Luotettava hajuvesinettikauppa?

kps9

Voisitteko suositella luotettavia hajuvesinettikauppoja? Täällä on niistä keskusteltu ennenkin mutta osin on jo aika vanhaa tietoa. Onko kokemuksia esim. mylook.fi:stä?

18

9353

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siisiisi

      En tilaisi mylookista, vanhoja tuotteita, mitä he saavat tukkureilta halvalla, vaikea palauttaa ja rahojen takaisin saannissa menee ikuisuus. hajuvesi.fi:stä on vain hyvää kokemusta.

    • hanelli
    • guccikäy

      Kannattaa tilata äskettäin markkinoille tulleita tuoksuja, jolloin ne eivät voi olla vanhoja. Itse olen tilannut mylookista monta kertaa, eikä mitään valittamista.

    • hajuahajua
      • Pauliina1973

        Suomalaiselta tuoksujen luojalta ja tekijältä parfymööri Max Perttulalta olen tilannut ja on toiminut hyvin, kun vielä ennakkomaksoin sain postikuluitta paketin. Ihania ja erilaisia kuin ulkomaiset!
        https://www.maxjoacimcosmetics.com/verkkokauppa


    • ettäsilleen

      Perfume.fi on huijannut monia. Firman nettisivuja ei ole enää netissä eikä myöskään facebook sivua :(

    • ihmeittenaika

      Miksi tilaisit verkkokaupasta? Itse ostan tuoksut oikeasta kaupasta, jossa saan kokeilla eri tuoksuja. Ostaminen oikeasta kaupasta on turvallista ja helppoa. Koko homma on valmis kerralla, saat tavaran samalla mukaasi ja maksaminen on yksinkertaista.

      Miksi ihmiset tekevät ostoksensa mahdollisimman hankalasti verkosta?

      • Riles

        Kunpa löytyisinkin oikeasta kaupasta, ainakin minun hajuveteni (Boucheron) on valitettavasti sellaista, että sitä ei saa mistään muualta enää kuin netistä, ei edes ulkomailta. Pitäisi tilata piakkoin , mutta en oikein tiedä mikä olisi luotettava taho. S


      • äänestän_kukkarollani

        Hinta ratkaisee. Miksi maksaa 88 € pienestä 60 ml tuoksua kun samalla rahalla saa 100 ml tilaamalla.


    • Riles

      Juuri tilanneena voin lämpimästi suositella hajuvesi.fi -verkkokauppaa, sieltä löytyi etsimäni luottomerkkikin. Luotettava toimittaja ja nopea palvelu, tilasin 19.12. myöhään illalla, paketti minulla 22.12.

      • saiturin_versio

        Hajuvesi.fi myy jotain omituista halvalla hankittua outlet/sekunda-kamaa, joka ei ole samaa kuin tavaratalosta ostettu premium tuote.

        Tilasin Sebastian -hiusgeeliä hajuvesi.fi nettikaupasta, ja siitä tosiaankin näkee että on köyhän miehen tai saiturin versio, jota ei kehtaa esim. kavereille esitellä. Geeli oli pakattu löysään muovipulloon, jonka ympärillä on tarra ja tarrassa kaikki logot ja tekstit espanjaksi. Sebastian Liquid Steel tekstin alapuolella lukee espanjaksi gel de estilizado para el cabello - concentrado. Selvästi tarkoitettu myyntiin ainoastaan Espanjassa.

        Jatkossa ostan hiusgeelit kampaajalta tai stockalta.


      • ei_lahjaksi

        Tuollaisia halpaversioita ei myös pysty lahjaksi antamaan. Jos suunnittelee antavansa lahjaksi kosmetiikkatuotteen, se kannattaa ostaa kivijalkamyymälästä eikä tilaa tuollaisesta halpanettikaupasta sekundaversiota.


    • kikiiki2

      shopping4net on ollu todella hyvä, paketti tulee muutamassa päivässä.

    • nida.83
    • 0-0-

      Tilasin mylook sivustolta hajuveden sain sitten paketin, no johan yllätti yli 6 vuotta vanha siis ihan oikeesti kuinka kehtaavat edes myydä. Täysin pettynyt

    • tuyjfgb

      Kannattaa muistaa hajuvesien erikoisoikeudet tullisäädöksissä. Ei mene kuten paidalla ja housuilla.

      • Anonyymi

        EU:sta tai ETA-maasta tilaat niin tullilla ei ole nokan kopauttamista. Ulkopuolelta aivan eri asia, tosin silloin tulee myös alvit maksuun.

        (MyLook on virolainen eli EU:sta)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe