Moi
Eli oon ostamassa cruiseria niin kertokaas oisko puinen vai muovinen parempi iha vaa pieniin temppuihin ja cruisailuun vai onko sillä mitään merkitystä? Ja sanokaa myös nettikauppoja mistä kannattaa ostaa
Puinen vai muovinen cruiser?
5
169
Vastaukset
- trinis
laminast saa stereoit neo hyvii mullaki o. ollu kevääst eik oo kulunu.
- jeshber
päädyin oikeeseen kruiseriin jos on concavea ja kicktaili koska en saanut ollieta menee muovisella. hankin offshoresta Tampereelta. harmi kun ei ole nettikauppaa mutta postilla tuli lauta kotikaupunkiin.
- Skeittaajaaa
Jos aiot temppuilla, niin suosittelen puista koska muovinen on sen verran heikko.
- PUUSUOSITUS
Muovisissa ei ole konkkaa joten kenkien lipsuminen dekiltä on taattu. Muovinen myös väsyy noin 1kk skeittauksen jälkeen siitä trukkien takaa (Penny, Stereo....).
- Adonny
kokemuksii offshoressa myynnissä olevasta miller jungle kruiserista??? Nopsaan ois kiitti! KIIRE!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2317716
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455210- 594812
- 753468
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162025Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗321961- 311839
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441697- 371639
- 1581452