älä anna polkea itseisarvoasi. Vaihda oveen lukot: saa kumppani ajateltavaa. kun ei niin vain pääsekään "kotiin"

    • samaakäynläpijuuri

      ethän vaan satu asumaan imatralla... .

    • En asu Imatralla.

    • Kyllä se ero sieltä tuli ja ongelmia sen mukaan. Ihminen puhunut musta sellaisia asioita mitkä voisin oikeuteen asti viedä. Tulis vaan hakemaan tavaransa ja poistuis mun elämästä ja hakis itselleen ammatti-apua.

      • oppeliini1

        Laita hänen rojut muovipusseihin ja komeron nurkkaan. Tekstiviesti ja sähköposti " hae tavarasi tammikuun 10 päivään ( tai mikä tahaansa aika sinulle parhaiten sopii) mennessä jos haluat. Sen jälkeen vien ne pelastusarmeijaan. Voit hakea ne sieltäkin."
        Ei muuta. Vaihda oviisi lukot jos annoit "kumppanillesi" avaimesi.

        Sinun ei tarvitse esittää enää maksutonta palveluseuraa. "Kumppanisi" on sanoin ja teoin ilmaissut minkä arvoisena pitää sinua.

        On aika mennä eteenpäin ja etsiä laadukkaampaa seuraa. Tai olla ilman, ellei paljon parempaa ole!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3267
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1311
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1096
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      14
      1056
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      979
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe