Ois mukava jakaa tilanteesta kokemuksia ja tukea toisiamme.
Sinä joka olet särkynyt, voit kirjoittaa minulle
[email protected]
Täällä yksi särkynyt
4
160
Vastaukset
- KokemustaOn
Jos et saa yksityisiä viestejä, voithan aina kirjoittaa kokemuksistasi tänne, täällä on monta särkynyttä, allekirjoittanut mukaan lukien.
- Helepooa
On on,särkyneitä saviruukkuja. Liimaa tarvitaan paljon ja aikaa.
- leskiukkeli
Emme olleet edes virallisesti avoliitossa, ja minä miehenä itsekkäästi ajattelin että hänen kanssaan voisin olla lopun elämäni. Mutta tulikin se järkytys, että kumppanini elämänlanka oli palamassa loppuun, olimme kumpikin 50-vuotiaita. Nykyisin naapurikaupungissa käydessäni voin vain sytyttää kynttilän hänen hautapaikallaan. Kaipaus häneen jatkuu ja jatkuu, en unohda häntä koskaan.
- minulla
mitä teen kun salainen ivaa mua? ja ukko on aivopesty. taidan kyllä tuon juopon vaihtaa juomisen takia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä20411863- 298208
Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.586266Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1725194- 514948
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai484500Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1164408- 1183890
- 813383
- 511907