Afganipojat raiskasivat Juha Sipilän veljentyttäre

OMAKOIRAPURI

Afganipojat raiskasivat Juha Sipilän veljentyttären

Kaksi Kempeleen (Juha Sipilän kotikunta) pakolaiskeskuksessa asuvaa afgaanipoikaa on otettu kiinni 14 vuotiaan lapsen raiskauksesta.

Väitetään että raiskattu tyttö on pääministerin veljentytär ja siitä johtuu että Juha Sipilä on nyt raivon vallassa ja on viimein herännyt todellisuuteen:

Kempeleen raiskausepäily: Sipilä kutsunut sisäministerin ja oikeusministerin kriisikokoukseen

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448338254510.html

"Tapaus on vakava, tuomittava, inhottava ja raukkamainen sanoo Juha Sipilä"

16

2298

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KARMAKARMAKARMAKARMA

KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA KARMA

• Anonyymi00016

👍...

• hirveätä

Niinhän ne Kempeleläiset kirjoittelee. On kauheaa jos on totta. Tokkopa kukaan tuollaista uskaltaa kirjoittaa jos Se ei ole totta.

• raiskaustilastot.google

Sipilä sai mitä halusikin. unelma. Maailma on yhteinen kylä ja muuta paskaa.

• perseensipilä

on ne kivoja 17 vee imeväiset . mestauslavat torille malliks ja näin meillä , eikä aina villakNGAShyysäys ............

• http://www.mtv.fi/uutiset/rikos/artikkeli/rikosoikeuden-professori-ylelle-ulkomaiset-yliedustettuina-raiskaustilastoissa/5576740
      Mutta Suomessa eniten rikoksia tekevät suomalaiset... <- tuohan on vakioperustelu kun väitetään maahanmuuttajien rikoksista.

Heitetäänpä perään vielä toinenkin linkki: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1448368611914.html (Turvapaikanhakijoille ohje: Nyt kannattaa varoa lähestymästä suomalaisia tyttöjä). Ehkä joku potentiaalinen raiskaaja muistaa tuon...

• niimpäseniin

jotenki niin toivon sydämen pohjasta että tuo on totta!

• kustakullin

onk joku surulline vai ilone ja / apee apina-ape vai kettuuntunu, vaiko vai ullatunu, ulltus, ullatus, o tää hurjaa, kivaa, hurjakivaa vaiko vai hurjaa, mita tama oike o ?????

kuka kertoo, zeppeliinizipilä, kerro meil zorbas

• ohhoooooh

onk joku ottan viinaa?

• Öhm

Rasistinen viharikosraiskaus

• onnimanni11

Kempeleen koulutoimi järjesti tilaisuuden lasten vanhempia kuulematta mutta ei kanna minkäänlaista vastuuta tapahtuneesta.

• Sitä_saa

Mitä tilaa.

• Anonyymi

sipilän syy

• Anonyymi00013

....

• Anonyymi00015

Samanlaisia tuossa naapurikunnassa pallo taiskaava alakisiä

• Anonyymi00017

Just tänään luin, kun se pakolainen oli valehdellut Sipilälle olevansa 17 vuotias vuonna 2015 ja FB:ssä hän oli 19vuotias.

Hän oli raiskannut vuonna 2022 60vuotiaan jota hän oli avustamassa.

Hän on kunniallinen MIES FB käyttäjänä ollut kokoajan, mutta minä Holo en ole!

Kyllä minäkin nimittelin Fahad Firas Adday Al-Nuaimi KARVARANNE APINAKSI ja MONELLA MUULLAKIN NIMELLÄ, mutta onnistuin LOUKKAMAAN FB:SSÄ SUOMALAISTEN KUNNIOITA!

He puolustaa tuollaisia PASKOJA MIEHIÄ, mutta EN SUOSTU KUNNIOITTAMAAN!

Luki näin ” Noin kuusikymppinen uhri kertoi oikeudessa miehen nostaneen hänet sänkyyn ja kääntäneen hänet vatsalleen, minkä jälkeen tämä raiskasi hänet. Al-Nuaimi oli uhrin mukaan myös kysynyt häneltä, milloin hän oli viimeksi harrastanut seksiä ja oikeuttanut tekonsa sillä, että uhri oli ollut pitkään yksin.

Al-Nuaiminkin mukaan yhdynnät olivat tapahtuneet, mutta hän väitti niitä molempien haluamiksi.

Hänen mukaansa uhri olisi puhunut paljon seksistä ja muun muassa tullut avaamaan oven hänelle alasti. Hovioikeus piti kertomusta lähtökohtaisesti epäuskottavana ja uhrin osittaisen halvaantumisen vuoksi jopa epärealistisena.

Hovioikeus pidensi käräjäoikeuden rangaistusta, sillä se piti tekoa uhrin terveydentilan ja tekotavan vuoksi julmana ja nöyryyttävänä ja näin ollen hyvin lähellä törkeää raiskausta olevana.

Hovioikeuden tuomio ei ole lainvoimainen.”

Hän on pienempi rikollinen mitä KUNNIATON HOLO, koska FB KUNNIALLISET OVAT PÄÄTTÄNEET NÄIN!

Ajatelkaa, että FB:ssä on myös poliiseja, rajavartijoita, tullin työntekijöitä, Presidentti ja Suomen HALLITUS sekä kansanedustajia joiden kunnioita olen myös loukannut!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      63
      779
    2. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      157
      753
    3. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      25
      750
    4. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      98
      712
    5. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      27
      708
    6. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      667
    7. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      193
      636
    8. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      22
      582
    9. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      61
      572
    10. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      40
      539
    11. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      34
      516
    12. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      460
    13. 39
      455
    14. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      57
      445
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      9
      429
    16. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      427
    17. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      70
      423
    18. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      74
      422
    19. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      54
      408
    20. On kyllä tosi surullista

jos kaivattuni (nainen) luulee palstan tyhmien viestien olevan multa. 😔Ei ole mitään syytä, miksi kirjoittaisin sellais
      Ikävä
      68
      397
    Aihe