Olen pitkä mies ja pukeudun tiukkoihin joustaviin (sexy) farkkuihin jossa kauniit pitkät jalkani vielä paremmannäköisiä :) H&M sekä KappAhlilta saa Suomessa tällaisia sekä naisten että miesten osastolta. Käytän myös naisten osastolta ostettuja hoikentavia sukkiksia http://www.immagineitaliana.com/index.php/en/ Niitä saa vain Tallinnasta ja muutenkin on laatusukkisten valikoima Suomessa surkea verrattuna Viron hinta/laatu suhteessa.
Super skinny tight farkut/sukkahousut miehillä
2
349
Vastaukset
- Skinnyjeans
Lisään vielä, että vaateosastolla monikin vaate on minun ostettava naisten osastolta koska miesten osastolta ei yleensä löydy sitä mitä haen ja sopii myös miehille. Yhä enemmän näkee kaduilla nuoria miehiä tiukoissa "super skinny" farkuissa. Eihän kukaan mies lähteisi kaupungille sukkiksissa. Tiukat farkut ja running tights eli juoksutrikoot on "OK" eikä tuijoteta. Olen itse gay ja huomasin sen jo murrosiässä. Viestini liittyy juuri miesten pukeutumiseen koska homotkin ovat miehiä.
- kaunisgay1985
Miehille on pukeutumisessa tabu se mikä naisille sallittua! Esim. trikoo-vaatteet jotka ostettu naisten osastolta. Tiukat farkut ja sukkikset miehillekin ilman että tuijotetaan ja pidetään liian "erikoisena". Mieskin saa pukeutua kuten itse halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238459Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056667Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783840- 863629
- 1663034
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432959- 472937
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412809Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222486Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962084