Odinien kerhotilat

Soosoosoo

Onko kenelläkään tietoa missä nämä soturit kerhotilaansa pitävä? Ja minne ovat menneet? koska ei enää kaduilla näy lukuun ottamatta itsenäisyyspäivän soihtu marssia.

22

1942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä tiedän, mutta en kerro. Mene heidän fb-sivuille ja kysele sieltä, täällä heistä tuskin kukaan maleksii.
      Vai ei kadulla näy? Just äsken Cornerin lähistöllä oli muutama.

      • Soosoosoo

        Miksi et kerro missä se on? Onko se joku helvetillinen salaisuus?

        Ja niin... Tarkoitin katupartiointia en mitään kännissä örvellystä kapakan nurkalla.


      • Kemisti_82
        Soosoosoo kirjoitti:

        Miksi et kerro missä se on? Onko se joku helvetillinen salaisuus?

        Ja niin... Tarkoitin katupartiointia en mitään kännissä örvellystä kapakan nurkalla.

        Sinä et tee sillä tiedolla mitään. Sinun ei tarvitse tietää, missä Soldiers of Odin pitää kerhotilaansa. He eivät tarvitse sinua eivätkä ole kiinnostuneita sinusta. Pidä huolta vain omasta majastasi äläkä häiriköi Kemin kaduilla ja kujilla. Sillä tavalla kaikki viihtyvät parhaiten Kemissä.


    • odinin-homot

      Onko se joku homokerho?

      • Koppalakit

        Blue oyster club. Oikea miesten paikka, jossa ollaan koppalakit päässä, johtajilla nahkaiset.


      • Heilheil

        Lapsellista.


      • Kemisti_82

        Hyvä, että mahdollisimman moni yrittää taistella kasvavaa rikollisuutta vastaan. Poliisi ei enää ehdi, kun resursseja koko ajan leikataan. Olisi saatava varusmiehetkin kaduille öiksi vartioimaan järjestystä. Uimahalliinkan ei voi enää mennä, koska puhtaus- ja peseytymissääntöjä ei enää noudateta. Parasta olisi, jos uimahallit suljettaisiin. Verorahat menevät aivan hukkaan, kun sinne ei voi enää mennä likaisen uima-altaan veden takia.


      • Nfnfnfnfn
        Kemisti_82 kirjoitti:

        Hyvä, että mahdollisimman moni yrittää taistella kasvavaa rikollisuutta vastaan. Poliisi ei enää ehdi, kun resursseja koko ajan leikataan. Olisi saatava varusmiehetkin kaduille öiksi vartioimaan järjestystä. Uimahalliinkan ei voi enää mennä, koska puhtaus- ja peseytymissääntöjä ei enää noudateta. Parasta olisi, jos uimahallit suljettaisiin. Verorahat menevät aivan hukkaan, kun sinne ei voi enää mennä likaisen uima-altaan veden takia.

        Poliisilla menee resurssit odin-partion vahtimiseen.


    • suomen.snowden

      Oisko ollu tossa möylyntiellä, kun autotallista oli lentänyt ovi saranoita myöten irti ja oli mondeo pihassa..

    • arvelija

      kaipa he jossain päiväkerhossa viettävät aikaansa

    • Drsocialism

      Vanha baari ajoksessa

      • Ootko

        katteellinen? Mahtavat tilat heillä siellä. Ite joskus -70 luvun alussa siellä kellaritiloissa bändin kans treenattu.


      • asgasgasgsag
        Ootko kirjoitti:

        katteellinen? Mahtavat tilat heillä siellä. Ite joskus -70 luvun alussa siellä kellaritiloissa bändin kans treenattu.

        Tuskin kukaan on kateellinen vanhan homeisen baarin käyttämisestä poikien keskeiseen kivaan.


    • pelaavatpokemonia

      En tiedä niitten tiloista, mutta tänää niitä näkyi pitkästä aikaa kaduilla. Pelasivat sitä uutta Pokemon go peliä, hyvä että yksi ei ihan auton alle jäänyt.
      Sikäli hyvä, kun saavat vähän liikuntaa pelatessaan, muuten vaan kittaisivat kalvaa kertsillä.

      • ejehsö

        Pitäis pojille kehittää oma muhammed go! Peli


    • kalu_kunnossa

      ISOmmat pipPelit ne tarvitsis niin ei tarvis maahanmuuttajia nuin kovin peljätä..


      • ahmetinleila

        ei pidä paikkaansa,kyllä niillä on huomattavasti isommat vehkeet kuin suomalaisilla tuppikulli odineilla..


    • Anonyymi

      Eikö nämä elämänkoululais houdinit ole jo lopettaneet tämän säälittävän pelleilynsä.. 😂

    • Anonyymi

      yksi näistä johtohahmoista asuu asuntovaunussa ja hänellä on ulkoilmaihmisen ääni kun rupattelee,

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 50
      587
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe