Voisitteko suositella luotettavia hajuvesinettikauppoja? Täällä on niistä keskusteltu ennenkin mutta osin on jo aika vanhaa tietoa. Onko kokemuksia esim. mylook.fi:stä?
Luotettava hajuvesinettikauppa?
19
10326
Vastaukset
- siisiisi
En tilaisi mylookista, vanhoja tuotteita, mitä he saavat tukkureilta halvalla, vaikea palauttaa ja rahojen takaisin saannissa menee ikuisuus. hajuvesi.fi:stä on vain hyvää kokemusta.
- hanelli
http://www.nordicfeel.fi/ täältä itse olen tilannut.
- guccikäy
Kannattaa tilata äskettäin markkinoille tulleita tuoksuja, jolloin ne eivät voi olla vanhoja. Itse olen tilannut mylookista monta kertaa, eikä mitään valittamista.
- hajuahajua
Tässä on linkki Perfume.fi-keskusteluun
http://keskustelu.suomi24.fi/t/12146195/perfume-fi-kokemuksia- Pauliina1973
Suomalaiselta tuoksujen luojalta ja tekijältä parfymööri Max Perttulalta olen tilannut ja on toiminut hyvin, kun vielä ennakkomaksoin sain postikuluitta paketin. Ihania ja erilaisia kuin ulkomaiset!
https://www.maxjoacimcosmetics.com/verkkokauppa - Anonyymi
Pauliina1973 kirjoitti:
Suomalaiselta tuoksujen luojalta ja tekijältä parfymööri Max Perttulalta olen tilannut ja on toiminut hyvin, kun vielä ennakkomaksoin sain postikuluitta paketin. Ihania ja erilaisia kuin ulkomaiset!
https://www.maxjoacimcosmetics.com/verkkokauppaSamoja kokemuksia Max Perttulan tuoksuista, on uniikkeja verrattuna tusinamerkkeihin maailmalta! Mahtava kun tämmöinen huipputekijä on kotimaassamme!
- ettäsilleen
Perfume.fi on huijannut monia. Firman nettisivuja ei ole enää netissä eikä myöskään facebook sivua :(
- ihmeittenaika
Miksi tilaisit verkkokaupasta? Itse ostan tuoksut oikeasta kaupasta, jossa saan kokeilla eri tuoksuja. Ostaminen oikeasta kaupasta on turvallista ja helppoa. Koko homma on valmis kerralla, saat tavaran samalla mukaasi ja maksaminen on yksinkertaista.
Miksi ihmiset tekevät ostoksensa mahdollisimman hankalasti verkosta?- Riles
Kunpa löytyisinkin oikeasta kaupasta, ainakin minun hajuveteni (Boucheron) on valitettavasti sellaista, että sitä ei saa mistään muualta enää kuin netistä, ei edes ulkomailta. Pitäisi tilata piakkoin , mutta en oikein tiedä mikä olisi luotettava taho. S
- äänestän_kukkarollani
Hinta ratkaisee. Miksi maksaa 88 € pienestä 60 ml tuoksua kun samalla rahalla saa 100 ml tilaamalla.
- Riles
Juuri tilanneena voin lämpimästi suositella hajuvesi.fi -verkkokauppaa, sieltä löytyi etsimäni luottomerkkikin. Luotettava toimittaja ja nopea palvelu, tilasin 19.12. myöhään illalla, paketti minulla 22.12.
- saiturin_versio
Hajuvesi.fi myy jotain omituista halvalla hankittua outlet/sekunda-kamaa, joka ei ole samaa kuin tavaratalosta ostettu premium tuote.
Tilasin Sebastian -hiusgeeliä hajuvesi.fi nettikaupasta, ja siitä tosiaankin näkee että on köyhän miehen tai saiturin versio, jota ei kehtaa esim. kavereille esitellä. Geeli oli pakattu löysään muovipulloon, jonka ympärillä on tarra ja tarrassa kaikki logot ja tekstit espanjaksi. Sebastian Liquid Steel tekstin alapuolella lukee espanjaksi gel de estilizado para el cabello - concentrado. Selvästi tarkoitettu myyntiin ainoastaan Espanjassa.
Jatkossa ostan hiusgeelit kampaajalta tai stockalta. - ei_lahjaksi
Tuollaisia halpaversioita ei myös pysty lahjaksi antamaan. Jos suunnittelee antavansa lahjaksi kosmetiikkatuotteen, se kannattaa ostaa kivijalkamyymälästä eikä tilaa tuollaisesta halpanettikaupasta sekundaversiota.
- kikiiki2
shopping4net on ollu todella hyvä, paketti tulee muutamassa päivässä.
- nida.83
Tutustu Oriflamen hajuvesivalikoimaan, paljon hyviä tuoksuja edullisesti :)
https://fi.oriflame.com/fragrance?store=JAANANSHOP - 0-0-
Tilasin mylook sivustolta hajuveden sain sitten paketin, no johan yllätti yli 6 vuotta vanha siis ihan oikeesti kuinka kehtaavat edes myydä. Täysin pettynyt
- tuyjfgb
Kannattaa muistaa hajuvesien erikoisoikeudet tullisäädöksissä. Ei mene kuten paidalla ja housuilla.
- Anonyymi
EU:sta tai ETA-maasta tilaat niin tullilla ei ole nokan kopauttamista. Ulkopuolelta aivan eri asia, tosin silloin tulee myös alvit maksuun.
(MyLook on virolainen eli EU:sta)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038