eipä liity paljoa musiikkiin mutta kysynpä nyt kuitenkin. eli missä päin helsinkiä kyseinen putiikki sijaitsee? ensi keväänä pääsisin käymään mutta olisi jo etukäteen mukava tietää mihin suunnistaa... kiva jos joku viitsisi vastata...
morticia
8
1446
Vastaukset
- Mr.Sleazy
www.morticia.com
- Lucretia
Toi sivu ei oo toiminu mulla missään
- bloody mary
Lucretia kirjoitti:
Toi sivu ei oo toiminu mulla missään
se alkusivu on aika hämäävä.. näyttää ku ei aukasis mut pitää painaa siitä minkä kokosena haluu sivun aukasta.
- bloody mary
eli eerikinkadultahan morticia löytyy, mutta jos kadun nimi ei sano mitään niin ihan keskustasta sinne on aika lyhyt matka. mannerheimintieltä kun lähdet simonkadulle josta vasemmalle yrjönkadulla, siitä kääntyy heti oikealle eerikinkatu.. mortician julkisivu on aika huomaamaton, siitä meinaa kävellä vahingossa ohi vaikka olisi monesti käynytkin.
- Nimetön
ei sieltä kumminkaan mitään kannata ostaa -.-'
- joel
Mortician websivut uusittu kokonaan, toimivat jopa operalla ja firefoxilla myös verkkomaksu mahdollisuus.
- ylin kerros
Niin.
- angelfairy
Se on kampissa helsingissä...viidennessä krroksessa.Eli ylin kerros.:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1136617Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3696029Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam414428Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123775Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk723617Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1112826Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,252342Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni232326Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221846Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181644