Entinen muslimi opettaa

TotuusEsille

11

88

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MielenkiintoistaON

Katsolaa nyt ihmeessä linkistä sanomaa.
      Laajentakaa ymmärrystä.

• Katumuksen suura 9

23 Uskovaiset, älkää ottako isiänne ja veljiänne ystäviksi, jos he rakastavat epäuskoa enemmän kuin uskoa. Joka teistä ottaa heidät ystävikseen tekee väärin. 24 Sano; jos isänne ja poikanne, veljenne ja vaimonne ja sukunne hankkimnne omaisuus kapupankäynti, jonka pelkäätte kärsivän ja teille mieluisat asuinpaikat ovat teille rakkaampia kuin Jumala, Hänen lähettiläänsä ja kamppailu hänen tiellän, niin odottakoon vain kunnes Jumala ratkaisee asiansa! Jumala ei rakasta syntisiä.

Jeesus Luukkaassa.

"Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni. 27 Joka ei kanna ristiään ja kulje minun jäljessäni, ei voi olla minun opetuslapseni.

Toisissa käännöksissä käsketään " vihata" isiä ja äitejä....jne.
      ........ luopua myös taloista ja pelloista ja koko elämästä. ... aivan kuten koraanissa.

• NäinMinäymmärtää

Kuuntelitko aloituksen linkistä?
        Raamatun ymmärtäminen ei ole tässä ajassa helppoa.
        Olen käynyt paljon raamattutunneilla ja olen uskova, mutta en pysty kaikkea selittämään, kuten ei kukaan muukaan.
        Minulle on opetettu, että siteeramasi teksti Luukkaan evankeliumissa on ymärrettävä niin, että...
        Jeesuksen opetuslasten pitää pystyä luopumaan kaikesta tässä maailmassa, jopa vanhemmistaan, sukulaisistaan, omaisuudestaan jne., pystyäkseen olemaan Jumalan käytössä. Jeesus kärsi syntiemme puolesta ja antaa syntimme anteeksi kun uskomme häneen ja pyydämme anteeksiantoa ja siunausta elämäämme.
        Meidänkin tulee kantaa ristiämme, joita ei voi kylläkään verrata Jeesuksen syyttömänä uhrina kärsimään tuskaan.
        Koraani tuskin kannustaa Jeesusta ja hänen seuraamistaan, sillä sikäläisellä ''jumalalla'' ei ole poikaa. Koraanissa on otteita raamatusta, sillä Raamattu on vanhempi.

• Mark. 7:32

Ja hänen tykönsä tuotiin kuuro, joka oli melkein mykkä ja he pyysivät häntä panemaan kätensä hänen päälleen. Niin hän otti hänet erilleen kansasta ja pisti sormensa hänen korviinsa, sylki ja koski hänen kieleensä ja katsahti ylös taivaaseen, huokaisi ja sanoi " Effata" se on aukene.

Toisessä tulkinnassa sanotaan Sinä mykkä ja kuuro henki, minä käsken, lähde hänestä ulos, äläkä enää häneen mene.

Sotasaaliiden suurassa sanotaan:

Luontokappaleista alhaisimpia ovat Jumalan mielestä kuurot ja mykät, jotka eivät ymmärrä. Jos Jumala tietäisi heissä mitään hyvää olevan, Hän antaisi heidän kuulla. Mutta vaikka hän olisikin antanut heidän kuulla, he olisivat silti kääntyneet pois.

Näistä kumpikin käsitys on naurettava tässä ajassa ja tietämyksessä.

Kuurous tai mykkyys eivät parane loitsuilla, eivät ole riivajahenkien aiheuttamia, eikä myöskään synnin seurausta.

• Vaikuttaaettäjotta

Oletko muslimi?
        Silloin ymmärrän, että sinulla ei ole kokemuksia Jeesuksesta Kristuksesta ja -teoistaan, -tahdostaan, sekä hänen voimastaan.
        Puhumattakaan Jumalansanasta ja sen tarkoituksesta ihmisille.

• ertertre

terret

• TuomasAH

TV7 on saatanasta. Jatkuvaa sanan vääristelyä vallan ja rahanhimon tyydyttämiseksi.
      Lukekaa Tuomaan evankeliumia ja löytäkää valo elämäänne.
      Herran rauhaa.

• OpiskeleLisää

Väärä vastaus. Jumalan ihme ja Jumalan työtä on seiska.
        Etkö tiedä sen alku historiaa.

• 7465

567

• lähimmäisiä

On varmasti vaikeaa olla Jeshuaan eli Jeesukseen uskova palestiinalaiset , kun tietää jeesuksen olevan ja olleen juutalainen rodusta an ja uskonnoltaan. Jokainen meistä on tsa-arvoinen Jumalan edessä, mutta uskosta riippuu paljon. Se ei saa vaikuttaa ihmissuhteisiin eikä tuhota lähimmäistä. Olemme kaikki ihmiset toistemme lähimmäisiä.

• 354

534

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?

Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.
      Maailman menoa
      281
      1896
    2. Mikä on sun ja kaivattusi nimen viimeinen kirjain?

Välillä näin päin...
      Ikävä
      97
      1408
    3. Sofia teki aika pahat oharit

Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      266
      1321
    4. Mikä on toinen nimesi?

Tiedätkö naisen?
      Ikävä
      67
      1025
    5. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      81
      1007
    6. Mikä kaivatussasi

on niin erityistä?
      Ikävä
      54
      904
    7. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      58
      687
    8. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      39
      586
    9. Miten J sitten tehdään se?

Varaanko kumin?
      Ikävä
      45
      585
    10. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      80
      562
    Aihe