Olen pitkä mies ja pukeudun tiukkoihin joustaviin (sexy) farkkuihin jossa kauniit pitkät jalkani vielä paremmannäköisiä :) H&M sekä KappAhlilta saa Suomessa tällaisia sekä naisten että miesten osastolta. Käytän myös naisten osastolta ostettuja hoikentavia sukkiksia http://www.immagineitaliana.com/index.php/en/ Niitä saa vain Tallinnasta ja muutenkin on laatusukkisten valikoima Suomessa surkea verrattuna Viron hinta/laatu suhteessa.
Super skinny tight farkut/sukkahousut miehillä
2
340
Vastaukset
- Skinnyjeans
Lisään vielä, että vaateosastolla monikin vaate on minun ostettava naisten osastolta koska miesten osastolta ei yleensä löydy sitä mitä haen ja sopii myös miehille. Yhä enemmän näkee kaduilla nuoria miehiä tiukoissa "super skinny" farkuissa. Eihän kukaan mies lähteisi kaupungille sukkiksissa. Tiukat farkut ja running tights eli juoksutrikoot on "OK" eikä tuijoteta. Olen itse gay ja huomasin sen jo murrosiässä. Viestini liittyy juuri miesten pukeutumiseen koska homotkin ovat miehiä.
- kaunisgay1985
Miehille on pukeutumisessa tabu se mikä naisille sallittua! Esim. trikoo-vaatteet jotka ostettu naisten osastolta. Tiukat farkut ja sukkikset miehillekin ilman että tuijotetaan ja pidetään liian "erikoisena". Mieskin saa pukeutua kuten itse halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5687413Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3312795Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872054- 1271264
- 311223
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41159- 911026
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1021022Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h641003- 44872