Sain pillua pikkujouluista

mitäsnyt_

Nainen on naimissa. Oli känissä ja tuli ehdottelemaan. Mentiin taksilla meille ja pantiin. Ei käytetty kumia vaan laskin lastit sisään.

Nainen nukkuu tossa vieressä. Mietin tuleeko tästä jotain ongelmia myöhemmin. Eikö sen mies ala kyseleen missä se ollut. Pitäisö se herättää ja lähettää kotiinsa ennen kuin mies alkaa sitä etsiä

31

4272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • B-rapuntalkkari

Aamupalaksi toinen rundi, ensin vähän munnaria ja sitten kunnon rymäytys B-rappuun.

• piccu-jöyly

No helevetti, ei muuta kun ajat kunnolla kanssa kun olet tuollaisen horoperseisen lorton kämpille saanut !. Poljet saatana kuin tulpatonta mopoa sitä ämmää ja sitten lopuksi tinkaat sen perinteisen : "ottaaks huåra puuroo ?". Jos ei puuro ole maullaan, niin pyyhkäiset mulkkusi sen hameen helmaan ja laitat taipaleelle.

Case closed.

• säälimiestänsä

Ei ole sun ongelmas. Varmasti selittää kotona olleensa ystävättärensä luona yötä. Tuskin on ensimmäistä kertaa vieraissa. Jos on pettäjätyyppi, pettää aina uudestaan ja uudestaan. Joka tapauksessa nainen on yksin vastuussa tekemisistään, et sinä.

• åöygh100

Raiskaussyyte tulossa. Käytit hyväksesi naisen juopumusta.

• Ghujjj

Jos kännissä nussiminen on raiskausta, niin pe ja la öinä ei muuta tehdäkään kuin raiskaullaan

• annanukkua

Anna nukkua, ei kuulu sun herätellä häntä. Eiköhän tuolla ole selitys jo valmiina. Sanonut kotona että meen sitten kaverille yöksi pikkujouluista. Rohkea poika sä olet (vai tyhmä) kun et kortsua käyttänyt. Mistä tiedät, onko naisella minkäänlaista ehkäisyä? Kehoita sitä menemään apteekin kautta kotiin että ostaa jälkiehkäisypillerin.
      Kerro sitten iltapäivällä meille palstalaisille, miten kävi kun nainen heräsi.

• ollaankuulolla

Kerro sekin miten se aviomies hakkas sut kun sai tietää.

• Huoralle.turpaan

Eihän tuo aloittajan vika ole vaan naimisissa olevan huoran. Se jos kuka pitää aviomiehellä hakata mustaksi.

• Naisasialooseri1

Totta. Nainen pitää hakata sinipunaiseksi.

• melkeinsaanut
        Huoralle.turpaan kirjoitti:

Eihän tuo aloittajan vika ole vaan naimisissa olevan huoran. Se jos kuka pitää aviomiehellä hakata mustaksi.

Tahtoo vaan usein mennä aviomiehen mielessä niin että oletusarvoisesti vieras mies on iskenyt oman siipan ja sitä vierasta mätetään ensin nenille kuin vierasta sikaa, (miestä) ja sitten vasta kysellään syyllisen perään.

• mitäsnyt_

Nainen nousi ja lähti. Ei paljon puhuttu. Ei jäänyt edes aamupalalle. Krapulassa vaikutti olevan, toisin kuin minä, joka join vähemmän. Onneksi työpaikalla törmäämme tosi harvoin. Ei tule noloja tilanteita.

• åöyghzick

Oikeudessa tapaatte. Aviomies tunkeutuu kotiisi tarkoituksella pahoinpidellä sinut. Puolustaudut ja saat syytteen pahoinpitelystä. Akka syyttää sinua raiskauksesta ja hänen esimiehensä todistaa panopalkalla, että juotit naista tahallasi aikeissa raiskata hänet. Joudut istumaan, saat potkut ja olet merkitty mies akkavaltaisilla (kaikilla) työmarkkinoilla.

• OtaniemenYTM

Itse tykkään varattujen panemisesta todella paljon, koska homma pysyy simppelinä ja nainen lähtee himaansa kun on saannut munaa.
      Varattujen kanssa ole kumia käyttänyt koska huolehtivat yleensä ehkäisystä ja naimisissa olevilla vahingot menee aviomiehen piikkiin automaattisesti.

• Naisasialooseri1

Noiden naisten miesten pitäisi tulla kyllä ja hakata sinut tunnistuskelvottomaksi ja leikata munasi irti. Täytyypä antaa vinkki, yksi kaverini asuu siinä Otaniemessä Otakaarella naisensa kanssa ja melkein käy sinua sääliksi jos hän saa sinut kiinni naisensa panemisesta, sitä naista en edes sääli, hän on tuomionsa valinnut.

• röhäygh100

Mitä muiden paneksimiset sivullisille kuuluu? Tietysti harmittaa, jos itse jää aina ilman.

• sinkkumies--

Minä kysyn aina naiselta nko varattu. Kumma kyllä silloin naisen kiinnostus lopahtaa mutta olen toki varattuakin pannut koska nainen ei ollut rehellinen ja uskoin naisen olevan sinkku. No ei sille voi mitään sitten ja itse en ole koskaan pettänyt.

• TheKari

Hienosti toimittu! Itsekin nussin varattua naista viime viikonloppuna paljaalla ja lastit sisälle - tietenkin. Taatusti vieras kiihottaa myös naisia ja tilaisuuksia pitää käyttää hyväksi, jos vain mahdollisuus tulee. Joskus sain naisen pantavaksi asunnolle, kun heille tuli nakkikioskilla riitaa ja olin jonossa heidän perässä. Mies lähti suuttuneena lätkimään ja minä kysyin tarvitseeko nainen yöpaikkaa. Lähti asunnolle ja riisui vaatteet sanoen, että voin tehdä hänelle mitä tahdon. Ja minähän tein - perkele!

• Lyijyäsinulle

Toivottavasti sen ämmän siipalla on ase ja itsetuhoinen temperamentti.
      Kop kop.. kuka siellä? -Haulikkokostaja.

• niinseon_

Olet paska!

• Anonyymi

Vedä uusi varvi, paljaalla

• Anonyymi

9 vuotta kulunut jo noista kohtalokkaista pikkujouluista, lienee jo kotiinsa päässyt. Vaan kukapa tietää, ehkä jäi nainen pysyvästi taloon...

• Toiset saa seksiä ja toiset ei...

• Anonyymi

Joko kävit siellä kaupassa vai koska sulla on se kohta kauppaan hetki

• Anonyymi kirjoitti:

Aivan ku tänne ei pääsis missä tahansa? Voin vaikka kauppareissulla kirjoitella autossani tänne viestei taikka autopesulassa, niin ku kerran olin. Kännykällä pääsee nettiin vaikka olisin Havajilla asti.

• Anonyymi

Sä et ainakaan ja syykin kyllä on tiedossa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja milloin toivottelet taas ihmiset painumaan helvettiin?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Aivan ku tänne ei pääsis missä tahansa? Voin vaikka kauppareissulla kirjoitella autossani tänne viestei taikka autopesulassa, niin ku kerran olin. Kännykällä pääsee nettiin vaikka olisin Havajilla asti.

oot todella palstariippuvainen. Et edes pysty edes kaupassa käymään ilman ettet ole palstalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillä on nyt ruokakin loppu.

• Anonyymi kirjoitti:

oot todella palstariippuvainen. Et edes pysty edes kaupassa käymään ilman ettet ole palstalla

Niin olen. Tämä korvaa mun sosiaalisen elämän.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin olen. Tämä korvaa mun sosiaalisen elämän.

se ollaan huomattu

• Anonyymi

Kerro lisää satuja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taitaa olla aika

laittaa kirjaimet esille. Kuka kaipaa ja ketä.
      Ikävä
      213
      3141
    2. Tiedäthän että

Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il
      Ikävä
      17
      2871
    3. Suomella TUNTI ELIN AIKAA jos/ kun SOTA Syttyy NAAPURIN KANSSA!

Sitten kaikki tärkeät paikat, Komentokeskukset, poliittiset päätöksentekijät, Sotilastukikohdat, Varuskunnat, Liikentee
      Maailman menoa
      373
      1582
    4. Klaukkalan onnettomuus

Kun kuulin onnettomuudesta,jossa auto oli suistunut sillalta jokeen,en kyllä missään vaiheessa uskonutkaan että kyseess
      Maailman menoa
      27
      1468
    5. Mikset ala

Vapaan ihmisen kanssa joka tykkää sinusta?
      Ikävä
      96
      1342
    6. Sinulla on kauniit kasvot ja erityisesti kulmakarvat

Ne yhdistettynä luonteeseen, katseeseen ja ilmeisiin saa pääni pyörälle kyllä. En kestä. Usein päivisin nämä tulevat mie
      Ikävä
      53
      1249
    7. Mitä muuttaisit

Kaivatussasi?
      Ikävä
      99
      1237
    8. Martinan uudet tuulet

Alkaa vahvasti vaikuttaa siltä, että ollaan tosiaan palattu sinkkumarkkinoille. Joulu ja uusivuosi ilman kihlattua, vaik
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1097
    9. Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mielee

Afrikan tähti -lautapelit kerätään pois Turun päiväkodeista Pelin poistuminen ei ole kaikkien mieleen. Turku VOISI LO
      Maailman menoa
      171
      1094
    10. Nurmijärven Tulvatie jätetty hoitamatta jonka ansiosta turma sattui?

Käykö nyt niin että tienhoidosta vastaavat tahot laitetaan maksamaan turma? Miksi tietä ei ollut hoidettu, onko syy pihe
      Maailman menoa
      143
      964
    Aihe