Kerran kaverimielessä menin käymään exällä ja no yht äkkiä tapahtui niitä näitä ja useampaan otteeseen ja vanhat tunteet päättivät tulla takaisin.ennen eroa me oltiin vuoden yhdessä ja olin ihan rakastunut mutta jätin hänet syistä mitkä johtuivat myös minusta ja eroa olen katunut jo kohta kuukauden.olen kysynyt onko hänellä tunteita minua kohtaan ja hän vastasi ettei tiedä,minusta tuntuu ettei enää ole ja tiedän että menetin vuosi sitten elämäni rakkauden ja tulen katumaan sitö joka ikinen päivä.en vain tiedä miten tulen kestämöön ilman häntä loppu elämäni:(
haluan sut takaisin
hamsterini
2
228
Vastaukset
- Ikävöinaina
Mulla sama tilanne osittain. Eli tavattiin noin viis kuukautta eron jälkeen. No mitään sänkyyn menoa ei tapahtunut, ihan vaan käytiin kahvilla ja juteltiin.
Mulle oli yllätys etten meinaa saada häntä mielestäni. Sovittiin , että voidaan olla ystäviä.
Mulla sitten vaan tunteita vielä ja yritän pitää etäisyyttä, koska sitten vaan pyörii mielessä kokoajan.
Pisti taas viestiä, itse olin poistanut hänen numeronsakin.
Taas kokoaika mielessä, vaikee olla ystävä kun tunteet viel pelissä. - Aivotnarikasssa
Vittu, sairasta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2234111Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112593Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382325Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811416Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861298- 481159
- 751037
- 59913
- 45896
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58891