Enään ei näy olevan myytävänä tavallista hiusrasvaa vaan vain geelejä.
Mistä löytyisi sitä vanhaa ja oikeeta?
Tietäisikö joku?
Tuotenimi, valmistaja j.n.e. auttaisi myös.
Kiitos jo etukäteen!
"50-luvun" oikeeta hiusrasvaa
4
1141
Vastaukset
- sillon
käytetty kananmunanvalkuaista??
- Ilovehair
Hiusrasvoja oli nimillä Brylcreem ja Suave. Berner taitaa ainakin Brylcreemiä maahantuoda.
Etsippä tuotteiden nimillä netistä, maahantuojat kyllä kertovat missä tuotteita myydään. Helsingissä löytyy varmasti Stockalta.- myöskin
DAX sarja on vanha kunnon fiftareiden suosikki. sitä saa kampaamoista ja iso purkki maksa 5-6€ kestää vuoden on se niin riittoisa mönjä.
- gaela
Hesperianpuiston kulmilla on fiftariliike nimeltä Fuzzy Dice. Sieltä löytyy ainakin. Tarkkaa osoitetta en nyt just muista, mutta on lähempänä Manskua kuin Runeberginkatua ja puiston keskustanpuoleisella reunalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339