venytys ei lähde pois auttakkee!

halp

juu elikkäs mulla on ollu nyt monta kuukautta 6mm venytys korvassa, ja eilen illalla päätin et nyt laitan sen kasimillisen ku oon sen kanssa luovuttanu niin monta kertaa :D no ei siinä, meni korvaan ja näin mutta sattu kyllä aivan helvetisti, paljo enemmän ku yleensä ehkä johtuen siitä että oli eka kerta ku jouduin laittaan 2mm kerralla. no aattelin et kyllä se siitä rauhottuu ja annoin olla vaikka turpos aika lailla heh. sit muutaman tunnin päästä ku oli edelleen kipee nii kelasin et otan sen pois ja laitan 6mm takas ku se vaikutti jo epätavallisen ärtyneeltä ja turvonneelta vaikka vetelin buranaa jne, huomatakseni että ei lähteny enää irti DD::: oon nyt aina välillä yrittäny saada sitä pois turhaan, kokoajan kipee eikä liiku mihkään ilmeisesti ton turvotuksen takia. on siis tommonen perus piikki, akryylia muistaakseni. tästä tuli tosi pitkä ja sekava mut oon nyt ihan avuton tän kanssa, ei oo ikinä ennen käyny tällasta ja korva oli ihan fine enneku ton vaihdoin :DD tuntuu että oon kokeillu jo kaikkea mut siinä se on ja pysyy, turvotus ei laske ja korva on helvetin kipeä. kellään kokemusta tai neuvoja että miten saisin ton pois, on ollu jumissa jo vaikka kuin kauan help mii D:

3

937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • K1ll3r

      Koita käyvä vaikka saunassa tai kuumassa suihkussa ja ottaa pois rasvan kanssa

    • Idioottisaatana

      Vottu ooks tyhmä? Se ei ole venynyt vielä nii siks!

    • Kokemustaon_

      Antaisin sen vain olla siinä paikallaan,mutta jos nyt haluat sen pois laita korva jääkylmän veden alle ja yritä siten saada se pois :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1325
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      60
      898
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe