Mitä ovat nämä kirjotukset. Kattokaa ensin omhin housuihin kun syttelettä meittä siistejä poromiehiä
Poromies ei haise
40
764
Vastaukset
- hyiiiiiiiiiiiii
Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.
- Turistii
Tiedän useita poromiehiä, jotka ei ole vaihtaneet kalsareitaan 3 vuoteen, vaikka ovat päivittäin ulostaneet housuihin. Kuulemma se paska tekee housuista tosi jämäkät!
- kokmon
Henkistä-väkivaltaa poromiehiä kohtaan joka sivustolla, puuttukaa joku näihin kirjoituksiin nyt on aika saada kiinni joka keskustelun pilaaja.Poromies ei haise sen enempää kuin muutkaan ihmiset.
- FartMan
Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat..
- oulä
Ei tartte kumarella aamulla kun housut jämäkkänä oottaa punkan vieressä.Poro ei voi edes sanoa mies ? Laiska vetelä unelias huono viinäpää huono sänkyssä naisen eessä ei seiso.Mutta poron kyllä.Kouluja käymätön eli sivistymätön.Rikollisia kaiken lisäksi poron hoito on lopetettva koko lapinläänin alueelta.Jos on poroja niin sit omalla maalla.Monella maata on vain kenkien alla.Ja pohjoinen rata yhteys tulee.Ei siinä paikallisten mielipidettä tarviste kuunnella.Täällä on niin sanottu pakkolunastus oikeus valtiolla.Ota tai jätä.Kyllä pieru muuten haiseekin
- sserto
7--Poromiehet ampuvat luvitta Karhut, Sudet, Ilvekset, Ahmat, Kotkat ja kaikki muut luonnonvaraiset eläimet armotta, taitaa joku metsästys koirakin päästä hengestään, vain harva poromies jää kiinni teoistaan. Esim, Pudasjärvellä joku vuosi sitten keväällä jäi poromiesten pääjaltikka kaverineen itseteossa kiinni luvattomasta karhun pyynnistä ja taisi olla poliisi vielä emäntänä jaltikalla ja kotka oli nyt talvella ammuttu pesäänsä
8-- Terrorisoivat yksityisilläkin mailla maastoajoneuvoilla oikein luvan kanssa, kuin porot läsnäolollaan ja paskallaan. - pahaailmaa
Haisoo
- jhyygtrrs
Onhan niissä tosi pikantti tuoksu.eipä viitsi samas tauko kämpässä eväitä nauttia.naisilla kans vois sen pörrön ajella ja pestä
- Pöönälii
Mie olen samaa mieltä että on oikein kakkia ensin omiin housuihin ennenko naapurin otetaan käyttöön
- Äipsmanni
Sohvasta pois enneko lasket tulemaan, ja anna olla vimonen kerta !,
- muuytggv
En vielä missään ole niin sivistymätöntä porukkaa tavannut kuin siellä.Rovaniemen yläpuolella on aivot narikassa.Mut eihän poron hoito oo raketti tiedettä.Poron hoitajan tunnistaa siitä typerästä katseesta ja ne sieraimet pitääkö sitä tuulen halkojaa kaivaa
- palpose
isot on oltava sieraimet et kiiman haistaapi.Mut haistaako sen paskan joka on housussa voipi olla et on kotoinen tuoksu
- böööböö
Minusta uloste haisee housussakin vaikka aikaa myöten kuivuu.Joka päivähän sitä lusikallinen tulee.Niin että vaihtakaa edes kerranvuodessa.Laiskoja juoppoja epäsiistejä salakaatajia oletteko kenties rikollisia.
- omahousu
Hyvä neuvo. Kakkikaa ensin omiin housuihin ennenko toisten. Viisasta puhetta.
- pooromieees
Mä oon poromies keikalla alas
Tonneja takana, ruostetta alla
Jo poikana päätin; mä oon poromies
Vaikka mainari saa puuronsa helpommalla
Mä oon poromies, oon hitto soikoon
Ei tullu poliisii, ei virkamiestä
Kulkeva konttori on poromiehen hotelli
Ja pennit revittävä irti mainarin pyllyreiästä
Tuhansia töitä, valvottuja öitä
Viikkoja tiellä, saan spermaa niellä
Silmiä painaa, ei mainari anna lainaa
Hei poromiesmies, mikä pitää homon tiellä
Mä oon poromies, aina miehen päällä
Ja joskus ylipainan en kiellä
Kiusana kiire ja kondomit
Ja mainareiden spermat pakko niellä
Mä oon poromies, peppureiällelle kiire
Viikko tiellä, kotona jorma
Silmiä painaa, oispa tuttu homomies
Sitä kotona ehkä ois jo lauantaina
Mm.. homoilen taas
Mikä pitää poromiehen tiellä
Oo.. homoilen taas... - anreruka
Hyvin laaditut sanat oon rekka mies!Ei rekka miehiä enää oo märkä korvat nykyään siellä istuu ja näpelöi sitä pikku kikkeliä! Mitä paikallinen poroisäntä!!! Eihän ne tee muutaku haisoovat! Se on paikallinen tapa! Oikeita mörri möykkyjä!
- persneujukt
Poron hoitaja haisoo tosi paskalle!Silimissä hullun kiilto!Ei nää oo ihmisiä vaan elukoita!
- näinsetoimii
Ensin poron raatelee ahma, sitten sama raato jää junan alle. Lopuksi se myydn lihaksia.
Näin toimii poromiehet. Yhdestä raadosta revitään 3* tulot.- näintienataan
normi homma.
- kiimooiki
Jos ei housussa niin kynnenaluset! Mukava kaivella nokkoo kun peräreikä haisee!Ihanaa
- persepaskaaa
Persepaskaa
- paskanhajuinen
poromies haisee kyllä paskalle.
- MatupaskaKakkaaa
matupaskaa valuu sodikseenkin.
- senhuomaa
Poromiehessä väkevä haju, tunnistettava.
- haiseva-matu
Vastarinta.com (03.05.2018) Maahanmuuttajien riehumisvideon kuvaajaksi epäilty Merilahden koulun oppilas on nyt häädetty koulustaan toistaiseksi. Koulun rehtori Timo Heikkinen on tehnyt selväksi, ettei hän siedä valkoisia nuoria, jotka ovat valmiita puolustamaan itseään.
Kansallisen Vastarinnan tietojen mukaan videosta epäilty oppilas joutuu toistaiseksi opiskelemaan erityiskoulussa rangaistukseksi mielipiteistään. Sen sijaan väkivaltaisuuksiin syyllistyneet maahantunkeutujat saavat jatkaa rikoksiaan Merilahden koulussa tuttuun tapaan, eikä näiden toimintaan ole käytännössä puututtu. Poliisi ei ole kertonut tehneensä oma-aloitteisia rikosilmoituksia videolla nähtävistä pahoinpitely- ja ahdistelutapauksista.
https://youtu.be/NzXXZNJUPmo
Tältä näyttää suomalainen peruskoulu Helsingin Merilahdessa.- Anonyymi
Suomen paras poromies löytyy Sodankylästä:
https://ls24.fi/raumalainen/pakina-suamem-baras-poromias
- uulastre
Haisee tosi voimakkaasti porolle?
- Ominaishajujenkirjo
Poromies haisee kuselle ja paskalle
ja muille epämääräisille eritteille.
sanoinkuvaamaton sietämätön löyhkä.- huokaus
Tapasin kerran poromiehen joka ei haissut. Mutta sitten selvisikin, että se ei ollutkaan poromies. Huokasin helpotuksesta.
- nehasaiseepahalle
No mikäs mies se sitten oli? Ei ainakaan mainari!
- kierolänkisääri
Siisti junantuoma, ne on sivistyneitä, eikä haise paskalle!
- Anonyymi
Itse haiset !!! Poromiehet ovat komeita, siistejä ja sivistyneitä. Ja miten haluttuja naisten keskuudessa. Ettei vain sinunkin naisesi ole heihin hurahtanut ??? Jostainhan tuo katkeruutesi kumpuaa ja vieläpä vastoin todellista tietoa. Tunnen elinkeinon hyvin ; puolisoni edustaa ammattia kuin myös 2 poikaani. Mietipä seuraavan kerran kun ryhdyt tänne kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse haiset !!! Poromiehet ovat komeita, siistejä ja sivistyneitä. Ja miten haluttuja naisten keskuudessa. Ettei vain sinunkin naisesi ole heihin hurahtanut ??? Jostainhan tuo katkeruutesi kumpuaa ja vieläpä vastoin todellista tietoa. Tunnen elinkeinon hyvin ; puolisoni edustaa ammattia kuin myös 2 poikaani. Mietipä seuraavan kerran kun ryhdyt tänne kirjoittelemaan.
Poromiehet haisee ja on smegmaisia!
T Savotan Sanna
- Anonyymi
Ei poromiehet tosiaankaan haise.
- Anonyymi
Vaan kyllä ne haisee!
- Anonyymi
Voimakas haju poromiehen kalsareissa.
- Anonyymi
Poromiehet ovat komeita, siistejä ja sivistyneitä. Ja miten haluttuja naisten keskuudessa. Ettei vain sinunkin naisesi ole heihin hurahtanut ??? Jostainhan tuo katkeruutesi kumpuaa ja vieläpä vastoin todellista tietoa. Tunnen elinkeinon hyvin ; puolisoni edustaa ammattia kuin myös 2 poikaani. Mietipä seuraavan kerran kun ryhdyt tänne kirjoittelemaan.
- Anonyymi
Vanha vanhapoika se on.
- Anonyymi
Poromiehet ovat komeita, siistejä ja sivistyneitä.
- Anonyymi
Oletteko huomanneet, että poromiehet pieree aivan uskomattoman paljon, ja pierut TODELLA haisee! Ehkä paikalliset on tottuneet niihin, mutta turisti tai junantuoma kyllä ikävästi haistaa nämä poromiehet. Osasyynä voi olla se, että kalsareita ei vaihdeta kovinkaan usein, ja niin on pinttynyt melkoset jarruraidat.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205044
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r22452Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361280- 1001247
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121200- 931084
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17883viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168835En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61753- 35722