Olen ollut suhteessa 3 kuukautta, ja rakastin poikaystävääni oikeasti. En osaa sanoa nyt tämän hetkiselle tilalleni syytä joka on kestänyt jo kuukauden, kun ei miehessä mitään vikaa ole, mutta tunteet häntä kohtaan ovat kokonaan kadonneet. En halua siksi enää jatkaa suhdettamme. Miten voisin mahdollisimman kauniisti selittää asiani ja mahdollisimman vähän satuttaa häntä?
Vastaukset 5
- typeräpimu
et sä nyt 3 kuukaudessa rakastu. Se oli vaan typerää intohimoa jolla ei ole tulevaisuutta.
oo rehellinen ja kerro että haluut muuta - Oppeliini1
Sinä et tiedä rakkaudesta yhtään mitään! Olet käyttänyt alapäätäsi yläpääsi sijasta. Samoin miesystäväsi.
Osaako kumpikaan teistä edes käyttää yläpäätä? Sieltä saattaisi ( hyvällä onnella) löytyä pari aivomolekyyliä jotka haluaisivat aivan pikkuisen käyttöä. - Yksinkertaisesti
Yksinkertaisesti kerrot, ettei sinua kiinnosta enää jatkaa tutustumista. Et halua jatkaa seurustelua. Tee se nokakkain tai ainakin puhuen. Tekstiviesti on raukkamainen.
- vaanvarovaisesti
kerro näin: meidän aikaa loppui, olla viellä nuoria ja etsitään tilalle molemmat uusi.......
- mistelx
Vai rakastit oikeasti, höpö höpö. Et ole kypsä vakavaan parisuhteeseen. Kokemus opettaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän48940Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15818Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl497769- 46707
- 42634
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30586- 35583
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530- 44470