Kokemuksia Vantaan Power fit salista

Vaihtoa_suunnittelen

Millainen sali?

9

2729

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käsipäivä

Tykkään ja peukutan. Hyvä ja siisti sali ja siellä käy tosi kivaa porukkaa, plussana hyvännäköisiä naisiakin. Ostin juuri kolmen kk:n avainkortin ja tuntuu kuin se kortti ei kestäisi tuota kolmea kuukautta siksi aktiivisesti olen sitä ovissaan vinguttanut mut kai sieltä uuden saa. Ei ole tarvinnut laitteisiin jonottaa tai sit kierrän niitä itselleni oikeassa järjestyksessä eli treeni sujuu takkuamatta. Suosittelen muillekin käyntiä ei ole edes kallis tällä tahdilla kuin minä käyn 7-8 kertaa per viikko. Painoja/vastuksia (kg) ainakin minulle riittävästi ja erilaisia. Painot ei lopu kesken eli varmasti on useammallekin yhtäaikaiselle treenarille painoja. Henkilökunta ystävällistä porukkaa.
      Pukuhuoneet ja suihkutilat avarat ja siistit. Tavarat saat lukittuihin kaappeihin treenin ajaksi. Nähdään salilla...

• vastasitkohanitsellesi

Hinta ei pienene vaikka kävisin salillani kahdesti joka päivä

• Heinola

Siis parempi kuin Lahden Lady Line.

• fitfashion

Tosi kiva sali! Ihan harmittaa, etten asu lähistöllä, muuten olisi jäsenyys tuonne. Niin harvalta salilta löytyy kelkka ja muistaakseni tuolla on jopa 3 hackia, kun useimmilla ei ole yhtään.

http://aurorarenvall.fitfashion.fi/

• Anonyymi

Naru.

• Anonyymi

Naru.

• Anonyymi

Kokeilin salia ja kokeiluun jäi,salilla treenaa sisäpiirin porukka joka ei tervehdi ulkopuolisia ja salin ilmapiiri ei ole tervetulleeksi toivottava kun omistajatkaan ei tervehdi kuin sisäpiiriläisiä.
      Hyvät laitteet mutta ilmapiirin vuoksi ei minun valintani.

• Anonyymi

Menetkö saleille treenaamaan vai sosialisoimaan?

• Anonyymi

Hi
      First of all I never knew that a member could send anonymously a message about own experience. I guess it’s a new change with the new OWNER. Very positive start, it shows caring in

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      254
      4659
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      78
      3105
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      47
      2483
    4. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      28
      1873
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      45
      1777
    6. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      85
      1497
    7. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      85
      1295
    8. PS uusimman gallupin rakettimainen nousija

https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden
      Maailman menoa
      143
      975
    9. Tekiskö nainen mieli tavata...

Viikonloppuna ja...?
      Ikävä
      69
      958
    10. Sellainen tunne sydämessä

Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,
      Ikävä
      86
      894
    Aihe