Mistä tiedän onko nainen kiinnostunut

Enhaluaahdistellamutta

Kysyn ja Sanoo että olis hauska nähdä uudestaan. Ehdotan tekemistä, josta puhuttu ja johon voi mennä vain tiettynä aikana. -> tietty aika ei sovi, mutta nainen sanoo vielä että siellä olis hauska käydä. No, laitan sit että ilmoittaisi kun on back ja haluaa mennä. Ei sit kuulu mitään nyt useampaan päivään. Muutamalta olen kysynyt niin osa sanoo että pitää odottaa naisen vastausta ja että ei se ole kiinnostunut. Osa sanoo että uutta viestiä vaan. Mitä mieltä?

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo älä roiku, se ei mitenkään asiaa auta vaan päinvastoin.. on kai sulla omaki elämä johon keskittyä silläaikaa ja ellei sitä nyt sitte oikeesti kiinnosta mutta "kohteliaisuuttaan" vaan sanoo että olis hauska tehdä sitä ja tätä.. joka sinällään aika tyhmää.. niin etpähän ainakaan menetä mitään. kyllä se ihminen aina ilmoittelee itsestään jos ja kun on kiinnostusta, jotkut ei vaan tykkää 24/7 olla saavutettavissa eikä välttämättä ees muutamaan päivään jos muuten on nähty ja oltu tekemisissä. anna sen tehdä seuraava yhteydenotto ja jos ei kuulu niin homma selvä.

      • niin ja jos ottaa sitte joskus sadan vuoden päästä vasta yhteyttä ja ehdottaa tapaamista niin sano hänen tyyliin että eiku nyt ei kyllä pysty, sori.. vaan mukavahan se ois!


    • Tasoaniparemmatnaiset

      Näin kai se on tehtävä. Naiset on kyllä ikäviä siinä mielessä, että nauttiiko tämmöisestä tuskan tuottamisesta. Ei se minua haittaa niinkään jos ei ole kiinnostunut, mutta sen haluaisi kuulla suoraan!! Eikä luulisi niin vaikeaa viestiin laittaa. Raukkamaista. Yksien nettitreffien jälkeen otin yhteyttä naiseen joka suoraan sanoi että ei ny. Paljon parempi fiilis jäi

      • älä välitä, on niitä moisia miehiäki :) on ns. "varalla", ja otetaan yhteyttä sitte joskus jos otetaan.. ikävämpi vaan että se juna on sitte jo menny. on se reilua molempia kohtaan tietää missä mennään. toki voihan tämänki asian taustalla olla paljon muutaki mitä ei tiiä mutta näin niinku tän tekstin pohjalta voi vaan arvuutella ja spekuloida.


    • 0401

      Olet kysynyt. Todennäköisesti hän on löytänyt "paremman". Unohda ja siirry eteenpäin. Jos aihetta on, niin hän kyllä ottaa yhteyttä.

    • Minusta vastavuoroisuus estää turhan roikkumisen. Jos naisesta ei kuulu mitään, niin se on sitten siinä. Ja jos aika käy muuten pitkäksi, niin deittaile sitten useampaa yhtä aikaa. Jos se naista häiritsee, niin sitten se järjestänee teille enemmän yhteistä aikaa ja tekemistä.

    • 1miesi

      >-> tietty aika ei sovi, mutta nainen sanoo vielä että siellä olis hauska käydä.

      Laita aloite hänelle. Vastaa että "Minustakin olisi mukava mennä sinne yhdessä, ilmoittele sitten kun sinulla on aikaa". Et ole stoutun mihinkään ja jos hän ottaa yhteyttä, tiedät hänen olevan kiinnostunut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3604
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3288
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2418
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe