Kutokaa kutokaa

0255

Täällä etelässä asustelen ja tulee tuo kotilappi lehti tänne. Uusimassa numerossa oli että p-niemen akat alkaa kutomaan pakoloisille sukkaa ja pipoo että partalapset ei palelis talvella. Onko niemen akoilla omat päät jo jäätyneet?
Heittäkää h.vettiin tuollaiset kotkotukset. Täällä etelässä noista pakoloisista ei ole ollut juurikaan muuta kuin riesaa.

20

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmnk

aivan oikein kotimaassakin on lapsia jotka tarvitsee ,mutta ei kun hyyssätään saatana pakolaisia.taidatta löytää roskista ne jossain vaiheessa.

• Niemi-Jussi
    • hauskaohjelma
    • Missäpikkuhousunsuoja
    • vaivainen

taivaspaikan he luulevat lunastavan tällä tavalla jos ei muuta konstia ole niin luulempa,että erehtyvät.

• paleltunut

kutokaa myös kikkelinsuojia partalapsille.

• 591

Kuvottaa, kuvottaa ja kuvottaa mutta saahan sillä hetkellistä kuuluisuutta ku luvattomia maahantunkeutujia hyyyysääää!!! Ja varmaan TAIVASPAIKAN.

• aikojatapoja

Minä en ymmärrä tätä. Kun olet tumma ja olet pyytänyt turvapaikkaa, niin heti kudotaan sukkaa ja paitaa.
      Mutta jos Hursti pyytää Suomen köyhille avustusta tai pyydetään niille 600 leipäjonossa jonottavalle suomalaiselle köyhälle avustusta, niin mammat istuu tiukasti keinutuolissa ja hokee, että oma valinta, minä en loisia auta.
      Käänteistä rasismia ja saa kiiltäväämän kruunun, kun tunkee lehteen kehumaan, että kutaisenpa tässä villasukat irakilaiselle, nuorelle miehelle, joka kulkee adidaksen takissa. Suomalaisille perheille ei kyllä villapaitoja riitä jouluapua keräykseen

• eivillasukkia

Olipas osuvasti kirjoitettu.
      Saavat akat tästä lähin lahjoittaa sukkansa pakolaisille, turha yrittää niitä enää myydä suomalaisille joulumyyjäisissä.

• Bovienmusaakuuntelenjaih

Ysiviitosellasitte. Loppu yhteen veto. Mitä opimme? Kannattaa olla varovainen. Ysiviitosella aukee kaikki nämä minunkin rallatukset. Miksi? Bensiini laatu oli ennen 95 oktaaninen. Oktaaninen ei ole, kai, sukunimi savossa. En ole varma, mutta en muista kuulleeni juttua ohimennen. Huomasitteko sanan ohimenen. Niin kirjoitin sanan epähuomiossa ilmeisesti väärin. Tarkoitin sanaa ohimennen. Kirjoittelen mukavissa tunnelmissa. Motokuskijaatisen kerronnan saatte, kun mietitte, että kasikakkonen on kirjoittanut nuorista kasikakkosen tarinan nettiin suomi24 keskustelupalstalle. NIin, kyllä minä sen kirjoitin. Sekoilijat mettään. Mutta pohdin aikuisten asioita ja lopuks kujeilin kasikakkosen tyyliin. Jos teitä kiinnostaa. Ei kaikkia kiinnosta huumori. Huumoria voi olla monen laista. Minulle huumori on tällaista. Mitä sitten? Ihmisellä on vapaa tahto. Muutkin tekevät, mitä tekevät, niin minäkin. Eikö olekin ihmeellistä? Jantunen latoo maalia illasta toiseen... Mutta olen vain ihminen. En ala numeroita tänne latomaan. Heiskasen Ville sitäkin oli kai miettinyt aikoinaan. Reino Helismaa siis. En tunne häntä henkilökohtaisesti. Hän on kuollut. Hän oli kupletti mestari. Ei kuplan volkkaritehtaanjohtajaparaistenkeskitysleirillä. Juice saatto mainita levyllä. Suklaan tarinoita. En ole noita. Älä valehtele. Voit olla hullu. Hullut uskovat kuuhun. Älä valehtele. Olet pelottava. Kyllä olen aikuinen. Aikuiset voivat tulla hulluiksi ja sitä rataa. 82 lopettaa, Väinö aliad kostamoinen ysiysi jatkaa. Kiitos.

• Valehtelenvainväärinpäin

Kuittiviitonen. Savossa on juttu. että viisi seuraavaa sukupolvea joku suku on sillä sukunimellä, jos he eivät tajua lopettaa ajoissa. Tämä on huumoria savolaisittain. Yrvaldin tarinakokonaisuudetkerrottunaysiviitosilla, eli sukumme sukunimi seuraava viisi sukupolvea voisi olla alatoopinääliöt. Eli herkullisemmin. Tasalatvat vaa. Lisää herkuttelua. Latvavitosten. Siis savon - nen päätteet pitäis yhden legendan mukaan muuttaa - ten loppuisiksi. Esimerkiksi arvatenkin. Otetaan loppu - kin pois saadaan päiväkirjamerkinta eiliseltä. Sukumme sukunimi voi olla joskus Arvaten.

• Raskaantyönraatajatväyry

Näyttelijä Korpelan upeeta roolia teeveessä olen, vain, ihaillut. Hänet piti siirtää sivuun. Savossa hevosjutut... Siis. Korpelan suku voi olla Colaten joku päivä. Yläviitonen. Huumori on tämmöistä. En halua loukata näyttelijää. Enkä Korpelan sukua. Mustavalkoisia televisioita olen muistellut. Vara Mannerheimiä kätellyt. Olen mielestäni terve. Sävelsin kerrankappaleen Pieni taco. Se menee, niin, että pieni taco, pieni taco. Siis kappale kertoo Meksilaistyylisestä ruuasta. Taco on myös lastu tai sipsi maissi jauhosta. Yhden meksikolaisen olen tavannut tässä maassa. Samassa vuorossa oltiin. Ei laulanut kasivitosen tarinaa esanssin saloista...

• raappahousumies

Kyllä nuo maahan muuttajat tarvii lämmintä ylle.. avokäsin riputtavat raukat ostoskasseja .Ei piä sortaa ,,,pitää niiden tottua suomalaiseen elämän muotoon saattavat olla vielä hyödyksi täällä Pohjois-Suomessa..ei tarvi enää tuoda thaipoimijoita marjanpoimijoiksi .

• Ottakaanytvastuu
    • Hyvätsanat
    • Voimikälyyli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      57
      5459
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      91
      4271
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      372
      2530
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      70
      1065
    5. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      330
      1028
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      833
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      806
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      102
      789
    9. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      26
      779
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      769
    Aihe