genitaali lävärit

tyttö

olen jo kauan haaveillut genitaalilävistyksestä, mutta haluisin kuulla nyt niiden ihmisten mielipiteitä heidän omista genitaali lävistyksistä. sattuiko kovasti, tulehtuuko, miten seksi nykyyän yms.

kiitoksia vastanneille :)

21

19035

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xyz

      Älä murehdi,
      tiedät itse parhaiten, mitä teet.

      Minulla (mies) on 5 viikkoa vanha lävistys, enkä kadu hetkeäkään. Se (frenum) tuntuu extrem kiihottavalta, ja uskon että puolisoni on kohta valmis vertical clithood'iin. Näissä asioissa kukaan ei ole viisaampi toista; teet juuri sen, mikä sinusta tuntuu oikealta ja nautit siitä.

      Lämpimin terveisin,
      xyz

      P.S. Sattuiko? Ei, vain ihan vähän nipisti, huuhdoin 2 kertaa päivässä, ei tulehtunut, ei punoitusta, seksi GRRRR.....

    • tiesitkö

      Genitaalialueen lävistyksissä sukupuolitautiriski. Kondomit menee tietenkin helpommin rikki metallia vasten ja rajussa seksissä voi iho revetä ja koru irrota. Sitä paljon vaikeampi pitää puhtaanakin kuin korvalävistyksiä. Jaksatko pestä alapäätä tarpeeksi usein? Alapäässä tulehdus ei tunnu kivalle. En suosittele.

      • Pro

        Minä vahvasti epäilen,että ihmiset pesevät alapäätään yhtä useasti kuin korviaankin.Ja lävistystä putsataan varmaakin huolellisemmin kun se sijaitsee intiimialueella.Et nimittäin usko,mitä möhjää löytyy muuten niin siistien ihmisten korvarei`istä/-koruista.Niitä kun ei lasketa lävistyksiksi,ne on niin helppo unohtaa..
        Pointti koskien kumin rikkoutumista pitää paikkansa,varovasti varovasti..


      • tyttö
        Pro kirjoitti:

        Minä vahvasti epäilen,että ihmiset pesevät alapäätään yhtä useasti kuin korviaankin.Ja lävistystä putsataan varmaakin huolellisemmin kun se sijaitsee intiimialueella.Et nimittäin usko,mitä möhjää löytyy muuten niin siistien ihmisten korvarei`istä/-koruista.Niitä kun ei lasketa lävistyksiksi,ne on niin helppo unohtaa..
        Pointti koskien kumin rikkoutumista pitää paikkansa,varovasti varovasti..

        tuo kumi juttu oli tiedossa, eikä (ainakaan tällähetkellä) häiritse koska elän vakaassa parisuhteessa niin kortsuja ei ole tullut nyt käytettyä.

        mutta onko sukupuolitauti riski kovinkaan suuri? ja mistä sen viruksen sitten muka saa? täh? (ok olen tyhmä :)


      • Anonyymi

        Mitä höpöjä,itselläni kaksi lävärirengasta esinahassa,itse laitoin eikä paljon sattunut mutta hygienia tärkeää.Ei ne mihinkään tartu,10 vuotta nussinut lävärien kanssa,naiset ensin pelkäävät mut sekoavat kun renkaat syvällä pillussa,tulee uusinta pyyntöjä.Takapäin naidessa työnnän sormen peräsuoleen naiselle tuntuu makealle kun tunnen kuinka renkaat liikkuu pillussa.Korostan puhtautta kun teet kaluun reikiä mut nussiessa maksaa vaivan.


    • Lävistetty

      Minulla on Prinssi-Albert lävistys jonka tein itse. Lävistys ei käynyt kipeää ja tulehdustakaan ei ollut. Tykkään paljon lävistyksestäni, rengas tuntuu kivasti koko ajan ja mastuboinnin nautittavuutta se lisää tuplasti. Seksiä se ei ole huonontanut ja kumppaneistakin se on tuntunut kivalta, he ovat myös mielellään leikkineet lävistysrenkaani kanssa.

    • Lävistetty

      Laita itsellesi lävistys klitanhuppuun jolloin koru koskettaa/hieroo klitorista. Koru voi olla rengas jossa voi olla pallo tai tappi joka lävistää hupun pystysuunnassa, silloin tapin päässä oleva pallo osuu sopivasti klittaan.

      • haluaisin tietää

        mikä on prinssi albert-lävistys?
        onko sun rengas ikäänkuin ylä- (napaan päin siis) vai alapuolella?
        tyhmä on kysymys kai, mutta miten monta milliä on ihoa ennen läväriä?
        kauanko tuo parani? kauanko sulla ollut?
        missä se laitettiin?
        itse en pysty itse tekemään, eikä ole kaveriakaan, joten täytyis mennä johonkin liikkeeseen. asun pääkaupunkiseudulla, mut tre-turku-akselikin käy. onko sulla tai siis kellään tietoo luotettavasta ja hyvästä alapäälävistäjästä? EI nainen.


      • Lävistetty
        haluaisin tietää kirjoitti:

        mikä on prinssi albert-lävistys?
        onko sun rengas ikäänkuin ylä- (napaan päin siis) vai alapuolella?
        tyhmä on kysymys kai, mutta miten monta milliä on ihoa ennen läväriä?
        kauanko tuo parani? kauanko sulla ollut?
        missä se laitettiin?
        itse en pysty itse tekemään, eikä ole kaveriakaan, joten täytyis mennä johonkin liikkeeseen. asun pääkaupunkiseudulla, mut tre-turku-akselikin käy. onko sulla tai siis kellään tietoo luotettavasta ja hyvästä alapäälävistäjästä? EI nainen.

        PA-lävistys on sellanen että lävistys tehdaan terskan alapinnalta virtsaputkeen, jolloin rengas menee siitä reiästä sisään ja tulee ulos terskan kärjessä virtsaputken suusta. Lävistyskohta on terskan alapinnalla siinä kohdassa jossa terskan kaaret yhtyvät = terskahan näyttää alapinnalta sydämmenmutoiselta, lävistysreikä on siis siinä sydemmenmuotoisessa hahmossa niiden kaarien yhtymäkohdassa. Kirjoita Googlehakuun Prince-Albert piercing niin löydät kuvia siitä millainen se on. Lävistyskohdassa on ihoa hyvin ohuesti joten lävistys on helppo. Lävistyksen paraneminen saattaa tapahtua muutamassa viikossa, minulla saattoi mennä kuukausi. Tein lävistykseni itse 15v sitten. Näitä lävistysliikkeitä on melkein kaikkialla ja netissä niihin voi tutustua ja katsoa onko niiden ohjelmassa genitaalilävityksiä. Samalla saattaa selvitä lävistyksiä tekevän henkilön sukupuolikin sillä jotkut ilmoittavat lävistäjän: mies vai nainen. Jos ajattelet ns. itsetehtyä lävistystä, niin voisin olla apunasi ja tehtäis se sinulle. Vastaile jos kiinnostaa. Itse ajattelin että lävistys on niin helppo ja menee niin ohuen ihokerroksen lävitse etten sen tekemiseen tarvitse ammattilaista ja niin tein sen itse.


      • Lävistetty
        haluaisin tietää kirjoitti:

        mikä on prinssi albert-lävistys?
        onko sun rengas ikäänkuin ylä- (napaan päin siis) vai alapuolella?
        tyhmä on kysymys kai, mutta miten monta milliä on ihoa ennen läväriä?
        kauanko tuo parani? kauanko sulla ollut?
        missä se laitettiin?
        itse en pysty itse tekemään, eikä ole kaveriakaan, joten täytyis mennä johonkin liikkeeseen. asun pääkaupunkiseudulla, mut tre-turku-akselikin käy. onko sulla tai siis kellään tietoo luotettavasta ja hyvästä alapäälävistäjästä? EI nainen.

        Tässä sinulle osoite josta löydät mm. genitaalilävistyksiä ja myös Price Albert lävistyskuvia: www.tribalectic.com
        Jotkut ovat menneet lävistyksissään mahdottomuuksiin niinkuin kuvista huomaa, mutta hyviä ja siistejä/nättejä pa-lävistyksiäkin löytyy.


      • Lävistetty
        haluaisin tietää kirjoitti:

        mikä on prinssi albert-lävistys?
        onko sun rengas ikäänkuin ylä- (napaan päin siis) vai alapuolella?
        tyhmä on kysymys kai, mutta miten monta milliä on ihoa ennen läväriä?
        kauanko tuo parani? kauanko sulla ollut?
        missä se laitettiin?
        itse en pysty itse tekemään, eikä ole kaveriakaan, joten täytyis mennä johonkin liikkeeseen. asun pääkaupunkiseudulla, mut tre-turku-akselikin käy. onko sulla tai siis kellään tietoo luotettavasta ja hyvästä alapäälävistäjästä? EI nainen.

        Tässä sinulle osoite josta löydät mm. genitaalilävistyksiä ja myös Price Albert lävistyskuvia: www.tribalectic.com
        Jotkut ovat menneet lävistyksissään mahdottomuuksiin niinkuin kuvista huomaa, mutta hyviä ja siistejä/nättejä pa-lävistyksiäkin löytyy.


      • tyttö

        mutta en uskaltaisi tehdä sitä itse :) muutenkin neula pelko suht iso. mut ehkä uskaltaudun ensi vuonna ottaa tuon lävistyksen, silti monta vuotta asiaa harkinnut


      • haluaisin tietää
        Lävistetty kirjoitti:

        PA-lävistys on sellanen että lävistys tehdaan terskan alapinnalta virtsaputkeen, jolloin rengas menee siitä reiästä sisään ja tulee ulos terskan kärjessä virtsaputken suusta. Lävistyskohta on terskan alapinnalla siinä kohdassa jossa terskan kaaret yhtyvät = terskahan näyttää alapinnalta sydämmenmutoiselta, lävistysreikä on siis siinä sydemmenmuotoisessa hahmossa niiden kaarien yhtymäkohdassa. Kirjoita Googlehakuun Prince-Albert piercing niin löydät kuvia siitä millainen se on. Lävistyskohdassa on ihoa hyvin ohuesti joten lävistys on helppo. Lävistyksen paraneminen saattaa tapahtua muutamassa viikossa, minulla saattoi mennä kuukausi. Tein lävistykseni itse 15v sitten. Näitä lävistysliikkeitä on melkein kaikkialla ja netissä niihin voi tutustua ja katsoa onko niiden ohjelmassa genitaalilävityksiä. Samalla saattaa selvitä lävistyksiä tekevän henkilön sukupuolikin sillä jotkut ilmoittavat lävistäjän: mies vai nainen. Jos ajattelet ns. itsetehtyä lävistystä, niin voisin olla apunasi ja tehtäis se sinulle. Vastaile jos kiinnostaa. Itse ajattelin että lävistys on niin helppo ja menee niin ohuen ihokerroksen lävitse etten sen tekemiseen tarvitse ammattilaista ja niin tein sen itse.

        ...ja tiedänkin nyt jo vähän enemmän...
        Lävistetty: kiitos tiedoista ja linkeistä! Olen ansiostasi saanut selville nyt että märkäunieni kohteella on nimikin... (PA) ...
        Noi kuvat naisten lävistyksistä selvittivät myös sen, etten olekaan ainoa jonka mielestä alapää tuntuu kovin tyhjältä ilman koruja.
        Omalla kohdallani lävistys tulee kysymykseen aikaisintaan ehkä muutaman kuukauden kuluttua enkä osaa sanoa nyt kenen se pitäisi tehdä.
        Olisi kuitenkin kiinnostavaa kysellä sulta vähän lisää, joten jos haluat toimia tutorina, keskustella aiheesta, niin ilmoittaudu osoitteessa [email protected]


      • Lävistetty
        haluaisin tietää kirjoitti:

        ...ja tiedänkin nyt jo vähän enemmän...
        Lävistetty: kiitos tiedoista ja linkeistä! Olen ansiostasi saanut selville nyt että märkäunieni kohteella on nimikin... (PA) ...
        Noi kuvat naisten lävistyksistä selvittivät myös sen, etten olekaan ainoa jonka mielestä alapää tuntuu kovin tyhjältä ilman koruja.
        Omalla kohdallani lävistys tulee kysymykseen aikaisintaan ehkä muutaman kuukauden kuluttua enkä osaa sanoa nyt kenen se pitäisi tehdä.
        Olisi kuitenkin kiinnostavaa kysellä sulta vähän lisää, joten jos haluat toimia tutorina, keskustella aiheesta, niin ilmoittaudu osoitteessa [email protected]

        Lähetin sinulle kuvia Prinssi-Albert lävistyksistä e-mailiosoitteeseesi.


      • okkigaam
        haluaisin tietää kirjoitti:

        mikä on prinssi albert-lävistys?
        onko sun rengas ikäänkuin ylä- (napaan päin siis) vai alapuolella?
        tyhmä on kysymys kai, mutta miten monta milliä on ihoa ennen läväriä?
        kauanko tuo parani? kauanko sulla ollut?
        missä se laitettiin?
        itse en pysty itse tekemään, eikä ole kaveriakaan, joten täytyis mennä johonkin liikkeeseen. asun pääkaupunkiseudulla, mut tre-turku-akselikin käy. onko sulla tai siis kellään tietoo luotettavasta ja hyvästä alapäälävistäjästä? EI nainen.

        Olen kuullut ja lukenut ettää prinssi Albert nuorna miesnä hankki sen Uudessa guineassa tai siellä päin. Se on siittimen pituuden keskikohdalta laitettu hopeinen puikko läpi paksuuden, jätetään siihen.
        Jotkut halua että se lävistää myös virtsa putken.
        En ole kuullut naisilla sellaista olevan.Sillä nimellä.
        Jossain netissä joskus olen nähnyt kuvia siitä.
        Nyt on kyse kuningatar Viktorian miehestä Prinssi Albertista.


      • okkigaam
        Lävistetty kirjoitti:

        Tässä sinulle osoite josta löydät mm. genitaalilävistyksiä ja myös Price Albert lävistyskuvia: www.tribalectic.com
        Jotkut ovat menneet lävistyksissään mahdottomuuksiin niinkuin kuvista huomaa, mutta hyviä ja siistejä/nättejä pa-lävistyksiäkin löytyy.

        Olen nähnyt jossain täällä kuvia naisten lävistyksistä, jotka on kuin siveysvyö. mistäköhän löytäisin. Siis myös klitorislävärit


      • pekkamekka
        Lävistetty kirjoitti:

        Lähetin sinulle kuvia Prinssi-Albert lävistyksistä e-mailiosoitteeseesi.

        haluaisitko auttaa minua tekemään kyseisen lävistyksen? [email protected]


    • Lävistelijä

      Itselläni on tuo(PA) läväri jonka tein itse. Ei juuri sattunut mutta jännitti pirusti tehdä se... Alkuun laitoin pienen korun mutta nyt olen sen venyttänyt pikkuhiljaa 3mm kokoon ja nyt se tuntuisi sopivalta... Tuo hiukan isompi koru on ollut parempi kuin se alkuperäinen sillä se tuottaa enemmän hyvää tuntemusta seksin aikana.

      • Posliinikulli78

        Itse laitatin frenum lävistyksen liikkeessä ja meni 3 kuukautta,kun frenumjänne napsahti poikki seksin aikana.Laittaisin uuden lävärin,mutta mihin? Prince alberttia en halua,koska en halua virtsata loppuelämääni istuvilleen.Useamman hafadan voisin laittaa.Onko kukaan täällä laittanut hafadaa itse?


      • aiijaijai jaii
        Posliinikulli78 kirjoitti:

        Itse laitatin frenum lävistyksen liikkeessä ja meni 3 kuukautta,kun frenumjänne napsahti poikki seksin aikana.Laittaisin uuden lävärin,mutta mihin? Prince alberttia en halua,koska en halua virtsata loppuelämääni istuvilleen.Useamman hafadan voisin laittaa.Onko kukaan täällä laittanut hafadaa itse?

        Mul on läväri terskassa eikä se tunnu hyvältä. Se tuli kun kiipeilin lapsena puussa ja tipuin , jolloin puun oksa meni peniksen läpi.


      • kulli kallen nuppu
        Posliinikulli78 kirjoitti:

        Itse laitatin frenum lävistyksen liikkeessä ja meni 3 kuukautta,kun frenumjänne napsahti poikki seksin aikana.Laittaisin uuden lävärin,mutta mihin? Prince alberttia en halua,koska en halua virtsata loppuelämääni istuvilleen.Useamman hafadan voisin laittaa.Onko kukaan täällä laittanut hafadaa itse?

        onnistuu vallan hyvin pysty virtsat kun vain opettelet.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe