Oon tällä hetkellä 12.v mut helmikuussa 13.v niin onko enään mitään järkeä aloittaa joukkuevoimistelua? (En siis haluu mihinkään huipulle harrastuksena vaan) Tunnetteko ketään näin myöhään alottanutta? Oon kohtalaisen notkee jos venyttelen hetken. Jnv: ssä haluisin aloittaa:)
Haluisin alottaa joukkuevoimistelun
Hajv
4
97
Vastaukset
- muumiofaarao
Jos harrastusmielessä meinaat niin eihän sillä iällä ole mitään merkitystä.
- 12v
Itekkin oon 12 ja haluisin alottaa rytmisen tai joukkuevoimistelun enkä oo löytänyt sopivaa ryhmää...
- 12v
Oon myös 12v. Ja haluaisin alottaa rytmisen tai joukkuevoimistelun...
- Gymner
Itse aloitin pari vuotta sitten kun olin 12-vuotias. Olen huomattavasti kehittynyt eikä siihen tarvita kuin motivaatiota. Aivan hyvin voit aloittaa ei ole liian myöhäistä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662962Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91761- 1111636
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191206- 93923
- 120922
- 60914
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65897Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6815- 34790