Kutokaa kutokaa

0255

Täällä etelässä asustelen ja tulee tuo kotilappi lehti tänne. Uusimassa numerossa oli että p-niemen akat alkaa kutomaan pakoloisille sukkaa ja pipoo että partalapset ei palelis talvella. Onko niemen akoilla omat päät jo jäätyneet?
Heittäkää h.vettiin tuollaiset kotkotukset. Täällä etelässä noista pakoloisista ei ole ollut juurikaan muuta kuin riesaa.

20

147

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmnk

aivan oikein kotimaassakin on lapsia jotka tarvitsee ,mutta ei kun hyyssätään saatana pakolaisia.taidatta löytää roskista ne jossain vaiheessa.

• Niemi-Jussi
    • hauskaohjelma
    • Missäpikkuhousunsuoja
    • vaivainen

taivaspaikan he luulevat lunastavan tällä tavalla jos ei muuta konstia ole niin luulempa,että erehtyvät.

• paleltunut

kutokaa myös kikkelinsuojia partalapsille.

• 591

Kuvottaa, kuvottaa ja kuvottaa mutta saahan sillä hetkellistä kuuluisuutta ku luvattomia maahantunkeutujia hyyyysääää!!! Ja varmaan TAIVASPAIKAN.

• aikojatapoja

Minä en ymmärrä tätä. Kun olet tumma ja olet pyytänyt turvapaikkaa, niin heti kudotaan sukkaa ja paitaa.
      Mutta jos Hursti pyytää Suomen köyhille avustusta tai pyydetään niille 600 leipäjonossa jonottavalle suomalaiselle köyhälle avustusta, niin mammat istuu tiukasti keinutuolissa ja hokee, että oma valinta, minä en loisia auta.
      Käänteistä rasismia ja saa kiiltäväämän kruunun, kun tunkee lehteen kehumaan, että kutaisenpa tässä villasukat irakilaiselle, nuorelle miehelle, joka kulkee adidaksen takissa. Suomalaisille perheille ei kyllä villapaitoja riitä jouluapua keräykseen

• eivillasukkia

Olipas osuvasti kirjoitettu.
      Saavat akat tästä lähin lahjoittaa sukkansa pakolaisille, turha yrittää niitä enää myydä suomalaisille joulumyyjäisissä.

• Bovienmusaakuuntelenjaih

Ysiviitosellasitte. Loppu yhteen veto. Mitä opimme? Kannattaa olla varovainen. Ysiviitosella aukee kaikki nämä minunkin rallatukset. Miksi? Bensiini laatu oli ennen 95 oktaaninen. Oktaaninen ei ole, kai, sukunimi savossa. En ole varma, mutta en muista kuulleeni juttua ohimennen. Huomasitteko sanan ohimenen. Niin kirjoitin sanan epähuomiossa ilmeisesti väärin. Tarkoitin sanaa ohimennen. Kirjoittelen mukavissa tunnelmissa. Motokuskijaatisen kerronnan saatte, kun mietitte, että kasikakkonen on kirjoittanut nuorista kasikakkosen tarinan nettiin suomi24 keskustelupalstalle. NIin, kyllä minä sen kirjoitin. Sekoilijat mettään. Mutta pohdin aikuisten asioita ja lopuks kujeilin kasikakkosen tyyliin. Jos teitä kiinnostaa. Ei kaikkia kiinnosta huumori. Huumoria voi olla monen laista. Minulle huumori on tällaista. Mitä sitten? Ihmisellä on vapaa tahto. Muutkin tekevät, mitä tekevät, niin minäkin. Eikö olekin ihmeellistä? Jantunen latoo maalia illasta toiseen... Mutta olen vain ihminen. En ala numeroita tänne latomaan. Heiskasen Ville sitäkin oli kai miettinyt aikoinaan. Reino Helismaa siis. En tunne häntä henkilökohtaisesti. Hän on kuollut. Hän oli kupletti mestari. Ei kuplan volkkaritehtaanjohtajaparaistenkeskitysleirillä. Juice saatto mainita levyllä. Suklaan tarinoita. En ole noita. Älä valehtele. Voit olla hullu. Hullut uskovat kuuhun. Älä valehtele. Olet pelottava. Kyllä olen aikuinen. Aikuiset voivat tulla hulluiksi ja sitä rataa. 82 lopettaa, Väinö aliad kostamoinen ysiysi jatkaa. Kiitos.

• Valehtelenvainväärinpäin

Kuittiviitonen. Savossa on juttu. että viisi seuraavaa sukupolvea joku suku on sillä sukunimellä, jos he eivät tajua lopettaa ajoissa. Tämä on huumoria savolaisittain. Yrvaldin tarinakokonaisuudetkerrottunaysiviitosilla, eli sukumme sukunimi seuraava viisi sukupolvea voisi olla alatoopinääliöt. Eli herkullisemmin. Tasalatvat vaa. Lisää herkuttelua. Latvavitosten. Siis savon - nen päätteet pitäis yhden legendan mukaan muuttaa - ten loppuisiksi. Esimerkiksi arvatenkin. Otetaan loppu - kin pois saadaan päiväkirjamerkinta eiliseltä. Sukumme sukunimi voi olla joskus Arvaten.

• Raskaantyönraatajatväyry

Näyttelijä Korpelan upeeta roolia teeveessä olen, vain, ihaillut. Hänet piti siirtää sivuun. Savossa hevosjutut... Siis. Korpelan suku voi olla Colaten joku päivä. Yläviitonen. Huumori on tämmöistä. En halua loukata näyttelijää. Enkä Korpelan sukua. Mustavalkoisia televisioita olen muistellut. Vara Mannerheimiä kätellyt. Olen mielestäni terve. Sävelsin kerrankappaleen Pieni taco. Se menee, niin, että pieni taco, pieni taco. Siis kappale kertoo Meksilaistyylisestä ruuasta. Taco on myös lastu tai sipsi maissi jauhosta. Yhden meksikolaisen olen tavannut tässä maassa. Samassa vuorossa oltiin. Ei laulanut kasivitosen tarinaa esanssin saloista...

• raappahousumies

Kyllä nuo maahan muuttajat tarvii lämmintä ylle.. avokäsin riputtavat raukat ostoskasseja .Ei piä sortaa ,,,pitää niiden tottua suomalaiseen elämän muotoon saattavat olla vielä hyödyksi täällä Pohjois-Suomessa..ei tarvi enää tuoda thaipoimijoita marjanpoimijoiksi .

• Ottakaanytvastuu
    • Hyvätsanat
    • Voimikälyyli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      88
      2871
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      299
      1666
    3. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1547
    4. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1381
    5. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      402
      1364
    6. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      398
      1292
    7. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      2
      1069
    8. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1027
    9. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      329
      864
    10. Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?

"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden
      Maailman menoa
      257
      845
    Aihe