Millainen sali?
Kokemuksia Vantaan Power fit salista
9
2618
Vastaukset
- käsipäivä
Tykkään ja peukutan. Hyvä ja siisti sali ja siellä käy tosi kivaa porukkaa, plussana hyvännäköisiä naisiakin. Ostin juuri kolmen kk:n avainkortin ja tuntuu kuin se kortti ei kestäisi tuota kolmea kuukautta siksi aktiivisesti olen sitä ovissaan vinguttanut mut kai sieltä uuden saa. Ei ole tarvinnut laitteisiin jonottaa tai sit kierrän niitä itselleni oikeassa järjestyksessä eli treeni sujuu takkuamatta. Suosittelen muillekin käyntiä ei ole edes kallis tällä tahdilla kuin minä käyn 7-8 kertaa per viikko. Painoja/vastuksia (kg) ainakin minulle riittävästi ja erilaisia. Painot ei lopu kesken eli varmasti on useammallekin yhtäaikaiselle treenarille painoja. Henkilökunta ystävällistä porukkaa.
Pukuhuoneet ja suihkutilat avarat ja siistit. Tavarat saat lukittuihin kaappeihin treenin ajaksi. Nähdään salilla...- vastasitkohanitsellesi
Hinta ei pienene vaikka kävisin salillani kahdesti joka päivä
- Heinola
Siis parempi kuin Lahden Lady Line.
- fitfashion
Tosi kiva sali! Ihan harmittaa, etten asu lähistöllä, muuten olisi jäsenyys tuonne. Niin harvalta salilta löytyy kelkka ja muistaakseni tuolla on jopa 3 hackia, kun useimmilla ei ole yhtään.
http://aurorarenvall.fitfashion.fi/- Anonyymi
Naru.
- Anonyymi
Naru.
- Anonyymi
Kokeilin salia ja kokeiluun jäi,salilla treenaa sisäpiirin porukka joka ei tervehdi ulkopuolisia ja salin ilmapiiri ei ole tervetulleeksi toivottava kun omistajatkaan ei tervehdi kuin sisäpiiriläisiä.
Hyvät laitteet mutta ilmapiirin vuoksi ei minun valintani.- Anonyymi
Menetkö saleille treenaamaan vai sosialisoimaan?
- Anonyymi
Hi
First of all I never knew that a member could send anonymously a message about own experience. I guess it’s a new change with the new OWNER. Very positive start, it shows caring in
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa216845Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi5562333- 1471887
- 871281
HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa981085Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.91981- 72980
- 33863
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E10843Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon159796