Miltäs yksinäinen tulevaisuus näyttää

Sssnnnnn

Masentaako teitä kun ajattelette että tulette viettämään loppuelämän yksin. Ei ole ketään kenen kanssa jutella ja tehdä asioita, ei ketään joka olisi kiinnostunut miten sinulla menee ja joka voisi lohduttaa sinua. Sitten vanhana olet ykisnäisenä jossakin laitoksessa ja kukaan ei käy sinua edes katsomassa kun lapsiakaan ei ole. Kenties katkeruus vaivaa mieltäsi silloin vanhanakin kun ajattelet miten elämä valui hukkaan täysin yksin, tunnet että et ole edes elänyt elämää. Elämiä on vain yksi joten mieti tätä skenaariota, kannattaisiko ottaa itseään niskasta kiinni ja yrittää vaikka nettideittejä jos haluat välttää tämän kohtalon.

45

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos yksinäinen vanhuus pelottaa, kannattaa panostaa ennemmin ystävyyssuhteisiin kuin parisuhteeseen ja lapsiin. Moni kun eroaa ja ne lapsetkin saattavat asua maailman toisella puolella. Tai sitten niiden kanssa on riitauduttu. Siksihän vanhainkodit on täynnä yksinäisiä vanhuksia.

      • Haaaqw

        Joo mutta silloin voi ainakain olla tyytyväinen että tuli elettyä tässä elämässä eikä katua tekemättömiä asioita. Ymmärrän kyllä että neitsyt-setänä pelisi on jo pelattu ja koitat panostaa siihen että sinulla olisi edes yksi ystävä


      • Haaaqw kirjoitti:

        Joo mutta silloin voi ainakain olla tyytyväinen että tuli elettyä tässä elämässä eikä katua tekemättömiä asioita. Ymmärrän kyllä että neitsyt-setänä pelisi on jo pelattu ja koitat panostaa siihen että sinulla olisi edes yksi ystävä

        Päinvastoin, minähän olen aviksessa, mutta en minä vanhuuttani sen varaan laske. Rouva Ratikkahan voi vaikka kuolla ennen minua.


      • nimimerkitönj

        Ajattelin hoitaa suhteita lapsiini niin hyvin kuin osaan. Puolisosta ja suhteestamme pitää huolta, niin hyvin kuin osaan ettei tarvitse erota. Mutta jos puoliso jättäisi tai kuolisi ennen minua pois tai lapset hylkäisi, niin ei ystävätkään siinä voisi auttaa. Liian suuria menetyksiä paikattavaksi yhdelläkään ystävällä. Sitten vaan murjottaisin. :(

        Tosin en pelkää yksinäisyyttä, olen tottunut olemaan yksin tai katselemaan kauempaa tahtomatta osallistua.


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Päinvastoin, minähän olen aviksessa, mutta en minä vanhuuttani sen varaan laske. Rouva Ratikkahan voi vaikka kuolla ennen minua.

        Jos nyt ihan ensin kuitenkin menettäisit poikuutesi ja sitten vasta kertoisit juttuja parisuhteesta. Homoille olet persettäsi jakanut, joten perseneitsyyden oletkin jo menettänyt.


      • Anonyymi
        super-atm kirjoitti:

        Jos nyt ihan ensin kuitenkin menettäisit poikuutesi ja sitten vasta kertoisit juttuja parisuhteesta. Homoille olet persettäsi jakanut, joten perseneitsyyden oletkin jo menettänyt.

        Mistä "tiedät" että Ratikkakuski on neitsyt ja homo? Harvat jolla on kumppani ovat neitsyitä ja homoja. Katsotko peiliin samalla kun kirjoittelet epäasiattomuuksia jolloin kirjoitat itsestäsi?


    • yksinäinenätmi

      Ei masenna. Olen tottunut yksinäisyyteen vuosien varrella.

      • Naisasialooseri1

        Sinulle on siis kehittynyt ns. Auschwitz-syndrooma. Eli kun ihminen elää kurjissa olosuhteissa tarpeeksi pitkään niin hän alkaa kuvitella, että se on normaalia.


    • EiMasenna

      Tulevaisuus ei ole juuri sen yksinäisempi kuin nykyisyyskään. Puhelin ei ole soinut enää vuosiin muuta kuin vanhempien ja myyjien toimesta. Laitokseen tuskin tulen vanhana menemään. Kyllä elämän on päätyttävä enne sitä tavalla tai toisella.

      Kun luopuu toiveista ja haaveista, niin pääsee myös peloistaan. Siksi en pelkää enää mitään ja kaikki on täysin yhdentekevää. Millään mitä teen, ei ole mitään merkitystä oikeastaan missään mittakaavassa.

      • Lyyrikko

        Olen päässyt samaan tilaan. Vituttaa kaikki jeesustelijat jotka käskee ottaa niskasta kiinni ym paskaa. Ihan sama. Miksi pitkittäisin kärsimyksiäni, kun on helpompi vain olla toivomasta enää. Senkun oon vaan ja maksan veroja ja syön ja paskanna.


    • Kilttiatm

      Masentaahan tää yksinäisyys eikä tulevaisuus näyt hyvältä koska naiset ei halua tutustua yksinäiseen mieheen.

      • vanhanpiiantuska

        Ette te miehetkään halua tutustua meihin yksinäisiin naisiin. Juoksette vaan niiden jännäjennojen perässä. Mitä käytetympi nainen, sen himotumpi se on. Siinä teille sitä MA:ta. Sellaisia naisia haluatte ja sellaisten kuville tumputatte, muu ei saa teillä nousemaan. Yhtäkään miestä ei kiinnosta koskemiseen tottumaton, epävarma miehiä pelkäävä nainen. Vain kokeneet, itsevarmasti viekottelevat naiset kiihottavat miehiä.
        Fakta on se, ettei kukaan mies edes huomaa epävarmaa ja herkästi punastuvaa kokematonta naista, ei vaikka se nainen olis ihan söpön näköinenkin. Te näette vain ne itsevarmat, kokeneet ja seksuaalista elämää hehkuvat naiset. Meiltä kokemattomilta naisilta puuttuu se seksuaalisten naisten hehku ja siksi me olemme teille näkymättömiä. Niin se vaan menee.


      • Kilttiatm
        vanhanpiiantuska kirjoitti:

        Ette te miehetkään halua tutustua meihin yksinäisiin naisiin. Juoksette vaan niiden jännäjennojen perässä. Mitä käytetympi nainen, sen himotumpi se on. Siinä teille sitä MA:ta. Sellaisia naisia haluatte ja sellaisten kuville tumputatte, muu ei saa teillä nousemaan. Yhtäkään miestä ei kiinnosta koskemiseen tottumaton, epävarma miehiä pelkäävä nainen. Vain kokeneet, itsevarmasti viekottelevat naiset kiihottavat miehiä.
        Fakta on se, ettei kukaan mies edes huomaa epävarmaa ja herkästi punastuvaa kokematonta naista, ei vaikka se nainen olis ihan söpön näköinenkin. Te näette vain ne itsevarmat, kokeneet ja seksuaalista elämää hehkuvat naiset. Meiltä kokemattomilta naisilta puuttuu se seksuaalisten naisten hehku ja siksi me olemme teille näkymättömiä. Niin se vaan menee.

        Ei ole tilausuutta tutustua yksinäisiin naisiin koska naiset juoksee jännämiesten perässä.


      • YksinYskin
        vanhanpiiantuska kirjoitti:

        Ette te miehetkään halua tutustua meihin yksinäisiin naisiin. Juoksette vaan niiden jännäjennojen perässä. Mitä käytetympi nainen, sen himotumpi se on. Siinä teille sitä MA:ta. Sellaisia naisia haluatte ja sellaisten kuville tumputatte, muu ei saa teillä nousemaan. Yhtäkään miestä ei kiinnosta koskemiseen tottumaton, epävarma miehiä pelkäävä nainen. Vain kokeneet, itsevarmasti viekottelevat naiset kiihottavat miehiä.
        Fakta on se, ettei kukaan mies edes huomaa epävarmaa ja herkästi punastuvaa kokematonta naista, ei vaikka se nainen olis ihan söpön näköinenkin. Te näette vain ne itsevarmat, kokeneet ja seksuaalista elämää hehkuvat naiset. Meiltä kokemattomilta naisilta puuttuu se seksuaalisten naisten hehku ja siksi me olemme teille näkymättömiä. Niin se vaan menee.

        Naisilla on kuitenkin aina mahdollisuus seksiin, yksinäisillä miehillä ei. Miksi? Koska miehiä on enemmän, miehet ovat helpompia, miehet osoittavat kiinnostuksensa ja miehillä on suurempi tarve seksiin.

        Ehkä oikaistua todellisuutta, mutta ei pelkästään väärin. Voi kokeilla Treffit-osastolla, kuvallinen ilmoitus ja antaa viestitulvan yllättää?


      • Kilttiatm
        YksinYskin kirjoitti:

        Naisilla on kuitenkin aina mahdollisuus seksiin, yksinäisillä miehillä ei. Miksi? Koska miehiä on enemmän, miehet ovat helpompia, miehet osoittavat kiinnostuksensa ja miehillä on suurempi tarve seksiin.

        Ehkä oikaistua todellisuutta, mutta ei pelkästään väärin. Voi kokeilla Treffit-osastolla, kuvallinen ilmoitus ja antaa viestitulvan yllättää?

        Minulla on ollut kuvallinen treffi ilmoitus suomi24 treffeissä mutta eihän naiset vastaa mitään kun itse olen niille vastaillut.


      • vanhanpiiantuska
        YksinYskin kirjoitti:

        Naisilla on kuitenkin aina mahdollisuus seksiin, yksinäisillä miehillä ei. Miksi? Koska miehiä on enemmän, miehet ovat helpompia, miehet osoittavat kiinnostuksensa ja miehillä on suurempi tarve seksiin.

        Ehkä oikaistua todellisuutta, mutta ei pelkästään väärin. Voi kokeilla Treffit-osastolla, kuvallinen ilmoitus ja antaa viestitulvan yllättää?

        Joo mutta kun ei kiinnosta jonkun vaan Jorman kanssa hypätä nussimaan. Ei se oo niin yksinkertaista ainakaan kunnollisille naisille, joilla on terve tunne-elämä. Ja kyllä miehillä on ihan sama mahdollisuus koska vain hankkia pillua huorilta. Eipä taida ajatuksena olla kiinnostava, eikö niin? No ei se yhtään sen kiinnostavampaa meillekään ole se tunteeton paneminen kuin huorissa käynti teillä.


    • YksinOnHyvä

      Ihmisten seura pääsääntöisesti masentaa, sillä heidän elämänarvonsa ja motiivinsa ovat pääosin alhaisia. En oikeastaan haluaisi nähdä ihmisten läpi, mutta tulin kehittäneeksi näitä kykyjä koko aikuisikäni. Ja se mitä näen ihmisistä, ei ole minkään arvoista.

    • m-i-e-s

      Onko aloittaja yksin yhdessä parisuhteessa? =)

      Yksinäisyys ja sinkkupalsta.

      Millä periaatteella sinkku viettää loppuelämän yksin? Hyvä jos päivääkään saa/pystyy viettää yksin. =) Oletko ikinä kuullut sanoja; sukulainen, ystävä, kaveri, toveri, tuttava mm.

      Millä periaatteella sinkulla ei ole ketään kenen kanssa jutella ja tehdä asioita, tai olisi kiinnostunut miten sinkulla menee ja tarvittaessa lohduttaa häntä?

      Millä periaatteella sinkun mm. sukulaiset ja ystävät eivät kävisi laitoksessa? Ystävätkö ei pääse vanhana samaan laitokseen?

      Voisin jatkaa loppuun, mutta en jaksa. Kysynkin, oletko vain yksinkertainen vai myös tyhmempi kuin sukkasi? Itseasiassa toinen kysymys, kannattaako nettideitistä ottaa joku täysin kelvoton (lue sinä) millä ei tee mitään ja se korkeintaan katkeroittaa ja pilaa elämän?

    • LonelyGentleman-77

      Minulla nämä viikonloput ja vapaat ovat niitä raskaimpia, kun yksinäisyys iskee koko voimalla. Sitä tosin lieventää videopelit, elokuvat ja sarjat. Niihin voin paeta tuskaani.

      Sinkkuus/yksinäisyys on minulle aina seksittömyyttä. En käy maksullisissa enkä harrasta yhden illan juttuja. Ei kiitos. Sellaiseen seksiin en pystyisi edes. Seksissä pitää olla syvä yhteys ja tunteita. Muuten ei tule mitään. Naiset pääosin tunnekylmiä ja herkkyytensä menettäneitä, joten ei kiitos. Kylmien tylyjen naisien kanssa ei kiinnosta. Itse kuitenkin olen aika herkkä mies. Siis näille tylyille naisille nössö. Siis yksin mielummin. Maailma on kylmä. Haluan eristäytyä siitä.

      Työssä on kiva käydä, kun siellä on pääosin naispuolisia mukavia ihmisiä. Kaikki toki varattuja, mutta silti kivoja. Ystäviä minulla ei vapaa-aikana ole eikä mitään sosiaalista verkostoa. Vanhemmat asuvat kaukana pohjoisessa, ja sisko ja veli myös eri kaupungeissa. En ole kauheammin jaksanut yhteyksiä pidellä. Ahdistaa vaan. Siskolla on aviomies ja lapsia. Veljellä menee elämässä lujaa, paljon naisia ja useita "rautoja tulessa" niin sanotusti. Mä vaan käyn töissä ja olen kämpillä. Ei sen kummempaa. Pyysiväthän noi vanhemmat jouluksi sinne, mutta en tiedä. Ei jaksais matkustaa.

      Muutenkin tykkään toisaalta olla yksin. Vaikka rankkaa se on. En todellakaan halua asua jonkun kanssa yhdessä. Alkais ahdistamaan. Kuolen mielummin yksin yksinäisenä ihmisenä kämpille, kuin jossain vanhainkodissa. Yksin on parempi, vaikka se onkin rankkaa.

      Unelmani olisi jostain saada miljoonia euroja rahaa, lopettaisin työni ja rakennuttaisin jonkinlaisen maanalaisen bunkkerityylisen talon itselleni (ei varmaan mahdollista mut unelmissa). Sen voisi sulkea muutaman metrin paksuisella teräsovella. Siellä mulla olisi kaikki pelit ja vehkeet. Kuntosali, juoksumattoineen jne. Liikunta hoituisi sillä. Sitten kaikki tietoliikenneyhteydet toki. Leffateatteri/pelihuone jne. Siinäpä olisi kiva viihdekeskus/kämppä. Kaupassa kävisin, laskut maksaisin ja sit vaan kaiken ajan siellä turvassa. Kaikesta eristäytyneenä. Se olisi unelmani. Mutta kai se pitää vaan jaksaa tätä oravanpyörää. Tehdä oma osuus yhteiskunnan eteen.

      Tsemppiä kaikille yksinäisille seksittömyydessä eläville sinkuille.

    • Haiseepahalle

      En tiedä mitä ajat tuolla takaa kun kysyt tuollaista. Saatko ehkä kiksit siitä että jollakulla on huonommin asiat kuin esim sinulla. sinulla varmasti on hyvin asiat ja nyt sitten olet huolissasi muista tai ajattelet että on täysin heidän omaa syytään miksi olisivat yksinäisiä.
      Ihmiset voi olla yksin niin monesta syystä, ilman omaa syytään tai sitten omasta syystä.
      Minulla on vähintään puolivuosisataa edessäpäin, en tule kuolemaan siis aivan vähään aikaan, aivan sama elänkö laitoksessa lopun aikaa vai en.
      Minusta saa hengen vain ottamalla sen ja en aio olla se joka sen ottaa. Jos minun elämä tulee olemaan kurjaa tai helvetillistä, niin aivan sama. Minulla ei ole kuoleman pelkoa eikä mitään muutakaan pelkoa. Helvetillistä kidusta se on elää joskus, mutta jos se ei saa henkeä sinusta on jatkettava eteenpäin siitä.
      Koska muka jotakuta on alkanut kiinnostaa kuinka jollain toisella menee.
      Miettikää niitä omia elämiä ensin ja menkää sitten vaikka pelastusarmeijaan, jos se humanitaarisuus on alkanut kiinnostaa. Siellä on oikeita ihmisiä omine kärsimyksineen ja niitä kun näkee tarpeeksi ei oma elämä tunnu niin pahalta enää.
      Elämä valuu hiekkaan joka tapauksessa elit sen miten tahansa, mikä sinä olet määrittämään kuinka ihmisen pitää elää.
      Ja kuinka arvokasta mitenkin eletty elämä on.

    • TerkkujaSinnekin

      Ei masenna. Paitsi, että olen 90-100% introvertti, etten edes kaipaa seuraa ja puhun yleensä vain asiaa, en ole surkutellut itseäni enää vuosiin.

      Oivalsin lopultakin, että itsesääli on sieluni vihollisista suurin, ja kaikki tyrannit, sortajat, vaivat ja sairaudet ovat sen rinnalla pelkkiä vastoinkäymisiä. Suurin paholainenkin on minulle nyt vain vastoinkäyminen. Samoin Jahvet ja Allahit jotka uhkaavat kiduttaa ikuisesti, jos emme kumarra heitä, kutsun heitä enää vastoinkäymisiksi. He eivät ansaitse jumalan arvonimeä.

      Sieluni on ikuinen ja luojaton, miksi siis säälisin itseäni tai palvoisin jotakuta toista? Olen tyystin luopunut itsesäälistä, ja jos on asioita joille en mitään voi, sanon vain: "Niin olkoon." Kaikki uskonnot pohjautuvat ihmisen itsesääliin, että ihmiset polvillaan rukoilisivat armoa omalta kiduttajaltaan, että tämä armahtaisi eikä kiduttaisi ikuisesti helvetissä. Minä en kumarra enää ketään enkä mitään, koska olen lopettanut itseni säälimisen. Olen ikuinen soturi, ja itsesääli on ainoa todellinen viholliseni.

      Itsesäälistä luopuminen onkin parasta mitä minulle on tapahtunut koko elämässä. Olen sen myötä löytänyt sieluni, eikä minun enää koskaan tarvitse kumartaa ketään.

    • muijendaareni

      Ei yleensä masenna, olen jo niin tottunut tähän. Olen pari kertaa lyhyesti seurustellut, joten sekin puoli elämästä on nähty ja koettu, enkä välitä enää uudestaan kokea sitä paskaa. Lapsia ei niistä suhteista siunaantunut luojan kiitos, enkä aio spermapankissakaan vierailla.
      Mitä vanhuksiin tulee laitoksissa, he eivät ole siellä yksin vaan heillä on toisensa seurana ja monia omat lapset eivät edes käy katsomassa, heidät vain unohdetaan sinne. Eipähän itse tarvitse aikanaan sitäkään surra.
      Minä en anna muiden määritellä puolestani, olenko "elänyt" oikeasti, vai liikaa vaan olla möllöttänyt. Minä olen elänyt yhtä lailla missä muutkin, vaikka koko elämäni olisin vain hakannut jotain wowia ja mussuttanut sipsejä.
      Jokainen itse päättää miten elämänsä elää, ei se ole mikään kilpailu. Ihan sama mitä teet, jos vain itselläsi on kivaa.

      • täysinkyllästynyt

        kovasti meille jatkuvasti syötetään mediasta sitä mallia, että elämä on kilpailu.


      • atännä
        täysinkyllästynyt kirjoitti:

        kovasti meille jatkuvasti syötetään mediasta sitä mallia, että elämä on kilpailu.

        Ja sinä valitset itse, kuinka paljon mediaa seuraat ja mitä sieltä. Mikään ei estä sinua elämästä omaa elämääsi omalla tavallasi. Mun puolestani muut saavat kilpailla elämällään niin paljon kuin haluavat. Ei se ole multa pois.


    • atännä

      Kiitos kysymästä, oikein hyvältä näyttää :)

    • eihätää

      aamulla televisiossa oli juttu, et robotit tulee vielä ja sellaset jotka osaa keskustella :)

      • fiygiho

      • Anonyymi

        Missäs ne muuten on ? 10 v kulunut eikä vieläkään saa kaupasta?


    • Kilttiatm

      Nainen voi valita ollakko yksin vai jonkun komean miehen kanssa. Mies ei voi valita

      • Nainen sen valinnan aina tekee.


      • Anonyymi

        Noin se on, mutta se pitää muistaa että komeus on katsojan silmissä. Pidän paljon ikäisistäni vanhemmista lyhyistä miehistä. Myös muut tekijät vaikuttavat, kuten miehen ominaistuoksu.


    • Anonyymi

      Monen äitillä asuvan mammanpojan kohtalo.

      narumyyjä

    • "on parempi olla onneton yksin, kuin olla onneton jonkun kanssa" -Marilyn Monroe

      Jos ei sellaista aidosti rakastavaa kumppania vastaan tule, johon rakastua itsekin aidosti ja oikeasti, niin sillepä ei mitään voi sitten. Sitten ollaan yksin.

    • Anonyymi

      NÄIN JÄNNÄÄ UNGALI RYGFÄÖJÄ JA JOKU HASSU JÄNNIGÄVÄTÄ UNI

    • Anonyymi

      JOO JÄNNIGGÄVÄ UNI OLI GYGTGÖJÄKIN UNRDS

    • Anonyymi

      Onpa noitakin vaatimassa kolmatta elämää

    • Anonyymi

      Yksin tänne tullaan, yksin täältä lähdetään. Kaikki muu on vain väliaikaista.

      Melko vähän ne omat lapsetkaan käy vanhuksia katsomassa mitä nyt omien isovanhempien poislähtöä seurannut.

      Sinänsä olen tyytyväinen että lapset tuli tehtyä, vaikka lopulta eroon johtikin. Uskon että jokainen heistä tulee saamaan omanlaisensa elämän ja pyrin olemaan saatavilla aina kun apuani tarvitsevat.

    • Anonyymi

      niin voi yunyua mukac sllekin tyttöjen jutut jotskus....

    • Anonyymi

      Minulla on lähisukulaisia joiden kanssa olen tekemisissä. Haluan löytää ikäiseni vanhemman miehen parisuhteeseen kanssani loppuelämän ajaksi.

    • Anonyymi

      Paljon paremmalta kuin katkeran ja kaakattavan vaihdevuodet (elämänmuutoksen) kokeneen wanhusnaisen kansa, juuri sellaisten jotka täällä tiuskivat ja kaakattavat.

      • Anonyymi

        Kaakatikaa kurppa ukko. Montako sinistä pilleriä menee päivässä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaakatikaa kurppa ukko. Montako sinistä pilleriä menee päivässä?

        Onko vaihdevuosiin tee maksit käytössä? Ei näköjään. Kokeilisit nyt edes. Vois helpottaa. Ja miehillekkkin löytyy tenat. Eiks oo ihanaa!!🤷‍♀️


    • Anonyymi

      iin en tidä tuntuuko koc in hauskallw nukkua joa kupuncin äänesfr..

    • Anonyymi

      muya niin mite4n nukkumisa jos hauskaa ryrrtöjen knaa jorain....

    • Anonyymi

      Raakut on vähään sopeutuvaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Onks sulle väliä, jos jokin kaivattusissa

      ei ole täydellistä? Esim. venytysmerkit, arvet, selluliitti, epäsymmetriset rinnat, vinot hampaat jne?
      Ikävä
      85
      4550
    2. Ei sinussa ollut miestä

      Selvittämään asioita vaan kipitit karkuun kuin pikkupoika.
      Ikävä
      127
      3958
    3. Shokkiyllätys! 31-vuotias Hai asuu vielä "kotona" - Anna-vaimon asenne ihmetyttää: "No ei tämä..."

      Hmmm, mitenhän sitä suhtautuisi, jos aviomies/aviovaimo asuisi edelleen lapsuudenperheensä kanssa? Tuore Ensitreffit-vai
      Ensitreffit alttarilla
      33
      2511
    4. Eikö Marin ollut oikeassa kokoomuksen ja persujen toiminnasta

      Ennen vaaleja Marin kertoi mitä kokoomus tulisi hallituksessa tekemään ja tietysti persut suostuu kaikkeen, mitä kokoomu
      Maailman menoa
      196
      1513
    5. Wiisaat Lappajärvellä iät.

      Nyt nimiä listaan menneistä ja nykyisistä Wiisaista Lappajärveläisistä. Itseäkin voi tuoda esille kaikessa Wiisaudessa.
      Lappajärvi
      12
      1286
    6. Missä Steffe hiihtää?

      Missä reppuli luuraa? Ei ole Seiskassa mitään sekoiluja ollut pariin viikkoon? Onko jo liian kylmä skulata tennistä ulko
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1243
    7. Olet elämäni rakkaus

      On ollut monia ihastumisia ja syviäkin tunteita eri naisia kohtaan, mutta sinä olet niistä kaikista ihmeellisin. Olet el
      Ikävä
      36
      1198
    8. Ratkaiseva tekijä kiinnostuksen heräämisessä

      Mikä tekee deittikumppanista kiinnostavan? Mitä piirrettä arvostat / et arvosta?
      Sinkut
      62
      1193
    9. Milloin nainen, milloin?

      Katselet ja tiedän, että myös mieli tekee. Voisit laittaa rohkeasti viestin. Tiedät, että odotan. Ehkä aika ei ole vielä
      Ikävä
      61
      1153
    10. Olen menettänyt yöunet kokonaan

      Nytkin vain tunnin nukkunut. En tiedä johtuuko se sinusta vai tästä palstasta. Olis mukava nähdä oikeasti eikä arvuutel
      Tunteet
      17
      1055
    Aihe