Olen pitkä mies ja pukeudun tiukkoihin joustaviin (sexy) farkkuihin jossa kauniit pitkät jalkani vielä paremmannäköisiä :) H&M sekä KappAhlilta saa Suomessa tällaisia sekä naisten että miesten osastolta. Käytän myös naisten osastolta ostettuja hoikentavia sukkiksia http://www.immagineitaliana.com/index.php/en/ Niitä saa vain Tallinnasta ja muutenkin on laatusukkisten valikoima Suomessa surkea verrattuna Viron hinta/laatu suhteessa.
Super skinny tight farkut/sukkahousut miehillä
2
360
Vastaukset
- Skinnyjeans
Lisään vielä, että vaateosastolla monikin vaate on minun ostettava naisten osastolta koska miesten osastolta ei yleensä löydy sitä mitä haen ja sopii myös miehille. Yhä enemmän näkee kaduilla nuoria miehiä tiukoissa "super skinny" farkuissa. Eihän kukaan mies lähteisi kaupungille sukkiksissa. Tiukat farkut ja running tights eli juoksutrikoot on "OK" eikä tuijoteta. Olen itse gay ja huomasin sen jo murrosiässä. Viestini liittyy juuri miesten pukeutumiseen koska homotkin ovat miehiä.
- kaunisgay1985
Miehille on pukeutumisessa tabu se mikä naisille sallittua! Esim. trikoo-vaatteet jotka ostettu naisten osastolta. Tiukat farkut ja sukkikset miehillekin ilman että tuijotetaan ja pidetään liian "erikoisena". Mieskin saa pukeutua kuten itse halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17711218
- 545328
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html472576- 372266
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131791Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,431685Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta331332Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v361275Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61096Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo1121014