Kokemuksia Vantaan Power fit salista

Vaihtoa_suunnittelen

Millainen sali?

9

1921

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsipäivä

      Tykkään ja peukutan. Hyvä ja siisti sali ja siellä käy tosi kivaa porukkaa, plussana hyvännäköisiä naisiakin. Ostin juuri kolmen kk:n avainkortin ja tuntuu kuin se kortti ei kestäisi tuota kolmea kuukautta siksi aktiivisesti olen sitä ovissaan vinguttanut mut kai sieltä uuden saa. Ei ole tarvinnut laitteisiin jonottaa tai sit kierrän niitä itselleni oikeassa järjestyksessä eli treeni sujuu takkuamatta. Suosittelen muillekin käyntiä ei ole edes kallis tällä tahdilla kuin minä käyn 7-8 kertaa per viikko. Painoja/vastuksia (kg) ainakin minulle riittävästi ja erilaisia. Painot ei lopu kesken eli varmasti on useammallekin yhtäaikaiselle treenarille painoja. Henkilökunta ystävällistä porukkaa.
      Pukuhuoneet ja suihkutilat avarat ja siistit. Tavarat saat lukittuihin kaappeihin treenin ajaksi. Nähdään salilla...

      • vastasitkohanitsellesi

        Hinta ei pienene vaikka kävisin salillani kahdesti joka päivä


    • Heinola

      Siis parempi kuin Lahden Lady Line.

    • fitfashion

      Tosi kiva sali! Ihan harmittaa, etten asu lähistöllä, muuten olisi jäsenyys tuonne. Niin harvalta salilta löytyy kelkka ja muistaakseni tuolla on jopa 3 hackia, kun useimmilla ei ole yhtään.

      http://aurorarenvall.fitfashion.fi/

      • Anonyymi

        Naru.


      • Anonyymi

        Naru.


    • Anonyymi

      Kokeilin salia ja kokeiluun jäi,salilla treenaa sisäpiirin porukka joka ei tervehdi ulkopuolisia ja salin ilmapiiri ei ole tervetulleeksi toivottava kun omistajatkaan ei tervehdi kuin sisäpiiriläisiä.
      Hyvät laitteet mutta ilmapiirin vuoksi ei minun valintani.

      • Anonyymi

        Menetkö saleille treenaamaan vai sosialisoimaan?


    • Anonyymi

      Hi
      First of all I never knew that a member could send anonymously a message about own experience. I guess it’s a new change with the new OWNER. Very positive start, it shows caring in

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4965
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3144
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1770
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1227
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe