Heips,
haluaisin kuulla kokemuksia sekaihon hoitotuotteista ja nikseistä?
Olen alle 40v ja olen huomannut, että ihoni on löystynyt kasvoista... =(
Sitä omaa tuotesarjaa en ole oikein vieläkään löytänyt. Viimeksi olen käyttänyt Diorin kosteusvoidetta ja Lorealin seerumia. Aiemmin mm. Niveaa ja Lumenea. Ajattelin kokeilla jotain uutta ja haluaisin kuulla millaisia kokemuksia on mistäkin ja mikä on suosikki? Olen miettinyt Gatineaun kokeilemista seuraavaksi, onko kokemuksia? Vichyakin on kehuttu? Ja haluaisin muutenkin niksejä ihon kiinteyttämiseen.
Sain kasvoihini jonkin allergisen reaktion alkuvuodesta jostakin, en tiedä mistä jonka takia kesän rasvasin kasvoja vain erilaisilla öljyillä. Posket alkoivat roikkua ihan silmissä... Nenän pieliin tuli syvät uurteet ja hieman myös leuan sivuille... Ottaa päähän ihan kunnolla enkä haluaisi mihinkään kasvojen kohotukseenkaan näin nuorena lähteä...
Ja käyttekö kosmetologilla ihonhoidoissa säännöllisesti ja millaisissa ja onko ollut hyötyä?
Kiitos etukäteen asiallisista vastauksista.
Ihonhoito ja tuotteet?
Poolan
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389