Aiot ostaa joululahjan? :)
Kenelle palstalaiselle
42
168
Vastaukset
- kiItti_mies
Ostan LaRitulle ja äidille jelly jortikan joulu lahjaksi ja toisen vara jelly jortikaksi :)
- kiItti_nainen
Hyvät lahjat :)
- kehittyvät_maakunnat----
.
"Uusi kumiankka alveelle Tokmannilta!!!!!!!"
har!11
.- hasta_murri
.
"Hasta murri hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"
har!1
.
Lisko saa sytytetyn kynttilän.
(jatkuva kaipaus)- sxthsxth
Kaunis teko. Joku lapsi lähelläsi muistaisi sitä lämmöllä (joulun lämpöön ja kauneuteen liittyvänä, joskus kymmenien vuosien päästä). Meillä kaikilla pitäisi olla heitä: pieniä kriitikkoja, perinteistämme tylsistyviä tapojemme turvallisuudesta vastentahtoisesti nauttivia. Tunnen, että olen liian vanha ja liian rakastava :(
- Gekkis----
sxthsxth kirjoitti:
Kaunis teko. Joku lapsi lähelläsi muistaisi sitä lämmöllä (joulun lämpöön ja kauneuteen liittyvänä, joskus kymmenien vuosien päästä). Meillä kaikilla pitäisi olla heitä: pieniä kriitikkoja, perinteistämme tylsistyviä tapojemme turvallisuudesta vastentahtoisesti nauttivia. Tunnen, että olen liian vanha ja liian rakastava :(
.
"G.E.C.K.O. = Get Enough Cultural Knock Outs"
http://www.museum-of-temporary-art.com/exhibit-785.html
har!11
. sxthsxth kirjoitti:
Yksin käyn.
Ei ole ketään mukaan otettavaksi.
- sxthsxth
Varmaan salaa toivot ja kuvittelet lahjojen antamisen todeksi. Ei olla kuitenkaan tuttuja. Kaikkein vähiten tunnistan trolleja keneksikään.
Voisin ostaa lahjan luolamadonnalle, yb:lle, modellille, määmylle, moraalinvartijalle, rekkakuskulle, Elisaketulle. Vain siksi, että heillä on oma persoona toisin kuin toisia perseivällä trollilla.- sxthsxth
..Niin ja buddylle tietenkin.
- hmmjaa
Anteeksi mutta kuka on "rekkakusku"?
- y.boffina
hmmjaa kirjoitti:
Anteeksi mutta kuka on "rekkakusku"?
Se on rytmiblondi määmy.
- Luolamadonna
Aion ostaa itselleni lahjan.
Olen valon tarpeessa.
(Naurua kirkasvalolampusta)- määmy
Nois kirkasvalolampuis huono jutska se, et vaikuttaaksee ne o oltava naamas kii. Vähintää aamiaispöydäs.
30 W duunimaaledhalogeeni, ajaa saman jutun & paremmi. Vaik e se oo koree.
- määmy
Elisaketul kanalan nykkelin & Yksinkertasel Blondil arskalasit & kummallekki paketin omavalintaist sihijuomaa
Tänä vuonna porukalla päätettin, ettei aikuisille osteta lahjoja. Sorry!
En voi luistaa sovituista säännöistä, mutta teidän kohdalla teen poikkeuksen.
Kaikille palstatontuille jouluinen musapläjäys.
https://www.youtube.com/watch?v=174G8gk3B8M- madein-usa
scc tukijoille toteemin pienois malli muistoksi
- qwertyuiopå11
Sulle pitää tietty ostaa uusi surrikoukku:)
Typy, senkin kitsasteleva tonttu. Mulle pitää hommata lahja (lahjoja) koska oon niin pieni (ja suloinen) ja vasta noin viisi vuotta vanha. Sxth ja määmykin hankkii mulle lahjan.
*odottaa jo joulua jännityksellä*Arvasin, että tämä kiukuttelu alkaa jossain vaiheessa. Oli pelkästään ajan kysymys, milloin siellä joku rupeaa ruikuttamaan lahjoja, se on varmaa.
Olin varautunut tähän(kin).
Myönnän, että jouduin ensin tarkkaan miettimään kuulutko kilttien, vai tuhmien listalle? Tämä ei ollut helppo tehtävä.
Koska joulumielellä ollaan, päätin antaa sinulle joulubiisilahjan. Yhteislaulua.
Ole hyvä, ota käyttöön niin usein haluat (korkealta ja kovaa). Hyvää Joulua. :)
https://www.youtube.com/watch?v=AZK5ntCXL5o
ps. Newsfläsh! Tiedotus muille palstalaisille.
Elisaketusta ette sitten ota mallia, ettekä järjestä tähän mitään itkupillijonoa joululahjojen toivossa. Olkaa kiltisti!
Joulu tulee, tontut kuuntelee.
Rauhallista Joulua kaikille. :)
ps.ps. Kilttejä yllätyslahjoja saa kyllä lähettää tänne päin, tuhmat lahjat voitte pitää itsellänne, ei tarvitse nähdä vaivaa. Thänks. oKiitos typy :) Hyvää joulua myös sinulle. (ja kyllä, tonttuasusi on oikein ihastuttava) Kirill on ollut vuosia mun kestosuosikki.
Joskus pieni mankuminen kannattaa. Mutta lupaan olla joulun oikein kiltisti ;)
- Rosen_ukko
Määmylle äidinkielen oppikirja.
- ex-morkkis
se minua aina arveluttanut. oletko oikeasti kun se makkaa mun vieressä X)
- määmy
Mul o monta äipän kirjaa. Mä oon säästäny jokase oppikirjan. Pari lisää e tee pahhoo
- Iaskin..väärin
Jazuli saa epilaattorin ja geishakuulat :-)
- qwertyuiopå11
Ratikkakuskille hatullisen paskaa.
Tiedät varmasti, että Ratikka diggaa Eppu Normaalista. Ootko varma ettei sillä oo jo sitä levyä?
Ratikkakuskille....hatunpesulaitteen.
- PeIastusarmeija
Modelli saa uudet kuulalaakerit rollaattoriinsa.
- ei_unohdu
Olet taas ikävöinyt siiseliä?
en kenellekään.
- ToIjake_nyhverö
Ja vitut! Ostatpas.
ToIjake_nyhverö kirjoitti:
Ja vitut! Ostatpas.
no kun en osta.
en edes sille oikeelle tolijakkeelle,
ostan (tai teen itse) lahjoja silloin kun sopiva tulee vastaan/tulee tarpeeseen, en hanki mitään pakkolahjoja siksi ja sinä ajankohtana ku niin vain "kuuluisi" tehdä.
- määmy
Uus ilmaskitta ois kliffa ylläri. Nykyne unohtu illal bilikan katol. Motaril tippu takaa tulleen rekan alle. Ny o miljoonis osis.
Virtuaalisesti ajatellen seuraavat saavat:
Elisakettu, y.b, buddy, luolamadonna, määmy, tositypy, modelli, ratikkasuski, hullu:ukko, murriperkele.
Saatoin joitain unohtaa, saavat sitten yllätyksenäRatikkasuski ja rekkakusku taitavat olla mieliinpainuvimmat nm-väännökset tältä palstavuodelta :)
Toiset ansaitsevat lahjoja. Onko se tosiaan nähtävä niin? Vai olisiko niin, että joku tarvitsee lahjan?
Päätin antaa jokaiselle palstalaiselle joululahjan. Vaikka ahne olenkin, rikas en ole, joten mitään aineellistahan se ei voi olla. Siksi valitsin tämän pienen paketin, jonka avattuaan jokainen saa sieltä omannäköisensä lahjansa.
https://www.youtube.com/watch?v=fXuxF_sj3eUJotenkin tuli mieleen iltanuorio ja poronkäristys. En tiedä mistä moinen ajatus, liekkö tekemistä linkistä.
runontaja kirjoitti:
Jotenkin tuli mieleen iltanuorio ja poronkäristys. En tiedä mistä moinen ajatus, liekkö tekemistä linkistä.
Omannäköinen oivallus. Antajahan harvoin tietää, mitä kukakin oikeasti tarvitsee (tosin mulle kelpaisi se määmyn antama kanalan avain, koska nyt alkaa vimmattu säästäminen).
Jokos keksit millä lahjoisit minua?elisakettu kirjoitti:
Omannäköinen oivallus. Antajahan harvoin tietää, mitä kukakin oikeasti tarvitsee (tosin mulle kelpaisi se määmyn antama kanalan avain, koska nyt alkaa vimmattu säästäminen).
Jokos keksit millä lahjoisit minua?Ja minun pitäisi ostaa tarvikkeet makuuhuoneen lattian uusimiseksi ja olisi jotain tekemistä kevääseen asti.
Jokaiselle tulee samankaltainen lahja, missä on käytetty enemmän tai vähemmän samoja materiaalia, puuta, kangasta, maalia ja niittejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1722111
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo371475Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1321164Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe56922- 55856
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol252825Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen20792Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S18735Aina ku nään sun kuvan
Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭58723Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis200668