Kenelle palstalaiselle

nimimerkitönj

Aiot ostaa joululahjan? :)

42

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiItti_mies

Ostan LaRitulle ja äidille jelly jortikan joulu lahjaksi ja toisen vara jelly jortikaksi :)

• kiItti_nainen

Hyvät lahjat :)

• kehittyvät_maakunnat----

.

"Uusi kumiankka alveelle Tokmannilta!!!!!!!"

har!11

.

• hasta_murri

.

"Hasta murri hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

har!1

.

• Lisko saa sytytetyn kynttilän.
      (jatkuva kaipaus)

• sxthsxth

Kaunis teko. Joku lapsi lähelläsi muistaisi sitä lämmöllä (joulun lämpöön ja kauneuteen liittyvänä, joskus kymmenien vuosien päästä). Meillä kaikilla pitäisi olla heitä: pieniä kriitikkoja, perinteistämme tylsistyviä tapojemme turvallisuudesta vastentahtoisesti nauttivia. Tunnen, että olen liian vanha ja liian rakastava :(

• Gekkis----
        sxthsxth kirjoitti:

Kaunis teko. Joku lapsi lähelläsi muistaisi sitä lämmöllä (joulun lämpöön ja kauneuteen liittyvänä, joskus kymmenien vuosien päästä). Meillä kaikilla pitäisi olla heitä: pieniä kriitikkoja, perinteistämme tylsistyviä tapojemme turvallisuudesta vastentahtoisesti nauttivia. Tunnen, että olen liian vanha ja liian rakastava :(

.

"G.E.C.K.O. = Get Enough Cultural Knock Outs"

http://www.museum-of-temporary-art.com/exhibit-785.html

har!11

.

• sxthsxth kirjoitti:

Yksin käyn.
        Ei ole ketään mukaan otettavaksi.

• sxthsxth

Varmaan salaa toivot ja kuvittelet lahjojen antamisen todeksi. Ei olla kuitenkaan tuttuja. Kaikkein vähiten tunnistan trolleja keneksikään.

Voisin ostaa lahjan luolamadonnalle, yb:lle, modellille, määmylle, moraalinvartijalle, rekkakuskulle, Elisaketulle. Vain siksi, että heillä on oma persoona toisin kuin toisia perseivällä trollilla.

• sxthsxth

..Niin ja buddylle tietenkin.

• hmmjaa

Anteeksi mutta kuka on "rekkakusku"?

• y.boffina
        hmmjaa kirjoitti:

Anteeksi mutta kuka on "rekkakusku"?

Se on rytmiblondi määmy.

• Luolamadonna

Aion ostaa itselleni lahjan.

Olen valon tarpeessa.

(Naurua kirkasvalolampusta)

• määmy

Nois kirkasvalolampuis huono jutska se, et vaikuttaaksee ne o oltava naamas kii. Vähintää aamiaispöydäs.
        30 W duunimaaledhalogeeni, ajaa saman jutun & paremmi. Vaik e se oo koree.

• määmy

Elisaketul kanalan nykkelin & Yksinkertasel Blondil arskalasit & kummallekki paketin omavalintaist sihijuomaa

• tosi..typy

Tänä vuonna porukalla päätettin, ettei aikuisille osteta lahjoja. Sorry!
      En voi luistaa sovituista säännöistä, mutta teidän kohdalla teen poikkeuksen.
      Kaikille palstatontuille jouluinen musapläjäys.
      https://www.youtube.com/watch?v=174G8gk3B8M

• madein-usa

scc tukijoille toteemin pienois malli muistoksi

• qwertyuiopå11

Sulle pitää tietty ostaa uusi surrikoukku:)

• Typy, senkin kitsasteleva tonttu. Mulle pitää hommata lahja (lahjoja) koska oon niin pieni (ja suloinen) ja vasta noin viisi vuotta vanha. Sxth ja määmykin hankkii mulle lahjan.

*odottaa jo joulua jännityksellä*

• Arvasin, että tämä kiukuttelu alkaa jossain vaiheessa. Oli pelkästään ajan kysymys, milloin siellä joku rupeaa ruikuttamaan lahjoja, se on varmaa.
        Olin varautunut tähän(kin).
        Myönnän, että jouduin ensin tarkkaan miettimään kuulutko kilttien, vai tuhmien listalle? Tämä ei ollut helppo tehtävä.
        Koska joulumielellä ollaan, päätin antaa sinulle joulubiisilahjan. Yhteislaulua.
        Ole hyvä, ota käyttöön niin usein haluat (korkealta ja kovaa). Hyvää Joulua. :)

https://www.youtube.com/watch?v=AZK5ntCXL5o

ps. Newsfläsh! Tiedotus muille palstalaisille.
        Elisaketusta ette sitten ota mallia, ettekä järjestä tähän mitään itkupillijonoa joululahjojen toivossa. Olkaa kiltisti!
        Joulu tulee, tontut kuuntelee.

Rauhallista Joulua kaikille. :)

ps.ps. Kilttejä yllätyslahjoja saa kyllä lähettää tänne päin, tuhmat lahjat voitte pitää itsellänne, ei tarvitse nähdä vaivaa. Thänks. o

• Kiitos typy :) Hyvää joulua myös sinulle. (ja kyllä, tonttuasusi on oikein ihastuttava) Kirill on ollut vuosia mun kestosuosikki.

Joskus pieni mankuminen kannattaa. Mutta lupaan olla joulun oikein kiltisti ;)

• Rosen_ukko

Määmylle äidinkielen oppikirja.

• ex-morkkis

se minua aina arveluttanut. oletko oikeasti kun se makkaa mun vieressä X)

• määmy

Mul o monta äipän kirjaa. Mä oon säästäny jokase oppikirjan. Pari lisää e tee pahhoo

• Iaskin..väärin

Jazuli saa epilaattorin ja geishakuulat :-)

• qwertyuiopå11

Ratikkakuskille hatullisen paskaa.

• Tiedät varmasti, että Ratikka diggaa Eppu Normaalista. Ootko varma ettei sillä oo jo sitä levyä?

• Ratikkakuskille....hatunpesulaitteen.

• PeIastusarmeija

Modelli saa uudet kuulalaakerit rollaattoriinsa.

• PeIastusarmeijalle uudet kuulalaakeriden ostolaitteet.

• ei_unohdu

Olet taas ikävöinyt siiseliä?

• Ja sinä minua?

• en kenellekään.

• ToIjake_nyhverö

Ja vitut! Ostatpas.

• ToIjake_nyhverö kirjoitti:

Ja vitut! Ostatpas.

no kun en osta.
        en edes sille oikeelle tolijakkeelle,
        ostan (tai teen itse) lahjoja silloin kun sopiva tulee vastaan/tulee tarpeeseen, en hanki mitään pakkolahjoja siksi ja sinä ajankohtana ku niin vain "kuuluisi" tehdä.

• määmy

Uus ilmaskitta ois kliffa ylläri. Nykyne unohtu illal bilikan katol. Motaril tippu takaa tulleen rekan alle. Ny o miljoonis osis.

• Virtuaalisesti ajatellen seuraavat saavat:
      Elisakettu, y.b, buddy, luolamadonna, määmy, tositypy, modelli, ratikkasuski, hullu:ukko, murriperkele.

Saatoin joitain unohtaa, saavat sitten yllätyksenä

• Ratikkasuski ja rekkakusku taitavat olla mieliinpainuvimmat nm-väännökset tältä palstavuodelta :)

• Toiset ansaitsevat lahjoja. Onko se tosiaan nähtävä niin? Vai olisiko niin, että joku tarvitsee lahjan?

Päätin antaa jokaiselle palstalaiselle joululahjan. Vaikka ahne olenkin, rikas en ole, joten mitään aineellistahan se ei voi olla. Siksi valitsin tämän pienen paketin, jonka avattuaan jokainen saa sieltä omannäköisensä lahjansa.

https://www.youtube.com/watch?v=fXuxF_sj3eU

• Jotenkin tuli mieleen iltanuorio ja poronkäristys. En tiedä mistä moinen ajatus, liekkö tekemistä linkistä.

• elisakettu
        runontaja kirjoitti:

Jotenkin tuli mieleen iltanuorio ja poronkäristys. En tiedä mistä moinen ajatus, liekkö tekemistä linkistä.

Omannäköinen oivallus. Antajahan harvoin tietää, mitä kukakin oikeasti tarvitsee (tosin mulle kelpaisi se määmyn antama kanalan avain, koska nyt alkaa vimmattu säästäminen).

Jokos keksit millä lahjoisit minua?

• elisakettu kirjoitti:

Omannäköinen oivallus. Antajahan harvoin tietää, mitä kukakin oikeasti tarvitsee (tosin mulle kelpaisi se määmyn antama kanalan avain, koska nyt alkaa vimmattu säästäminen).

Jokos keksit millä lahjoisit minua?

Ja minun pitäisi ostaa tarvikkeet makuuhuoneen lattian uusimiseksi ja olisi jotain tekemistä kevääseen asti.
        Jokaiselle tulee samankaltainen lahja, missä on käytetty enemmän tai vähemmän samoja materiaalia, puuta, kangasta, maalia ja niittejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      135
      3786
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      36
      2454
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      144
      2108
    4. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      17
      1081
    5. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      70
      1041
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      46
      925
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      63
      886
    8. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      31
      865
    9. Kullan kemiallinen merkki on au

Ei välttämättä. Mikä sun kullan merkki on?
      Ikävä
      43
      790
    10. Kyllä nainenkin voi ottaa yhteyttä

Ja on ihan kiva jos ottaa yhteyttä mieheen. Minä ainakin olisin onnessani jos nainen ottaisi yhteyttä. mies
      Ikävä
      97
      772
    Aihe