Leirejä!!!!!

Leirille

Moikka! Etsin ratsastusleirejä täällä netissä ja oikein mikään ei satu kohdalle. Tallilla missä olen ei ole leirejä vaan kursseja. Olen käynyt zilpan ratsastuskoulussa vain heti kesäloman alettua eli ensimmäisillä leireillä ja ne ovat olleet molemmat yleisleirejä. Olen aina mielummin halunnut mennä mm este tai vuokrausleireille ja kenttä ei sitten oikein ole minun juttuni. Ja olen ollut zilpassa vain yleisleireillä ja heti ensimmäisellä, koska isä ja äiti ovat olleet molemmat töissä. Sen takia olen ollut hieman, jos voin sanoa hieman helpoimmilla leireillä. Kävin viime kesän ekana zilpalla ja sitten ypäjän esteleirillä. Minä lopetin zilpalla noin vähän yli puolivuotta sitten. Syyt miksi lopetin siellä oli: en pitänyt talli tytöistä ja se oli kaukana ja siellä oli jotenkin ns ahdistavaa. Ja porukoihin oli vaikea päästä, kun kävi vain kerran viikossa ja oli melkein aina myöhässä, kun äiti ei ehtinyt tuomaan aikaisemmin töidensä vuoksi. Nyt talli missä olen on todella hyvä. Tarkoitus olisi kesälle 2016 mennä jossain ekalle leirille niinku vko 23. Enkä todellakaan halua zilpaan! Koska tuntuu siltä, että ne kaikki inhottavat talli tytöt ovat siellä. Menen myös ypäjän esteleirille ja tuttuja auttelemaan tallille Nurmijärvelle viikoksi sielläkään ei ole leirejä vaan kursseja. Eli kysyntäni on jos haluatte ehdottaa jotain vko 23 alkavaa leiriä. Tai jotain ratsastusleiriä joka alkaa melkein heti kesäloman alettua. Mieluiten esteleiri,valkkuleiri tai tottakai käy yleisleirikin kertokaa jos ootte tulossa samalle leirille ypäjälle tai sinne minne ehdotatte.

2

93

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HevostelijaKKK

Tiinan tallin 1. leiri on 12-16.6. Itse olen ollut tiiniksellä kolme kertaa ja olen tykännyt! Kannattaa tutustua. Talli toimii ratsastuskoulun lisäksi myyntitallina, ja siksi kesäleirien hevoskokoonpano koostuu varmojen tuntiheppojen lisäksi useista uusista tuttavuuksista. Hevosten kokemus ja koulutustasot vaihtelevat suuresti. Leireillä on yömaasto, uitto, esteet, koulut, leirikisat ja kaikenlaiset. Olen viime vuosien leireillä löytänyt ihania hevosia ja tutustunut kivoihin ihmisiin. Suosittelen suuresti! ;) Tallin leiripaikka on Seinäjoen lähellä Soinissa, järven rannalla, suurten metsälaidunten ympäröimänä. Ratsastusta varten on muun muassa kaksi hyvän kokoista kenttää ja huikeat maastot. Seinäjoen juna-asemalta on autokyyti leiripaikkaan. Valittavissa on tavallinen ratsastusleiri tai vuokrausratsastusleiri.
      Tässä vielä tallin sivut: http://www.tiinantalli.com/

Ps. Jos varaat leirin vuoden 2015 puolella, saat 20€ alennusta hinnasta! ;)

• u7f5uut6y

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6590
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4142
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3389
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      490
      2944
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      285
      1940
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1626
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      88
      1453
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1433
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1409
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1386
    Aihe