Pukeutuminen salilla

sporttitar-85

Kuinka paljon kiinnitätte tytöt huomiota siihen miltä näytätte salilla ja jumpissa? Itse olen sen verran turhamainen, että haluan näyttää hyvältä myös salilla ja tykkään jopa hieman kiusoitella poikia valkoisilla austeilla, joissa nännit ja stringit näkyvät ehkä läpi. Meikkiäkin laitan kyllä hieman.

Miten te muut?

21

10513

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimmi

okei, en puutu sen enempää sanavalintaasi.

olen ohjaaja, joten pukeutumiskoodi on selvä: ei "kiusoittelua" ;0) mulla siis helpoilla tunneilla löysä paita ja kireät housut(tai päinvastoin). haastavilla, kovilla tai lihaskuntotunneilla vartalonmyötäiset vaatteet jotta liikkeet näkyvät selvästi. spinnngissä erityisesti caprihousut ja riittävän korkea vyötärö. mikään ei ole niin rivo näky kuin housun kauluksesta kurkistava persväli! ai niin, ja alusvaatteita en käytä lainkaan..

mulla on aina vähintään ripsiväriä ja huulipunaa, muuten en näytä asiakkaiden edessä yhtään miltään. tukka on aina kiinni, milloin mitenkin..kainalokarvat ynnä muut näkyvät puskat on ajeltu. eli huoliteltu ulkonäkö, ei mitään provosoivaa.

• sporttitar-85

Etkö siis tosiaan käytä ollenkaan alusvaatteita? Pitää itsekin kokeilla. Tosin silloin ei kannata niitä valkoisia housuja laittaa ;). Yhtäkkiä ajatellen luulisi, että hiertäisi?

• mimmi
        sporttitar-85 kirjoitti:

Etkö siis tosiaan käytä ollenkaan alusvaatteita? Pitää itsekin kokeilla. Tosin silloin ei kannata niitä valkoisia housuja laittaa ;). Yhtäkkiä ajatellen luulisi, että hiertäisi?

johan sitä saisi pestä kaksinverroin pyykkiäkin :0)

minua ei ole alusvaatteettomuus koskaan hiertänyt mutta olenkin aika tarkka siitä mitä päälleni laitan. eli lähinnä röhnisch tai casall.

• miesnäkökulma
        mimmi kirjoitti:

johan sitä saisi pestä kaksinverroin pyykkiäkin :0)

minua ei ole alusvaatteettomuus koskaan hiertänyt mutta olenkin aika tarkka siitä mitä päälleni laitan. eli lähinnä röhnisch tai casall.

Veikkaanpa, että olet ajanut häpykarvoituksesi posliinksi ;)? Muuten saattaisi hiertää. Ilman alushousuja camel toe:si ,siis häpyhuulesi, taitaa paistaa housujen läpi ihanasti?

• :o)
        miesnäkökulma kirjoitti:

Veikkaanpa, että olet ajanut häpykarvoituksesi posliinksi ;)? Muuten saattaisi hiertää. Ilman alushousuja camel toe:si ,siis häpyhuulesi, taitaa paistaa housujen läpi ihanasti?

No justiinsa, et taida oikein ahkerasti treenata sielä salilla kun ehdit tuollasia panna merkille?

• miesnäkökulma

Niin, pitää myöntää, että paras motivaation lähde saliharjoitteluun on minulle (olen siis reilu 25v mies) nimenomaan kauniit tytöt, joita voi katsella treenaamassa salilla tai odottamassa vuoroaan ohjatuille tunneille. Ainakin pääkaupunkiseudun saleilla näkee todella upeita ilmestyksiä, jotka pukeutuvatkin mun mielestä todella seksikkäästi. Väittäisin, että monet tytöt pukeutuvat tahallaankin hieman provosoivasti eli rintaa ja reittä näytetään ehkä enemmänkin kuin on tarpeen läpiväkyvistä vaatteista puhumattakaan. Omat haluni herää kyllä todella usein!

Kertokaapa tytöt mitä mieltä olette siitä, jos joku kundi katselee teitä salilla, kohteliaasti, tuijottamatta toki kuitenkin?

Noh, tietenkin kohteliaat katseet on ok ja saahan sitä ihminen katsoa mihin haluaa, mutta on myös naisia, jotka oikeasti haluaa treenata eikä vain käydä salilla toisten tuijotettavana, ja vaikka ulkonäkö ois kuinka upea, niin he ehkä haluavat treenata rauhassa ilman tuijottavia miehiä...

• Salilla kävijä

Heh.. Meidän hikiselle salille tulee nättien tyttöjen sijaan karvaisia venäläisiä. Ehkä muutaman kerran vuodessa joku muija sinne eksyy :> Ainakin pysyy ajatukset siinä treenauksessa..

Jumpista en tiedä koska viihdyn raudan parissa paremmin. Salilla on käytettävä mahdollisimman joustavia ja väljiä vaatteita varsinkin jos tarpeeksi suuria määriä nostelee, koska olishan se noloa jos kyykätessä housut repeis. Siitä ois kiusoittelu kaukana silloin.. :P Enkä välttämättä meikkaa salille mennessäni koska monet on sanoneet että näytän ihan tarpeeksi nätiltä ilman meikkiä, mutta jos työpäivän jäljiltä on naamassa meikki niin en kyllä sitä poiskaan pese. Ripsiväri ja kevyt rajaus on yleisimmät ja se on suht huomaamatonta, ei tule liian pyntätty olo salilla hikisten äijien keskellä. Enkä totta puhuakseni edes kaipaa liian pitkiä katseita miehiltä, koska haluan treenata rauhassa noloilla pikkupainoillani. :P Mutta toisaalta eihän sitä kukaan halua rumaltakaan näyttää joten yritän kyllä olla lähinnä ihan tavallisen nuoren naisen näköinen, ihan perus H&M-malliston lökäpöksyt ja joku sporttipaita tai toppi, hiukset palmikoilla tai ponnarilla.

• Mennään...

Salille mennään treenaamaan, ei itteään esittelemään!!!

• popu

Olen aina ihmetellyt, miksi salille pitää "laittautua"...99% salilla käyvistä naisista sitä tekee. Vaikkei naiset myönnäkään, se johtuu vähintään alitajuntaisesti siitä, että halutaan näyttää hyvältä salilla oleville miehille! Naisillahan on se ikuinen keskenäinen kilpailu menossa ?! Eli huomiota pitää saada vaikka olis oma mies kotonakin.

Itse oon nainen ja treenaan salilla mahd. mukavissa vaatteissa, yleensä ei-mikään-kireä toppi tai t-paita, ja jotkut housut. Meikkiä en koskaan käytä ja pesen sen pois jos mennessä sattuu olemaan...sehän on jo ihollekin tosi paha treenata ja hikoilla puuteripakkelissa. Musta on kiva että on mahd. hyvä fiilis, treenaan kuitenkin ittelleni. Oon kyllä huomannu salilla, että vaikka pidän itteäni ilman meikkiäkin kauniina ja ihan hyväkroppaisena, saan treenata rauhassa ilman kyyläilyjä, toisin kuin muut sexyt ladyt...On myös jännää et muut naiset kattoo vähän arvostelevasti jos toisella ei ole vimpan päälle tällingit :)

popu kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt, miksi salille pitää "laittautua"...99% salilla käyvistä naisista sitä tekee. Vaikkei naiset myönnäkään, se johtuu vähintään alitajuntaisesti siitä, että halutaan näyttää hyvältä salilla oleville miehille! Naisillahan on se ikuinen keskenäinen kilpailu menossa ?! Eli huomiota pitää saada vaikka olis oma mies kotonakin.

Itse oon nainen ja treenaan salilla mahd. mukavissa vaatteissa, yleensä ei-mikään-kireä toppi tai t-paita, ja jotkut housut. Meikkiä en koskaan käytä ja pesen sen pois jos mennessä sattuu olemaan...sehän on jo ihollekin tosi paha treenata ja hikoilla puuteripakkelissa. Musta on kiva että on mahd. hyvä fiilis, treenaan kuitenkin ittelleni. Oon kyllä huomannu salilla, että vaikka pidän itteäni ilman meikkiäkin kauniina ja ihan hyväkroppaisena, saan treenata rauhassa ilman kyyläilyjä, toisin kuin muut sexyt ladyt...On myös jännää et muut naiset kattoo vähän arvostelevasti jos toisella ei ole vimpan päälle tällingit :)

Enemmän sielä naiset kyyläilevät toisiaan kuin miehet naisia.
        Itselläni kyllä on useimmiten meikki naamassa salille mentäessä, mutta se ei olekaan mitään puuteripakkelia, en edes käytä meikkivoidetta ja puuteria arkisin joten jos silmissä on vähän ripsiväriä ja rajausta niin se ei vielä mielestäni haittaa, itseä eikä muita. Mutta muuten kyllä olen samaa mieltä että salilla treenataan eikä pidetä muotinäytöstä. Tietenkin on ok jos haluaa näyttää hyvältä, mutta se pitää tehdä vain oman itsensä takia, jos sillä tavoin tuntee itsensä varmemmaksi ja rohkeammaksi. Ei sen vuoksi että saisi salilla kiinnostuneita katseita.
        Joskus tosin itsellekin tulee sellainen tunne että olenpas nyt epänaisellinen kun alkaa hiki valua ja kädet on ihan kovettumilla. Että pitäisikö vaihtaa lajia, mutta ei. Olen pienestä asti katsonut tv:stä painonnostoa ja ihaillut voimanostajia, joten miksi ihmeessä pilaisin hyvää harrastusta keskittymällä niinkin epäoleelliseen asiaan kuin pukeutumiseen ja hiusten asentoon?

• sortsit ja t-paita
        :o) kirjoitti:

Enemmän sielä naiset kyyläilevät toisiaan kuin miehet naisia.
        Itselläni kyllä on useimmiten meikki naamassa salille mentäessä, mutta se ei olekaan mitään puuteripakkelia, en edes käytä meikkivoidetta ja puuteria arkisin joten jos silmissä on vähän ripsiväriä ja rajausta niin se ei vielä mielestäni haittaa, itseä eikä muita. Mutta muuten kyllä olen samaa mieltä että salilla treenataan eikä pidetä muotinäytöstä. Tietenkin on ok jos haluaa näyttää hyvältä, mutta se pitää tehdä vain oman itsensä takia, jos sillä tavoin tuntee itsensä varmemmaksi ja rohkeammaksi. Ei sen vuoksi että saisi salilla kiinnostuneita katseita.
        Joskus tosin itsellekin tulee sellainen tunne että olenpas nyt epänaisellinen kun alkaa hiki valua ja kädet on ihan kovettumilla. Että pitäisikö vaihtaa lajia, mutta ei. Olen pienestä asti katsonut tv:stä painonnostoa ja ihaillut voimanostajia, joten miksi ihmeessä pilaisin hyvää harrastusta keskittymällä niinkin epäoleelliseen asiaan kuin pukeutumiseen ja hiusten asentoon?

Salille mennään todellakin vain treenaamaan eikä "näyttämään hyvältä". Itse huomasin, kun salilla kävin, että sain hyvin pitkiä ja paheksuvia katseita naisilta kun itse naisena käytin sortseja ja t-paitaa. Jumpassa naapuri aina vilkuili jotenkin ihmeen pitkään minua. Johtuko sitten vaatteistani vai hienoista askelkuvioistani ;)

Mutta eipä kovin innostavaa kun lähteä treenaamaan kun katsotaan kuin halpaa makkaraa. Eipä sen pitäisi antaa häiritä mutta häiritsi sen verran paljon, että palasin sitten vanhaan lajiin ja niiden pariin jotka ymmärtävät sortsien ja t-paidan päälle...

• gigsy

TOTTA!!!
      mä olen käyny salilla iät ja ajat, enkä todellakaan mene sinne itteeni näyttelemään.
      mä kohotan kuntoani ihan itseeni varten, en muita!
      Verkkarit ja t-paita, niillä selviää.

Olen ittekki " törmänny" näihin misseihin, jotka kävelee nokat pystyssä ja miettii ettei pinnit vaa oo vinossa.
      Täytys hankkia niille sateenvarjot, ettei vaa huku vesi sateessa :)
      Tämähän on vain mun mielipide, joten se siitä!

• mä vaa

odottelen salin ulkopuolella ja sit vien pusikkoon tuollaiset kalunseisottajat...

• urheilijatytsi

Kiinnitän kyllä aina huomiota miltä näytän ja salillekkin meen hyvännäkösissä mutta rennoissa ja mukavissa vaatteissa. Minusta pitäs kunnioittaa myös toisia ja jos poikien keskittymistä häirittee liian sexy pukeutuminen, ni on typerää pukeutua nii. Mun veli käy salilla ja se kyllä tykkää et tyttöjen mukanaolo saa sen reenaamaan kunnolla, mut senkin mielestä salille mennään kuntoileen eikä esitteleen itteä. Vaatteet ei saa häiritä reenaamista, eikä se ois mukavaa jos kaikki seurais jatkuvasti tekemisiä..

Eli kivannäkösesti muttei huomiotaherättävästi! :)

• Sara

Kaikki eivat todellakaan pukeudu salille kauniisiin sporttivaatteisiin miellyttaakseen miehia. Itse tykkaan pukeutua niin etta naytan mielestani kivalta, on hauskempaa treenatakin kun paasee kayttamaan kivoja sporttivaatteita. Pukeudun aivan samalla tavalla riippumatta siita olenko menossa naisten- vai sekasalille. Olen tosin huomannut etta sekasalilla on paljon reilumpi meininki kuin naisten salilla jossa kyraily ja vertailu alkaa ahdistamaan. Ja mina en todellakaan katsele ketaan millaan silmalla riippumatta pukeutumisesta tai sukupuolesta. Pukeudutteko te sitten yksin kotona ollessanne joihinkin Uuno Turhapuro -vatteisiin? Mina ainakin tykkaan olla kivannakoisena myos yksin ihan itseni takia. Mita jarkea sisustaa kaunis koti ja olla itse ihan rajahtaneena?

Sara kirjoitti:

Kaikki eivat todellakaan pukeudu salille kauniisiin sporttivaatteisiin miellyttaakseen miehia. Itse tykkaan pukeutua niin etta naytan mielestani kivalta, on hauskempaa treenatakin kun paasee kayttamaan kivoja sporttivaatteita. Pukeudun aivan samalla tavalla riippumatta siita olenko menossa naisten- vai sekasalille. Olen tosin huomannut etta sekasalilla on paljon reilumpi meininki kuin naisten salilla jossa kyraily ja vertailu alkaa ahdistamaan. Ja mina en todellakaan katsele ketaan millaan silmalla riippumatta pukeutumisesta tai sukupuolesta. Pukeudutteko te sitten yksin kotona ollessanne joihinkin Uuno Turhapuro -vatteisiin? Mina ainakin tykkaan olla kivannakoisena myos yksin ihan itseni takia. Mita jarkea sisustaa kaunis koti ja olla itse ihan rajahtaneena?

Ihan totta myös tuo, että jos oman itsensä takia haluaa pukeutua kivasti, niin se on ok. Itse asiassa tässä juuri vietän leppoisaa vapaapäivää kotona ja aloin yhtäkkiä meikkaamaan ja vaihtelemaan vaatteita ja mieheni kysyi että mihinkäs olet menossa kun noin pitää tälläytyä. Sanoin että en mihinkään, mutta ei ole kiva näyttää aivan räjähtäneeltä, hävettää ihan katsoa itseään peilistä. Joten jos itelle tulee hyvä fiilis kivoista vaatteista jne. niin hyvä, kunhan treeni on pääasia. Ne jotka menevät salille vain miehiä kiusoittelemaan niin mielestäni saisivat kyllä pysyä sieltä mieluummin poissa, varsinkin pieniltä salilelta joissa laitteita on vähän ja tosissaan treenaavat niitä tarvitsisivat.

• ohjaajalta

Itse käytän löysiä vaatteita eli jotkut aerobic-housut (ei merkki-sellaiset, vaan itse tekemät) ja t-paitaa treenatessani. Vaivattomampi treenata salilla kovilla painoilla. Ohjatessa tosin pitää käyttää hieman tiukempaa mallia t-paidoista, jotta liikeradat näkyvät oikein.
      Liikkuvilla tunneilla taas on löysä t-paita. En edes tunne itseäni kotoisaksi saamassani casallin topissa...

• Päärynä

Minä pukeudun mahdollisimman virtaviivaisiin ja pieniin toppeihin kahdesta, siis kolmesta, syystä. Ensinnäkin, hikoilen hirvittävän helposti, ja löysässä t-paidassa alan valua hikeä jo alkulämmittelyissä (siis aerobik). Ahdistava ja kuuma olo jos on paljon päällä. Toiseksi, on helpompaa liikkua jos on vähän vaatetta, kunhan se vähä ei kiristä. Tykkään esim. Casallin topeista, pieniä ja napakoita mutta liikkuessa tuntuu kun päällä ei olisi mitään! Eivät siis haittaa suoritusta. Kolmanneksi on sanottava, että tunnen oloni paljon paremmaksi ja saan lisäpuhtia suoritukseen kun näytän hyvältä. Pakkelimeikkejä en käytä salilla tai jumpassa. Kivat treenivaatteet (ei tarkoita paljastavaa) ja ripsaria, se on siinä..
        Ja; muiden kuteita harvoin ehdin edes observoimaan, että se siitä.

• The man with sand in he's ...

Itse laitoin aina kireen hihattoman paidan ja löysät verkkarit kunnes tajusin minne joogan opettajani katsoi. Ilmeisesti haarojen levittäminen ja löysät housut ei ole hyvä idea

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      348
      2805
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1380
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1046
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      28
      958
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      933
    8. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      908
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe