Kenelle palstalaiselle

nimimerkitönj

Aiot ostaa joululahjan? :)

42

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiItti_mies

Ostan LaRitulle ja äidille jelly jortikan joulu lahjaksi ja toisen vara jelly jortikaksi :)

• kiItti_nainen

Hyvät lahjat :)

• kehittyvät_maakunnat----

.

"Uusi kumiankka alveelle Tokmannilta!!!!!!!"

har!11

.

• hasta_murri

.

"Hasta murri hyiiiiiiiiiiiiiiiiiiii"

har!1

.

• Lisko saa sytytetyn kynttilän.
      (jatkuva kaipaus)

• sxthsxth

Kaunis teko. Joku lapsi lähelläsi muistaisi sitä lämmöllä (joulun lämpöön ja kauneuteen liittyvänä, joskus kymmenien vuosien päästä). Meillä kaikilla pitäisi olla heitä: pieniä kriitikkoja, perinteistämme tylsistyviä tapojemme turvallisuudesta vastentahtoisesti nauttivia. Tunnen, että olen liian vanha ja liian rakastava :(

• Gekkis----
        sxthsxth kirjoitti:

Kaunis teko. Joku lapsi lähelläsi muistaisi sitä lämmöllä (joulun lämpöön ja kauneuteen liittyvänä, joskus kymmenien vuosien päästä). Meillä kaikilla pitäisi olla heitä: pieniä kriitikkoja, perinteistämme tylsistyviä tapojemme turvallisuudesta vastentahtoisesti nauttivia. Tunnen, että olen liian vanha ja liian rakastava :(

.

"G.E.C.K.O. = Get Enough Cultural Knock Outs"

http://www.museum-of-temporary-art.com/exhibit-785.html

har!11

.

• sxthsxth kirjoitti:

Yksin käyn.
        Ei ole ketään mukaan otettavaksi.

• sxthsxth

Varmaan salaa toivot ja kuvittelet lahjojen antamisen todeksi. Ei olla kuitenkaan tuttuja. Kaikkein vähiten tunnistan trolleja keneksikään.

Voisin ostaa lahjan luolamadonnalle, yb:lle, modellille, määmylle, moraalinvartijalle, rekkakuskulle, Elisaketulle. Vain siksi, että heillä on oma persoona toisin kuin toisia perseivällä trollilla.

• sxthsxth

..Niin ja buddylle tietenkin.

• hmmjaa

Anteeksi mutta kuka on "rekkakusku"?

• y.boffina
        hmmjaa kirjoitti:

Anteeksi mutta kuka on "rekkakusku"?

Se on rytmiblondi määmy.

• Luolamadonna

Aion ostaa itselleni lahjan.

Olen valon tarpeessa.

(Naurua kirkasvalolampusta)

• määmy

Nois kirkasvalolampuis huono jutska se, et vaikuttaaksee ne o oltava naamas kii. Vähintää aamiaispöydäs.
        30 W duunimaaledhalogeeni, ajaa saman jutun & paremmi. Vaik e se oo koree.

• määmy

Elisaketul kanalan nykkelin & Yksinkertasel Blondil arskalasit & kummallekki paketin omavalintaist sihijuomaa

• Tänä vuonna porukalla päätettin, ettei aikuisille osteta lahjoja. Sorry!
      En voi luistaa sovituista säännöistä, mutta teidän kohdalla teen poikkeuksen.
      Kaikille palstatontuille jouluinen musapläjäys.
      https://www.youtube.com/watch?v=174G8gk3B8M

• madein-usa

scc tukijoille toteemin pienois malli muistoksi

• qwertyuiopå11

Sulle pitää tietty ostaa uusi surrikoukku:)

• Typy, senkin kitsasteleva tonttu. Mulle pitää hommata lahja (lahjoja) koska oon niin pieni (ja suloinen) ja vasta noin viisi vuotta vanha. Sxth ja määmykin hankkii mulle lahjan.

*odottaa jo joulua jännityksellä*

• Arvasin, että tämä kiukuttelu alkaa jossain vaiheessa. Oli pelkästään ajan kysymys, milloin siellä joku rupeaa ruikuttamaan lahjoja, se on varmaa.
        Olin varautunut tähän(kin).
        Myönnän, että jouduin ensin tarkkaan miettimään kuulutko kilttien, vai tuhmien listalle? Tämä ei ollut helppo tehtävä.
        Koska joulumielellä ollaan, päätin antaa sinulle joulubiisilahjan. Yhteislaulua.
        Ole hyvä, ota käyttöön niin usein haluat (korkealta ja kovaa). Hyvää Joulua. :)

https://www.youtube.com/watch?v=AZK5ntCXL5o

ps. Newsfläsh! Tiedotus muille palstalaisille.
        Elisaketusta ette sitten ota mallia, ettekä järjestä tähän mitään itkupillijonoa joululahjojen toivossa. Olkaa kiltisti!
        Joulu tulee, tontut kuuntelee.

Rauhallista Joulua kaikille. :)

ps.ps. Kilttejä yllätyslahjoja saa kyllä lähettää tänne päin, tuhmat lahjat voitte pitää itsellänne, ei tarvitse nähdä vaivaa. Thänks. o

• Kiitos typy :) Hyvää joulua myös sinulle. (ja kyllä, tonttuasusi on oikein ihastuttava) Kirill on ollut vuosia mun kestosuosikki.

Joskus pieni mankuminen kannattaa. Mutta lupaan olla joulun oikein kiltisti ;)

• Rosen_ukko

Määmylle äidinkielen oppikirja.

• ex-morkkis

se minua aina arveluttanut. oletko oikeasti kun se makkaa mun vieressä X)

• määmy

Mul o monta äipän kirjaa. Mä oon säästäny jokase oppikirjan. Pari lisää e tee pahhoo

• Iaskin..väärin

Jazuli saa epilaattorin ja geishakuulat :-)

• qwertyuiopå11

Ratikkakuskille hatullisen paskaa.

• Tiedät varmasti, että Ratikka diggaa Eppu Normaalista. Ootko varma ettei sillä oo jo sitä levyä?

• Ratikkakuskille....hatunpesulaitteen.

• PeIastusarmeija

Modelli saa uudet kuulalaakerit rollaattoriinsa.

• PeIastusarmeijalle uudet kuulalaakeriden ostolaitteet.

• ei_unohdu

Olet taas ikävöinyt siiseliä?

• Ja sinä minua?

• en kenellekään.

• ToIjake_nyhverö

Ja vitut! Ostatpas.

• ToIjake_nyhverö kirjoitti:

Ja vitut! Ostatpas.

no kun en osta.
        en edes sille oikeelle tolijakkeelle,
        ostan (tai teen itse) lahjoja silloin kun sopiva tulee vastaan/tulee tarpeeseen, en hanki mitään pakkolahjoja siksi ja sinä ajankohtana ku niin vain "kuuluisi" tehdä.

• määmy

Uus ilmaskitta ois kliffa ylläri. Nykyne unohtu illal bilikan katol. Motaril tippu takaa tulleen rekan alle. Ny o miljoonis osis.

• Virtuaalisesti ajatellen seuraavat saavat:
      Elisakettu, y.b, buddy, luolamadonna, määmy, tositypy, modelli, ratikkasuski, hullu:ukko, murriperkele.

Saatoin joitain unohtaa, saavat sitten yllätyksenä

• Ratikkasuski ja rekkakusku taitavat olla mieliinpainuvimmat nm-väännökset tältä palstavuodelta :)

• Toiset ansaitsevat lahjoja. Onko se tosiaan nähtävä niin? Vai olisiko niin, että joku tarvitsee lahjan?

Päätin antaa jokaiselle palstalaiselle joululahjan. Vaikka ahne olenkin, rikas en ole, joten mitään aineellistahan se ei voi olla. Siksi valitsin tämän pienen paketin, jonka avattuaan jokainen saa sieltä omannäköisensä lahjansa.

https://www.youtube.com/watch?v=fXuxF_sj3eU

• Jotenkin tuli mieleen iltanuorio ja poronkäristys. En tiedä mistä moinen ajatus, liekkö tekemistä linkistä.

• runontaja kirjoitti:

Jotenkin tuli mieleen iltanuorio ja poronkäristys. En tiedä mistä moinen ajatus, liekkö tekemistä linkistä.

Omannäköinen oivallus. Antajahan harvoin tietää, mitä kukakin oikeasti tarvitsee (tosin mulle kelpaisi se määmyn antama kanalan avain, koska nyt alkaa vimmattu säästäminen).

Jokos keksit millä lahjoisit minua?

• elisakettu kirjoitti:

Omannäköinen oivallus. Antajahan harvoin tietää, mitä kukakin oikeasti tarvitsee (tosin mulle kelpaisi se määmyn antama kanalan avain, koska nyt alkaa vimmattu säästäminen).

Jokos keksit millä lahjoisit minua?

Ja minun pitäisi ostaa tarvikkeet makuuhuoneen lattian uusimiseksi ja olisi jotain tekemistä kevääseen asti.
        Jokaiselle tulee samankaltainen lahja, missä on käytetty enemmän tai vähemmän samoja materiaalia, puuta, kangasta, maalia ja niittejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      197
      2273
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      39
      1547
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1204
    4. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      271
      971
    5. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      962
    6. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      886
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      882
    8. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      263
      833
    9. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      765
    10. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      753
    Aihe