Moi!
Mä oon 16 vuotias tyttö ja oon 159cm pitkä. Mä painan 65kg ja haluisin tietää oonko läski?
Mä oon lihonu 4kg puolessa vuodessa ja enää en pysty "laihistamaan" niinkun viime vuonna vielä tein. Mun housut on alkanu vähä kiristään.
Mut pliis kertokaa oonko läski
Olenko ylipainoinen 16 vuotias?
4
66
Vastaukset
- täälläläskimoi
Katso peilistä, jos olet tyytyväinen siihen mitä siellä näät niin et ole läski. BMIn mukaan et nyt mikään läski vielä ole, hieman pukkalla muttet läski
- tässäonyläraja
Et sinä läski ole, mutta älä anna painosi nousta enempää.
- Vähän
Lievää liikapainoa alkaa olla, mutta ei ole vakavaa. Kiinnität taas vähän enemmän huomiota ruokavalioon ja liikkumiseen niin kyllä se paino taas tasoittuu. Noin nuorella on vielä sen verran hyvä aineenvaihdunta että paino voi löytää nopeastikin oikeat mittasuhteensa.
- liikkuvamies3
Sinulla on hyvä tilanne aloittaa säännöllinen liikunta, ellet ole jo aloittanut. Liikunnalla ja kasvisruualla kestää' paino kurissa. Yritä löytää suunnilleen sinun ikäinen tyttökaveri jonka kanssa harrastatte yhdessä liikuntaa. Vuodenaikojen mukaan vaihtuva liikuntaohjelma olisi paras, silloin siihen ei niin nopeasti kyllästy.
Vaikka liikunta vähän maksaakin niin isät ovat yleensä valmiita tämän maksamaan. Ota kotona puheeksi. Tsemppiä sinulle ja liikunnan iloa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225101
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24553- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17923viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779