Voisiko joku avittaa ducaton (Max -02) lämmösäätönuppien valaistuksen korjaamissa. Yrin irroittaa etumuovia mutta sekin jäi yritykseksi kun ei näyttänyt sovinnolla lähteä ja voimalla tavallisesti vikoja tulee lisää. Minkälaiset polttimot ja miten homma toteutetaa? Kiitoksia jo etukäteen jos joku viitsisi vaivautua.
Ducaton lämmönsätövipujen valot
Äkkinäinen
1
87
Vastaukset
- yritäuudelleen
Joo on kova homma vaihtaa ne valot siihen. Kyllä sä oikeasta paikasta aloitit mut irroitit ilmeisesti liihan vähän niitä ruuveja sillä niitä löytyy jos jostakin paikasta mikä kanittaa. Vaikea kuvailla missä niitä on mut aina kun kinnaa vastaan niin eiköhän sielläkin se ruuvi löydy ja on piilossakin. Mulle vaihdettiin ne korjaamolla ja katsoin vierestä kun asentaja otti sen etupaneelin irti ja vaihtoi samalla kaikki pikkulamput paneeliin meni silläkin siihen hommaan aikaa n. puolituntia alusta loppuun, mut se tiesi missä ne ruuvit oli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau353632Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433100Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343016Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4482656Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1781958Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1441873Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat271483- 381335
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51261- 781192