https://news.ncsu.edu/2015/12/schweitzer-vessels/
Tutkikaapa tuota tutkimusta hadrosauruksen verisuonista, jotka ovat mukamas 80 miljoonaa vuotta vanhoja. Huomatkaa, missä tutkimus on tehty. North Carolina State University ylläpitää harhaa siitä, että orgaaniset kudokset ja kollageeni säilyisivät kymmeniä miljoonia vuosia. Kaikkein mielenkiintoisimpia ovat ihmisten kommentit tuon julkaisun alapuolella. Yhden noista poimin tähän:
Everest says: December 8, 2015 at 11:06 pm
While I am not a young-earth creationist, I reach to the conclusion that this dinosaur died recently probably, just a few thousand years; however it looks like most scientists dont easily give up their childish ideas, just like we all believed Pluto was a planet. I consider that most scientists are negatively stubborn and not open-minded.
Eli ei tarvitse olla edes kreationisti, jotta evoluutioteoria menettää uskottavuuttaan. Evolutionistit eivät taida ymmärtää, että useimmat ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan.
Miksi evoluutioteoria menettää uskottavuuttaan?
34
119
Vastaukset
Quousque tandem abutere patientia nostra?
- wanhalevy
Joo, uutisjutun mutukommenteilla kumotaan koko teoria. Troll harder.
- ErkkiEiUsko
" however it looks like most scientists dont easily give up their childish ideas, just like we all believed Pluto was a planet"
Ai jaa, se onkin uskon asia!
Olen aina lapsellisesti kuvitellut, että tähtitieteilijät yksinkertaisesti määrittelevät taivaankappaleitten luokitukset, tietyin perustein. Nythän Pluto on luokitukseltaan kääpiöplaneetta.
Artikkelia kommentoineella Everestillä on epäilemättä rautainen ote tieteeseen ja älykkyys huipputasoa. - tieteenharrastaja
Taas uusi yrityksesi epitotuudeksi:
"Eli ei tarvitse olla edes kreationisti, jotta evoluutioteoria menettää uskottavuuttaan."
Ja erityisesti kreationisti pystyy muiden valeiden jatkoksi väittämään, ettei sitä ole.- pistetääspaha
Isaac Newton mielletään evokkienkin keskuudessa tiedemieheksi.
Hän ennusti että maailma meidän kannaltamme ajateltavana asuinpaikkana tuhoutuu reilusti ennen vuotta 2060.
https://www.youtube.com/watch?v=YPRV1h3CGQk pistetääspaha kirjoitti:
Isaac Newton mielletään evokkienkin keskuudessa tiedemieheksi.
Hän ennusti että maailma meidän kannaltamme ajateltavana asuinpaikkana tuhoutuu reilusti ennen vuotta 2060.
https://www.youtube.com/watch?v=YPRV1h3CGQkNewton harrasti myös alkemiaa.
- pistetääspaha
Newton tutki maeriaa eli vaikka hänen toimiaan pidetään/pidettiin alkemiana hän todellisuudessa siinäkin toimi tiedeperiaatteella.
Toisinsanoen ei hän tyytynyt "vääriin" päätelmiin .
Ota huomioon että silloisessa maailmassa ei ollut vielä oikeaa kemiaa eikä fysiikkaa kuten me ne ymmärrämme tieteenä.
Te sensijaan puhutte läpiä päihinne kun esitätte mielipiteitänne ilman mitään muuta kuin MUTU-tuntuma. pistetääspaha kirjoitti:
Newton tutki maeriaa eli vaikka hänen toimiaan pidetään/pidettiin alkemiana hän todellisuudessa siinäkin toimi tiedeperiaatteella.
Toisinsanoen ei hän tyytynyt "vääriin" päätelmiin .
Ota huomioon että silloisessa maailmassa ei ollut vielä oikeaa kemiaa eikä fysiikkaa kuten me ne ymmärrämme tieteenä.
Te sensijaan puhutte läpiä päihinne kun esitätte mielipiteitänne ilman mitään muuta kuin MUTU-tuntuma."Te sensijaan puhutte läpiä päihinne kun esitätte mielipiteitänne ilman mitään muuta kuin MUTU-tuntuma."
Mitäs tuo oli muuta kuin mainostamaasi mielipiteesi esitämistä ja nimenoman MUTU-tuntumalla?
Sinähän olet oikein elävä esimerki tästä tyypistä.
- Fiksu_Kreationisti_
Jälleen yksi naula evoluutio-uskonnon arkkuun.
Näin se luomistiede etenee.
Inb4 evokit tulevat tänne aivopieremään jotain aivan muuta, vaikka tutkimus osoittaa selvästi, että dinosaurukset ja ihminen elivät yhdessä, aivan kuten Raamatun sekä muiden historiallisten kertomusten perusteella voi sanoa;
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13985886/tiedemiehiin-ei-voi-luottaa-
http://www.genesispark.com/exhibits/evidence/historical/ancient/dinosaur/
Jännästi Raamattu kuitenkin ennusti tämänkin, sillä Raamattuhan sanoo että dino & ihmiset elivät yhdessä.
Nyt odotetaan sen 20 vuotta sitä, että evo-tiede-uskovat korjaavat tämänkin harha-oppinsa ja tulevat vieläkin lähemmäs Raamatusta löytyviä totuuksia.- IlkimyksenEsi-isänTäti
"Jännästi Raamattu kuitenkin ennusti tämänkin, sillä Raamattuhan sanoo että dino & ihmiset elivät yhdessä."
Missä kohtaa ja tarkalleen millä sanoilla? Minun Raamatustani kun ei löydy sen enempää dinoa, dinosaurusta kuin hirmuliskoa, vaikka kuinka päin lukisi. - hoh-hoh-hoh
Dinotko rymistivät paratiisissa???Kretujen houreet ovat jo sitä tasoa että niille nauravat aidan seipäätkin!
- Taikauskonnoton
IlkimyksenEsi-isänTäti kirjoitti:
"Jännästi Raamattu kuitenkin ennusti tämänkin, sillä Raamattuhan sanoo että dino & ihmiset elivät yhdessä."
Missä kohtaa ja tarkalleen millä sanoilla? Minun Raamatustani kun ei löydy sen enempää dinoa, dinosaurusta kuin hirmuliskoa, vaikka kuinka päin lukisi.Jännästi kreationisti jäi taas kiinni valheesta. Tuskin saat häneltä vastausta kysymykseesi.
- Fiksu_Kreationisti_
Taikauskonnoton kirjoitti:
Jännästi kreationisti jäi taas kiinni valheesta. Tuskin saat häneltä vastausta kysymykseesi.
Tuostahan se löytyy. Ihan antamastani linkistä sen voit lukea;
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13985886/tiedemiehiin-ei-voi-luottaa- - kuvauksia
Taikauskonnoton kirjoitti:
Jännästi kreationisti jäi taas kiinni valheesta. Tuskin saat häneltä vastausta kysymykseesi.
Raamatusta löytyy:
http://www.bibleandscience.com/science/dinosaurs.htm - hah-hah-hah
Fiksu_Kreationisti_ kirjoitti:
Tuostahan se löytyy. Ihan antamastani linkistä sen voit lukea;
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13985886/tiedemiehiin-ei-voi-luottaa-Ei Raamatusta mitään löydy. Kopsailet vaan toisilta kretuilta peräisin olevaa kierrätysmatskua, lähinnä jenkkifundisten uskomuksia.
"Biblical scholars have alternatively identified the behemoth as either an elephant, a hippopotamus, or a bull, but some creationists have identified the behemoth with sauropod dinosaurs, often specifically the Brachiosaurus according to their interpretation of the verse"
https://en.wikipedia.org/wiki/Young_Earth_creationism - jyrilll
IlkimyksenEsi-isänTäti kirjoitti:
Missä kohtaa ja tarkalleen millä sanoilla? Minun Raamatustani kun ei löydy sen enempää dinoa, dinosaurusta kuin hirmuliskoa, vaikka kuinka päin lukisi.No, itse asiassa kyllä löytyy, mutta otuksia ei nimetä muiksi kuin hirviöiksi.
- tieteenharrastaja
jyrilll kirjoitti:
No, itse asiassa kyllä löytyy, mutta otuksia ei nimetä muiksi kuin hirviöiksi.
Mistäs ne sitten juuri dinosauruksiksi muka tiedetään? Ihmisethän ovat aivan viime päiviin asti olleet näkevinään monelaisia hiviöitä, joista ei koskaan ole löydetty (vähnäkäänn selvää) jälkeäkään.
- asiantuntijannäkemys
tieteenharrastaja kirjoitti:
Mistäs ne sitten juuri dinosauruksiksi muka tiedetään? Ihmisethän ovat aivan viime päiviin asti olleet näkevinään monelaisia hiviöitä, joista ei koskaan ole löydetty (vähnäkäänn selvää) jälkeäkään.
Ainakin eräs merkittävimmistä fossiilien asiantuntijoista on niin todennut.
- tieteenharrastaja
asiantuntijannäkemys kirjoitti:
Ainakin eräs merkittävimmistä fossiilien asiantuntijoista on niin todennut.
Kerro nyt vielä nimikin ja anna linkki tuohon toteamukseen. Kreasivustoja älä vaivaudu vtarjoamaan.
Kertoohan Raamattu selvästi senkin, että Saatanasi on Jumalasi rakas poika, johon hän on mielistynyt.
Hukkuiko kyseinen hadrosaurus vedenpaisumuksessa, vai oliko se, tai kenties sen esi-isä eräs Nooan arkin matkustajista?
- Jyriririrri
Mitäs luulisit pehmytkudosdinoista, heheh? Tyhmä. Mitähän evoaivopeireskely tähän sanoo, anna tulla hehe.
Olenkohan minä sittenkin vähän sairas kun nautin evokkien kiemurtelusta, heheh.
- KazuKa
Tärkeintä on kuitenkin se, että vaikka evoluutioteoria kaatuisi niin sinunlaisten väitteet taikuudesta ja taivaallisista verenhimoisista tyranneista pysyy edelleen epätosina.
- Jyriiiirii
Kuka tässä mitään taikoo?? Ei ainakaan MTK.
Ja mitä siinä on pahaa jos pahat poistetaan näyttämöltä, tyhmä aivopierevä evokki???? - tieteenharrastaja
Jyriiiirii kirjoitti:
Ja mitä siinä on pahaa jos pahat poistetaan näyttämöltä, tyhmä aivopierevä evokki????Saattaisit sinäkin pitää pahana, jos itsesi jatkuvan toisten haukuskelun ja nimittelyn perusteella luokiteltaisiin pahaksi ja "poistettaisiin näyttämöltä". Ketkäpä muutkaan tuon luokittelun tekisivät kuin ne, joilla on valta.
Jyriiiirii kirjoitti:
Ja mitä siinä on pahaa jos pahat poistetaan näyttämöltä, tyhmä aivopierevä evokki????>Ja mitä siinä on pahaa jos pahat poistetaan näyttämöltä
Sitä, että emme halua menettää sinua. Vielä.
- Jyrririir
Hah hah ja hah, on se hassua että evokit sitkeästi kieltävät tänä päivänä tieteellisti tutkitun todellisuuden aina kun se sattuu kohdistumaan evoluutioteoriaa vastaan.
Mutta sitä se aivopieruenergia teettää, hehe. - Fiksu-kreationisti
Aloitus ei liity kreationismiin. Ilmoitettu poistoon.
- 34f4n85g7q
Nimimerkkisi on paradoksi.
>Evolutionistit eivät taida ymmärtää, että useimmat ihmiset ajattelevat omilla aivoillaan.
Juri näin. Meidän ei pidä luottaa tieteeseen ja tutkimukseen, vaan itse pohdiskelemalla selvittää mutkikkaimmatkin asiat. Näin kaikille syntyy enemmän tai vähemmän erilaiset todellisuudet, ja nettikeskusteluista tulee entistäkin rempseämpiä.- mystinenkaukoitä
En ole sen kummemmin kreationisti,uskovainen,kuin evolutionistikaan,mutta kyllä MINUN MIELESTÄNI todisteet ovat selvät,että ihmiset ja dinosaurukset ovat eläneet yhtä aikaa joskus. Terveisin Anna ajelehtia
- Mark5_Sijainen
Jos Jumala ei olisi luonut maailmankaikkeutta, evoluutioteoriaakaan ei olisi. :-)
- Kekekekekekekeke
Miksi, miksi kekekekekekekekekekeke hoohohohohhohohooo....
Vaikka itse brontosaurukset tallustaisivat maan pinnalla vieläkin niin itse evoluutioteoriaan sillä ei olisi minkäänlaista vaikutusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 853408
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli442837Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.742356- 612308
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki512251Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1162226Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212103Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.202057- 621954
- 1121914