Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Naiset on helppoja

pelimies34

Kyllä nainen taas meni lankaan kun uskottelin että meistä tulisi läheiset. Naiselta sai seksiä helposti ja sitten meikä jätti naisen, sanoin että ei ole kemiaa tarpeeksi. Naiset uskoo kaiken mitä niille selittää.

18

147

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eimeollasamanlaisii

      Ei kannata yleistää.

    • kemiathousussa

      Teikähän on oikein kunnon mies!Sillai teit ja tulit sitten palstalle leuhkimaan.Hieno homma.

    • Taassenhuomaa

      Helkan turha tulla selittelemään etteivät alakulttuurin jännikset kiinnosta naisia...

      • Et tunnista aloittajaa? Uskotko muutenkin kaiken mitä näiltä palstoilta luet?


    • mitäväliäjoutaatuollai

      No toivottavasti nainen sai kunnon kyydit etkä ollut huono sängyssä.

    • MiksiDeittailuVaikea
      • ei.kerro.kaikkea

        Minulle jäi tuosta city-artikkelista lähinnä se mielikuva että tuolle naiselle kelpasi vain kaikista tasokkaimmat miehet. Miehet antavat pakkeja äärimmäisen harvoin, naiset antaa pakit varmaan 90% tapauksista joten miten on mahdollista että nainen sai pakit kaikilta miehiltä? Vastaus siihen on että nainen viehättyi vain niistä pelimiehistä joilla oli muutenkin suuri kysyntä naisten parissa.

        Tuo nainen sanoi itsekin että "toisen pitää säväyttää". Jos nainen laskisi rimaa miesten suhteen niin varmasti ei miehiltä tulisi enää pakkeja.

        Ei deittailu ole vaikeaa, naisten äärimmäisen kovat kriteerit miehille tekee asiasta vaikean.


      • kurppataastäällä

        En ole ikinä antanut pakkeja. Ja oon nainen. Minulle ovat mieheet antaneet pakit useita kymmeniä kertoja.


      • kurppataastäällä kirjoitti:

        En ole ikinä antanut pakkeja. Ja oon nainen. Minulle ovat mieheet antaneet pakit useita kymmeniä kertoja.

        Voi sinua reppanaa. Monesko nimimerkki tässä ketjussa? Tällä kertaa naisena esiintyen. Etkä vieläkään tajua, mistä sinut tunnistaa vuorenvarmasti :D


    • Kurppis

      Ei tunteista valehtelu ole helposti seksin saamista? :D vai onko mualima niiiin muuttunut?

      Näen asian erilailla. Kun saa naisen tarjoamaan itseänsä ilman feikkaamista nii silloin se on ollut helppoa.. Taitavat eivät lupaile mitään tai lirkuttele valheita. ;)
      Epäkelvot joutuu valheita suoltamaan, en kehtaisi sillä kehua.. Jos toinen luottaa ja luottamus petetään niin ei siinä mitään helppoa ole.

    • hyvää.huomenta

      Sitten heräsit.. ja laitoit kahvin tippumaan.

      • Sellaisia ne kiltit miehet ovat, satusetiä ;)


      • pahoitteluni
        helka kirjoitti:

        Sellaisia ne kiltit miehet ovat, satusetiä ;)

        Harmi kun kaikki miehet eivät ole ilkeitä ja väkivaltaisia jännämiehiä ;(


    • yhteenvaan

      Naisille riittää että mies on komea pitkä sekä varakas. Siitä koostuu naisen suhde mieheen eikä nainen eroa vaikka mies olis millainen kusipää pettäjä.

      • todettuon

        ei tarvi olla edes varakas


    • Aikuinennainen11

      Annan paljon mieluummin miehelle, joka kauniisti, mutta melko suoraan ehdottaa seksiä! Eli se on silloin reilu peli! Kaikenlaiset kieroilijat, jotka esittävät olevansa kiinnostuneita ja yrittävät sitä kautta sänkyyn ovat yksinkertaisesti raukkoja! Eli reilusti joko puhdasta seksiä tai sitten oikea kiinnostus... Eli multa saa paljon helpommin kysymällä suoraan siis tietty vaan siinä tapauksessa jos mies on tarpeeksi haluttava.... Kaikki muut jotka yrittävät jotain muuta ja feikata, niin joutuvat odottamaan aika kauan ennen kuin saavat... Eli aikuinen nainen ei mene enää lankaan....

    • aikuinenmiesmunapystyssä

      Minä en pyydä naisilta muuta kuin seksiä kun naiset ei vaan halua seurustella joten ehdotan suoraan seksiin harrastamista ja monta kertaa on onnistanut.

      • Äsken olit kurppataastäällä ja nyt olet aikuinenmiesmunapystyssä - eikö sinulla ole yhtään jakomielitautinen olo? ;DDD


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2297
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1708
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1427
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1389
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe