Nettideitit pilattu!

Goljatti

Enään ei näköjään näe maksuttomassa palvelussa niitä ketkä on käyneet profiilissa..
Tarkoittaa käytännössä sitä, että nyt on viety miehiltä se viimeinenkin mahdollisuus löytää noilta palstoilta yhtään ketään. Ainoat kontaktit oon saanu niiltä jotka on käyneet profiilissa ja sitten olen kirjoittanut perään.

25

144

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kymppiplusysi

      profiili ollu huililla ja siinne saakin sitten jäädä, kun tällaisen uudistuksen tekivät. jatkossa käytän vain happypancakea.

      • hyväUudistus

        Kaikki ilo maksaa :)


    • huhhuh13

      Naiset on kaikki maksullisia, paitsi mamuille

      • MietiMitäK

        Hei, nyt meni vähän asian vierestä.


    • asdfasfdsf

      Ihan hyvä, että poistui. Mitä vähemmän nettipalveluissa näitä stalkkausominaisuuksia niin sitä parmepi.

      • kysynvaan

        Millä tavoin sen vierailun näkymättömyys estää profiilin katsomista eli "stalkkausta"?


      • asdasdadff

        Sillä tavalla, että mitä et tiedä siitä et stressaa. Vielä kun saisi nuo vihreät valot pois niin olisi minun makuuni. Kaikki voisivat oman tahdin mukaan olla online tai olematta ja kenenkään ei tarvitsisi miettä mitä se nyt tarkoittaa, että ollaan online tähän aikaan ja ollaan käyty vierailemassa profiilissa jne...


      • jaavainiinettäsilleen

        No omapahan on asiasi, jos haluat vaan pitää stressitöntä profiiliasi ottamatta yhteyttä keneenkään. Mutta hieman vaan epäilen, ettet ole aivan ymmärtänyt nettideitin ideaa.


    • Mies30v

      Nojaaa.. ensi lukuja..

      Deittaajia 16-100 on 89 749 kpl joista naisia 29 523 kpl ja 59 700 kpl miehiä (j okin 525kpl). Jokaista 1 naista kohti hyvin tasan 2 miestä.

      2.Viikon aikana online olleita on naisia 16 033 kpl ja miehiä 59 698 kpl.
      Jokaista 1 naista kohti 3.72 miestä.

      Tämä kertoneen jo paljon.Hommaan kun laitetaan mukaan vielä ikä, paikkakunta ja muut elämän toivmukset niin aika lucky guy saa olla että onnistuu deitistä elämänsä rakkauden löytämään.

      • 11plus17

        Kiitoksia näistä, tietää ettei kannata aikaa hukata nettideiteillä. Jokainen mies joka on yrittänyt pokata naista sausage fest tilassa olevasta baarista tietää, että tuollainen jakauma on täysin mahdoton. Ellei sitten kuulu siihen muutaman prosentin komeiden, pitkien alphaurosten joukkoon.


      • valojapäälle

        Ai että treffeille 59700 miesten profiilia, joista kahden viime viikon aikana kirjautuneita 59698? Eli kokonaista kaksi miestä ei ole kahteen viikkoon kirjautunut?

        Todellisuudessa tuo luku on vajaat 35000.


    • olikoullatus

      Sopii hyvin suomi24n rahastuspolitiikkaan. Treffeissä on myös menossa pluspaketin buffauskysely...annoin tulikivenkatkuista palautetta. Treffit olisi varmaan tosi hyvä palvely, mikäli korjaisivat teknisiä vikoja yhtä antaumuksella kuin keksivät uusia rahastustoimintoja. Periaatteessa en maksa paskasta palvelusta, mieluummin lopetan nettideittailun.

    • putsatapitäs

      korvauksia pitäs maksaa sellaisten jotka ei ole rehellisiä, tai muut deitit heille eli vaikka: en oletosissani

    • naurettavajuttu

      Se vierailujuttu on yksi oleellisimmista jutuista nettideitissä, ensin käydään katsomassa puolin ja toisin profiilit ja sitten aloitetaan viestiminen. Suomi24n treffit on ainoa nettideitti, jossa vierailut ei näy reaaliajassa ja nyt siitäkin viivästetystä näkymisestä pitäisi vielä maksaa. Säälittävää. No, omapahan on suomi24n moka jos haluavat ajaa käyttäjät muihin palveluihin.

      • hiljaista.on

        Ensin käydään katsomassa puolin ja toisin profiilit ja sitten aloitetaan viestiminen, paitsi se viestiminen ei ala puolin ja toisin. Ne naiset jotka ovat käyneet profiilissani ja olen heille viestiä laittanut, niin eivät vastaa siihen viestiin.


    • 98kilpa

      Kyllä ne näkyy.pitää vaan mennä omaan profiiliin ja siellä tilastot.

    • tuliko-selväksi

      Ei ole mitään mahiksia tutustua naisiin netissä. Kutosen naiset haluaa kympin miehen

    • botunelloosi

      Siis miksei näy? Ainakin itsellä näkyy pari käyneen viimeisen vrk aikana.

      • Goljatti

        Taisivat perua sen sen kun lukivat tämän ketjun....Tänään nimittäin taas oli normaalisti siinä näkyvillä vieraat...Joskaan kukaan ei ollut vieraillut. Vittu kun pitää olla nihkeä palvelu miehille. Miten se piristäisikään päivää kun saisi edes joskus naiselta viestin oma-aloitteisesti, mutta kun ei ketään, ei missään.
        Eikö 35 lapsettomalle ja liikunnalliselle sinkkumiehelle oikeasti löydy naista mistään. Käsittämätöntä!


    • SavutonMies

      Vierailijat oli tosiaan tullu takaisin näkyviin, mutta tarkennettu haku sen sijaan puuttuu, ja itselle oli melko tärkeää raittiina ja savuttomana rajata heti kättelyssä pois tupakoivat, ei lapsia haluavat, ja alkoholin suurkuluttajat.

      • ihme_tunareita

        Miten niin tarkennettu haku puuttuu?
        Siellähän se on kuten ennenkin.


    • mitäihmettätaas

      Ei se vierailu lista yhtään mihinkään ole kadonnut missään vaiheessa, joka päivä olen kirjautunutkin...

      • merkillinennimi

        Lauantaina iltapäivällä vierailijakohdan päällä oli teksti tyyliin "tilaa treffit plus ja näet profiilissa vierailleet". Taisivat tosiaan perua muutoksen hyvinkin pikaisesti.


      • puuhvierailijat

        Niin se mainos on aina siinä ja tuosta voi päätellä, että sun roviilia ei ole kukaan kattonu...


    • Joo, kaikki huijarit ja roskapostit sen pilaa vaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      107
      2012
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1907
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1588
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      11
      1381
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe