Kaikki vaan hehkuttaa? Joo, se osaa laulaa, mutta niin osaa aika moni muukin?
Eikö sen kaikki hitit ole jotain eroballaadeja, luulis, että 25v nuori nainen osaisi laulaa/kirjoittaa lauluja myös muusta?
Mikä Adelessa on niin ihmeellistä??
10
121
Vastaukset
- eihetkautaminuakaan
Kansa ostaa mitä käsketään ja hehkuttaa ostoksiaan.
- näinsemenee
sama ilmiö kuin keekin kohdalla.adele vaan on oikeesti lahjakkaampi.
- eihetkautaminuakaan
näinsemenee kirjoitti:
sama ilmiö kuin keekin kohdalla.adele vaan on oikeesti lahjakkaampi.
Musiikkipiireissä on lahjakkuutta, mutta silti musiikin herättämä tunne ratkaisee kaiken. Toisilla on karismaa, mitä suurimmalla osalla ei ole. Minua ei hetkauta Cheekkään.
- KarismaTunneLahjakkuus
eihetkautaminuakaan kirjoitti:
Musiikkipiireissä on lahjakkuutta, mutta silti musiikin herättämä tunne ratkaisee kaiken. Toisilla on karismaa, mitä suurimmalla osalla ei ole. Minua ei hetkauta Cheekkään.
"...herättämä tunne..." ja "...on karismaa...". Näin se juuri on. Kyllä osasit ilmaista asian ydintä hienosti :)
Minä fanitan Cheekiä ja koen hänet tunteiden tulkkina. Hänen musiikkinsa "soittelee sieluni kieliä".
- kliinistäkai
Levyjä ostetaan myös saatavuuden mukaan. Kun teeveestä tuttu tuote löytyy joka marketista ja huoltoasemalta, menekki on todennäköisintä. Fyysisten äänitteiden myyntimäärät ovat hämäriä latailun, radiokuuntelun ynnä muiden muassa. Adelen ääninäytettä en jaksa kaivaa tuubista, vaikka se löytyy etusivulta.
- BalladiSilmille
Tuubistahan ne levyt on pakko kuunnella ennen ostoa ja sen takia jäi tuonkin levyn kaikki kappaleet ostamatta (mp3), kun jo riittävästi soinut hello oli ainoa, mikä kelpasi korvilleni.
Muutoin tuo Adele on ihan mukavan kurvikas :))
- kynsiäjahabaa
Ihmeellistä, että kestin tätä tasan 3 minuutin rajapyykille. Kaikki toivo on mennyttä, jos ääni jäi kiertämään pururataani.
Adele - Hello
https://www.youtube.com/watch?v=YQHsXMglC9A - musiikkia_kivikorville
Adelella on epäilemättä voimakas ääni. Kaikki, poikkeuksetta yhdentekevät kappaleet hoilataan täysillä läpi vailla mitään tulkintaa. Menee minulla toisesta korvasta sisään ja saman tien toisesta ulos.
Kotimaassa samaan sarjaan kuluu käsittämättömän suosittu Anna Eriksson, tosin vaatimattomammalla äänellä varustettuna. Suomalaiset tuntuvat pitävän huutolaulajista. - hoilotihoiloti
25v laulaa niin tunteikkaasti, että When we were young. Ihan kuin tuosta "nuoruudesta" olisi 20v aikaa ja se olisi pelkkä kaukainen muisto :D No eihän 25v enää mikään teini ole, mutta joo...
- hinohelmarouva
Mä luulin, että tuo Adele on joku kauheen hienohelma, mutta haastatteluissa nauraaräkättää ja kirjoilee kuin mikäkin merimies, taitaa hienon rouvan rooli olla aika lailla kulissia :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131722Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 721238
- 541173
- 741065
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6921Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870- 82850