Itse olen huomannut että tässä 17-19v välillä todella moni alkoi harrastelemaan yhden illan juttuja ja muutenkin peli meni paljon "epämääräiseksi" eikä oikein edes tiennyt onko joku tuttava varattu vai ei. Kysynkin nyt teiltä että mikä sai yleensä niitä harrastamaan? Muistan kun ennen ainakin tytöt kovin yrittivät esittää todella siveitä ja jossain vaiheessa vain se vaihe ikään kuin napsahti pois päältä. Miksi näin?
Mikä sai alunperin aloittamaan yhden yön jutut?
kskskskkskks
3
122
Vastaukset
- Suomapuolel
Siveitä naiset aina esittävät, näin ne ovat haluttavampia. Äitiinsä kun kuiten ovat tulleet antavat halukkaasti, välillä pyytämättä.
- harrasteleva
Minulla se aloituksen aikaansaaja oli ”puhemies” eli puolituttu nainen suositteli tyttökaveriaan.
- Woouwoou
16 -17 vuotiaana eros pitemmäst suhteesta toisen osapuolen pettämisen johdosta ja kai ne yhden illan jutut oli omantunnon pönkitystä että saapi silti jonkun jos haluaa eikä ole vain se seinäruusu kaveriporukassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1046684KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3706264Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei603123Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521112604Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1072256- 1251814
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191673Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341395Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811350- 731237