Poromies ei haise

magivar

Mitä ovat nämä kirjotukset. Kattokaa ensin omhin housuihin kun syttelettä meittä siistejä poromiehiä

36

579

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyiiiiiiiiiiiii

      Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.

    • Turistii

      Tiedän useita poromiehiä, jotka ei ole vaihtaneet kalsareitaan 3 vuoteen, vaikka ovat päivittäin ulostaneet housuihin. Kuulemma se paska tekee housuista tosi jämäkät!

      • kokmon

        Henkistä-väkivaltaa poromiehiä kohtaan joka sivustolla, puuttukaa joku näihin kirjoituksiin nyt on aika saada kiinni joka keskustelun pilaaja.Poromies ei haise sen enempää kuin muutkaan ihmiset.


      • FartMan

        Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat..


      • oulä

        Ei tartte kumarella aamulla kun housut jämäkkänä oottaa punkan vieressä.Poro ei voi edes sanoa mies ? Laiska vetelä unelias huono viinäpää huono sänkyssä naisen eessä ei seiso.Mutta poron kyllä.Kouluja käymätön eli sivistymätön.Rikollisia kaiken lisäksi poron hoito on lopetettva koko lapinläänin alueelta.Jos on poroja niin sit omalla maalla.Monella maata on vain kenkien alla.Ja pohjoinen rata yhteys tulee.Ei siinä paikallisten mielipidettä tarviste kuunnella.Täällä on niin sanottu pakkolunastus oikeus valtiolla.Ota tai jätä.Kyllä pieru muuten haiseekin


    • sserto

      7--Poromiehet ampuvat luvitta Karhut, Sudet, Ilvekset, Ahmat, Kotkat ja kaikki muut luonnonvaraiset eläimet armotta, taitaa joku metsästys koirakin päästä hengestään, vain harva poromies jää kiinni teoistaan. Esim, Pudasjärvellä joku vuosi sitten keväällä jäi poromiesten pääjaltikka kaverineen itseteossa kiinni luvattomasta karhun pyynnistä ja taisi olla poliisi vielä emäntänä jaltikalla ja kotka oli nyt talvella ammuttu pesäänsä

      8-- Terrorisoivat yksityisilläkin mailla maastoajoneuvoilla oikein luvan kanssa, kuin porot läsnäolollaan ja paskallaan.

    • pahaailmaa

      Haisoo

    • jhyygtrrs

      Onhan niissä tosi pikantti tuoksu.eipä viitsi samas tauko kämpässä eväitä nauttia.naisilla kans vois sen pörrön ajella ja pestä

    • Pöönälii

      Mie olen samaa mieltä että on oikein kakkia ensin omiin housuihin ennenko naapurin otetaan käyttöön

      • Äipsmanni

        Sohvasta pois enneko lasket tulemaan, ja anna olla vimonen kerta !,


    • muuytggv

      En vielä missään ole niin sivistymätöntä porukkaa tavannut kuin siellä.Rovaniemen yläpuolella on aivot narikassa.Mut eihän poron hoito oo raketti tiedettä.Poron hoitajan tunnistaa siitä typerästä katseesta ja ne sieraimet pitääkö sitä tuulen halkojaa kaivaa

      • palpose

        isot on oltava sieraimet et kiiman haistaapi.Mut haistaako sen paskan joka on housussa voipi olla et on kotoinen tuoksu


    • böööböö

      Minusta uloste haisee housussakin vaikka aikaa myöten kuivuu.Joka päivähän sitä lusikallinen tulee.Niin että vaihtakaa edes kerranvuodessa.Laiskoja juoppoja epäsiistejä salakaatajia oletteko kenties rikollisia.

    • omahousu

      Hyvä neuvo. Kakkikaa ensin omiin housuihin ennenko toisten. Viisasta puhetta.

    • pooromieees

      Mä oon poromies keikalla alas
      Tonneja takana, ruostetta alla
      Jo poikana päätin; mä oon poromies
      Vaikka mainari saa puuronsa helpommalla

      Mä oon poromies, oon hitto soikoon
      Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
      Kulkeva konttori on poromiehen hotelli
      Ja pennit revittävä irti mainarin pyllyreiästä

      Tuhansia töitä, valvottuja öitä
      Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
      Silmiä painaa, ei mainari anna lainaa
      Hei poromiesmies, mikä pitää homon tiellä

      Mä oon poromies, aina miehen päällä
      Ja joskus ylipainan en kiellä
      Kiusana kiire ja kondomit
      Ja mainareiden spermat pakko niellä

      Mä oon poromies, peppureiällelle kiire
      Viikko tiellä, kotona jorma
      Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
      Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina

      Mm.. homoilen taas
      Mikä pitää poromiehen tiellä
      Oo.. homoilen taas...

    • anreruka

      Hyvin laaditut sanat oon rekka mies!Ei rekka miehiä enää oo märkä korvat nykyään siellä istuu ja näpelöi sitä pikku kikkeliä! Mitä paikallinen poroisäntä!!! Eihän ne tee muutaku haisoovat! Se on paikallinen tapa! Oikeita mörri möykkyjä!

    • persneujukt

      Poron hoitaja haisoo tosi paskalle!Silimissä hullun kiilto!Ei nää oo ihmisiä vaan elukoita!

    • näinsetoimii

      Ensin poron raatelee ahma, sitten sama raato jää junan alle. Lopuksi se myydn lihaksia.

      Näin toimii poromiehet. Yhdestä raadosta revitään 3* tulot.

      • näintienataan

        normi homma.


    • kiimooiki

      Jos ei housussa niin kynnenaluset! Mukava kaivella nokkoo kun peräreikä haisee!Ihanaa

    • persepaskaaa

      Persepaskaa

    • paskanhajuinen

      poromies haisee kyllä paskalle.

    • MatupaskaKakkaaa

      matupaskaa valuu sodikseenkin.

    • senhuomaa

      Poromiehessä väkevä haju, tunnistettava.

    • haiseva-matu

      Vastarinta.com (03.05.2018) Maahanmuuttajien riehumisvideon kuvaajaksi epäilty Merilahden koulun oppilas on nyt häädetty koulustaan toistaiseksi. Koulun rehtori Timo Heikkinen on tehnyt selväksi, ettei hän siedä valkoisia nuoria, jotka ovat valmiita puolustamaan itseään.

      Kansallisen Vastarinnan tietojen mukaan videosta epäilty oppilas joutuu toistaiseksi opiskelemaan erityiskoulussa rangaistukseksi mielipiteistään. Sen sijaan väkivaltaisuuksiin syyllistyneet maahantunkeutujat saavat jatkaa rikoksiaan Merilahden koulussa tuttuun tapaan, eikä näiden toimintaan ole käytännössä puututtu. Poliisi ei ole kertonut tehneensä oma-aloitteisia rikosilmoituksia videolla nähtävistä pahoinpitely- ja ahdistelutapauksista.
      https://youtu.be/NzXXZNJUPmo
      Tältä näyttää suomalainen peruskoulu Helsingin Merilahdessa.

    • uulastre

      Haisee tosi voimakkaasti porolle?

    • Ominaishajujenkirjo

      Poromies haisee kuselle ja paskalle
      ja muille epämääräisille eritteille.
      sanoinkuvaamaton sietämätön löyhkä.

      • huokaus

        Tapasin kerran poromiehen joka ei haissut. Mutta sitten selvisikin, että se ei ollutkaan poromies. Huokasin helpotuksesta.


      • nehasaiseepahalle

        No mikäs mies se sitten oli? Ei ainakaan mainari!


      • kierolänkisääri

        Siisti junantuoma, ne on sivistyneitä, eikä haise paskalle!


      • Anonyymi

        Itse haiset !!! Poromiehet ovat komeita, siistejä ja sivistyneitä. Ja miten haluttuja naisten keskuudessa. Ettei vain sinunkin naisesi ole heihin hurahtanut ??? Jostainhan tuo katkeruutesi kumpuaa ja vieläpä vastoin todellista tietoa. Tunnen elinkeinon hyvin ; puolisoni edustaa ammattia kuin myös 2 poikaani. Mietipä seuraavan kerran kun ryhdyt tänne kirjoittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse haiset !!! Poromiehet ovat komeita, siistejä ja sivistyneitä. Ja miten haluttuja naisten keskuudessa. Ettei vain sinunkin naisesi ole heihin hurahtanut ??? Jostainhan tuo katkeruutesi kumpuaa ja vieläpä vastoin todellista tietoa. Tunnen elinkeinon hyvin ; puolisoni edustaa ammattia kuin myös 2 poikaani. Mietipä seuraavan kerran kun ryhdyt tänne kirjoittelemaan.

        Poromiehet haisee ja on smegmaisia!

        T Savotan Sanna


    • Anonyymi

      Ei poromiehet tosiaankaan haise.

      • Anonyymi

        Vaan kyllä ne haisee!


    • Anonyymi

      Voimakas haju poromiehen kalsareissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      374
      3361
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      164
      1386
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1208
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1092
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      774
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      747
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      40
      719
    Aihe