Millainen sali?
Kokemuksia Vantaan Power fit salista
9
2587
Vastaukset
- käsipäivä
Tykkään ja peukutan. Hyvä ja siisti sali ja siellä käy tosi kivaa porukkaa, plussana hyvännäköisiä naisiakin. Ostin juuri kolmen kk:n avainkortin ja tuntuu kuin se kortti ei kestäisi tuota kolmea kuukautta siksi aktiivisesti olen sitä ovissaan vinguttanut mut kai sieltä uuden saa. Ei ole tarvinnut laitteisiin jonottaa tai sit kierrän niitä itselleni oikeassa järjestyksessä eli treeni sujuu takkuamatta. Suosittelen muillekin käyntiä ei ole edes kallis tällä tahdilla kuin minä käyn 7-8 kertaa per viikko. Painoja/vastuksia (kg) ainakin minulle riittävästi ja erilaisia. Painot ei lopu kesken eli varmasti on useammallekin yhtäaikaiselle treenarille painoja. Henkilökunta ystävällistä porukkaa.
Pukuhuoneet ja suihkutilat avarat ja siistit. Tavarat saat lukittuihin kaappeihin treenin ajaksi. Nähdään salilla...- vastasitkohanitsellesi
Hinta ei pienene vaikka kävisin salillani kahdesti joka päivä
- Heinola
Siis parempi kuin Lahden Lady Line.
- fitfashion
Tosi kiva sali! Ihan harmittaa, etten asu lähistöllä, muuten olisi jäsenyys tuonne. Niin harvalta salilta löytyy kelkka ja muistaakseni tuolla on jopa 3 hackia, kun useimmilla ei ole yhtään.
http://aurorarenvall.fitfashion.fi/- Anonyymi
Naru.
- Anonyymi
Naru.
- Anonyymi
Kokeilin salia ja kokeiluun jäi,salilla treenaa sisäpiirin porukka joka ei tervehdi ulkopuolisia ja salin ilmapiiri ei ole tervetulleeksi toivottava kun omistajatkaan ei tervehdi kuin sisäpiiriläisiä.
Hyvät laitteet mutta ilmapiirin vuoksi ei minun valintani.- Anonyymi
Menetkö saleille treenaamaan vai sosialisoimaan?
- Anonyymi
Hi
First of all I never knew that a member could send anonymously a message about own experience. I guess it’s a new change with the new OWNER. Very positive start, it shows caring in
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1697031
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes632686- 562178
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se651330Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3561289- 561254
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l181166Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171000Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79980Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384978