Naista kohtaan?
Minulla tulee heti mieleen kaksi seikkaa.
1. Naisen seksuaalinen historia.
2. Naisen parisuhdehistoria, esim. "lankeaminen" jännämieheen (syy miksi se on sitaateissa, on siinä että yleensä nainen tekee sen ihan tietoisesti, eikä todellakaan ansaitse uhri-statusta).
Mikä saa teidät menettämään kunnioituksenne
192
845
Vastaukset
- rumamaija
Mikä saa teidät menettämään kunnioituksenne
Miestä kohtaan?
Minulla tulee heti mieleen kaksi seikkaa.
1. Miehen kutsuminen itseään atm:ksi (ujo saa olla, kokematonkin saa olla, mutta se että luokittelee itsensä muita alempitasoiseksi kielii jo pahuksenmoisesta itsetunnon puutteesta).
2. Miehen parisuhdekäyttäytyminen, esim. pakonomainen neitsyenmetsästys.- Ex------------PUA
EI kun naista kohtaan.
Laitettakoon kolmas kohta: Se kun nainen turvautuu vastuunkannon sijaan itte oot-defenssiin. - ÄläSelitä
Mietis minkätakia se itsetunto menee! Sellainen joka alkaa nimittää itseään ätmiksi on saanut naisilta niin paljon paskaa, pakkeja ja huonoa kohtelua osakseen että tajuaa olevansa hierarkian alapäässä. Kahta kauheampi veitsen kääntäminen haavassa on se että tällaista sorrettua aletaan sortamaan lisää. Itsetuntoa ei menetä ilman ulkopuolista syytä. Ihan sama kun hakkaisit ihmisen loppuelämäksi pyörätuoliin. Sen jälkeen sanot hänelle että kelpaisisit suhteeseen mutta kun olet pyörätuolissa niin et kelpaa ja kiitokseksi hakkaan sinua lisää.
- Toivotontapaus
Yksikään nainen koskaan missään ei ole sanonut yhtä ainutta positiivista kommenttia mistään luonteenpiirteestäni tai ulkonäköni yksityiskohdasta, osuneesta tyylistä tai ylipäätään yhtään mistään. Musiikkimakuani joku teininä kehui (samalla kun iski kaverini) mutta sekään ei ole toistunut.
Tämän perusteella minä kyllä sanoisin että kysessä on fakta eikä mikään oma luokitteluni. Ellen sitten halua julistaa koko naissukupuolta ihan ääliöiksi, ja myönnettävä on että siihen mun itsetuntoni EI riitä. - rumamaija
ÄläSelitä kirjoitti:
Mietis minkätakia se itsetunto menee! Sellainen joka alkaa nimittää itseään ätmiksi on saanut naisilta niin paljon paskaa, pakkeja ja huonoa kohtelua osakseen että tajuaa olevansa hierarkian alapäässä. Kahta kauheampi veitsen kääntäminen haavassa on se että tällaista sorrettua aletaan sortamaan lisää. Itsetuntoa ei menetä ilman ulkopuolista syytä. Ihan sama kun hakkaisit ihmisen loppuelämäksi pyörätuoliin. Sen jälkeen sanot hänelle että kelpaisisit suhteeseen mutta kun olet pyörätuolissa niin et kelpaa ja kiitokseksi hakkaan sinua lisää.
Olen minäkin saanut teininä ties mitä paskaa miehiltä kuulla koko yläasteen ja vielä lukionkin ajan. Siellä oli mukana myös niitä ujoja, rumia nörttejä naureskelemassa ulkonäköäni tuolloin, mikä sai mut pitkään tuntemaan etten kelpaisi yhtään kellekään miehelle (edes panoksi). Itsetunto oli pitkään pyöreät nolla.
Olen siis itsekin joutunut hyväksymään sen, että paskalla itsetunnolla ei pääse seurustelemaan. Vasta kun olen päässyt edes jotenkuten sinuiksi itseni kanssa ja saanut iskostettua päähäni ajatuksen että olen ihan ok tyyppi, niin on tullut jotain tulosta sillä rintamalla.
Nykyisin olenkin vankasti sitä mieltä, että itsetunto kuntoon ensin ennen kuin rupeaa edes miettimään seurustelua. Ei kukaan halua alati ruikuttavaa tai itsensä täysin paskaksi tuntevaa kumppania. Tytöille tehdään kyllä hyvin varhaisessa vaiheessa selväksi poikien toimesta mihin kastiin kuulut. Minullekin jätkät naureskeli yläasteella kun oli hammasraudat, näppylöitä ja rillit ja olin kaikin puolin nörtti.
Onneksi minulle tapahtui lukioiässä, ja sen jälkeen positiivista kehitystä, paitsi tissien osalta, ja eräs minua aiemmin pilkannut jätkä totesikin, kun ei oltu pariin vuoteen nähty, että "Näytät paljon paremmalta kuin aikaisemmin, lähdetkö kahville?" Lähdinkö? No vittu en. Myöhemmin on kauniiksikin sanottu, lähinnä perussievä, mutta nuorena saadut haavat ei niin vaan parane ja arvet kulkee aina matkassa. Kokemusta siis on.- TyynySodanVetaraani
PikkuLikka kirjoitti:
Tytöille tehdään kyllä hyvin varhaisessa vaiheessa selväksi poikien toimesta mihin kastiin kuulut. Minullekin jätkät naureskeli yläasteella kun oli hammasraudat, näppylöitä ja rillit ja olin kaikin puolin nörtti.
Onneksi minulle tapahtui lukioiässä, ja sen jälkeen positiivista kehitystä, paitsi tissien osalta, ja eräs minua aiemmin pilkannut jätkä totesikin, kun ei oltu pariin vuoteen nähty, että "Näytät paljon paremmalta kuin aikaisemmin, lähdetkö kahville?" Lähdinkö? No vittu en. Myöhemmin on kauniiksikin sanottu, lähinnä perussievä, mutta nuorena saadut haavat ei niin vaan parane ja arvet kulkee aina matkassa. Kokemusta siis on.Huokaus, näitä naisten sielun arpia: "kerran 12 vuotiaana yks poika sano pahasti, ettei ikinä pussais mua, ja sain ikuiset arvet." (todellisuudessa: pojan murrosikäkin alkoi jäljessä vasta 14-vuotiaana) 14-vuotiaana kyseinen poika sitten huomasi, että kikkeliin kasvoi ensimmäinen karva, ja se yököttävä tyttökin eli pikkulikka alkoi tuntua niin kivalta, että sitähän voisi pyytää kahville. No eihän se pikkulikka enää lähtenyt.
- ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Tytöille tehdään kyllä hyvin varhaisessa vaiheessa selväksi poikien toimesta mihin kastiin kuulut. Minullekin jätkät naureskeli yläasteella kun oli hammasraudat, näppylöitä ja rillit ja olin kaikin puolin nörtti.
Onneksi minulle tapahtui lukioiässä, ja sen jälkeen positiivista kehitystä, paitsi tissien osalta, ja eräs minua aiemmin pilkannut jätkä totesikin, kun ei oltu pariin vuoteen nähty, että "Näytät paljon paremmalta kuin aikaisemmin, lähdetkö kahville?" Lähdinkö? No vittu en. Myöhemmin on kauniiksikin sanottu, lähinnä perussievä, mutta nuorena saadut haavat ei niin vaan parane ja arvet kulkee aina matkassa. Kokemusta siis on.Ja nyt haluat elää uudestaan nuo upeat nuoruuden kokemukset alistavan jännämiehen kanssa?
Olen aina ihmetellyt tätä psykologien havaintoa, mutta jotain totuutta siinä on pakko olla. TyynySodanVetaraani kirjoitti:
Huokaus, näitä naisten sielun arpia: "kerran 12 vuotiaana yks poika sano pahasti, ettei ikinä pussais mua, ja sain ikuiset arvet." (todellisuudessa: pojan murrosikäkin alkoi jäljessä vasta 14-vuotiaana) 14-vuotiaana kyseinen poika sitten huomasi, että kikkeliin kasvoi ensimmäinen karva, ja se yököttävä tyttökin eli pikkulikka alkoi tuntua niin kivalta, että sitähän voisi pyytää kahville. No eihän se pikkulikka enää lähtenyt.
Yläasteikäiset on jotain 13-16 vuotiaita ja siinä vaiheessa meno saattaa olla jo aika karua, ainakin isojen kaupunkien pahamaineisissa kouluissa.. Kaljottelu, paneskelu yms irstailu on osalla jo hyvässä vauhdissa. Itse istuin nenä kiinni kirjassa todellisuutta paossa. Kyseinen jätkä ei todellakaan ollut mikään viaton silkohapsi, ja kyseessä ihan tietoinen pilkanteko.
- rumamaija
Juu, oli meno aika raakaa omallakin yläasteellani (ja lukiossa). Yläasteella mm. luokan pellejätkä sanoi että "Kuka tota panis, mä maksan 500 euroo sille, ja 100 euroo jos saa sen ees pystyyn". Ylioppilaspäivänikin meni piloille, kun luokan miehet haukkuivat hirviöksi (ironista kyllä, niiden haukkujien joukossa mm. eräs todella lyhyt ja itsekin ruma nörtti). Olivat siis tuollaisia ainakin vielä 18-vuotiaina!
- BlackKnight
Omista koulukavereistani pari tyttöä joutui pilkan ja väkivallankin kohteeksi. Toki pahimman kiusauksen kohteena olivat pojat, mutta selkeästi tytöt ovat tässä herkempiä. Edes kolmekymppisenä pahiten kiusattu tyttö ei uskaltanut tulla luokkakokoukseen, ja kahta muuta piti suostutella pitkään. Kiusatut pojat olivat läsnä, mielenkiintoista kyllä pahimmat kiusaajat eivät olleet. Taisi omatunto kolkutella lopulta.
Ero oli siinä että tytöt eivät juuri kiusanneet tyttöjä, vaan pitivät melko hyvin toistensa puolta. Kiusattu poika oli sitten ihan oikeasti yksin. Nykypäivänä tilanne taitaa olla eri, kun tytöt käyttäytyvät jo nuorena kuin pojat ja vanhempana kuin miehet. ATM-automaatti kirjoitti:
Ja nyt haluat elää uudestaan nuo upeat nuoruuden kokemukset alistavan jännämiehen kanssa?
Olen aina ihmetellyt tätä psykologien havaintoa, mutta jotain totuutta siinä on pakko olla.Alistaminen seksissä ja alistavassa suhteessa oleminen on kaksi täysin eri asiaa, vaikka asiat voivatkin joskus olla olemassa yhtä aikaa. Tuskin kukaan haluaa olla alistavassa suhteessa.
En halua elää niitä juttuja uudestaan, mutta oikeassa olet, että jotain yhtymäkotia tässä on. Huomasin itsekin kirjoittaessani, että jotain loksahti kohdilleen. Tuli perspektiiviä asioihin ja aloin ymmärtää miksi kilahdin niin totaalisesti tissiasiasta ja jätetyksi tulemisesta. Suhteettoman paljon, verrattuna siihen, että suhdetta ei kuitenkaan ollut kestänyt kovinkaan kauan.- rumamaija
BlackKnight kirjoitti:
Omista koulukavereistani pari tyttöä joutui pilkan ja väkivallankin kohteeksi. Toki pahimman kiusauksen kohteena olivat pojat, mutta selkeästi tytöt ovat tässä herkempiä. Edes kolmekymppisenä pahiten kiusattu tyttö ei uskaltanut tulla luokkakokoukseen, ja kahta muuta piti suostutella pitkään. Kiusatut pojat olivat läsnä, mielenkiintoista kyllä pahimmat kiusaajat eivät olleet. Taisi omatunto kolkutella lopulta.
Ero oli siinä että tytöt eivät juuri kiusanneet tyttöjä, vaan pitivät melko hyvin toistensa puolta. Kiusattu poika oli sitten ihan oikeasti yksin. Nykypäivänä tilanne taitaa olla eri, kun tytöt käyttäytyvät jo nuorena kuin pojat ja vanhempana kuin miehet.Itse menin luokkakokoukseen, vaikka etukäteen vähän jännittikin. Kiusaajat olivat selkeästi kasvaneet aikuisiksi ja kypsyneet (jopa se poika joka oli huudellut että maksaa rahaa sille joka kykenee mua polkaisemaan), jotenkin en heille nykyisellään pysty kaunaa kantamaan vaikka kiusaaminen aiheuttikin mulle mm. vuosiksi sosiaalisten tilanteiden pelon.
- BlackKnight
PikkuLikka kirjoitti:
Alistaminen seksissä ja alistavassa suhteessa oleminen on kaksi täysin eri asiaa, vaikka asiat voivatkin joskus olla olemassa yhtä aikaa. Tuskin kukaan haluaa olla alistavassa suhteessa.
En halua elää niitä juttuja uudestaan, mutta oikeassa olet, että jotain yhtymäkotia tässä on. Huomasin itsekin kirjoittaessani, että jotain loksahti kohdilleen. Tuli perspektiiviä asioihin ja aloin ymmärtää miksi kilahdin niin totaalisesti tissiasiasta ja jätetyksi tulemisesta. Suhteettoman paljon, verrattuna siihen, että suhdetta ei kuitenkaan ollut kestänyt kovinkaan kauan.Tuo automaatin mainitsema juttu on psykologian peruskauraa. Tyypillisimmin se kylläkin liittyy lapsuuden kokemuksiin, ja erityisesti huonoon isäsuhteeseen. Eli lapsi tottuu miellyttämään saadakseen hyväksyntää, ja vuoristorataan jossa tämä hylätään ja sitten taas alistamisen kautta saa huomiota. Ihminen tottuu oppimaansa kaavaan, vaikkei kokemus olisi positiivinen. Voi liittyä nuoruuteenkin, täysin mahdollista.
BlackKnight kirjoitti:
Tuo automaatin mainitsema juttu on psykologian peruskauraa. Tyypillisimmin se kylläkin liittyy lapsuuden kokemuksiin, ja erityisesti huonoon isäsuhteeseen. Eli lapsi tottuu miellyttämään saadakseen hyväksyntää, ja vuoristorataan jossa tämä hylätään ja sitten taas alistamisen kautta saa huomiota. Ihminen tottuu oppimaansa kaavaan, vaikkei kokemus olisi positiivinen. Voi liittyä nuoruuteenkin, täysin mahdollista.
Isän kanssa ei ole ongelmia, mutta minulla on kyllä huono äitisuhde, olen tuskin missään tekemisissä hänen kanssaan, mutta en tiedä voiko sitä soveltaa tähän. Hän oli melkoinen kotityranni ja on mielestäni pitkälti vastuussa siitä, että minun veljestäni tuli hyvästä ulkomuodostaan huolimatta hikimomori-neitsytsetä. Se on asia, joka surettaa ja vihastuttaa minua erittäin paljon.
- BlackKnight
PikkuLikka kirjoitti:
Isän kanssa ei ole ongelmia, mutta minulla on kyllä huono äitisuhde, olen tuskin missään tekemisissä hänen kanssaan, mutta en tiedä voiko sitä soveltaa tähän. Hän oli melkoinen kotityranni ja on mielestäni pitkälti vastuussa siitä, että minun veljestäni tuli hyvästä ulkomuodostaan huolimatta hikimomori-neitsytsetä. Se on asia, joka surettaa ja vihastuttaa minua erittäin paljon.
Vaikea sanoa.
Ja kun nyt automaatti mainitsi alistamisen, niin totta kai sitäkin on monenlaista. Hymy kasvoilla toteutettava pikku leikki on eri asia kuin todella hardcore-touhut joissa mahdollisesti jopa itketetään kumppania jotta tämä kokisi sen arvoton-hyväksyntä-vuoristoradan.
Parisuhteiden kannalta tilanne muodostuu sikäli mielenkiintoiseksi, ja hankalaksi, että ihmiset jotka kaiken järjen mukaan sopisivat yhteen eivät tunnekaan vetoa toisiinsa...ja näissä tapauksissa usein naisen puolelta. Voisi ajatella että vaikeita kokeneelle naiselle sopisi mies joka auttaisi nousemaan jaloilleen ja vahvemmaksi, mutta usein tunteet haluavat sen saman mihin on totuttu lapsuudessa/nuoruudessa. Naiset ihmettelevät miksi miehet osoittautuvat pahoiksi, ja kiltit miehet ihmettelevät miksi juuri ne kiltit/ujot/kiusatut tytöt eivät halua heitä.
Ehkä tässäkin ihmiset voivat muuttua, mutta vaikeaa se on. Pahoihin kumppaneihin mieltynyt yleensä himoitsee samaa kunnes yksinkertaisesti väsyy ja siksi muuttaa parinvalintakriteerejään, mutta tunteet eivät yleensä muutu. - BlackKnight
Niin, ja nyt kun lapsuus vs nuoruus tuli mainittua, niin kyllä tuntemistani naisista vaikean lapsuuden kokeneet olivat niitä jotka sekosivat ns. "jännämiehiin". Koulukiusatut joilla oli kuitenkin asiat kotona hyvin, jos pariutuivat, pääasiassa pariutuivat oikein hyvien miesten kanssa.
BlackKnight kirjoitti:
Niin, ja nyt kun lapsuus vs nuoruus tuli mainittua, niin kyllä tuntemistani naisista vaikean lapsuuden kokeneet olivat niitä jotka sekosivat ns. "jännämiehiin". Koulukiusatut joilla oli kuitenkin asiat kotona hyvin, jos pariutuivat, pääasiassa pariutuivat oikein hyvien miesten kanssa.
On tämäkin, säästyttiin vuosien terapialta, kun asiaan tuli selvyys suoli24-palstalla. :D
Mutta joo, on tässä kaikessa varmaan jotain perää.. Tyttöjen kanssa minulla ei ole ollut ikinä nuoruudessa, tai myöhemminkään, mitään ongelmia, mutta pojilta saatu negatiivinen palaute herkässä iässä on varmasti vaikuttanut suhtautumisessa miehiin. Jossain vaiheessa välttelynä ja arkuutena, myöhemmin korostettuna naisellisuutena ja flirttailevuutena. En osaa sanoa hakeudunko itse tietyn tyyppisten miesten läheisyyteen, mutta luulen, että minussa on aistittavissa jotain, minkä tietyntyyppiset miehet kyllä havaitsevat. Ne muutamat enemmän kiinnostuneet ovat lähes järjestäen olleet persoonina voimakastahtoisia, itsekeskeisiä ja tietyllä tapaa dominoivia, mutta ei nyt sentään mitään palstalla hehkutettuja rikollisia ja naisia kohtaan väkivaltaisia wt-jännämiehiä.- BlackKnight
PikkuLikka kirjoitti:
On tämäkin, säästyttiin vuosien terapialta, kun asiaan tuli selvyys suoli24-palstalla. :D
Mutta joo, on tässä kaikessa varmaan jotain perää.. Tyttöjen kanssa minulla ei ole ollut ikinä nuoruudessa, tai myöhemminkään, mitään ongelmia, mutta pojilta saatu negatiivinen palaute herkässä iässä on varmasti vaikuttanut suhtautumisessa miehiin. Jossain vaiheessa välttelynä ja arkuutena, myöhemmin korostettuna naisellisuutena ja flirttailevuutena. En osaa sanoa hakeudunko itse tietyn tyyppisten miesten läheisyyteen, mutta luulen, että minussa on aistittavissa jotain, minkä tietyntyyppiset miehet kyllä havaitsevat. Ne muutamat enemmän kiinnostuneet ovat lähes järjestäen olleet persoonina voimakastahtoisia, itsekeskeisiä ja tietyllä tapaa dominoivia, mutta ei nyt sentään mitään palstalla hehkutettuja rikollisia ja naisia kohtaan väkivaltaisia wt-jännämiehiä.Ja jos jatkamme hyväksi havaitulla keittiöpsykologialinjalla, niin arvaan että vaikka mainitsemasi tyyppiset miehet sytyttävät tunnetasolla...samalla haluaisitkin eri tyyppisen miehen - eli vähän kiltimmän ja ymmärtäväisemmän. Ja nyt meillä onkin tenkkapoo. Sellaista onkin nimittäin vaikea löytää, tietyt luonteenpiirteet kun tuppaavat olemaan ristiriidassa keskenään.
Ja rehellisesti sanottuna, vaikka tämä onkin all fun and games, niin voin paljastaa että on minulla jotain koulutustakin, ja myös kohtuullisesti työkokemusta tämän tyyppisten asioiden selvittämisen taholta ;) ...millä ei toki ole sikäli merkitystä, koska täällähän ei kukaan pysty todistamaan mitään. Voit siis olettaa yhdeksi palsta"ätmiksi" muiden joukossa.
Tuo mitä kirjoitit nyt kuulostaa ihan klassiselta tapaukselta. - Toivotontapaus
PikkuLikka kirjoitti:
Onneksi minulle tapahtui lukioiässä, ja sen jälkeen positiivista kehitystä, paitsi tissien osalta, ja eräs minua aiemmin pilkannut jätkä totesikin, kun ei oltu pariin vuoteen nähty, että "Näytät paljon paremmalta kuin aikaisemmin, lähdetkö kahville?" Lähdinkö? No vittu en. Myöhemmin on kauniiksikin sanottu, lähinnä perussievä, mutta nuorena saadut haavat ei niin vaan parane ja arvet kulkee aina matkassa. Kokemusta siis on.No hienoa, jos sinulla kiusaaminen loppui sentään lukioon. Minun kohdallani ei. Sain nauttia siitä vielä jatko-oppilaitoksessa, ja satunnaisesti sen jälkeen joissain työpaikoissakin. Jos nuoruuden haavat eivät hevillä parane, niin mietipä miten hyvin ne voivat parantua, jos niitä vielä aikuisenakin revitään auki. Ja kuinka aikaisin se kastisi sinulle tehtiin tiettäväksi? Oliko ihan peruskoulun ensimmäisestä päivästä alkaen kuten minun tapauksessani?
Noin 12 vuotta koulukiusaamista aikana jolloin koulukiusaamiseen ei juuri puututtu. Kiusaajat vaihtuivat, kiusaaminen pysyi. Kiusaajia löytyi niin omalta luokalta kuin rinnakkaisluokiltakin. Voitko oikeasti pistää paremmaksi? - 12121212
Aiheeseen liittyen, nappasin tämän kirjanmerkkeihin aikoja sitten:
https://www.youtube.com/watch?v=Wyct_8OL1Zg
Kuulostaa erittäin uskottavalta. BlackKnight kirjoitti:
Ja jos jatkamme hyväksi havaitulla keittiöpsykologialinjalla, niin arvaan että vaikka mainitsemasi tyyppiset miehet sytyttävät tunnetasolla...samalla haluaisitkin eri tyyppisen miehen - eli vähän kiltimmän ja ymmärtäväisemmän. Ja nyt meillä onkin tenkkapoo. Sellaista onkin nimittäin vaikea löytää, tietyt luonteenpiirteet kun tuppaavat olemaan ristiriidassa keskenään.
Ja rehellisesti sanottuna, vaikka tämä onkin all fun and games, niin voin paljastaa että on minulla jotain koulutustakin, ja myös kohtuullisesti työkokemusta tämän tyyppisten asioiden selvittämisen taholta ;) ...millä ei toki ole sikäli merkitystä, koska täällähän ei kukaan pysty todistamaan mitään. Voit siis olettaa yhdeksi palsta"ätmiksi" muiden joukossa.
Tuo mitä kirjoitit nyt kuulostaa ihan klassiselta tapaukselta.Se olisikin hienoa jos palstalla olisi päivystävä seksuaali/parisuhdeterapeutti. Tai edes mt-hoitaja.. Olisi varmaan laajemminkin tarvetta.
Oikeassa olet, voisi olla eksoottista ja rentouttavaa olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei vaikkapa raivostu pikkuasioista tai kisko jatkuvasti kaljaa.. Kyse ei tosiaan ole pelkästään siitä mitä minä haluan, vaan myös siitä minkälaiset miehet kiinnostuvat minusta. Viimeisin tarjokas, minut jättäneen miehen jälkeen, on johtavassa asemassa oleva, ihan komea ja kiva eronnut mies, joka on myöskin itsekeskeinen, semialkoholisoitunut, irstaileva öykkäri.- BlackKnight
PikkuLikka kirjoitti:
Se olisikin hienoa jos palstalla olisi päivystävä seksuaali/parisuhdeterapeutti. Tai edes mt-hoitaja.. Olisi varmaan laajemminkin tarvetta.
Oikeassa olet, voisi olla eksoottista ja rentouttavaa olla parisuhteessa miehen kanssa joka ei vaikkapa raivostu pikkuasioista tai kisko jatkuvasti kaljaa.. Kyse ei tosiaan ole pelkästään siitä mitä minä haluan, vaan myös siitä minkälaiset miehet kiinnostuvat minusta. Viimeisin tarjokas, minut jättäneen miehen jälkeen, on johtavassa asemassa oleva, ihan komea ja kiva eronnut mies, joka on myöskin itsekeskeinen, semialkoholisoitunut, irstaileva öykkäri.Aloinpa juuri katselemaan tuota 12121212:n postaamaa videota, jossa ainakin alku (ensimmäiset 10 moin) on yllättävänkin hyvää asiaa, vaikkei heppu kerrokaan mitään taustoistaan.
Miettisin asiaa näin: asioilla on kääntöpuolensa. Varmasti olisi mukavaa ettei miehellä olisi kuvaamiasi negatiivisia puolia, mutta olisiko miehellä silloin kaipaamiasi positiivisia puolia? Jos minä haluaisin esim. intohimoisen, tunteellisen ja tulisen, äärimmäisen himokkaan naisen...voisinko saada haluamani ilman oikukkuutta, epäloogisuutta ja tavallista suurempaa vaaraa pettämisestä?
"Rentouttava" tuo mieleeni tilanteen jossa elämä tasaisen ja kiltin miehen kanssa on kuin lomaa. Mutta oletko nainen joka haluaa makoilla rannalla, vai kokea seikkailuja? Suuri osa ns. "jännämiehiin" (aka bad boy) mieltyneistä naisista vuorottelee näiden ja kilttien miesten välillä, riippuen ovatko normaaliolotilassaan eli seikkailunjanoisia vai väsyneitä jatkuviin vaaroihin ja koettelemuksiin.
Helppoa ratkaisua en kukaan ole keksinyt. Henk koht mielipiteenäni, ja puolueellisena sellaisena, saattaisi olla helpompaa kaivaa kiltistä miehestä esiin seikkailullinen puoli kuin muuttaa "jännämiestä" yhdistelmäksi jännää ja kilttiä. Ongelma on vain siinä että ensimmäinen ratkaisu perustuu järkeen, jälkimmäinen tunteisiin. Ja mehän tiedämme kumpi näistä yleensä voittaa.
"Se olisikin hienoa jos palstalla olisi päivystävä seksuaali/parisuhdeterapeutti. Tai edes mt-hoitaja.. Olisi varmaan laajemminkin tarvetta."
Lukemieni kirjoitusten perusteella siitä hommasta olisi sitten syytä maksaa todella hyvin :D Toivotontapaus kirjoitti:
No hienoa, jos sinulla kiusaaminen loppui sentään lukioon. Minun kohdallani ei. Sain nauttia siitä vielä jatko-oppilaitoksessa, ja satunnaisesti sen jälkeen joissain työpaikoissakin. Jos nuoruuden haavat eivät hevillä parane, niin mietipä miten hyvin ne voivat parantua, jos niitä vielä aikuisenakin revitään auki. Ja kuinka aikaisin se kastisi sinulle tehtiin tiettäväksi? Oliko ihan peruskoulun ensimmäisestä päivästä alkaen kuten minun tapauksessani?
Noin 12 vuotta koulukiusaamista aikana jolloin koulukiusaamiseen ei juuri puututtu. Kiusaajat vaihtuivat, kiusaaminen pysyi. Kiusaajia löytyi niin omalta luokalta kuin rinnakkaisluokiltakin. Voitko oikeasti pistää paremmaksi?Eihän meidän kokemuksiamme voi millään verrata. Minulla on kokemusta vaan yläastejätkien kiusaamisesta, eikä mistään koko nuoruuden kestäneestä systemaattisesta kiusaamisesta. Onko kiusaaminen tapahtunut tyttöjen vai poikien toimesta, vai molempien?Toivottavasti pystyt joskus pääsemään asiasta yli, tai eteen päin. Oletko harkinnut, tai saanut terapiaa, voisiko siitä olla apua?
- BlackKnight
Toivotontapaus kirjoitti:
No hienoa, jos sinulla kiusaaminen loppui sentään lukioon. Minun kohdallani ei. Sain nauttia siitä vielä jatko-oppilaitoksessa, ja satunnaisesti sen jälkeen joissain työpaikoissakin. Jos nuoruuden haavat eivät hevillä parane, niin mietipä miten hyvin ne voivat parantua, jos niitä vielä aikuisenakin revitään auki. Ja kuinka aikaisin se kastisi sinulle tehtiin tiettäväksi? Oliko ihan peruskoulun ensimmäisestä päivästä alkaen kuten minun tapauksessani?
Noin 12 vuotta koulukiusaamista aikana jolloin koulukiusaamiseen ei juuri puututtu. Kiusaajat vaihtuivat, kiusaaminen pysyi. Kiusaajia löytyi niin omalta luokalta kuin rinnakkaisluokiltakin. Voitko oikeasti pistää paremmaksi?En pysty antamaan helppoja vastauksia kun en tiedä tilanteestasi enempää, mutta kysyisin onko se kiusaaminen nyt ohi vai kärsitkö siitä yhä esim. työpaikallasi?
Ilman muuta kannattaa ottaa yhteyttä terapeuttiin joka voi auttaa pääsemään kiusaamisesta yli ja samalla estämään kiusaaminen jatkossa. Aikuisena mahdollisuudet tähän ovat huomattavasti paremmat kuin nuorena. BlackKnight kirjoitti:
Aloinpa juuri katselemaan tuota 12121212:n postaamaa videota, jossa ainakin alku (ensimmäiset 10 moin) on yllättävänkin hyvää asiaa, vaikkei heppu kerrokaan mitään taustoistaan.
Miettisin asiaa näin: asioilla on kääntöpuolensa. Varmasti olisi mukavaa ettei miehellä olisi kuvaamiasi negatiivisia puolia, mutta olisiko miehellä silloin kaipaamiasi positiivisia puolia? Jos minä haluaisin esim. intohimoisen, tunteellisen ja tulisen, äärimmäisen himokkaan naisen...voisinko saada haluamani ilman oikukkuutta, epäloogisuutta ja tavallista suurempaa vaaraa pettämisestä?
"Rentouttava" tuo mieleeni tilanteen jossa elämä tasaisen ja kiltin miehen kanssa on kuin lomaa. Mutta oletko nainen joka haluaa makoilla rannalla, vai kokea seikkailuja? Suuri osa ns. "jännämiehiin" (aka bad boy) mieltyneistä naisista vuorottelee näiden ja kilttien miesten välillä, riippuen ovatko normaaliolotilassaan eli seikkailunjanoisia vai väsyneitä jatkuviin vaaroihin ja koettelemuksiin.
Helppoa ratkaisua en kukaan ole keksinyt. Henk koht mielipiteenäni, ja puolueellisena sellaisena, saattaisi olla helpompaa kaivaa kiltistä miehestä esiin seikkailullinen puoli kuin muuttaa "jännämiestä" yhdistelmäksi jännää ja kilttiä. Ongelma on vain siinä että ensimmäinen ratkaisu perustuu järkeen, jälkimmäinen tunteisiin. Ja mehän tiedämme kumpi näistä yleensä voittaa.
"Se olisikin hienoa jos palstalla olisi päivystävä seksuaali/parisuhdeterapeutti. Tai edes mt-hoitaja.. Olisi varmaan laajemminkin tarvetta."
Lukemieni kirjoitusten perusteella siitä hommasta olisi sitten syytä maksaa todella hyvin :DKyllähän tämä vähän tuntuu siltä, että melkoisessa umpikujassa ollaan, varsinkin kun tosiaan tuntuu, että ne normaalit miehet ei minusta kiinnostu. Onkohan semmoisia normaaleja miehiä edes olemassa.. Täällä ainakin olisi paljon työsarkaa "kilttien ja kunnollisten" parissa sille hyvin palkatulle palstaterapeutille.
Täytyypä katsoa tuo linkin video, vaikka vaikuttaa taas jaarittelevalle jenkkihöpinälle. Yleensä noiden videoiden asiasisällön voisi tiivistää minuuttiin, mutta nauttivat sen sijaan omasta äänestään koko rahalla..
Kiitos paljon sinulle keskustelusta, tästä jäi kyllä paljon ajattelemisen aihetta. Nyt nukkumaan. :)- BlackKnight
Ps. katsoin tuon videon loppuun. Voisin puuttua muutamaan kohtaan, mutta kokonaisuutena olen positiivisesti yllättynyt. Tuota voisi muutamista puutteista huolimatta suositella jokaiselle pahoihin miehiin rakastuvalle naiselle.
Tuo saattaisi jopa kuvata Pikkulikan valitsemia, tai hänet valitsevia, miehiä varsin hyvin...kenties?
Nyt täytyy mennä nukkumaan. Kiitokset keskustelusta ja hyvää yötä molemmille :) - BlackKnight
PikkuLikka kirjoitti:
Kyllähän tämä vähän tuntuu siltä, että melkoisessa umpikujassa ollaan, varsinkin kun tosiaan tuntuu, että ne normaalit miehet ei minusta kiinnostu. Onkohan semmoisia normaaleja miehiä edes olemassa.. Täällä ainakin olisi paljon työsarkaa "kilttien ja kunnollisten" parissa sille hyvin palkatulle palstaterapeutille.
Täytyypä katsoa tuo linkin video, vaikka vaikuttaa taas jaarittelevalle jenkkihöpinälle. Yleensä noiden videoiden asiasisällön voisi tiivistää minuuttiin, mutta nauttivat sen sijaan omasta äänestään koko rahalla..
Kiitos paljon sinulle keskustelusta, tästä jäi kyllä paljon ajattelemisen aihetta. Nyt nukkumaan. :)"Täällä ainakin olisi paljon työsarkaa "kilttien ja kunnollisten" parissa sille hyvin palkatulle palstaterapeutille."
Olen huomannut :D
"Kiitos paljon sinulle keskustelusta, tästä jäi kyllä paljon ajattelemisen aihetta. Nyt nukkumaan. :)"
Eipä kestä...öitä! - Toivotontapaus
PikkuLikka kirjoitti:
Eihän meidän kokemuksiamme voi millään verrata. Minulla on kokemusta vaan yläastejätkien kiusaamisesta, eikä mistään koko nuoruuden kestäneestä systemaattisesta kiusaamisesta. Onko kiusaaminen tapahtunut tyttöjen vai poikien toimesta, vai molempien?Toivottavasti pystyt joskus pääsemään asiasta yli, tai eteen päin. Oletko harkinnut, tai saanut terapiaa, voisiko siitä olla apua?
Ei vaan nuoruuden, vaan myös lapsuuden. Pääasiallisesti poikien toimesta, on siinä saattanut muutama pahistyttökin joskus olla, ei voi millään muistaa kaikkia kiusaajia, kun niitä on kymmeniä. Yleisesti ottaen olen kyllä ollut aina ennenkaikkea ilmaa tytöille ja naisille.
Mutta ei tämä ole oikea foorumi purkaa jotain minun traumojani. Haluan vaan muistuttaa, että joidenkin on ponnistettava tallaiselta pohjalta, joten onko ihme, että sitä jää käsitys, että on alemman tason mies, ei oikein edes ihminen samalla tavalla kuin ne muut. " 1. Miehen kutsuminen itseään atm:ksi (ujo saa olla, kokematonkin saa olla, mutta se että luokittelee itsensä muita alempitasoiseksi kielii jo pahuksenmoisesta itsetunnon puutteesta). "
Tämä onkin aivan totta. Kyllä sellainen itsensä kutsuminen ja luokittelu joksikin atm-mieheksi kertoo todella suuresta itsetunnon puutteesta. Eli ei siis mikään ihme, jos ketään naisia ei sellaiset miehet kiinnosta, joilla se oma itsetunto on todella noin pohjalukemissa.
Itse en kyllä ainakaan suostuisi ikimaailmassa itseäni tollaiseksi luokittelemaan, vaikka olisin miten alempitasoinen tahansa. Mutta onneksi en ole, niin ei tarvitse tällaista todellakaan miettiä.- Toivotontapaus
BlackKnight kirjoitti:
En pysty antamaan helppoja vastauksia kun en tiedä tilanteestasi enempää, mutta kysyisin onko se kiusaaminen nyt ohi vai kärsitkö siitä yhä esim. työpaikallasi?
Ilman muuta kannattaa ottaa yhteyttä terapeuttiin joka voi auttaa pääsemään kiusaamisesta yli ja samalla estämään kiusaaminen jatkossa. Aikuisena mahdollisuudet tähän ovat huomattavasti paremmat kuin nuorena.Tunnustettakoon, että käyn terapiassa kolmatta vuotta. Kun aloitin olin tyytymätön elämääni. Nyt tilanne on muuttunut siihen että olen tyytymätön itseeni. Tai mitäpä asiaa kaunistelemaan: vihaan ja halveksin itseäni. Onkohan se edistystä?
Ja ei, varsinaista kiusaamista en ole joutunut vuosiin kokemaan, mutta olen näkevinäni väheksymisen ja tyytymättömyyden merkkejä varsin pienissä asioissa. - Naisasialooseri1
rumamaija kirjoitti:
Juu, oli meno aika raakaa omallakin yläasteellani (ja lukiossa). Yläasteella mm. luokan pellejätkä sanoi että "Kuka tota panis, mä maksan 500 euroo sille, ja 100 euroo jos saa sen ees pystyyn". Ylioppilaspäivänikin meni piloille, kun luokan miehet haukkuivat hirviöksi (ironista kyllä, niiden haukkujien joukossa mm. eräs todella lyhyt ja itsekin ruma nörtti). Olivat siis tuollaisia ainakin vielä 18-vuotiaina!
No jos katsot, että sinulla on muka joku oikeus sen nörtin ulkonäöstä päättää, niin silloin on ihan oikein, että jouduit kiusatuksi myös sen nörtin toimesta. Oikein se teki sinua haukkuessasi jos kerran häntä rumana pidit.
- Ex------------PUA
Noin 12 vuotta koulukiusaamista aikana jolloin koulukiusaamiseen ei juuri puututtu. Kiusaajat vaihtuivat, kiusaaminen pysyi. Kiusaajia löytyi niin omalta luokalta kuin rinnakkaisluokiltakin. Voitko oikeasti pistää paremmaksi?Mikä oikein motivoi heidät siihen? Ihan uteliaisuudesta on pakko kysyä, sillä joko olet ajautunut joihinkin kyseenalaisiin koulutusympyröihin tai sitten sinulla on jokin kiusaajamagneettiipiirre. Eli mistä ja miten sinua kiusattiin?
- Ex------------PUA
PikkuLikka kirjoitti:
Mutta joo, on tässä kaikessa varmaan jotain perää.. Tyttöjen kanssa minulla ei ole ollut ikinä nuoruudessa, tai myöhemminkään, mitään ongelmia, mutta pojilta saatu negatiivinen palaute herkässä iässä on varmasti vaikuttanut suhtautumisessa miehiin. Jossain vaiheessa välttelynä ja arkuutena, myöhemmin korostettuna naisellisuutena ja flirttailevuutena. En osaa sanoa hakeudunko itse tietyn tyyppisten miesten läheisyyteen, mutta luulen, että minussa on aistittavissa jotain, minkä tietyntyyppiset miehet kyllä havaitsevat. Ne muutamat enemmän kiinnostuneet ovat lähes järjestäen olleet persoonina voimakastahtoisia, itsekeskeisiä ja tietyllä tapaa dominoivia, mutta ei nyt sentään mitään palstalla hehkutettuja rikollisia ja naisia kohtaan väkivaltaisia wt-jännämiehiä."Ne muutamat enemmän kiinnostuneet ovat lähes järjestäen olleet persoonina voimakastahtoisia, itsekeskeisiä ja tietyllä tapaa dominoivia, mutta ei nyt sentään mitään palstalla hehkutettuja rikollisia ja naisia kohtaan väkivaltaisia wt-jännämiehiä."
"Viimeisin tarjokas, minut jättäneen miehen jälkeen, on johtavassa asemassa oleva, ihan komea ja kiva eronnut mies, joka on myöskin itsekeskeinen, semialkoholisoitunut, irstaileva öykkäri."
Yksi sana: projisointi.
Sinä sanot niitä miehiä, joista olet itse kiinnostunut, sinusta kiinnostukseiksi.
Tiedän naisia jotka tehneet tämän minulle, jotka ovat kiinnostuneita minusta, ja seuraavaksi voivat esim.puhua joillekin, että olisin samalla tavoin heistä kiinnostunut ja tehnyt jotain sen mukaistakin.
Olet jännnämiesten "uhri" ihan omasta tahdostasi. Tai sanotaanko, että olet itsesi uhri, sillä sivuutat kaikki muut paitsi jännämiehet, ja teet tämän tyypillisen kuvailemani stuntin, mitä naiset harrastavat: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14000052/rakastumme-aina-sattumalta#comment-82123645
"Nainen on hypergaminen, ja hän kätevästi rationalisoi itselleen asian siten, että juuri se YTM jota kaikki muutkin naiset haluavat on "ihan tavallinen mies, aivan kuten hän itsekin on tavallinen nainen/minun arvoiseni nainen ansaitsee vähintään tuollaisen miehen" - molemmat variaatiot omaavat hypergamisen perustan.
Tämä johtaa siihen, että vain 20 tai 10 tai vain 1% miehistä (riippuen määritelmästä, esim. 80% miehistä ei ole naisista hyvännäköisiä) on miehiä naiselle, loput ovat kaverimiehiä, ilmaa tai vihankohtateita eli ätmejä jotka tulisi heidän mukaansa lähettää suoraan uuneihin."
Ja sinunhan tapauksessa YTM on jännnämies.
Tosin, nyt sinulla on tähtäimessä kaikkia palstatotuuksia ja punaisen pillerin totuuksia kunnioittaen mies jollaa on:
- Statusta
- Ulkonäköä
- Rahaa
- Jännyyttä.
:D
Sinä olet minun elävä esimerkki.
Nyt, alistu minulle ja anna minulle palvontasi, sillä olen valtiaasi! - 12121212
Ex------------PUA kirjoitti:
"Ne muutamat enemmän kiinnostuneet ovat lähes järjestäen olleet persoonina voimakastahtoisia, itsekeskeisiä ja tietyllä tapaa dominoivia, mutta ei nyt sentään mitään palstalla hehkutettuja rikollisia ja naisia kohtaan väkivaltaisia wt-jännämiehiä."
"Viimeisin tarjokas, minut jättäneen miehen jälkeen, on johtavassa asemassa oleva, ihan komea ja kiva eronnut mies, joka on myöskin itsekeskeinen, semialkoholisoitunut, irstaileva öykkäri."
Sinä sanot niitä miehiä, joista olet itse kiinnostunut, sinusta kiinnostukseiksi.
Tiedän naisia jotka tehneet tämän minulle, jotka ovat kiinnostuneita minusta, ja seuraavaksi voivat esim.puhua joillekin, että olisin samalla tavoin heistä kiinnostunut ja tehnyt jotain sen mukaistakin.
Olet jännnämiesten "uhri" ihan omasta tahdostasi. Tai sanotaanko, että olet itsesi uhri, sillä sivuutat kaikki muut paitsi jännämiehet, ja teet tämän tyypillisen kuvailemani stuntin, mitä naiset harrastavat: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14000052/rakastumme-aina-sattumalta#comment-82123645
"Nainen on hypergaminen, ja hän kätevästi rationalisoi itselleen asian siten, että juuri se YTM jota kaikki muutkin naiset haluavat on "ihan tavallinen mies, aivan kuten hän itsekin on tavallinen nainen/minun arvoiseni nainen ansaitsee vähintään tuollaisen miehen" - molemmat variaatiot omaavat hypergamisen perustan.
Tämä johtaa siihen, että vain 20 tai 10 tai vain 1% miehistä (riippuen määritelmästä, esim. 80% miehistä ei ole naisista hyvännäköisiä) on miehiä naiselle, loput ovat kaverimiehiä, ilmaa tai vihankohtateita eli ätmejä jotka tulisi heidän mukaansa lähettää suoraan uuneihin."
Tosin, nyt sinulla on tähtäimessä kaikkia palstatotuuksia ja punaisen pillerin totuuksia kunnioittaen mies jollaa on:
- Statusta
- Ulkonäköä
- Rahaa
- Jännyyttä.
Nyt, alistu minulle ja anna minulle palvontasi, sillä olen valtiaasi!Pikkulikka ei taida olla niin pahasti rahan perään, mahdollisesti lasten hankinta mahdollisimman korkea elintasounelma ei ole suunnitelmissa?
Mutta ulkonäkö selvästi kiinnostaa paljon. Status, tai korkeasta statuksesta viestivä itsevarma ja dominoiva käytös, kiinnostaa valtavasti. Ja tietysti jännyys.
Harvemmin tuollaiset miehet sattumalta lähestyvät. Selvästi tyyli ja käytös on viritetty houkuttelemaan jännämiehiä, ja todennäköisesti se flirttikin kohdistuu jänniksiin. Itsevarma, useita naisia pokannut jännämies kyllä tunnistaa naiset joiden ilme herää välittömästi eloon kun mies osoittaa merkkejä jännyydestä. - rumamaija
Noin 12 vuotta koulukiusaamista aikana jolloin koulukiusaamiseen ei juuri puututtu. Kiusaajat vaihtuivat, kiusaaminen pysyi. Kiusaajia löytyi niin omalta luokalta kuin rinnakkaisluokiltakin. Voitko oikeasti pistää paremmaksi?"No hienoa, jos sinulla kiusaaminen loppui sentään lukioon. Minun kohdallani ei."
Ei minunkaan kohdallani, lukiossa koin samaa ja kuten olen jo kirjoittanut, vielä lakkiaisissanikin.
"Kiusaajia löytyi niin omalta luokalta kuin rinnakkaisluokiltakin. Voitko oikeasti pistää paremmaksi?"
Yläasteella minua kiusasi valtaosa koko oppilaitoksesta, todellakin löytyi niin omalta kuin rinnakkaisluokiltakin, koska löytyi vieläpä omaa luokkaa alemmiltakin luokilta. (vaikket kyllä minulle viestiäsi osoittanutkaan) - rumamaija
Naisasialooseri1 kirjoitti:
No jos katsot, että sinulla on muka joku oikeus sen nörtin ulkonäöstä päättää, niin silloin on ihan oikein, että jouduit kiusatuksi myös sen nörtin toimesta. Oikein se teki sinua haukkuessasi jos kerran häntä rumana pidit.
En ole koskaan sanonut mielipidettäni ääneen ko. lukiossa enkä naureskellut muiden tyttöjen kanssa porukalla asiaa, kuten tämä tyyppi oman miesporukkansa kanssa teki. Jokaisella on mielipiteensä siitä kuka minkäkin näköinen on, riippumatta omasta ulkonäöstä, mutta ei niitä ole tarkoitettu yleisellä paikalla ääneen lausuttaviksi.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
En ole koskaan sanonut mielipidettäni ääneen ko. lukiossa enkä naureskellut muiden tyttöjen kanssa porukalla asiaa, kuten tämä tyyppi oman miesporukkansa kanssa teki. Jokaisella on mielipiteensä siitä kuka minkäkin näköinen on, riippumatta omasta ulkonäöstä, mutta ei niitä ole tarkoitettu yleisellä paikalla ääneen lausuttaviksi.
No et ollut yhtään häntä parempi, joten sait vain ansiosi mukaan.
Jos joku nainen pitää jotain miestä rumana, on tuota naista oikeus silloin haukkua myös rumaksi. - Ex----------PUA
12121212 kirjoitti:
Pikkulikka ei taida olla niin pahasti rahan perään, mahdollisesti lasten hankinta mahdollisimman korkea elintasounelma ei ole suunnitelmissa?
Mutta ulkonäkö selvästi kiinnostaa paljon. Status, tai korkeasta statuksesta viestivä itsevarma ja dominoiva käytös, kiinnostaa valtavasti. Ja tietysti jännyys.
Harvemmin tuollaiset miehet sattumalta lähestyvät. Selvästi tyyli ja käytös on viritetty houkuttelemaan jännämiehiä, ja todennäköisesti se flirttikin kohdistuu jänniksiin. Itsevarma, useita naisia pokannut jännämies kyllä tunnistaa naiset joiden ilme herää välittömästi eloon kun mies osoittaa merkkejä jännyydestä.Jep, rutiinitapaus molemmille osapuolille, mutta pikkulikka vaan yrittää kehystää tässä itsestään viatonta uhria, jolle asiat vain tapahtuvat.
Se on tämä klassinen:
"Sivuutan kaikki muut paitsi jännämiehet, mutta sanon ettei ketkään muut kiinnostu minusta, ja näin saan jännäkikkeliä ja uhri-statuksen!"
Projisointia kaikki tyyni. - rumamaija
No et ollut yhtään häntä parempi, joten sait vain ansiosi mukaan.
Jos joku nainen pitää jotain miestä rumana, on tuota naista oikeus silloin haukkua myös rumaksi.Millä logiikalla AJATUS (jota ei voi kontrolloida, toisin kuin sitä mitä suustaan päästää) on verrattavissa ääneen mollaamiseen ja haukkumiseen? Pitäisikö siis kaikkien naisten pitää kaikkia miehiä komeina? Sitäpaitsi tuo oli lähinnä esimerkki siitä, etteivät kaikki haukkujat suinkaan olleet mitään jännämiehiä tai ns. ytm:iä, vaan epäsuositut harrastivat ihan samaa.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Millä logiikalla AJATUS (jota ei voi kontrolloida, toisin kuin sitä mitä suustaan päästää) on verrattavissa ääneen mollaamiseen ja haukkumiseen? Pitäisikö siis kaikkien naisten pitää kaikkia miehiä komeina? Sitäpaitsi tuo oli lähinnä esimerkki siitä, etteivät kaikki haukkujat suinkaan olleet mitään jännämiehiä tai ns. ytm:iä, vaan epäsuositut harrastivat ihan samaa.
Nyt sinä yrität tehdä omasta pinnallisuudestasi jotenkin jalompaa tai tahattomampaa kuin toisten vastaavasta. Niin naismaista kieroilua.
Peli on tasan, kyseessä on toisten rumana pitäminen, ja sinä teet iihan samaa tuomitsemista ja saat sitä takaisin myös itse kuten olet ansainnut.
Se, että he sanovat sen ääneen (minkä sinäkin nyt teit) ei ole heidän syynsä tietenkään, kuten ei sekään että he näkevät sinut rumana. (tuolla logiikalla) - Ex------------PUA
Nyt sinä yrität tehdä omasta pinnallisuudestasi jotenkin jalompaa tai tahattomampaa kuin toisten vastaavasta. Niin naismaista kieroilua.
Peli on tasan, kyseessä on toisten rumana pitäminen, ja sinä teet iihan samaa tuomitsemista ja saat sitä takaisin myös itse kuten olet ansainnut.
Se, että he sanovat sen ääneen (minkä sinäkin nyt teit) ei ole heidän syynsä tietenkään, kuten ei sekään että he näkevät sinut rumana. (tuolla logiikalla)Eli sydämen kyllyydestä se suukin puhuu.
Ja kyllä, jos naiset eivät suostu pitämään kaikkia miehiä komeina tai edes neutraaleina, on tällöin miehilllä täysi oikeus tehdä sama naisille. Se on tasa-arvoa, ethän sinä halua puoltaa epätasa-arvoa?
Ei mutta ihme tuplastandardeja sinä yrität tyrkyttää muille. :D
"Naiset saavat pitää itseään kauniina ja miehiä rumana, mutta miehet eivät saa tehdä samaa." - rumamaija
Ai vielä ihan pinnallisuudesta? Voin sanoa, että nuorempana minulle olisi kelvannut rumakin mies (nykyisin omaan silmään tavallinen/keskiverto), joten se siitä pinnallisuudesta. Ei se mahdollinen kelpuuttaminen heistä kuitenkaan sen vähemmän rumia tehnyt, mutta kriteerini tuolloin olivat siis kaikkea muuta kuin pinnalliset. Ja ääneen sanominen silloin kun haukkujen kohde on paikalla on hieman eri kuin nettipalstalla anonyymisti jostakusta kirjoittaminen.
- rumamaija
Eli sydämen kyllyydestä se suukin puhuu.
Ja kyllä, jos naiset eivät suostu pitämään kaikkia miehiä komeina tai edes neutraaleina, on tällöin miehilllä täysi oikeus tehdä sama naisille. Se on tasa-arvoa, ethän sinä halua puoltaa epätasa-arvoa?
Ei mutta ihme tuplastandardeja sinä yrität tyrkyttää muille. :D
"Naiset saavat pitää itseään kauniina ja miehiä rumana, mutta miehet eivät saa tehdä samaa.""Ja kyllä, jos naiset eivät suostu pitämään kaikkia miehiä komeina tai edes neutraaleina, on tällöin miehilllä täysi oikeus tehdä sama naisille. Se on tasa-arvoa, ethän sinä halua puoltaa epätasa-arvoa?"
Mistä ihmeestä tuonkin väitteen revit? Kyllä minun puolestani minusta voi AJATELLA mitä vaan, mutta eri asia sanooko sitä ääneen tai haukkuuko PÄIN NAAMAA. Ääneen haukkumista en hyväksy KUMMALTAKAAN sukupuolelta. Että se niistä "tuplastandardeista". - ghughughu
rumamaija kirjoitti:
Ai vielä ihan pinnallisuudesta? Voin sanoa, että nuorempana minulle olisi kelvannut rumakin mies (nykyisin omaan silmään tavallinen/keskiverto), joten se siitä pinnallisuudesta. Ei se mahdollinen kelpuuttaminen heistä kuitenkaan sen vähemmän rumia tehnyt, mutta kriteerini tuolloin olivat siis kaikkea muuta kuin pinnalliset. Ja ääneen sanominen silloin kun haukkujen kohde on paikalla on hieman eri kuin nettipalstalla anonyymisti jostakusta kirjoittaminen.
Eli ykköskriteerisi on ulkonäkö. Olet 100% pinnallinen.
Vain komein jonka uskot pystyväsi saamaan, kelpaa. Ei se tee sinusta vähemmän pinnallista jos et vaadi miestä jota et itsekään usko saavasi. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Ei ole, sillä molemmat pitävät toistaan rumana. Sinä et ole yhtään sen parempi, vaan elämä vain näytti sinulle peiliä omasta sisäisestä maailmastasi; sait maistaa omaa lääkettäsi.
Jos asetelma olisi ollut yhtään eri tavoin, olisit sinä ollut lällättelemässä.
- Ja kuten tiedämme, on naiset tuossa kaikista pahimpia. Minä muistan suuttuneeni ensimmäiselle tyttöystävälleni joka kiusasi luokkansa nörttipoikaa, vaikka itse kuului ns. suosittuihin tyttöihin. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Ja kyllä, jos naiset eivät suostu pitämään kaikkia miehiä komeina tai edes neutraaleina, on tällöin miehilllä täysi oikeus tehdä sama naisille. Se on tasa-arvoa, ethän sinä halua puoltaa epätasa-arvoa?"
Mistä ihmeestä tuonkin väitteen revit? Kyllä minun puolestani minusta voi AJATELLA mitä vaan, mutta eri asia sanooko sitä ääneen tai haukkuuko PÄIN NAAMAA. Ääneen haukkumista en hyväksy KUMMALTAKAAN sukupuolelta. Että se niistä "tuplastandardeista".Jos kumpikin pitää toistaan rumana, on molemmat tasoissa.
Ja suu puhuu sydämen kyllyydestä, ei asialla ole mitään merkitystä, sillä pohjimmiltaan kyseessä on vain se että sinä saat pitää toisia rumana siten kuten sinulle sopii, muut eivät.
Sinulle sanottiin vain se ääneen, mitä sinä ajattelit muista.
Jos jollakin on erilaiset standardit saman asian suhteen, ei sinulta kysytä.
Olet vain tyypillinen, itsekeskeinen ja uhriutuva nainen, joka pitää itseään kauniina jopa siinä määrin, ettei asiasta poikkeavia mielipiteitä saa lausua ääneen.
Samaan ylimielisyyteen menee se, että pidät muita itsesi alapuolella olevina mitä tulee ulkonäkköösi.
Näin ollen, uhripointseja ei minulta tipu, olet ihan yhtä paha kuin ne jotka kohtelivat sinua sinun oman sydämesi tuomiolla. - rumamaija
"Ei ole, sillä molemmat pitävät toistaan rumana. Sinä et ole yhtään sen parempi, vaan elämä vain näytti sinulle peiliä omasta sisäisestä maailmastasi; sait maistaa omaa lääkettäsi."
En vieläkään ymmärrä miten ajatuksiaan voisi kontrolloida, tai tiettyjen ajatuksien omaaminen tekisi kestään toista "parempaa" tai "huonompaa". Teot merkitsevät eivätkä ajatukset.
"Jos asetelma olisi ollut yhtään eri tavoin, olisit sinä ollut lällättelemässä."
Miten niin olisin ollut lällättelemässä? Tapoihini ei ole koskaan (yläasteikäisenäkään) kuulunut haukkua ketään ääneen niin että kohde on paikalla (eipä kyllä juoruilla selän takanakaan). Mielestäni kyse on ihmisen sivistyneisyydestä ja peruskäytöstavoista eikä suinkaan mistään "miten asetelmat sattuivat olemaan".
"Ja kuten tiedämme, on naiset tuossa kaikista pahimpia."
Millä perusteella? Aika pahasti osasivat miehetkin (tai siis silloin vielä pojat) kiusata yläasteella ja todella kovia loukkauksia siltä suunnalta kuului. - rumamaija
Jos kumpikin pitää toistaan rumana, on molemmat tasoissa.
Ja suu puhuu sydämen kyllyydestä, ei asialla ole mitään merkitystä, sillä pohjimmiltaan kyseessä on vain se että sinä saat pitää toisia rumana siten kuten sinulle sopii, muut eivät.
Sinulle sanottiin vain se ääneen, mitä sinä ajattelit muista.
Jos jollakin on erilaiset standardit saman asian suhteen, ei sinulta kysytä.
Olet vain tyypillinen, itsekeskeinen ja uhriutuva nainen, joka pitää itseään kauniina jopa siinä määrin, ettei asiasta poikkeavia mielipiteitä saa lausua ääneen.
Samaan ylimielisyyteen menee se, että pidät muita itsesi alapuolella olevina mitä tulee ulkonäkköösi.
Näin ollen, uhripointseja ei minulta tipu, olet ihan yhtä paha kuin ne jotka kohtelivat sinua sinun oman sydämesi tuomiolla."joka pitää itseään kauniina"
"Samaan ylimielisyyteen menee se, että pidät muita itsesi alapuolella olevina mitä tulee ulkonäkköösi."
Näytä nyt ensinnäkin yksikin viesti, jossa olisin kuvaillut itseäni kauniiksi. Eikö se nimimerkkikin sano sinulle jo jotain? - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"joka pitää itseään kauniina"
"Samaan ylimielisyyteen menee se, että pidät muita itsesi alapuolella olevina mitä tulee ulkonäkköösi."
Näytä nyt ensinnäkin yksikin viesti, jossa olisin kuvaillut itseäni kauniiksi. Eikö se nimimerkkikin sano sinulle jo jotain?Jos et pidä itseäsi kauniina, niin miksi sinä:
- Et hyväksy sitä että sinua sanotaan rumaksi?
- Pidät muita rumana? - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Ei ole, sillä molemmat pitävät toistaan rumana. Sinä et ole yhtään sen parempi, vaan elämä vain näytti sinulle peiliä omasta sisäisestä maailmastasi; sait maistaa omaa lääkettäsi."
En vieläkään ymmärrä miten ajatuksiaan voisi kontrolloida, tai tiettyjen ajatuksien omaaminen tekisi kestään toista "parempaa" tai "huonompaa". Teot merkitsevät eivätkä ajatukset.
"Jos asetelma olisi ollut yhtään eri tavoin, olisit sinä ollut lällättelemässä."
Miten niin olisin ollut lällättelemässä? Tapoihini ei ole koskaan (yläasteikäisenäkään) kuulunut haukkua ketään ääneen niin että kohde on paikalla (eipä kyllä juoruilla selän takanakaan). Mielestäni kyse on ihmisen sivistyneisyydestä ja peruskäytöstavoista eikä suinkaan mistään "miten asetelmat sattuivat olemaan".
"Ja kuten tiedämme, on naiset tuossa kaikista pahimpia."
Millä perusteella? Aika pahasti osasivat miehetkin (tai siis silloin vielä pojat) kiusata yläasteella ja todella kovia loukkauksia siltä suunnalta kuului."En vieläkään ymmärrä miten ajatuksiaan voisi kontrolloida, tai tiettyjen ajatuksien omaaminen tekisi kestään toista "parempaa" tai "huonompaa". Teot merkitsevät eivätkä ajatukset."
Siinä tapauksessa sinun täytyy luopua uhri-statuksestasi, sillä eiväthän sinun kiusaajsikaan voi ajatuksilleen mitään.
Tekoja edeltää ajatukset. Ensiksi kaikki tehdään ajatuksissa. Sinä pidit jo sydämessäsi toisia rumana, joten kuulut samaan pinnalliseen ja ylimieliseen kiusaajakastiin.
"Miten niin olisin ollut lällättelemässä? Tapoihini ei ole koskaan (yläasteikäisenäkään) kuulunut haukkua ketään ääneen niin että kohde on paikalla (eipä kyllä juoruilla selän takanakaan). Mielestäni kyse on ihmisen sivistyneisyydestä ja peruskäytöstavoista eikä suinkaan mistään "miten asetelmat sattuivat olemaan"."
Koska olet samanlainen kuin he, muttet saanut tilaisuutta toteuttaa tuota koska joukot olivat sinua vastaan, eivät sinun puolellasi.
Nyt vain yksi potentiaalinen kiusaaja, sai maista lääkettään. :) Ja se olit sinä.
Uskotko että siitä miehestä tai pojasta jota pidät rumana, olisi tuntunut kivalta tietää se asia?
"Millä perusteella? Aika pahasti osasivat miehetkin (tai siis silloin vielä pojat) kiusata yläasteella ja todella kovia loukkauksia siltä suunnalta kuului."
Selitin sen jo.
Naiset ovat täysin itsekeskeisiä ja myötätunnottomia, luontaisia narsisteja.
Ja sinä olet myös yksi hyvä esimerkki siitä.
Sinäkn näet itsesi uhrina, vaikka olet samaa sarjaa kiusaajiesi kanssa.
Miehet taas tuossa tilanteessa yleensä myöntävät että ovat hävinneitä reilussa pelissä. - rumamaija
"- Et hyväksy sitä että sinua sanotaan rumaksi?"
Koska en hyväksy ylipäänsä kenenkään ääneen haukkumista, ihan riippumatta siitä miltä se toinen näyttää. Perustuu muuten sellaiseen asiaan kuin hyvät käytöstavat.
"- Pidät muita rumana?"
Ei kai se, minkä näköisenä kenetkin näkee ole mitenkään sidoksissa omaan ulkonäköön? Olet kai perillä esim. Naisasialuuserin mantrasta, että "rumakin mies ansaitsee kauniin naisen"? Siinä kyse samasta asiasta, eli se rumakin mies pitää omasta ulkonäöstään huolimatta joitakin naisia yhtä lailla rumina. - rumamaija
"En vieläkään ymmärrä miten ajatuksiaan voisi kontrolloida, tai tiettyjen ajatuksien omaaminen tekisi kestään toista "parempaa" tai "huonompaa". Teot merkitsevät eivätkä ajatukset."
Siinä tapauksessa sinun täytyy luopua uhri-statuksestasi, sillä eiväthän sinun kiusaajsikaan voi ajatuksilleen mitään.
Tekoja edeltää ajatukset. Ensiksi kaikki tehdään ajatuksissa. Sinä pidit jo sydämessäsi toisia rumana, joten kuulut samaan pinnalliseen ja ylimieliseen kiusaajakastiin.
"Miten niin olisin ollut lällättelemässä? Tapoihini ei ole koskaan (yläasteikäisenäkään) kuulunut haukkua ketään ääneen niin että kohde on paikalla (eipä kyllä juoruilla selän takanakaan). Mielestäni kyse on ihmisen sivistyneisyydestä ja peruskäytöstavoista eikä suinkaan mistään "miten asetelmat sattuivat olemaan"."
Koska olet samanlainen kuin he, muttet saanut tilaisuutta toteuttaa tuota koska joukot olivat sinua vastaan, eivät sinun puolellasi.
Nyt vain yksi potentiaalinen kiusaaja, sai maista lääkettään. :) Ja se olit sinä.
Uskotko että siitä miehestä tai pojasta jota pidät rumana, olisi tuntunut kivalta tietää se asia?
"Millä perusteella? Aika pahasti osasivat miehetkin (tai siis silloin vielä pojat) kiusata yläasteella ja todella kovia loukkauksia siltä suunnalta kuului."
Selitin sen jo.
Naiset ovat täysin itsekeskeisiä ja myötätunnottomia, luontaisia narsisteja.
Ja sinä olet myös yksi hyvä esimerkki siitä.
Sinäkn näet itsesi uhrina, vaikka olet samaa sarjaa kiusaajiesi kanssa.
Miehet taas tuossa tilanteessa yleensä myöntävät että ovat hävinneitä reilussa pelissä."Koska olet samanlainen kuin he, muttet saanut tilaisuutta toteuttaa tuota koska joukot olivat sinua vastaan, eivät sinun puolellasi.
Nyt vain yksi potentiaalinen kiusaaja, sai maista lääkettään. :) Ja se olit sinä."
Ai että kuka vaan voisi olla kiusaaja jos tulisi sopiva tilaisuus? Luonne siinä kyllä vaikuttaa, ja oma moraali. Silloinkin kun kaverini ovat selän takana morkanneet esim. erään miehen "outoja silmiä" tai sättineet erästä tyttöä siitä että "sen elämä on tylsää kun se ei käy ulkona kuin ehkä kerran kuussa" en ole yleensä sanonut siihen mitään, vaikka noissa tilanteissa "joukot" olisivatkin olleet puolellani.
"Uskotko että siitä miehestä tai pojasta jota pidät rumana, olisi tuntunut kivalta tietää se asia?"
En, ja juuri sen takia en sitä sanokaan hänelle päin naamaa. Simple as that.
Millä perusteella olen samaa sarjaa kiusaajieni kanssa? Kiusaaminen edelleenkin tarkoittaa sitä, että kiusaa jotakuta eli syyllistyy tekoon, joko sanojen tai jopa fyysisen loukkaamisen muodossa. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"- Et hyväksy sitä että sinua sanotaan rumaksi?"
Koska en hyväksy ylipäänsä kenenkään ääneen haukkumista, ihan riippumatta siitä miltä se toinen näyttää. Perustuu muuten sellaiseen asiaan kuin hyvät käytöstavat.
"- Pidät muita rumana?"
Ei kai se, minkä näköisenä kenetkin näkee ole mitenkään sidoksissa omaan ulkonäköön? Olet kai perillä esim. Naisasialuuserin mantrasta, että "rumakin mies ansaitsee kauniin naisen"? Siinä kyse samasta asiasta, eli se rumakin mies pitää omasta ulkonäöstään huolimatta joitakin naisia yhtä lailla rumina."Koska en hyväksy ylipäänsä kenenkään ääneen haukkumista, ihan riippumatta siitä miltä se toinen näyttää. Perustuu muuten sellaiseen asiaan kuin hyvät käytöstavat."
Eii vaan koska sinä pidät itseäsi kauniina, et hyväksy sitä että sanotaan rumaksi eli ulkonäkörajoitteiseksi.
Ei-invaliidi suhtautuu ihan erilailla invaliidinimitykseen kuin oikea invaliidi.
Sinä et hyväksy ajatusta siitä, että olisit ulkonäöllisesti invalidi.
Muuten tuo on naurettaavaa saivartelua, sillä sinä puhut toisista rumana ja pidät heitä sellaisina. Vain ajatukset ratkaisevat. Tekopyhät jättävät silmänpalvonnan vuoksi sanomatta asioita, mutta se ei muuta yhtään mitään heissä.
Nytkin sinä määrittelit toisten rumana pitämisen itsellesi kätevällä tavalla.
"Ei kai se, minkä näköisenä kenetkin näkee ole mitenkään sidoksissa omaan ulkonäköön? Olet kai perillä esim. Naisasialuuserin mantrasta, että "rumakin mies ansaitsee kauniin naisen"? Siinä kyse samasta asiasta, eli se rumakin mies pitää omasta ulkonäöstään huolimatta joitakin naisia yhtä lailla rumina."
Totta kai se on. Et voi olla ruma jos kaikki näyttävät samalta kuin sinä.
Joten pidät itseäsi kauniina, koska alennat toisten arvoa mielessäsi.
Muuten taas olet kuin jokin puhutteluun joutunut ala-asteelainen, joka katselee ympirlllleen etsien syyllisiä muualta. Ota ämmä vastuu!
(Vaan, epäilemättä, juuri sinunlaisten naisten vuoksi hän sanoo noin.) - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Koska olet samanlainen kuin he, muttet saanut tilaisuutta toteuttaa tuota koska joukot olivat sinua vastaan, eivät sinun puolellasi.
Nyt vain yksi potentiaalinen kiusaaja, sai maista lääkettään. :) Ja se olit sinä."
Ai että kuka vaan voisi olla kiusaaja jos tulisi sopiva tilaisuus? Luonne siinä kyllä vaikuttaa, ja oma moraali. Silloinkin kun kaverini ovat selän takana morkanneet esim. erään miehen "outoja silmiä" tai sättineet erästä tyttöä siitä että "sen elämä on tylsää kun se ei käy ulkona kuin ehkä kerran kuussa" en ole yleensä sanonut siihen mitään, vaikka noissa tilanteissa "joukot" olisivatkin olleet puolellani.
"Uskotko että siitä miehestä tai pojasta jota pidät rumana, olisi tuntunut kivalta tietää se asia?"
En, ja juuri sen takia en sitä sanokaan hänelle päin naamaa. Simple as that.
Millä perusteella olen samaa sarjaa kiusaajieni kanssa? Kiusaaminen edelleenkin tarkoittaa sitä, että kiusaa jotakuta eli syyllistyy tekoon, joko sanojen tai jopa fyysisen loukkaamisen muodossa.Kyse on siitä, että sinä pidät muita rumina, ihan kuten sinua pidettiin. Et ole heitä parempi vaan olet samaa sarjaa. Ei ole mitään väliä sanoitko sen tai et, vaan oli pikemminkin olosuhteista kiinni ettet niiin tehnyt, mikä olisi ollut vain pelkkä loppusilaus.
"Ai että kuka vaan voisi olla kiusaaja jos tulisi sopiva tilaisuus? Luonne siinä kyllä vaikuttaa, ja oma moraali. "
Ja juuri se sinulla ja kiusaajillasi on ihan sama.
Se mitä sanoit selän takana puhuvista kavereistasi, niin hyvinpä pitää paikkansa se että olet löytänyt oman henkistäsi seuraa, puhumalla nyt sinun haukkumasi miehen selän takana palstalla.
Mikä ei tässä vaiheessa kyllä mitenkään yllätä minua. ;)
Et sanonut toiselle että tämä on ruma, mutta pidit tätä silti rumana. Ei sillä ole mitään väliä, vaan vasta kun sydämesi on puhdas, ja et pidä häntä rumana, voit sanoa että kyseessä oli yksipuolinen kiusaus, nyt vain hänellä oli pokkaa sanoa se sinulle - aivan kuten olisit tehnyt sen hänellle jos sinulla olisi ollut joukot puolellasi, mutta nyt rohkeus ei riittänyt. Vaan heti kun pääset haukkumaan häntä anonyymipalstalla, näyttä mikä olet. - rumamaija
"Eii vaan koska sinä pidät itseäsi kauniina, et hyväksy sitä että sanotaan rumaksi eli ulkonäkörajoitteiseksi."
En edelleenkään pidä itseäni kauniina. Eivät rumatkaan silti näe asioita yhtään sen erilaisempina kuin kauniitkaan. Eri asia miten ko. asioihin suhtautuu, kuten juuri pilkkaaminen vs. kunnioittaminen (omalta osaltani kunnioitus sitä tyyppiä kohtaan lähti silloin, kun sanoi tuon mitä sanoi lakkiaisissani) tai se suostuuko ajattelemaan toista silti potentiaalisena kumppanina.
"jos kaikki näyttävät samalta kuin sinä"
KAIKKI? Siis miellän kyllä suurimman osan ihan tavallisen näköisiksi, osa sitten on niitä (omaan silmään) epäviehättäviä. Eiköhän aika sama ole kaikilla ihmisillä, vaikka kuinka koittaisit heidän ajatuksiaan moralisoida. Suhtaudutko muuten "rumaan" mieheen joka sanoo jotain naista rumaksi samanlaisella kiihkolla, vai onko taas kyse vain siitä että naiset eivät saa toimia samoin kuin miehet?
"Muuten taas olet kuin jokin puhutteluun joutunut ala-asteelainen, joka katselee ympirlllleen etsien syyllisiä muualta. Ota ämmä vastuu!"
Ai se vastuu vuosikausien kiusaamisesta, joka johti mm. sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja vuosikausien todella alhaiseen itsetuntoon, onkin MINULLA? Taidat itse olla entinen kiusaaja, koska suhtautuminen kiusattuihin on ihan samantasoista. - rumamaija
Kyse on siitä, että sinä pidät muita rumina, ihan kuten sinua pidettiin. Et ole heitä parempi vaan olet samaa sarjaa. Ei ole mitään väliä sanoitko sen tai et, vaan oli pikemminkin olosuhteista kiinni ettet niiin tehnyt, mikä olisi ollut vain pelkkä loppusilaus.
"Ai että kuka vaan voisi olla kiusaaja jos tulisi sopiva tilaisuus? Luonne siinä kyllä vaikuttaa, ja oma moraali. "
Ja juuri se sinulla ja kiusaajillasi on ihan sama.
Se mitä sanoit selän takana puhuvista kavereistasi, niin hyvinpä pitää paikkansa se että olet löytänyt oman henkistäsi seuraa, puhumalla nyt sinun haukkumasi miehen selän takana palstalla.
Mikä ei tässä vaiheessa kyllä mitenkään yllätä minua. ;)
Et sanonut toiselle että tämä on ruma, mutta pidit tätä silti rumana. Ei sillä ole mitään väliä, vaan vasta kun sydämesi on puhdas, ja et pidä häntä rumana, voit sanoa että kyseessä oli yksipuolinen kiusaus, nyt vain hänellä oli pokkaa sanoa se sinulle - aivan kuten olisit tehnyt sen hänellle jos sinulla olisi ollut joukot puolellasi, mutta nyt rohkeus ei riittänyt. Vaan heti kun pääset haukkumaan häntä anonyymipalstalla, näyttä mikä olet."Ja juuri se sinulla ja kiusaajillasi on ihan sama."
Ajatukset siis määrittävät luonteen?
"Vaan heti kun pääset haukkumaan häntä anonyymipalstalla, näyttä mikä olet."
Ja se mistä olen täällä häntä haukkunut on hänen luonteensa/käytöksensä, ei ulkonäkönsä. Totesin vain ettei omakaan ulkonäkönsä sen parempi ollut, eli että kiusaajia riitti niissä epäsuositummissakin.
"vaan oli pikemminkin olosuhteista kiinni ettet niiin tehnyt, mikä olisi ollut vain pelkkä loppusilaus."
"aivan kuten olisit tehnyt sen hänellle jos sinulla olisi ollut joukot puolellasi, mutta nyt rohkeus ei riittänyt"
En viitsisi jankata, mutta en kyllä olisi tehnyt samaa hänelle. - Mies3210
BlackKnight kirjoitti:
Ero oli siinä että tytöt eivät juuri kiusanneet tyttöjä, vaan pitivät melko hyvin toistensa puolta. Kiusattu poika oli sitten ihan oikeasti yksin. Nykypäivänä tilanne taitaa olla eri, kun tytöt käyttäytyvät jo nuorena kuin pojat ja vanhempana kuin miehet.Luulenpa, että yleistät oman luokkasi perusteella. Ainakin minun luokallani ala-asteella kiusattiin tyttöä hyvin pitkälti tyttöjen toimesta. Kiusattiin kyllä poikiakin poikien toimesta. Lukiossa ei enää suoraan kiusattu, korkeintaan eristettiin jossain määrin.
Ei se luokkakokouksen väliinjättäminen uskalluksesta varmaan ole kiinni, vaan ihan vaan haluttomuudesta seurustella kusipäiden kanssa. - Jankkaustakaikkityynni
rumamaija kirjoitti:
"Ja juuri se sinulla ja kiusaajillasi on ihan sama."
Ja se mistä olen täällä häntä haukkunut on hänen luonteensa/käytöksensä, ei ulkonäkönsä. Totesin vain ettei omakaan ulkonäkönsä sen parempi ollut, eli että kiusaajia riitti niissä epäsuositummissakin.
"vaan oli pikemminkin olosuhteista kiinni ettet niiin tehnyt, mikä olisi ollut vain pelkkä loppusilaus."
"aivan kuten olisit tehnyt sen hänellle jos sinulla olisi ollut joukot puolellasi, mutta nyt rohkeus ei riittänyt"
En viitsisi jankata, mutta en kyllä olisi tehnyt samaa hänelle.Oletko uusi palstalla? Expuan kanssa tuhlaat vaan aikaasi. Mikään ei johda mihinkään hänen kanssaan.
- Naisasialooseri1
rumamaija kirjoitti:
En viitsisi jankata, mutta en kyllä olisi tehnyt samaa hänelle.Jos katsot, että sinulla on oikeus pitää jotain miestä"rumana"niin olet ihan samalla tasolla sinua rumaksi haukkuneiden kanssa eli sait ansiosi mukaan.
Sillä ei ole mitään väliä sanotko sen ääneen, että se mies on mielestäsi ruma vai et. Ajatus riittää. Vai luuletko, että sitä miestä lohduttaa se, että nainen pitää häntä rumana muttei sano sitä ääneen?
Poikkeuksellisen törkeän käytöksestäsi tekee vielä se, että olet itsekin ruma ja silti katsot, että sinulla on oikeus pitää jotain miestä rumana.
Naisten ei tarvitse eikä pidäkkään pitää ketään miestä komeana tai rumana, vaan neutraalina, koska sinä et ole mikään kenekään ulkonäöstä päättämään suuntaan etkä toiseen - rumamaija
"Vai luuletko, että sitä miestä lohduttaa se, että nainen pitää häntä rumana muttei sano sitä ääneen?"
Eihän hän tiedä sitä, jos ei sitä sanota ääneen. Siksi ääneen sanominen on loukkaavaa, voi vaikuttaa pahastikin toisen itsetuntoon. Jos kukaan taas ei sano asiasta mitään, niin itsetunto voi säilyä sillä yleisesti rumanakin pidetyllä.
"koska sinä et ole mikään kenekään ulkonäöstä päättämään suuntaan etkä toiseen"
Kuka sitten voi päättää kenenkään ulkonäöstä yhtään mitään? Itsekin puhut aina rumista vs. kauniista naisista, eli olet itsekin puheillasi päättänyt muiden ulkonäöstä. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Vai luuletko, että sitä miestä lohduttaa se, että nainen pitää häntä rumana muttei sano sitä ääneen?"
Eihän hän tiedä sitä, jos ei sitä sanota ääneen. Siksi ääneen sanominen on loukkaavaa, voi vaikuttaa pahastikin toisen itsetuntoon. Jos kukaan taas ei sano asiasta mitään, niin itsetunto voi säilyä sillä yleisesti rumanakin pidetyllä.
"koska sinä et ole mikään kenekään ulkonäöstä päättämään suuntaan etkä toiseen"
Kuka sitten voi päättää kenenkään ulkonäöstä yhtään mitään? Itsekin puhut aina rumista vs. kauniista naisista, eli olet itsekin puheillasi päättänyt muiden ulkonäöstä.Siinä oikea esimerkkki naisen moraalista: se on sallittua jos ei jää kiinni. :D
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Eii vaan koska sinä pidät itseäsi kauniina, et hyväksy sitä että sanotaan rumaksi eli ulkonäkörajoitteiseksi."
En edelleenkään pidä itseäni kauniina. Eivät rumatkaan silti näe asioita yhtään sen erilaisempina kuin kauniitkaan. Eri asia miten ko. asioihin suhtautuu, kuten juuri pilkkaaminen vs. kunnioittaminen (omalta osaltani kunnioitus sitä tyyppiä kohtaan lähti silloin, kun sanoi tuon mitä sanoi lakkiaisissani) tai se suostuuko ajattelemaan toista silti potentiaalisena kumppanina.
"jos kaikki näyttävät samalta kuin sinä"
KAIKKI? Siis miellän kyllä suurimman osan ihan tavallisen näköisiksi, osa sitten on niitä (omaan silmään) epäviehättäviä. Eiköhän aika sama ole kaikilla ihmisillä, vaikka kuinka koittaisit heidän ajatuksiaan moralisoida. Suhtaudutko muuten "rumaan" mieheen joka sanoo jotain naista rumaksi samanlaisella kiihkolla, vai onko taas kyse vain siitä että naiset eivät saa toimia samoin kuin miehet?
"Muuten taas olet kuin jokin puhutteluun joutunut ala-asteelainen, joka katselee ympirlllleen etsien syyllisiä muualta. Ota ämmä vastuu!"
Ai se vastuu vuosikausien kiusaamisesta, joka johti mm. sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja vuosikausien todella alhaiseen itsetuntoon, onkin MINULLA? Taidat itse olla entinen kiusaaja, koska suhtautuminen kiusattuihin on ihan samantasoista.Kyllä pidät, sillä muuten et toimisi noin.
Teot vs. sanat.
Se taas että kehtaat pitää muita rumina kun olet itsekin sellainen (ja ylentää itsesi kauniiksi) on törkeää.
Et ole parempi kuin kiusaajasi, vaan samaa kastia joka sai maistaa omaa lääkettään.
"KAIKKI? Siis miellän kyllä suurimman osan ihan tavallisen näköisiksi, osa sitten on niitä (omaan silmään) epäviehättäviä. Eiköhän aika sama ole kaikilla ihmisillä, vaikka kuinka koittaisit heidän ajatuksiaan moralisoida. Suhtaudutko muuten "rumaan" mieheen joka sanoo jotain naista rumaksi samanlaisella kiihkolla, vai onko taas kyse vain siitä että naiset eivät saa toimia samoin kuin miehet?"
Kauniit ovat kauniita, suhteessa rumiin eli koska on rumia, ja päinvastoin.
Esim. syy miksi koulu-univormuja käytetään, on siinä että kun kaikilla on samanlaiset univormut, ei kukaan voi nousta toisen yläpuolelle ja kiusata toisia tämän vaatteista.
Naiset muuten eivät pidä 80% miehiä hyvännäköisinä, mutta suunnilleen kaikki pitävät itseään joko myöntäen tai myöntämättään kauniina, sillä rumatkin naiset tavoittelevat komeaa miestä (niitä loppuja 20% miehistä).
"Ai se vastuu vuosikausien kiusaamisesta, joka johti mm. sosiaalisten tilanteiden pelkoon ja vuosikausien todella alhaiseen itsetuntoon, onkin MINULLA? Taidat itse olla entinen kiusaaja, koska suhtautuminen kiusattuihin on ihan samantasoista."
Taas vaihdat puheenaihetta ja pidät itseäsi uhrina.
Ainoa syy miksi sinä olet kiusattu, on siinä että kohtasit itsesi kaltaisia ihmisiä.
Olette samaa roskasakkia koko porukka.
" Taidat itse olla entinen kiusaaja, koska suhtautuminen kiusattuihin on ihan samantasoista"
Oletko tyhmä vai etkö osaa lukea?
Kirjoitin edellä: "Minä muistan suuttuneeni ensimmäiselle tyttöystävälleni joka kiusasi luokkansa nörttipoikaa, vaikka itse kuului ns. suosittuihin tyttöihin."
Ja tiedätkö mitä? Hän lopetti sen.
Sinää olet tässä se koulukiusaaja, ja jos en antanut armoa edes exällleni kiusaamisen suhteen, en todellakaan anna sitä sinulle. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
En viitsisi jankata, mutta en kyllä olisi tehnyt samaa hänelle."Ajatukset siis määrittävät luonteen?"
Ehdottomasti. Ellei sinulla ole jotain mielenterveysongelmaa, niin ajattelet siten kuin on luonteesi, ja luonteesi vastaavasti muodostuu ajatuksistasi.
Mistä ihmeestä sitten? :D Ulkonäöstä?
"Ja se mistä olen täällä häntä haukkunut on hänen luonteensa/käytöksensä, ei ulkonäkönsä. Totesin vain ettei omakaan ulkonäkönsä sen parempi ollut, eli että kiusaajia riitti niissä epäsuositummissakin."
BUSTEED! KIinni jäit valehtelija!
Sanoit: "(ironista kyllä, niiden haukkujien joukossa mm. eräs todella lyhyt ja itsekin ruma nörtti)"
Arvoitit juuri miehen 1. pituuden 2. ulkonäön ja 3. nörtteyden perusteella. :D
Millä tavoin tuo eroaa mitenkään pinnallisten kiusaajiesi arvomaailmasta?
Ne ovat täysin identtiset.
Olet yksi heistä.
Et sinä olet uhri, vaan olet vain saanut täysin oman ansiosi mukaan.
Ja kyllä, sinä olisit tehnyt saman heille, sillä olet tehnyt niin jo sydämessäsi, ja heidän selkänsä takana, sen liäksi että olette yhtä ja samaa porukkaa kaikki. - rumamaija
"Sinää olet tässä se koulukiusaaja"
On se nykyaika melkoista, kun voi olla koulukiusaajakin edes kiusaamatta ketään. Nykyisin ilmeisesti luetaan jo ajatuksetkin toisten päänupeista, kun niitä kerran voidaan pitää loukkaavina.
"Se taas että kehtaat pitää muita rumina"
Mieltymyksilleen ei edelleenkään voi mitään. Sama kuin että jotkut eivät tykkää paprikasta tai kaalilaatikosta.
"sillä rumatkin naiset tavoittelevat komeaa miestä (niitä loppuja 20% miehistä)"
Minulle olisi kyllä kelvannut siihen aikaan rumakin mies. Ihan siitä huolimatta, että satuin pitämään sellaista "rumana". - rumamaija
"Ajatukset siis määrittävät luonteen?"
Ehdottomasti. Ellei sinulla ole jotain mielenterveysongelmaa, niin ajattelet siten kuin on luonteesi, ja luonteesi vastaavasti muodostuu ajatuksistasi.
Mistä ihmeestä sitten? :D Ulkonäöstä?
"Ja se mistä olen täällä häntä haukkunut on hänen luonteensa/käytöksensä, ei ulkonäkönsä. Totesin vain ettei omakaan ulkonäkönsä sen parempi ollut, eli että kiusaajia riitti niissä epäsuositummissakin."
BUSTEED! KIinni jäit valehtelija!
Sanoit: "(ironista kyllä, niiden haukkujien joukossa mm. eräs todella lyhyt ja itsekin ruma nörtti)"
Arvoitit juuri miehen 1. pituuden 2. ulkonäön ja 3. nörtteyden perusteella. :D
Millä tavoin tuo eroaa mitenkään pinnallisten kiusaajiesi arvomaailmasta?
Ne ovat täysin identtiset.
Olet yksi heistä.
Et sinä olet uhri, vaan olet vain saanut täysin oman ansiosi mukaan.
Ja kyllä, sinä olisit tehnyt saman heille, sillä olet tehnyt niin jo sydämessäsi, ja heidän selkänsä takana, sen liäksi että olette yhtä ja samaa porukkaa kaikki."Ja kyllä, sinä olisit tehnyt saman heille, sillä olet tehnyt niin jo sydämessäsi, ja heidän selkänsä takana, sen liäksi että olette yhtä ja samaa porukkaa kaikki."
Usko sitten mun puolesta vaikka mihin huvittaa. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Sinää olet tässä se koulukiusaaja"
On se nykyaika melkoista, kun voi olla koulukiusaajakin edes kiusaamatta ketään. Nykyisin ilmeisesti luetaan jo ajatuksetkin toisten päänupeista, kun niitä kerran voidaan pitää loukkaavina.
"Se taas että kehtaat pitää muita rumina"
Mieltymyksilleen ei edelleenkään voi mitään. Sama kuin että jotkut eivät tykkää paprikasta tai kaalilaatikosta.
"sillä rumatkin naiset tavoittelevat komeaa miestä (niitä loppuja 20% miehistä)"
Minulle olisi kyllä kelvannut siihen aikaan rumakin mies. Ihan siitä huolimatta, että satuin pitämään sellaista "rumana".Niin, nykyaika tosiaan on melkoista, kun koulukiusaajatyyppi joka sai maistaa omaa lääkettä on uhri, ja se joka osaltaan edesauttaa kiusaamisen loppumista ja tuomitsee sen tekijät, on se kiusaaja.
Juuri tuo todistaa minkälainen moraaliton kusipää olet.
"Mieltymyksilleen ei edelleenkään voi mitään. Sama kuin että jotkut eivät tykkää paprikasta tai kaalilaatikosta."
Aivan, joten turha ulista jos joku on pitänyt sinua rumana. :)
"Minulle olisi kyllä kelvannut siihen aikaan rumakin mies. Ihan siitä huolimatta, että satuin pitämään sellaista "rumana"."
Jälleen menee sarjaan teot vs. sanat. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Ja kyllä, sinä olisit tehnyt saman heille, sillä olet tehnyt niin jo sydämessäsi, ja heidän selkänsä takana, sen liäksi että olette yhtä ja samaa porukkaa kaikki."
Usko sitten mun puolesta vaikka mihin huvittaa.Olet jo haukkunut hänet rumaksi sanoissa ja sydämessäsi. Puhumattakaan että tuomitsit hänet ulkonäön, tyylin ja pituuden perusteella. Se ei ole uskon asia.
- rumamaija
"Aivan, joten turha ulista jos joku on pitänyt sinua rumana. :) "
Eihän tässä edelleenkään ole kyse siitä, että joku on PITÄNYT rumana, vaan siitä että se pitää mennä sanomaan PÄIN NAAMAA. Mutta sinullahan ei tietenkään ole hajuakaan hyvistä käytöstavoista.
"koulukiusaajatyyppi"
En edelleenkään ole kiusannut ketään. - rumamaija
Olet jo haukkunut hänet rumaksi sanoissa ja sydämessäsi. Puhumattakaan että tuomitsit hänet ulkonäön, tyylin ja pituuden perusteella. Se ei ole uskon asia.
"tuomitsit hänet ulkonäön, tyylin ja pituuden perusteella"
Millähän lailla "tuomitsin"? Olen jo todennut, että tyyppi olisi minulle silloin aikanaan kelvannut huolimatta siitä, että oli ulkoisesti ja pituudeltaan mitä oli, koska luulin sisimmältään paremmaksi. Vasta hänen paskamainen käytöksensä on saanut minut ns. "tuomitsemaan" hänet ihmisenä. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Aivan, joten turha ulista jos joku on pitänyt sinua rumana. :) "
Eihän tässä edelleenkään ole kyse siitä, että joku on PITÄNYT rumana, vaan siitä että se pitää mennä sanomaan PÄIN NAAMAA. Mutta sinullahan ei tietenkään ole hajuakaan hyvistä käytöstavoista.
"koulukiusaajatyyppi"
En edelleenkään ole kiusannut ketään.Tässä nimenomaan on kyse siitä.
Lisäksi, sinä olet haukkunut häntä rumaksi lyhyeksi nörtiksi, joten siinäkin olette tasoissa.
Sinä nyt vain kaksinaismoralistisen naisen tapaan nostat itseäsi - ei vain ulkonäöllisesti (olen niin kaunis että minua ei saa sanoa rumaksi/snaon muita rumaksi koska olen heitä kauniimpi) vaan myös moraalisesti muiden yläpuolelle, vaikka täsmälleen samasta asiasta on kyse. Yrität keksiä lieventäviä asianhaaroja omalle rikoksellesi toisinsanoen. Kiemurtelet kuin Bill Clinton: "ööh määrittele seksi".
SInulla ei ole varaa valittaa siitä että sinua pidetään rumana, jos itsekin teet sitä samaa.
Sanomisesta se ei ole kiinni, kun se mikä sinua tässä vaivaa on se että joku piti sinua rumana, eikä nähnyt minkälainen maailmankaikkeuden kaunein nainen sinä mielestäsi olet.
Esim. jos se olisi sanomisesta kiinni, niin tällöin vaikka jos sinua sanottaisi tuoliksi, suuttuisit, mutta et tee sitä, koska kyseessä on se että toinen sanoo mitä sinusta ajattelee. Ihan kuten minä ja Nal sen sinulle sanoimme.
Ajatus on kaikki kaikessa. Suu puhuu sydämen kyllyydestä.
Ilman ajatusta ei ole myöskään sanoja. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"tuomitsit hänet ulkonäön, tyylin ja pituuden perusteella"
Millähän lailla "tuomitsin"? Olen jo todennut, että tyyppi olisi minulle silloin aikanaan kelvannut huolimatta siitä, että oli ulkoisesti ja pituudeltaan mitä oli, koska luulin sisimmältään paremmaksi. Vasta hänen paskamainen käytöksensä on saanut minut ns. "tuomitsemaan" hänet ihmisenä.Hyvänen aika, haukuit sitä lyhyeksi ja rumaksi nörtiksi. :D Tyhmäkö sinä olet?
Jos tuo ei ole haukkumista, niin eihän se mitä "kiusaajasi" sanoivat ole myöskään sitä.
Hehän vain kommentoivat sinua, että olet ulkonäkösi puolesta mitä olet.
Hirveä uhriutuminen vaikka toiset eivät ole edes haukkuneet sinua. - rumamaija
"(olen niin kaunis että minua ei saa sanoa rumaksi/snaon muita rumaksi koska olen heitä kauniimpi)"
Ei minua kauheasti hetkauttaisi, jos joku anonyymillä palstalla kuvailisi minua anonyymisti rumaksi. Enhän edes tietäisi, että ko. henkilö tarkoittaa kuvauksellaan juuri minua.
"SInulla ei ole varaa valittaa siitä että sinua pidetään rumana, jos itsekin teet sitä samaa."
Enhän minä siitä ole valittanutkaan että pidetään rumana, vaan että haukutaan päin naamaa.
"eikä nähnyt minkälainen maailmankaikkeuden kaunein nainen sinä mielestäsi olet"
En ole mielestäni kaunis, sen olen jo sanonut. Eikä se liity vähääkään siihen, millaisena muut ulkoisesti näkee.
"Ilman ajatusta ei ole myöskään sanoja."
Vaikka miten filosofioisi, niin ihminen valitsee mitkä ajatuksensa laukoo ääneen. Ei siis todellakaan voida vetää yhtäläisyysmerkkejä ajatusten ja sanojen välille. - rumamaija
Hyvänen aika, haukuit sitä lyhyeksi ja rumaksi nörtiksi. :D Tyhmäkö sinä olet?
Jos tuo ei ole haukkumista, niin eihän se mitä "kiusaajasi" sanoivat ole myöskään sitä.
Hehän vain kommentoivat sinua, että olet ulkonäkösi puolesta mitä olet.
Hirveä uhriutuminen vaikka toiset eivät ole edes haukkuneet sinua."Hehän vain kommentoivat sinua, että olet ulkonäkösi puolesta mitä olet. "
Päin naamaa. Kuten juuri sanoin, ei minua hetkauttaisi jos joku kuvailisi minua anonyymisti anonyymillä nettipalstalla rumaksi. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"(olen niin kaunis että minua ei saa sanoa rumaksi/snaon muita rumaksi koska olen heitä kauniimpi)"
Ei minua kauheasti hetkauttaisi, jos joku anonyymillä palstalla kuvailisi minua anonyymisti rumaksi. Enhän edes tietäisi, että ko. henkilö tarkoittaa kuvauksellaan juuri minua.
"SInulla ei ole varaa valittaa siitä että sinua pidetään rumana, jos itsekin teet sitä samaa."
Enhän minä siitä ole valittanutkaan että pidetään rumana, vaan että haukutaan päin naamaa.
"eikä nähnyt minkälainen maailmankaikkeuden kaunein nainen sinä mielestäsi olet"
En ole mielestäni kaunis, sen olen jo sanonut. Eikä se liity vähääkään siihen, millaisena muut ulkoisesti näkee.
"Ilman ajatusta ei ole myöskään sanoja."
Vaikka miten filosofioisi, niin ihminen valitsee mitkä ajatuksensa laukoo ääneen. Ei siis todellakaan voida vetää yhtäläisyysmerkkejä ajatusten ja sanojen välille."Ei minua kauheasti hetkauttaisi, jos joku anonyymillä palstalla kuvailisi minua anonyymisti rumaksi. Enhän edes tietäisi, että ko. henkilö tarkoittaa kuvauksellaan juuri minua."
Ei tietenkään, koska se nyt vain on kätevä järjestely sinulle tässä tapauksessa.
"Enhän minä siitä ole valittanutkaan että pidetään rumana, vaan että haukutaan"
No miksi sinua haukuttiin? ;)
"En ole mielestäni kaunis, sen olen jo sanonut. Eikä se liity vähääkään siihen, millaisena muut ulkoisesti näkee."
Jos pitäisit itseäsi muuna kuin kauniina, rumaksi sanominen ei loukkaisi sinua.
"Vaikka miten filosofioisi, niin ihminen valitsee mitkä ajatuksensa laukoo ääneen. Ei siis todellakaan voida vetää yhtäläisyysmerkkejä ajatusten ja sanojen välille."
Sanat ovat ensiksi ajatuksia.
Ainoa mikä sinua loukkaa, on se että sinua on pidetty rumana, ja siihen sinulla ei ole varaa koska teet täsmälleen samaa muille. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Hehän vain kommentoivat sinua, että olet ulkonäkösi puolesta mitä olet. "
Päin naamaa. Kuten juuri sanoin, ei minua hetkauttaisi jos joku kuvailisi minua anonyymisti anonyymillä nettipalstalla rumaksi.No niin, eli miksi se sinua haittaa? Niinhän sinäkin teit kommentoit ja ajattelit jonkun ulkonäköä.
Miksi se on sinuun kohdistuessa paha ja muihin kohdiestuessa neutraali asia? - rumamaija
"No miksi sinua haukuttiin? ;)"
Siksi koska haukkujilla ei ole käytöstapoja. Ei pelkästään se, että on jotain mieltä, oikeuta suoraan sanomaan sitä myös ääneen.
"Ainoa mikä sinua loukkaa, on se että sinua on pidetty rumana, ja siihen sinulla ei ole varaa koska teet täsmälleen samaa muille."
Kaikkien mielestä joku on ruma. Valtaosa aikuisista osaa jättää sen kuitenkin sanomatta ääneen. - rumamaija
No niin, eli miksi se sinua haittaa? Niinhän sinäkin teit kommentoit ja ajattelit jonkun ulkonäköä.
Miksi se on sinuun kohdistuessa paha ja muihin kohdiestuessa neutraali asia?"Miksi se on sinuun kohdistuessa paha ja muihin kohdiestuessa neutraali asia?"
Se on silloin törkeää, jos se sanotaan päin naamaa. Kyse ei ole minä vs. muut vaan se tapa jolla asia tuodaan esille. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"No miksi sinua haukuttiin? ;)"
Siksi koska haukkujilla ei ole käytöstapoja. Ei pelkästään se, että on jotain mieltä, oikeuta suoraan sanomaan sitä myös ääneen.
"Ainoa mikä sinua loukkaa, on se että sinua on pidetty rumana, ja siihen sinulla ei ole varaa koska teet täsmälleen samaa muille."
Kaikkien mielestä joku on ruma. Valtaosa aikuisista osaa jättää sen kuitenkin sanomatta ääneen.Sinua haukuttiin rumaksi.
Haukkujat olivat vain rehellisiä, sillä rumana toisen pitäminen ei ole sinusta väärin, joten hekään eivät tehneet sinua kohtaan väärin.
Tai, sitten sinua haittaa se että sinua pidetään rumana. ;)
"Kaikkien mielestä joku on ruma. Valtaosa aikuisista osaa jättää sen kuitenkin sanomatta ääneen."
Joten sinua ei siis kiusattu, koska "kaikkihan sitä tekee". - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Miksi se on sinuun kohdistuessa paha ja muihin kohdiestuessa neutraali asia?"
Se on silloin törkeää, jos se sanotaan päin naamaa. Kyse ei ole minä vs. muut vaan se tapa jolla asia tuodaan esille.Ei ole.
Kyseessä on se, että pitääkö rumana vai ei.
Sanominen on täysin sivuseikka.
Sinä siis petaat tässä itsellesi ansaitsematonta uhriasemaa.
Juuri tuollaisia moraalittomia lieroja te ämmät olette. - rumamaija
"Joten sinua ei siis kiusattu, koska "kaikkihan sitä tekee"."
Kaikki eivät huutele päin toisten naamaa mitä sattuu. On eri asia olla rehellinen ja tahallisesti loukata toista ihan tieten tahtoen tarkoituksella. - rumamaija
Ei ole.
Kyseessä on se, että pitääkö rumana vai ei.
Sanominen on täysin sivuseikka.
Sinä siis petaat tässä itsellesi ansaitsematonta uhriasemaa.
Juuri tuollaisia moraalittomia lieroja te ämmät olette."Sanominen on täysin sivuseikka."
Ei todellakaan ole. Jos on alkeellisimmatkaan käytöstavat, ymmärtää sen että mölyt pidetään mahassa.
"Juuri tuollaisia moraalittomia lieroja te ämmät olette."
Onneksi tiedän, etteivät kaikki miehet ole kuten sinä. Muuten olisi aika karua yrittää pariutua.
"Sinä siis petaat tässä itsellesi ansaitsematonta uhriasemaa."
"Ansaitsematon uhriasema" kun kiusaamisesta on jäänyt sosiaaliset pelot ja vastaavat?? Tuskin sanoisit samaa kiusatusta miehestä, vaikka tämä joskus olisikin pitänyt mielestään jotain tyttöä "rumana". Sovinisti kun olet. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Joten sinua ei siis kiusattu, koska "kaikkihan sitä tekee"."
Kaikki eivät huutele päin toisten naamaa mitä sattuu. On eri asia olla rehellinen ja tahallisesti loukata toista ihan tieten tahtoen tarkoituksella.Sillä ei ole mitään eroa, sillä he olivat vain rehellisiä, sillä kerran ajatus on neutraali jota sillä ilmaistiin.
- rumamaija
Sinusta on siis ok haukkua vaikka kadulla ohikulkevia ihmisiä vain koska sellaisia negatiivisia ajatuksia tai oletuksia heistä sattuu mieleen pälkähtämään?
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Sanominen on täysin sivuseikka."
Ei todellakaan ole. Jos on alkeellisimmatkaan käytöstavat, ymmärtää sen että mölyt pidetään mahassa.
"Juuri tuollaisia moraalittomia lieroja te ämmät olette."
Onneksi tiedän, etteivät kaikki miehet ole kuten sinä. Muuten olisi aika karua yrittää pariutua.
"Sinä siis petaat tässä itsellesi ansaitsematonta uhriasemaa."
"Ansaitsematon uhriasema" kun kiusaamisesta on jäänyt sosiaaliset pelot ja vastaavat?? Tuskin sanoisit samaa kiusatusta miehestä, vaikka tämä joskus olisikin pitänyt mielestään jotain tyttöä "rumana". Sovinisti kun olet."Ei todellakaan ole. Jos on alkeellisimmatkaan käytöstavat, ymmärtää sen että mölyt pidetään mahassa."
Kyllä on. Mitään kovinkaan nättiä ei ole myöskään siinä, että haukutaan ja ajatellaan toista rumaksi, jos tuolta tunnepohjaiselta pohjalta mennään, niin silloinkaan ei ole kovinkaan kivaa ajatella toisista tuollaisia.
"Onneksi tiedän, etteivät kaikki miehet ole kuten sinä. Muuten olisi aika karua yrittää pariutua."
Niin, miehet jotka ovat tahdottomia vässyköitä ja nielevät kaiken tuon sinun paskasi ovat sinulle sopivia.
Sopii hyvin tähän aiheeseen, sillä mitäpä feministi olisi ilman tupalstandardeja.
Sekin on osana sitä että olet itse liian heikko kestämään vahvaa miestä, vaan haluat jonkun joka ei sano vastaan.
""Ansaitsematon uhriasema" kun kiusaamisesta on jäänyt sosiaaliset pelot ja vastaavat?? Tuskin sanoisit samaa kiusatusta miehestä, vaikka tämä joskus olisikin pitänyt mielestään jotain tyttöä "rumana". Sovinisti kun olet."
Kuten sanoin, maailma vain näytti sinun sisimpäsi sinulle peilillään.
Ehkä voin keventää tuota termiä koulukiusaaaja, sillä olet potentiaalinen sellainen - et saanut tilaisuutta toeuttaa sitä mitä mielessäsi pyöri koko ajan.
Mitään varaahan sinulla ei ole uhriutua. Sinä pidit rumana toista, ja haukuit häntä muille. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Sinusta on siis ok haukkua vaikka kadulla ohikulkevia ihmisiä vain koska sellaisia negatiivisia ajatuksia tai oletuksia heistä sattuu mieleen pälkähtämään?
Jos he itse ajattelisivat samoin.
Jos kumpikaan osapuoli ei pidä toista rumana, niin miten heistä kumpikaan voi haukkua toista rumaksi? - rumamaija
"Mitään varaahan sinulla ei ole uhriutua. Sinä pidit rumana toista, ja haukuit häntä muille."
Kuvailin häntä täällä anonyymisti, ja nyt yhtäkkiä se onkin sama kuin päin naamaa haukkuminen...
"Niin, miehet jotka ovat tahdottomia vässyköitä ja nielevät kaiken tuon sinun paskasi ovat sinulle sopivia."
Toka eksäni ei kyllä ollut mikään vässykkä, vaan terveen itsetunnon omaava tervejärkinen mies. Oli kelvannut aiemminkin naisille. Hän sanoikin hyvin, että ikuisesti naisettomat ikineitsyt-tapaukset ovat niitä jotka ovat aivan järkyttävän, uskomattoman ujoja. Hänellä taas aivan tavallisena miehenä ei ollut vaikeuksia saada naista. Ex------------PUA kirjoitti:
"Ne muutamat enemmän kiinnostuneet ovat lähes järjestäen olleet persoonina voimakastahtoisia, itsekeskeisiä ja tietyllä tapaa dominoivia, mutta ei nyt sentään mitään palstalla hehkutettuja rikollisia ja naisia kohtaan väkivaltaisia wt-jännämiehiä."
- Statusta
- Ulkonäköä
- Rahaa
- Jännyyttä.
Nyt, alistu minulle ja anna minulle palvontasi, sillä olen valtiaasi!Vastaan, vaikka tiedän sen aikalailla hyödyttömäksi..
Uskon, että projisointi on ilmiönä olemassa. Ihastunut ihminen toiveikkaana lukee ihastuksensa käytöstä ja yrittää lukea mieleisiään signaaleja kohteen käytöksestä. Mainitsemani henkilön kohdalla tästä ei kuitenkaan ole kyse, en ole ihastunut häneen, vaikka fyysistä vetoa jossain määrin tunnekin. Myönnän flirttailleeni henkilön kanssa, mutta vasta sen jälkeen, kun hänen suunnastaan tuli kaksimielistä kommenotointia minun suuntaan. Kyseinen mies on pidemmän aikaa antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut ja ollessani suhteessa jänniksen kanssa hän jo vonkasi ja oli sitä mieltä, että minun pitäisi jättää jännis. En kuitenkaan edelleenkään aio ryhtyä henkilön kanssa mihinkään, koska tiedän, että minusta ei jäisi hänen jäljiltään tolkullista ihmistä.
Toinen vastaava tapaus on parin vuoden takaa. Miespuolinen kollega autteli paljon projekteissa ja oli hyvää seuraa. Jossain kohtaa avuliaisuuden syy sitten selvisi. Henkilö oli avoimessa suhteessa naisensa kanssa ja olisi halunnut minut vakipanokseen suhteen päätyttyä entisen vakkarin kanssa. Henkilö piti ajatusta vireillä tuskallisen pitkään, mutta en tietenkään lähtenyt järjestelyyn mukaan, koska hän on paitsi äärettömän lahjakas ja älykäs, myöskin erittäin egoistinen, ylimielinen ja voimakas persoona, vaikka minua kohtaan onkin ollut pelkästään mukava ja avulias. Luotettavan lähteen mukaan hän myös erityisesti kiinnostunut ongelmaisista naisista. Ei siis kuulosta ollenkaan hyvältä.
Sinä aikana kun nämä tapaukset ovat sattuneet, yksinään normimies ei ole yrittänyt lähestyä minua.- ATM-automaatti
"Myönnän flirttailleeni henkilön kanssa, mutta vasta sen jälkeen, kun hänen suunnastaan tuli kaksimielistä kommenotointia minun suuntaan. Kyseinen mies on pidemmän aikaa antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut ja ollessani suhteessa jänniksen kanssa hän jo vonkasi ja oli sitä mieltä, että minun pitäisi jättää jännis. En kuitenkaan edelleenkään aio ryhtyä henkilön kanssa mihinkään, koska tiedän, että minusta ei jäisi hänen jäljiltään tolkullista ihmistä."
Eli jännämies osoitti kiinnostusta kaksimielisellä kommentoinnilla, johon vastasit flirttaamalla.
Tämähän on kuin heiluttaisit valtavaa neonväreillä koristeltua kylttiä jossa lukee "Jännäjenna etsii jännämiestä".
Samalla jokainen kiltti ja luotettava mies kilometrin säteellä tulkitsee käytöksesi perusteella ettei tuohon naiseen kannata koskea pitkällä tikullakaan. Toivotontapaus kirjoitti:
Tunnustettakoon, että käyn terapiassa kolmatta vuotta. Kun aloitin olin tyytymätön elämääni. Nyt tilanne on muuttunut siihen että olen tyytymätön itseeni. Tai mitäpä asiaa kaunistelemaan: vihaan ja halveksin itseäni. Onkohan se edistystä?
Ja ei, varsinaista kiusaamista en ole joutunut vuosiin kokemaan, mutta olen näkevinäni väheksymisen ja tyytymättömyyden merkkejä varsin pienissä asioissa.Maailma ei kyllä ole millään muotoa reilu.
Tuo mitä sanoit liittyy varmasti huonoon itsetuntoon ja negatiiviseen minäkuvaan, että huomaat itseesi kohdistuvaa nihkeää asennetta, vaikka se ei olisi aina todellistakaan. Minua helpotti joskus ajatus siitä, että ketään ei oikeasti edes kiinnosta, vaan kaikki ovat tosiasiassa yhtä kietoutuneina omiin murheisiinsa kuin minä. Kaikilla ihmisillä on jotain ongelmia, heikkouksia ja epävarmuuksia ja jokainen on loppujen lopuksi aikalailla yhtä eksyksissä, vaikka päällisin puolin näyttäiskin toiselta.
Vaikea sanoa, onko noista pitkistä terapioista hyötyä, mutta varmaankin on niin, että mitä rankemmat ja pidempiaikaiset traumat taustalla, sitä pidempi ja monivaiheisempi toipumisprosessi. Toivottavasti saat itsesi kuntoon. Terapian lisäksi voisi ehkä yrittää löytää jotain pieniä ilonaiheita elämään ja tehdä siitä niin mukavaa kuin omissa puitteissa suinkin on mahdollista, mitä se sitten sinulle käytännössä tarkoittaakaan.ATM-automaatti kirjoitti:
"Myönnän flirttailleeni henkilön kanssa, mutta vasta sen jälkeen, kun hänen suunnastaan tuli kaksimielistä kommenotointia minun suuntaan. Kyseinen mies on pidemmän aikaa antanut ymmärtää, että olisi kiinnostunut ja ollessani suhteessa jänniksen kanssa hän jo vonkasi ja oli sitä mieltä, että minun pitäisi jättää jännis. En kuitenkaan edelleenkään aio ryhtyä henkilön kanssa mihinkään, koska tiedän, että minusta ei jäisi hänen jäljiltään tolkullista ihmistä."
Eli jännämies osoitti kiinnostusta kaksimielisellä kommentoinnilla, johon vastasit flirttaamalla.
Tämähän on kuin heiluttaisit valtavaa neonväreillä koristeltua kylttiä jossa lukee "Jännäjenna etsii jännämiestä".
Samalla jokainen kiltti ja luotettava mies kilometrin säteellä tulkitsee käytöksesi perusteella ettei tuohon naiseen kannata koskea pitkällä tikullakaan.Olenko minä nyt sitten jo jännä-jenna? :D On kyllä mielenkiinotoista seurata, miten teidän päätelmänne kiitolaukkavat pusikot ryskyen asiasta seuraavaan.
Siinä nyt ei ole mitään ihmellistä, jos vastaa kaksimieliseen kommenttiin flirttailulla, eikä se välttämättä tarkoita yhtikäs mitään. Olisko sitten pitänyt lyödä käsilaukulla päähän ja huutaa sikaa?- ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Olenko minä nyt sitten jo jännä-jenna? :D On kyllä mielenkiinotoista seurata, miten teidän päätelmänne kiitolaukkavat pusikot ryskyen asiasta seuraavaan.
Siinä nyt ei ole mitään ihmellistä, jos vastaa kaksimieliseen kommenttiin flirttailulla, eikä se välttämättä tarkoita yhtikäs mitään. Olisko sitten pitänyt lyödä käsilaukulla päähän ja huutaa sikaa?Oletko ihan hölmö?
Ei sillä ole väliä oletko jännäjenna. Kiltti ja luotettava mies näkee että pidät jännämiehistä, ja lähestyy mieluummin sellaista naista joka ehkä pitää kilteistä ja luotettavista miehistä mutta EI jännämiehistä.
Tekisitkö sinä aloitteen miehelle joka flirttaa sellaisten naisten kanssa joita pidät vastenmielisinä ihmisinä? ATM-automaatti kirjoitti:
Oletko ihan hölmö?
Ei sillä ole väliä oletko jännäjenna. Kiltti ja luotettava mies näkee että pidät jännämiehistä, ja lähestyy mieluummin sellaista naista joka ehkä pitää kilteistä ja luotettavista miehistä mutta EI jännämiehistä.
Tekisitkö sinä aloitteen miehelle joka flirttaa sellaisten naisten kanssa joita pidät vastenmielisinä ihmisinä?Olen, olen täysin hölmö. En ollenkaan ymmärrä miten asia, jonka teen paikassa x ja jota kukaan ole todistamassa, vaikuttaa siihen, että missään muussa paikassa kukaan kiltti ja luotettava ei lähesty.
- ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Olen, olen täysin hölmö. En ollenkaan ymmärrä miten asia, jonka teen paikassa x ja jota kukaan ole todistamassa, vaikuttaa siihen, että missään muussa paikassa kukaan kiltti ja luotettava ei lähesty.
No mitenkäs se naisten toitottama sanaton viestintä? Eikös naiset aina väitä että nainen tekee 70% aloitteista sillä "katsekontaktilla"?
Mihin suuntaan mahtaa katse harhailla vaikka siellä baarissa?
Sivistyneen ja fiksun oloisiin tavallisiin miehiin?
Tatskattuihin linnakundin oloisiin rokkikukkoihin (potentiaalinen jännämies)?
Kovalla äänellä möliseviin yli-itsevarmoihin valloittajiin (potentiaalinen jännämies)?
Mihin seuraan liitytään, siihen jossa miehet keskustelevat sivistyneesti filosofiasta...vai siihen jossa se kukkulan kuningas herättää paljon huomiota no fucks given-tyyliin?
Mitenkäs on pukeutumisen kanssa? Onko linjalla naapurin tyttö vai löytyykö tatskaa, läväriä ja bordelliriepua?
Kyllä siinä viestinnässä joku mättää jos kerran VAIN jännämiehet (vähemmistö miehistä) lähestyy. ATM-automaatti kirjoitti:
No mitenkäs se naisten toitottama sanaton viestintä? Eikös naiset aina väitä että nainen tekee 70% aloitteista sillä "katsekontaktilla"?
Mihin suuntaan mahtaa katse harhailla vaikka siellä baarissa?
Sivistyneen ja fiksun oloisiin tavallisiin miehiin?
Tatskattuihin linnakundin oloisiin rokkikukkoihin (potentiaalinen jännämies)?
Kovalla äänellä möliseviin yli-itsevarmoihin valloittajiin (potentiaalinen jännämies)?
Mihin seuraan liitytään, siihen jossa miehet keskustelevat sivistyneesti filosofiasta...vai siihen jossa se kukkulan kuningas herättää paljon huomiota no fucks given-tyyliin?
Mitenkäs on pukeutumisen kanssa? Onko linjalla naapurin tyttö vai löytyykö tatskaa, läväriä ja bordelliriepua?
Kyllä siinä viestinnässä joku mättää jos kerran VAIN jännämiehet (vähemmistö miehistä) lähestyy.Kyllähän minä niitä rokkikukkoja mielelläni katselen ja mieluusti heidän kanssaan keskustelisin filosofiastakin.. Tässä vaan on semmoinen juttu, että en kauheasti käy baareissa ja jos käyn, niin en käy iskumestoissa vaan pubeissa ja keikoilla. Itseasiassa en muista ikinä solmineeni mitään baarituttavuuksia tuossa mielessä kuin mitä tarkoitat. Kaikki miestuttavuudet on olleet jollain tapaa entuudestaan tuttuja joko opiskelujen, töiden tai kaverien kautta. Myös nuo molemmat mainitut tapaukset.
Pukeudun aikalailla klassisen naisellisesti väriskaalalla musta. Klassinen tarkoittaa mekkoja ja puolihameita, tai piukkoja farkkuja yhdistettynä neuleeseen tms hillityyn paitaan. Kenkinä on joko korkkarit tai ballerinat, paitsi tietysti lenkillä juoksukengät. Hiukset on värjätty luonnollisen hiekan vaaleiksi, eikä ole tatskoja tai lävistyksiä. Meikkityyli myöskin klassinen, punaiset huulet ja kynnet.- Toivotontapaus
rumamaija kirjoitti:
"No hienoa, jos sinulla kiusaaminen loppui sentään lukioon. Minun kohdallani ei."
Ei minunkaan kohdallani, lukiossa koin samaa ja kuten olen jo kirjoittanut, vielä lakkiaisissanikin.
"Kiusaajia löytyi niin omalta luokalta kuin rinnakkaisluokiltakin. Voitko oikeasti pistää paremmaksi?"
Yläasteella minua kiusasi valtaosa koko oppilaitoksesta, todellakin löytyi niin omalta kuin rinnakkaisluokiltakin, koska löytyi vieläpä omaa luokkaa alemmiltakin luokilta. (vaikket kyllä minulle viestiäsi osoittanutkaan)Siis... yläaste ja lukio, muista et puhu. Minun laskujeni mukaan siitä tulee vain kuusi vuotta. Kuten sanoin, minä jouduin kärsimään kiusauksesta 12 vuotta. Se ei siis alkanut yläasteella, eikä se päättynyt lakkiaisiin, niin kuin sinun tapauksessasi.
Toisesta vastauksesta päättelin, ettei sinuun myöskään koskaan kohdistettu fyysistä väkivaltaa. Minä en voi sanoa samaa. En muistaakseni joutunut sitä enää kokemaan yläasteella taikka lukiossa, mutta ala-asteella kylläkin. - BlackKnight
Disclaimer: tämä on palstakirjoitus ihmiseltä jota et tunne. Tee päätöksesi itse, äläkä oleta että "neuvoja" tietäisi mistään mitään :)
Vastaus nimimerkille Toivotontapaus:
Onko muutos elämän vihaamisesta itsensä vihaamiseen positiivinen asia, on mahdotonta vastata kun en tunne sinun tilannettasi muilta osin. Jos tuntuu siltä että ollaan menty ojasta allikkoon, niin ehkäpä positiivinen puoli on siinä että jos ojassa tunsit olevasi virran vietävänä, lammikossa pystyt liikkumaan kohti rantaa. Johtuuko itsesi vihaaminen siitä että nyt ymmärrät paremmin voivasi itse vaikuttaa asioihin, ja syytät itseäsi siitä ettet ole kyennyt tekemään elämästäsi sellaista kuin haluaisit?
Joka tapauksessa, mitä enemmän voivottelet menneisyyttäsi kiusattuna, sen pahemmaksi tilanne muuttuu. Jokaisen tilanne on erilainen; ei ole mitään hyötyä todistella että tilanteesi on ollut vaikeampi kuin esim. Pikkulikan. Teoriassahan mikään ei estä elämästä ihan niin kuin haluat, vaikeutena on käytännön toteutus. Esteet eivät ole fyysisiä, ne - ja myös ratkaisut - piilevät omissa ajatuksissa.
Jos käytetään analogiaa allikosta...miksipä et miettisi asiaa tavalla joka on toiminut lukemattomia kertoja lukemattomille ihmisille:
1. missä haluaisit olla, sanotaanko vaikka viiden vuoden kuluttua?
2. mitkä asiat veisivät minut edes hieman lähemmäksi tavoitetta?
Ja sitten toimeksi. Ei tekosyitä, ei selityksiä. Kyseessä on oma tavoitteesi, oma suunnitelmasi, jota ei ole mitään järkeä verrata muihin. "Olen aina ollut kiusattu" ei ole peruste, koska suunnitelmasi on tehty ottaen ko. asia huomioon. Olen pahoillani, mutta tuosta mentaliteetista on päästävä eroon. Jos tilanne tuntuu muutenkin vaikealta, sitä ei ole syytä pahentaa entisestään.
Itse tein oman suunnitelmani kauan sitten ja olen sillä matkalla vieläkin. Perillehän ei oikeastaan pääse koskaan, mutta satunnaisista karikoista huolimatta on jatkuvasti päästy selvemmille vesille.
Ps. Muistathan olla rehellinen terapeutillesi? Moni ei ole, ja silloin hyödyt tapaamisista jäävät helposti vähäisiksi. - Toivotontapaus
BlackKnight kirjoitti:
Disclaimer: tämä on palstakirjoitus ihmiseltä jota et tunne. Tee päätöksesi itse, äläkä oleta että "neuvoja" tietäisi mistään mitään :)
Vastaus nimimerkille Toivotontapaus:
Onko muutos elämän vihaamisesta itsensä vihaamiseen positiivinen asia, on mahdotonta vastata kun en tunne sinun tilannettasi muilta osin. Jos tuntuu siltä että ollaan menty ojasta allikkoon, niin ehkäpä positiivinen puoli on siinä että jos ojassa tunsit olevasi virran vietävänä, lammikossa pystyt liikkumaan kohti rantaa. Johtuuko itsesi vihaaminen siitä että nyt ymmärrät paremmin voivasi itse vaikuttaa asioihin, ja syytät itseäsi siitä ettet ole kyennyt tekemään elämästäsi sellaista kuin haluaisit?
Joka tapauksessa, mitä enemmän voivottelet menneisyyttäsi kiusattuna, sen pahemmaksi tilanne muuttuu. Jokaisen tilanne on erilainen; ei ole mitään hyötyä todistella että tilanteesi on ollut vaikeampi kuin esim. Pikkulikan. Teoriassahan mikään ei estä elämästä ihan niin kuin haluat, vaikeutena on käytännön toteutus. Esteet eivät ole fyysisiä, ne - ja myös ratkaisut - piilevät omissa ajatuksissa.
Jos käytetään analogiaa allikosta...miksipä et miettisi asiaa tavalla joka on toiminut lukemattomia kertoja lukemattomille ihmisille:
1. missä haluaisit olla, sanotaanko vaikka viiden vuoden kuluttua?
2. mitkä asiat veisivät minut edes hieman lähemmäksi tavoitetta?
Ja sitten toimeksi. Ei tekosyitä, ei selityksiä. Kyseessä on oma tavoitteesi, oma suunnitelmasi, jota ei ole mitään järkeä verrata muihin. "Olen aina ollut kiusattu" ei ole peruste, koska suunnitelmasi on tehty ottaen ko. asia huomioon. Olen pahoillani, mutta tuosta mentaliteetista on päästävä eroon. Jos tilanne tuntuu muutenkin vaikealta, sitä ei ole syytä pahentaa entisestään.
Itse tein oman suunnitelmani kauan sitten ja olen sillä matkalla vieläkin. Perillehän ei oikeastaan pääse koskaan, mutta satunnaisista karikoista huolimatta on jatkuvasti päästy selvemmille vesille.
Ps. Muistathan olla rehellinen terapeutillesi? Moni ei ole, ja silloin hyödyt tapaamisista jäävät helposti vähäisiksi.Arvauksesi osui oikeaan, mutta nyt syytän itseäni siitä etten VIELÄKÄÄN kykene tekemään elämässäni edes yksittäisiä päätöksiä millä voisin tehdä elämästäni enemmän sellaisen kun haluan. En edes tiedä mitä haluan, sillä jotkut tavoitteeni ovat ristiriitaisia keskenään.
En voivottele menneisyyttäni, en kiusaamista, enkä muutenkaan hirveän vanhoja tapahtumia, terapeutti sen sijaan tuntuu olevan niistä hyvin kiinnostunut. Ei minun kiusaushistoriallani ole palstan aiheen tai keskustelun kannalta mitään relevanssia, mutta närkästyin hieman PikkuLikan ja Rumamaijan omista kertomuksista jossa se kiusaaminen on vaikuttanut omaan itsetuntoon ja kuinka he ovat nyt noista tunnoista päässeet kun ovat kovasti sen eteen töitä tehneet. Halusin huomauttaa, että pahempaakin on koettu ja pidempään, joten vastaavasti siitä parantuminenkin voi ottaa huomattavasti enemmän aikaa, eikä haavat välttämättä parane läheskään niin hyvin koskaan. Halusin tarjota tähän vähän eri perspektiiviä, en niinkään purkaa henkilöhistoriaani, jota olen tässä ketjussa jo purkanut enemmän kun olisin edes halunnut. Enkä siksi halua nyt enää paljon edemmälle mennä vaikka terapeutintaitosi vaikuttavatkin aika vahvoilta.
- 4784
Mikä olet jännämiehiä arvostelemaan. Kuka kunnollinen nai puistossa baarista löytämäänsä spermaviemäriä?
- Ex------------PUA
Onhan minulla jänniä piirteitä, totta, mutta en ihan niin patologisena tapauksena pidä itseäni.
Toisaalta, olen itse mies, mutta en hyväksy naisella muita miehiä minua ennen, sen enempää kuin aikanakaan. - 4784
Onhan minulla jänniä piirteitä, totta, mutta en ihan niin patologisena tapauksena pidä itseäni.
Toisaalta, olen itse mies, mutta en hyväksy naisella muita miehiä minua ennen, sen enempää kuin aikanakaan.Kukapa jännä myöntää täyttä likaista totuutta itselleen. Sen kyllä muut huomaavat, ennen pitkää viimeistään.
Sulla kun on tuo munalisä toimia kuten toimit ja oikeutat sen itsellesi, niin miksi silti raivoat naisista? Sun pitäisi olla vain hyvin hyvin onnellinen, kun saat huijaamalla pussisi tyhjennetyksi. - Ex------------PUA
4784 kirjoitti:
Kukapa jännä myöntää täyttä likaista totuutta itselleen. Sen kyllä muut huomaavat, ennen pitkää viimeistään.
Sulla kun on tuo munalisä toimia kuten toimit ja oikeutat sen itsellesi, niin miksi silti raivoat naisista? Sun pitäisi olla vain hyvin hyvin onnellinen, kun saat huijaamalla pussisi tyhjennetyksi.Onhan jännät siitä ylpeitä.
Yleensä ne tykkäävät olla ganstoja, itse en sellaista juuri arvosta.
Samoin, minun ei tarvitse huijata jotta saan pussit tyhjiksi.
Jos sinua minun saamiseni haittaavat, niin syytä naisia. He ovat niin halunneet tehdä, että antavat minunlaiselle miehelle.
Pelkästään tunteella operoivia naismaisia naisia on joskus vaikea kunnioittaa tasavertaisena aikuisena.
Ai niin, ja ankannaama valokuvassa saa myös kunnioituksen kiihdyttämään sadasta nollaan pikosekunnissa.
- NäitäLisää
Miten mä nyt otan tuijotuskilpailun sun kanssas pöhkö. Tosi söpö kuitenkin.
- Kilttiatm
Naiset ei tunnusta että lankeavat jännämieheen. Tietääköhän naiset edes mikä on jännämies, helka ei ainakana tiedä.
- rumamaija
Mutta tuohon kohtaan "naisen seksuaalinen historia" täytyy vain todeta, ettei ole ex-puallakaan poikuus tallella, eivätkä kaikki hänenkään panonsa pelkästään mitään "kunnollisia" tyttöjä ole olleet. Kyllä ympäriinsäpaneskelu ihan kenen kanssa tahansa tekee miehestäkin luotaantyöntävän ja "helpon", ainakin omissa silmissäni.
- retostelee
Kyllä se pullan poikuus on jutuista päätellen tiukasti tallella.
- Ex------------PUA
"täytyy vain todeta, ettei ole ex-puallakaan poikuus tallella"
vs.
"Kyllä se pullan poikuus on jutuista päätellen tiukasti tallella."
Tapelkaa, niin saatte tupakkaa (mutta ette minulta). - Toivotontapaus
Expua onkin palstan kaksinaismoralistisimpia ja tekopyhimpiä kirjoittelijoita jolla ei ole aikomustakaan soveltaa samia sääntöjä tasapuolisesti. Sellaista tyyppiä on täysin turha yrittää horjuttaa peliä näyttämällä.
- Ex------------PUA
Expua onkin palstan kaksinaismoralistisimpia ja tekopyhimpiä kirjoittelijoita jolla ei ole aikomustakaan soveltaa samia sääntöjä tasapuolisesti. Sellaista tyyppiä on täysin turha yrittää horjuttaa peliä näyttämällä.
No tässähän on asia niin, että naiset ovat niitä kaksinaismoralisteja.
Niiden yleiseen taktiikkaan kuuluu se, että he vetoavat kunniallisemman sukupuolen, eli miehen moraaliin yms. jotta saavat tahtonsa läpi. tai kierrettyä kritiikin itseään kohtaan.
Kuitenkaan naisilla ei ole milloinkaan aikomusta toimia itse siten, mitä odottavat muilta.
Näin ollen en ota heidän kritiikkiään mitenkään vakavasti.
Mutta on myös toinen syy, joka on vielä paljon perustavampi.
Mies ja nainen eivät ole sama asia, joten miehelle monen naisen kaataminen tarkoittaa statuksen ja arvon nousua, kun taas naiselle monet miehet tarkoittavat vääjäämätöntä arvossa alenemista. - ggraun
"Ex-pua on..."
"EI vaan naiset on!!!"
Oletko nainen,kun kaikki mistä naisia moralisoit ja mitä väität heidän olevan, ovat juuri niitä käytösmalleja ja piirteitä itse toistat ja olet... :D
- L000l
-Jännämiesten perään vokottelu, siis tälläisten stereotypisten tapausten, eli linnakundit, ym muut pikkurikolliset huumeiden käyttäjät jne.
Tähän on pakko lisätä juuri nämä tekopyhät tapaukset jotka sanovat haluavansa fiksun ym "kunnollisen" miehen mutta lankeavat aina paskoihin.
-Mamupatjat, lähinnä meinaan arabien ym somppujen patjat, koska yleinen mamuvillitys ym bbc..
-Pahemman luokan kullankaivajat jotka eivät näe sen suurempaa ongelmaa vaihtaa miestä jos tämä jää esim työttömäksi jne, ylipäätään yliampuva materialismi. Lisätään vielä ne jotka ovat tarkoituksella todella varakkaan miehen kanssa, ja esim erotessa hamutaan puoli omaisuutta yms päälle elatusmaksuja jne. itsekkäät paskat.
-Vasemmisto aatteiden aivopesemät feministit, "seksuaalisesti vapautuneet" pannaan kaikkia 30 ikävuoteen saakka ja loput tiedättekin, koska hedonismi ja fuck responsibility ym.
siinä muutama, lisääkin olisin keksinyt. - sinkkumiesssssss
En sanoisi, että menetän kunnioitukseni, mutta jos nainen on seurustellut vakavissaan ja sitten eronnut, niin menetän kiinnostukseni.
Kaveriks ja hyvänpäivän tutuks kelpaa ja käy oikeen hyvin, mutta parisuhde = No go.
Toisinsanoen minulle ei siis ole ketään olemassa enää parisuhteeseen, mutta minkäs teet.- tarralenkkari666
Entä jos on seurustellut, muttei vakavissaan?
Aika erikoinen ajatus. Mutta niin kuin sanoit, minkäs teet. On ihan oma valinta, minkälaiseen periaatteiden nurkkaan haluaa itsensä maalata.
- Whatmitähäh
Nyt ei aukea ollenkaan. Toinen on yrittänyt vakavaa parisuhdetta aikaisemmin, mutta se on jostain syystä ajautunut karille. Ja tällainen asia on este seurustelulle sinun kanssasi?
Tämän rinnalla palstahullujenkin jorinat vaikuttavat asiallisilta.
Joo onnea sulle tielläsi ikisinkkuuteen, emme menetä mitään. - sinkkumiesssssss
PikkuLikka kirjoitti:
Aika erikoinen ajatus. Mutta niin kuin sanoit, minkäs teet. On ihan oma valinta, minkälaiseen periaatteiden nurkkaan haluaa itsensä maalata.
No kun se olisikin periaate, niin siitä olisi helppo luopua, mutta kun ihminen vaan tuntee mitä tuntee. En vaan osaa ajatella, että voisin haluta seurustella jonkun toisen miehen exän kanssa.
Ehkä jos hän on ollut tosi pitkään sinkkuna, en tunne hänen exää ja on täydellinen pari minulle, niin siitä tunteesta voisi kenties päästä eroon.
Haluaisin tuoreen pöydän eteeni. Lautasen jolta ei ole kukaan syönyt ennen minua, näin vertauskuvallisesti sanottuna. En usko löytäväni ikinä ketään, jota voisi ajatella parisuhteeseen, koska mailma on mikä on. - sinkkumiesssssss
tarralenkkari666 kirjoitti:
Entä jos on seurustellut, muttei vakavissaan?
Tuohan on vain säälittävää. Seurustella koska muutkin tekee niin vailla mitään todellista tunne-elämää. Ei kiitos!
sinkkumiesssssss kirjoitti:
No kun se olisikin periaate, niin siitä olisi helppo luopua, mutta kun ihminen vaan tuntee mitä tuntee. En vaan osaa ajatella, että voisin haluta seurustella jonkun toisen miehen exän kanssa.
Ehkä jos hän on ollut tosi pitkään sinkkuna, en tunne hänen exää ja on täydellinen pari minulle, niin siitä tunteesta voisi kenties päästä eroon.
Haluaisin tuoreen pöydän eteeni. Lautasen jolta ei ole kukaan syönyt ennen minua, näin vertauskuvallisesti sanottuna. En usko löytäväni ikinä ketään, jota voisi ajatella parisuhteeseen, koska mailma on mikä on.No voi sentään. Minusta tuntuu, että et ole ikinä rakastunut, eikä oikea ei ole vielä osunut kohdalle. Tuommoiset ajatukset unohtuu, eikä toisen menneillä suhteilla ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun sopiva osuu kohdalle, kummallekaan osapuolelle. Ihastuminen, rakastuminen ja parisuhde on aina riski ja voi hyvin olla, että tulee pataan, mutta entäs sitten. Elämä jatkuu.. ja kohti uusia nöyryytyksiä.
- sinkkumiessssssss
PikkuLikka kirjoitti:
No voi sentään. Minusta tuntuu, että et ole ikinä rakastunut, eikä oikea ei ole vielä osunut kohdalle. Tuommoiset ajatukset unohtuu, eikä toisen menneillä suhteilla ole mitään merkitystä siinä vaiheessa kun sopiva osuu kohdalle, kummallekaan osapuolelle. Ihastuminen, rakastuminen ja parisuhde on aina riski ja voi hyvin olla, että tulee pataan, mutta entäs sitten. Elämä jatkuu.. ja kohti uusia nöyryytyksiä.
Niin, no eipä tässä ketään osu kohdalle oikeen missään.
Täysin toivoton ajatuskin kuvitella yht äkkiä törmäävänsä naiseen, josta muodostuisi kuin ihmeen kaupalla rakkaustarina. Sellaista kun vain ei minulle tapahdu. Nettitreffeillä ei ole ketään omalla alueella ja baareissa ja keikoillakin tulee liian harvoin käytyä. Siitä pitäisi tehä työ itselleen ja valtava panostus tavata massoittain naisia, että voisi kuvitella mitään löytävänsä. Ei se niin mene, että kun tuossa on nainen ja tuossa on mies, niin hups vain tunteet herää hokkus pokkus. sinkkumiessssssss kirjoitti:
Niin, no eipä tässä ketään osu kohdalle oikeen missään.
Täysin toivoton ajatuskin kuvitella yht äkkiä törmäävänsä naiseen, josta muodostuisi kuin ihmeen kaupalla rakkaustarina. Sellaista kun vain ei minulle tapahdu. Nettitreffeillä ei ole ketään omalla alueella ja baareissa ja keikoillakin tulee liian harvoin käytyä. Siitä pitäisi tehä työ itselleen ja valtava panostus tavata massoittain naisia, että voisi kuvitella mitään löytävänsä. Ei se niin mene, että kun tuossa on nainen ja tuossa on mies, niin hups vain tunteet herää hokkus pokkus.No eihän se tosiaan niin mene, mutta olennaista varmaankin on yrittää luoda jonkunlaisia puitteita sille, että voisi tavata naisia. Baareissa ja keikoilla voisi yrittää käydä vähän enemmän ja ehkä hankkia jonkun uuden harrastuksen, sellaisen harrastuksen, jossa on mukana myös naisia. Vaikkeivät tapaamasi naiset kiinnostaiskaan sinua parisuhdemielessä, niin uusista naiskavereista voi olla se hyöty, että niillä voi olla joku hottis kaveri jonka kanssa natsaa..
- tarralenkkari666
Samat seikat, jotka saavat minut menettämään kunnioituksen ketä tahansa muutakin kohtaan:
On paska tyyppi (esim. rasisti, raiskaaja, seksisti)
Eli jos on sellainen kuin sinä :)Mutta eikö teille kommareille ole tyypillistä se, että oikeasti vihataan enemmän ideologisesti harhautuneita omia kuin aidan toisella puolella olevia aatteenvihollisia?
- Ex------------PUA
Yllätys, että femakko vastaa naisena miehille tarkoitettuun ketjuun.
Noh, fiksuus ei ole ollut heidän parhaimpia puoliaan, vai onko tässä kyse ihan siitä peniskateudesta?
Joka tapauksessa pidät hyvin kiinni stereotyyppisen feministin kuvasta, tekemällä valeraiskaus-syytöksen anonyymipalstalla, toista anonyymia kirjoittajaa kohtaan.
Tämä on tärkeä todiste siitä, että raiskaus-syytöksiä ei koskaan pidä ottaa liian vakavasti, sillä ne ovat vain aseita miehiä vastaan. Ehkä olisikin parempi, että meilläkin päin raiskauksen "uhrit" asetettaisi syytteeseen? - näinonnäreet
Noh, fiksuus ei ole ollut heidän parhaimpia puoliaan, vai onko tässä kyse ihan siitä peniskateudesta?
Joka tapauksessa pidät hyvin kiinni stereotyyppisen feministin kuvasta, tekemällä valeraiskaus-syytöksen anonyymipalstalla, toista anonyymia kirjoittajaa kohtaan.
Tämä on tärkeä todiste siitä, että raiskaus-syytöksiä ei koskaan pidä ottaa liian vakavasti, sillä ne ovat vain aseita miehiä vastaan. Ehkä olisikin parempi, että meilläkin päin raiskauksen "uhrit" asetettaisi syytteeseen?Öh, älä kuvittele liikoja siitä peniksestäsi, eipä sitä taida kukaan kadehtia.
- Ex------------PUA
näinonnäreet kirjoitti:
Öh, älä kuvittele liikoja siitä peniksestäsi, eipä sitä taida kukaan kadehtia.
Osu ja uppos! :D
Juuri kadehti, joten sitä tekevät etenkin isopilluiset femakot kuten sinä. - tarralenkkari666
HC-ätmel kirjoitti:
Mutta eikö teille kommareille ole tyypillistä se, että oikeasti vihataan enemmän ideologisesti harhautuneita omia kuin aidan toisella puolella olevia aatteenvihollisia?
En ole kommari.
tarralenkkari666 kirjoitti:
En ole kommari.
Noudatat kuitenkin aika uskollisesti marxilaisia oppeja.
- tarralenkkari666
Tämä on tärkeä todiste siitä, että raiskaus-syytöksiä ei koskaan pidä ottaa liian vakavasti, sillä ne ovat vain aseita miehiä vastaan. Ehkä olisikin parempi, että meilläkin päin raiskauksen "uhrit" asetettaisi syytteeseen?Osui ja upposi.
Et spesifioinut, että haluat vain miesten vastauksia. Eikä sinun haluillasi ole mitään merkitystä muutenkaan. Ketjuun kirjoittaminen ei ole kuin ruumiiseen kajoaminen, Siihen ei tarvita toisen osapuolen vapaata suostumusta.
En ole kertaakaan syyttänyt ketään valheellisesti mistään. Sinä et ehkä ole raiskannut mutta olet kertonut havittelevasi järjestelmää, jossa naiset pakotettaisiin kuolemantuomion uhalla panemaan sinua. Olet myös fantasioinut raiskaamisesta muutenkin. Olet siis raiskausmyönteinen, vaikket olisi koskaan oikeasti raiskannut.
Ja todistit sen taas uudestaan. - tarralenkkari666
HC-ätmel kirjoitti:
Noudatat kuitenkin aika uskollisesti marxilaisia oppeja.
Aika isoja loikkia teet oletustesi kanssa, ottaen huomioon ettemme koskaan ole puhuneet taloudellisista tai poliittisista järjestelmistä.
- Eräkettu
Liian monta kumppania.
Mamujen sperma-ämpärinä oleminen..
Tyypillinen epäseksikäs suomihoro.
Idioottimaiset suvakkihorot käy hermoille. - 12121212
- harrastanut seksiä ilman tunteita. Baarihoidot, fuckbuddyt, Tindermiehet, jne
- seonnut pelimiehiin/jännämiehiin eikä ymmärrä miksi
- sivistymättömyys ja älyllinen laiskuus, ei seuraa maailman tapahtumia eikä tajua mistään mitään
- huonot ja miesmäiset (viittaan junttimiehiin, en kaikkiin miehiin) tavat; kiroileminen, räkiminen, tupakanpoltto
- merimiehille ja linnakundeille tyypillinen pukeutuminen ja tatuoinnit - r678r678
Ei mikään,
minä haluan olla sankari ja herrasmies hautaan asti eikä yhteiskunta saa minua muuttumaan,. - hanibali
No, miestä kohtaan. Valehtelu, salassapito, halveksuminen, vähäksyntä.
Hyvää joulua . - Mies3210
2) Todella jos paljastuu, että nainen on kuolannut jonkun tatuoidun linnavenkulan perään joskus eläissään, niin saa kyllä perustella erheensä ja pyytää sitä anteeksi kirjallisesti, jotta pääsisi edes seuraaville treffeille. Eikä välttämättä siltikään, jo tautivaara niin kauhea, enkä halua sekaantua venkuloiden bisneksiin. Pitäköön polttomerkityt huoransa, kunhan pysyvät erossa puhtaista kunnon naisista.
- helmiä.sioille
Ei kai mikään. Jos kunnioituksen menettää, sitä ei ole ollut alunperinkään.
Kunnioitus ansaitaan ja kun kunnioitus on ansaittu, sitä ei enää menetä.- tähä
Ansaitaan?
- helmiä.sioille
tähä kirjoitti:
Ansaitaan?
Niinno.. En nyt keksinyt parempaakaan sanaa. :)
Kunnioitus toiseen syntyy ajan kanssa, ei se ole mikään itsestäänselvyys niin kuin ei mikään muukaan elämässä. Mikä nyt ei tietenkään tarkoita sitä, että kaikki joita ei kunnioita, olisivat jotenkin epäkunnioitettavia. Ne muut ovat vaan kanssaeläjiä tässä maailmassa yksinä muiden joukossa. Heidän kunniottaminen tai heidän kunniotus minua kohtaan on minulle yhdentekevää. :)
Enkä muutenkaa ajattele enkä koe eri asioita niin mustavalkoisesti. Kunnioitus sanana ja tunteena on kuitenkin sen verran voimakas asia, ettei sitä saa ansaitsematta sitä. Hyvien asioiden ei pidäkään tulla kenellekään helposti. Silloin niitä osaa arvostaa ja pitää huoltakin niistä.
"miesten tulee rakastaa vaimojansa niinkuin omia ruumiitaan; joka rakastaa vaimoansa, hän rakastaa itseänsä. Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä..."
Raamatun katkelma siksi, että tässä tulee totuus: jos mies ei rakasta eikä kunnioita naista, ongelman alkulähde on miehessä itsessään. Jos halveksii itseään, halveksii naista, jos vihaa itseään, vihaa naista, jos rakastaa terveesti itseään, rakastaa myös naista. Yksinkertainen totuus, eikö olekin ihmeellistä?- 12121212
Raamatun opetuksethan pitkälti ovat että vanhan miehen tulee rakastaa vaimoaan vaikka tämä olisi ryppyinen ja vanha, kun taas nuoren naisen tulee rakastaa miestä jolle luovuttaa neitsyytensä. Nämä kuuluvat yhteen.
Yksiavioisuuden taustalla ovat aina olleet nämä opit. Nyt ollaan ongelmissa koska naiset haluavat syödä ja säästää kakun - yhä useampi ei halua luovuttaa nuoruuttaan sille luotettavalle aviomiehelle, mutta yhä miehen odotetaan pysyvän vaimonsa rinnalla, eikä selvästi nuorempien tavoittelua katsota hyvällä.
En ole uskovainen, mutta on selvää ettei vanhoista moraalikäsityksistä voi luopua vain osittain, tavalla joka sopii naisille joiden markkina-arvo on korkeimmillaan hyvin nuorina. - Ex------------PUA
Raamatussa myös lukee:
"5:22 Vaimot, olkaa omille miehillenne alamaiset niinkuin Herralle;
5:23 sillä mies on vaimon pää, niinkuin myös Kristus on seurakunnan pää, hän, ruumiin vapahtaja.
5:24 Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset. "
HUOM: KAIKESSA ALAMAISET. Ja vieläpä kuten Herralle.
"2:11 Oppikoon nainen hiljaisuudessa, kaikin puolin alistuvaisena;
2:12 mutta minä en salli, että vaimo opettaa, enkä että hän vallitsee miestänsä, vaan eläköön hän hiljaisuudessa.
2:13 Sillä Aadam luotiin ensin, sitten Eeva;
2:14 eikä Aadamia petetty, vaan nainen petettiin ja joutui rikkomukseen.
2:15 Mutta hän on pelastuva lastensynnyttämisen kautta, jos hän pysyy uskossa ja rakkaudessa ja pyhityksessä ynnä siveydessä. "
Joten kaikki miehelle päteminen on ehdottoman kiellettyä, sillä nainen on se joka veti ihmiskunnan ylle kirouksen.
Näin ollen miesten on pistettävä naiset kaikkialla ruotuun, ihan jo naisen itsensä vuoksi, sillä nainen on luonnoltaan eläin, ja näin hänestä tulee ihminen. - rumamaija
Kertoo paljon sinusta, että vetoat mielipiteissäsi satukirjan opetuksiin.
- rumamaija
Mitä Jumalan tahtoa? Eihän Jumalaa ole olemassa, joten ei siis ole Jumalan tahtoakaan.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Kertoo paljon sinusta, että vetoat mielipiteissäsi satukirjan opetuksiin.
Sanoitko tuon Briljantille vai minulle?
Sinusta kertoo paljon se että olet koulukiusaaja joka ulisee siitä että saa ansionsa mukaan.
Ei ihme että sinä pidät Raamattua satukirjana, sillä siellä ei erityisemmin arvosteta tuota asennetta. - rumamaija
En edelleenkään ole koulukiusaaja. Miten voi kiusata ketään, jos ei sano mitään saati sitten tee mitään siihen viittaavaa? Aika paljon muuten olisi "koulukiusaajia" jos jokainen negatiivinen ajatus toisesta laskettaisiin kiusaamiseksi. Varmaan silloin kuuluisit joukkoon itsekin, olet mitä todennäköisimmin joskus kuitenkin ajatellut tiettyyn tyyliin jostakusta ihmisestä.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
En edelleenkään ole koulukiusaaja. Miten voi kiusata ketään, jos ei sano mitään saati sitten tee mitään siihen viittaavaa? Aika paljon muuten olisi "koulukiusaajia" jos jokainen negatiivinen ajatus toisesta laskettaisiin kiusaamiseksi. Varmaan silloin kuuluisit joukkoon itsekin, olet mitä todennäköisimmin joskus kuitenkin ajatellut tiettyyn tyyliin jostakusta ihmisestä.
Sinä pidät muita rumina, ja haukut heitä, ihan kuten sinulle tehtiin.
Tämän teet vieläpä siitä huolimatta että sinulla ei ole siihen varaa, tai että ainakin korotat itsesi heidän yläpuolelle.
Samoin jokin asia ei lakkaa olemasta väärin, vaikka sen uhri ei sitä saisikaan tietää.
Vaii oikeastiko hyväksyt sen, että sinua vaikka petetään? - rumamaija
"Sinä pidät muita rumina"
Eiköhän melkein jokaisella ole mielipide ihmisten ulkonäöstä. Huolimatta siitä mikä on heidän oma ulkonäkönsä. Tämän tosin sanoin jo.
"Vaii oikeastiko hyväksyt sen, että sinua vaikka petetään?"
Aika huono vertaus, pettäminen on teko eikä pelkkä mielipide tai ajatus. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Sinä pidät muita rumina"
Eiköhän melkein jokaisella ole mielipide ihmisten ulkonäöstä. Huolimatta siitä mikä on heidän oma ulkonäkönsä. Tämän tosin sanoin jo.
"Vaii oikeastiko hyväksyt sen, että sinua vaikka petetään?"
Aika huono vertaus, pettäminen on teko eikä pelkkä mielipide tai ajatus."Eiköhän melkein jokaisella ole mielipide ihmisten ulkonäöstä. Huolimatta siitä mikä on heidän oma ulkonäkönsä. Tämän tosin sanoin jo."
:D En sano tähän muuta. Annan sinun tajuta mitä juuri sanoit, ihan itse.
"Aika huono vertaus, pettäminen on teko eikä pelkkä mielipide tai ajatus."
Kiersit kysymyksen.
Kyseessä on se, että sinusta asia on ok jos toinen ei saa tietää asiaa.
Joten, pöytäkirjaan merkitään että sinä pidät tuplastandardeja.
Ja taas on yksi nainen jäänyt kiinni petoksella hankitusta uhriutumisesta. - rumamaija
":D En sano tähän muuta. Annan sinun tajuta mitä juuri sanoit, ihan itse."
Ihan eri asia olla sitä mieltä kuin haukkua päin naamaa. Edelleen kyse hyvästä/huonosta käytöksestä. Esimerkiksi kunnianloukkauksesta voi saada syytteen, mutta ei todellakaan "väärästä ajatuksesta".
"Kyseessä on se, että sinusta asia on ok jos toinen ei saa tietää asiaa."
Tuota en tarkoittanut. On ihan asiasta riippuvaa mihin tuo pätee ja mihin ei. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
":D En sano tähän muuta. Annan sinun tajuta mitä juuri sanoit, ihan itse."
Ihan eri asia olla sitä mieltä kuin haukkua päin naamaa. Edelleen kyse hyvästä/huonosta käytöksestä. Esimerkiksi kunnianloukkauksesta voi saada syytteen, mutta ei todellakaan "väärästä ajatuksesta".
"Kyseessä on se, että sinusta asia on ok jos toinen ei saa tietää asiaa."
Tuota en tarkoittanut. On ihan asiasta riippuvaa mihin tuo pätee ja mihin ei.Eikä ole, vaan se että pidät toista rumana (lisäksi olet tääläl haukkunutkin häntä) ja toinen pitää sinua rumana, on täysin sama asia ja sinä sait ansiosi mukaan.
Tuo on vain sitä, että yrität pedata itsellesi tässä uhrin roolin.
Edes kunnianloukkauskessa ei ole kyseeessä muu kuin se, että sanoin ilmaistaan se mitä on ajateltu toisesta.
Jos sanominen vaikuttaisi, sinä suuttuisi kaikesta mitä sinulle sanotaan. - rumamaija
"Eikä ole, vaan se että pidät toista rumana (lisäksi olet tääläl haukkunutkin häntä) ja toinen pitää sinua rumana, on täysin sama asia ja sinä sait ansiosi mukaan."
Olen anonyymisti todennut, että hän oli mielestäni myös yhtä lailla ruma. Siitä ei voi lukija edes päätellä kuka on kyseessä, joten ei voi kyseinen henkilö loukkaantuakaan. Mikä ei edelleenkään ole sama asia kuin haukkua toista päin naamaa. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Eikä ole, vaan se että pidät toista rumana (lisäksi olet tääläl haukkunutkin häntä) ja toinen pitää sinua rumana, on täysin sama asia ja sinä sait ansiosi mukaan."
Olen anonyymisti todennut, että hän oli mielestäni myös yhtä lailla ruma. Siitä ei voi lukija edes päätellä kuka on kyseessä, joten ei voi kyseinen henkilö loukkaantuakaan. Mikä ei edelleenkään ole sama asia kuin haukkua toista päin naamaa.Haukkunut siis rumaksi.
Asiaa ei muuta miksikään tuo että teet sen hänen selän takanaan, kun itsekin käytit seläntakana puhumista (tai siitä kieltäytymistä) esimerkkinä siitä miten et muka kiusaa.
Kyseessä on se, että pitääkö toista rumana.
"Siitä ei voi lukija edes päätellä kuka on kyseessä, joten ei voi kyseinen henkilö loukkaantuakaan. Mikä ei edelleenkään ole sama asia kuin haukkua toista päin naamaa."
Onko sinulle ok jos sinua petetään, mutta ei kerrota? - rumamaija
"Kyseessä on se, että pitääkö toista rumana."
Ei, vaan loukkaako toista sanomalla sen.
"Onko sinulle ok jos sinua petetään, mutta ei kerrota?"
Edelleenkin ihan eri asia kyseessä. Pettämisessä tapahtuu todella jotain eli se pettämisen teko. - Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
"Kyseessä on se, että pitääkö toista rumana."
Ei, vaan loukkaako toista sanomalla sen.
"Onko sinulle ok jos sinua petetään, mutta ei kerrota?"
Edelleenkin ihan eri asia kyseessä. Pettämisessä tapahtuu todella jotain eli se pettämisen teko."Ei, vaan loukkaako toista sanomalla sen."
Ja taas sinä selittelet itseäsi pois.
Sanominen ei meinaa mitään, vaan se on vain kyseisen ajatuksen ilmaus.
Sinua haittaa siinä ainoastaan se, että sinua pidettiin rumana.
Vastaa kysymykseen, onko se pettäminen sinulle ok vaiko ei? - rumamaija
Yleensä ei. Mutta toisaalta olen kyllä miettinyt että sitä voisi alkaa ihan avoimeen suhteeseenkin sopivan miehen kanssa. Tosin silloinhan se ei pettämistä olisikaan vaan luvallista.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
Yleensä ei. Mutta toisaalta olen kyllä miettinyt että sitä voisi alkaa ihan avoimeen suhteeseenkin sopivan miehen kanssa. Tosin silloinhan se ei pettämistä olisikaan vaan luvallista.
Noin, tulihan se sieltä. Se pahan tekeminen ei ole sittenkään oikein, vaikka siitä ei jäisi kiinni.
Joten ehkä sinun täytyy alkaa avoimeen suhteeseen maailman kanssa, jolloin hyväksyt muilta sen minkä sallit itsellesi. - rumamaija
No onpa todella verrattavissa olevan "pahan" tekemistä todeta, että eipä se päin naamaa haukkunut tyyppi itsekään mikään komea, pitkä tms. tapaus ollut. Sitäpaitsi tuskin olisin edes maininnut tuota ulkonäköpuolta hänestä, ellei hän olisi aikanaan itse samasta asiasta minua haukkunut. Ilman sitä tuskin olisin kiinnittänyt ulkonäköasiaan liiemmin huomiota, se ei hänen tapauksessaan olisi hetkauttanut puolin eikä toisin.
- Ex------------PUA
rumamaija kirjoitti:
No onpa todella verrattavissa olevan "pahan" tekemistä todeta, että eipä se päin naamaa haukkunut tyyppi itsekään mikään komea, pitkä tms. tapaus ollut. Sitäpaitsi tuskin olisin edes maininnut tuota ulkonäköpuolta hänestä, ellei hän olisi aikanaan itse samasta asiasta minua haukkunut. Ilman sitä tuskin olisin kiinnittänyt ulkonäköasiaan liiemmin huomiota, se ei hänen tapauksessaan olisi hetkauttanut puolin eikä toisin.
Myönsit jo: Se pahan tekeminen ei ole sittenkään oikein, vaikka siitä ei jäisi kiinni.
- rumamaija
Ajatus ei ole teko.
- bbbbgg
Yksikään itseään kunnioittava nainen vähät välittää siitä, jos menettää jonkun miehen silmissä kunnioituksensa. Se kunnioituksen menettämis juttu on ihan miehen oma juttu ja kertoo hänestä itsestään, tuomitsevista ja objektisoivista asenteistaan jne. Naisen on tärkeää kunnioittaa itse itseään, silloin ei muiden mielipiteiden tarvitse hetkauttaa.
- Ex------------PUA
Tuolla asenteella varustetut naiset ovat niitä kaikkein alimmaisia pahnueessa. Tyypillinen itsekeskeinen femakko, joka uskoo olevansa maailmannapa, ja jolla kompensoi heikkoa itsetuntoaan ja oikeuttaa sen että elää kuin pellossa.
Sitä voisi verrata elukkaan, jota ei olla kesytetty (ja nämä usein vertaavat itsekin itseään elukkaan, sillä voit lukea heidän deitti-ilmoistaan: "kesytä mut"). - helmiä.sioille
Tuolla asenteella varustetut naiset ovat niitä kaikkein alimmaisia pahnueessa. Tyypillinen itsekeskeinen femakko, joka uskoo olevansa maailmannapa, ja jolla kompensoi heikkoa itsetuntoaan ja oikeuttaa sen että elää kuin pellossa.
Sitä voisi verrata elukkaan, jota ei olla kesytetty (ja nämä usein vertaavat itsekin itseään elukkaan, sillä voit lukea heidän deitti-ilmoistaan: "kesytä mut").Sori kun nyt tungen tänne väliin, mutta olisi yksi kysymys.
Kunnioitatko itseäsi? - Ex------------PUA
helmiä.sioille kirjoitti:
Sori kun nyt tungen tänne väliin, mutta olisi yksi kysymys.
Kunnioitatko itseäsi?Kyllä.
Tällöin seura joka ei kunnioita minua, on alemmalla tasolla kuin oma seurani, eikä täten ole minulle kelvollinen. - helmiä.sioille
Kyllä.
Tällöin seura joka ei kunnioita minua, on alemmalla tasolla kuin oma seurani, eikä täten ole minulle kelvollinen.Mitä piirteitä itsessäsi kunnioitat erityisesti?
- Ex------------PUA
Mitä piirteitä itsessäsi kunnioitat erityisesti?
En kunnioita itseäni erityisesti minkään erityisen piirteen, tai piirteiden vuoksi, vaan kokonaisuutena.
Ihmiset jotka kunnioittavat itseään jonkun tuollaisen applikaation osalta, roikkuvat henkisen hiuskarvan varassa. - helmiä.sioille
En kunnioita itseäni erityisesti minkään erityisen piirteen, tai piirteiden vuoksi, vaan kokonaisuutena.
Ihmiset jotka kunnioittavat itseään jonkun tuollaisen applikaation osalta, roikkuvat henkisen hiuskarvan varassa.Entä ne puistopanot, lukuisat naissäädöt yms.? Kunnioitatko niitä juttuja itsessäsi? Kunnioitatko sitä, että olet aina kaikessa oikeassa(ainakin palstalla) ja muut sinun kanssasi eri mieltä olevat ovat automaattisesti väärässä, kurppia tai valkoritareita ja sellaista?
- vaihäh
Mitä piirteitä itsessäsi kunnioitat erityisesti?
Hei SINÄ!
Kunnioitatko ITSE farkunnappia enemmän kuin naistasi? - helmiä.sioille
vaihäh kirjoitti:
Hei SINÄ!
Kunnioitatko ITSE farkunnappia enemmän kuin naistasi?Aika hyödytönhän se farkkunappi on mitä ei kiinni saa... :D
Mutta tosissaan. Ei toisen ihmisen kunnioitus ole painosta riippuvainen. Siinä on ehkä lähinnä kysymys siitä, että kunnioittaako ylipainoinen ihminen itseään tai uskotteleeko vaan kunnioittavansa? Ex------------PUA kirjoitti:
Ihmiset jotka kunnioittavat itseään jonkun tuollaisen applikaation osalta, roikkuvat henkisen hiuskarvan varassa.Et sinä kunnioita itseäsi oikealla tavalla, koska halveksit naisia. Itsekunnioituksesi on vain defenssikäyttäytymistä. Ehkä sulla on loukattuja tunteita tai hylkäämisiä taustalla.
- Ex------------PUA
Entä ne puistopanot, lukuisat naissäädöt yms.? Kunnioitatko niitä juttuja itsessäsi? Kunnioitatko sitä, että olet aina kaikessa oikeassa(ainakin palstalla) ja muut sinun kanssasi eri mieltä olevat ovat automaattisesti väärässä, kurppia tai valkoritareita ja sellaista?
Onhan se toki kunnioitettavaa. :) Mutta tuollaiset asiat ovat niitä joihin ei kannata perustaa itsekunnioitustaan, sillä ne ovat lopulta vain osittain sinusta itsestäsi kiinni. Ehkä niistä voi tehdä jonkin pisteytysjärjestelmän? :D
- Ex------------PUA
Briljantti kirjoitti:
Et sinä kunnioita itseäsi oikealla tavalla, koska halveksit naisia. Itsekunnioituksesi on vain defenssikäyttäytymistä. Ehkä sulla on loukattuja tunteita tai hylkäämisiä taustalla.
Nimenomaan kunnioitan, luitko ollenkaan kommenttiani jota kommentoit?
- helmiä.sioille
Onhan se toki kunnioitettavaa. :) Mutta tuollaiset asiat ovat niitä joihin ei kannata perustaa itsekunnioitustaan, sillä ne ovat lopulta vain osittain sinusta itsestäsi kiinni. Ehkä niistä voi tehdä jonkin pisteytysjärjestelmän? :D
Entä olisiko samanlaisia raportteja tänne raportoiva nainen sinun mielestäsi kunnioitettava ja kunniallinen nainen?
- Ex------------PUA
Entä olisiko samanlaisia raportteja tänne raportoiva nainen sinun mielestäsi kunnioitettava ja kunniallinen nainen?
Ei missään nimessä, koska sellainen alentaa naisen arvoa, mutta miehen arvoa se taas korottaa.
Naiselle on saavutus pitää koskemattomuutensa, miehelle taas valloitukset ovat saavutuksia.
Syytä tästä naisia ja heidän luomaansa, hypergamista seksikartellia. Tämä on eräs tapani taistella sitä vastaan, sillä jos minulta kysyttäisi, olisi jokaisella puoliso, mutta koska naiset saavat päättää, käy juuri näin. - helmiä.sioille
Ei missään nimessä, koska sellainen alentaa naisen arvoa, mutta miehen arvoa se taas korottaa.
Naiselle on saavutus pitää koskemattomuutensa, miehelle taas valloitukset ovat saavutuksia.
Syytä tästä naisia ja heidän luomaansa, hypergamista seksikartellia. Tämä on eräs tapani taistella sitä vastaan, sillä jos minulta kysyttäisi, olisi jokaisella puoliso, mutta koska naiset saavat päättää, käy juuri näin.Hmm... Mielenkiintoista...
Kunnioitat itsessäsi sitä mitä naisissa halveksit. Ja mielenkiintoiseksi asian tekee asiasta heräävä kysymys, että onko se tunne mitä luulet kunnioitukseksi itseäsi kohtaan sittenkään kunnioitusta...?
Ei mulla muuta... :) - r.u.k
Hmm... Mielenkiintoista...
Kunnioitat itsessäsi sitä mitä naisissa halveksit. Ja mielenkiintoiseksi asian tekee asiasta heräävä kysymys, että onko se tunne mitä luulet kunnioitukseksi itseäsi kohtaan sittenkään kunnioitusta...?
Ei mulla muuta... :)...Hän ei näe itseään.
- Ex------------PUA
Hmm... Mielenkiintoista...
Ei mulla muuta... :)Totta kai, kuten sanoin: " koska sellainen alentaa naisen arvoa, mutta miehen arvoa se taas korottaa.
Naiselle on saavutus pitää koskemattomuutensa, miehelle taas valloitukset ovat saavutuksia."
Olen vain tasapuolinen, ja osallistun naisten julistamaan sukupuolten sotaan, jota minä itse en aloittanut.
" Ja mielenkiintoiseksi asian tekee asiasta heräävä kysymys, että onko se tunne mitä luulet kunnioitukseksi itseäsi kohtaan sittenkään kunnioitusta...?"
Tuo oli taas vaihteeksi idioottimaisinta mitä olen koskaan kuullut.
Minä tiedän sen itse parhaiten et sinä.
Tai voin minäkin osallistua tuohon peliin:
Sinä vain luulet että sinulle herää siitä kysymyksiä.
Ei mullakaan muuta. ;) Tuo parisuhde-palsta ton täynnä sellaisia naisia, jotka valittavat pohjimmiltaan sitä, että mies ei kunnioita heitä.
He eivät ehkä tunnista sitä itse kunnioituksen puutteeksi, vaan ajattelevat miehen olevan vain huonokäytöksisen, mutta pohjimmiltaan kyse on vain siitä, että mies ei välitä, eikä kunnioita.
- 3233
Minun silmissäni mies menettää kunnioituksen kaksinaismoralismilla. Kyllä ihmisen, jolla on selkärankaa, pitää kyetä itse elämään niiden sääntöjen mukaan joita vaatii muita noudattamaan. Jos vaadittu asia taas on ylivoimainen itselle toteuttaa niin aivan turha olettaa sitä muiltakaan. Ei sillä, ettei joku muu voisi siihen pystyä, vaan koska päättömästi himojensa perässä laukkaava ihminen ei tällaista kumppania ansaitse vaan itsensä kaltaisen selkärangattoman hedonistin.
Sillä, onko sama käytös yhteiskunnan silmissä hyväksyttävämpää toiselle sukupuolelle vai ei, ei ole pitäisi lopulta olla merkitystä omilla aivoillaan ajattelevalle ihmiselle. Ei ihminen ole vastuussa käytöksestään ulkopuoliselle ihmismassalle vaan itselleen ja omalle kumppanilleen. Miehet ovat tuhansia vuosia sitten päättäneet, että heistä olisi kovin kiva jos he itse saisivat tehdä mitä huvittaa, mutta naiset olisivat heille nöyriä ja uskollisia alamaisia. Tälle ei ole mitään muuta perustetta kuin tuolloin dominoineen sukupuolen hävytön itsekkyys. Jos ihminen haluaa oikeasti rakastavan ja välittävän suhteen toisen kanssa, niin miten ihmeessä tuohon kuvaan sopii jääräpäinen kiinnipitäminen toista alistavista käytännöistä ja omista räikeän epätasapuolisista muka-oikeuksista?
Tietysti kaksinaismoralistit eivät tuppaa arvostamaan minuakaan tai piittaamaan minun mielipiteistäni ja arvostamatta jättämisistäni pätkääkään, joten tasoissa ollaan.- Naisasialooseri1
Olet 100% oikeassa!
En vaadi naiselta yhtään sen enempää kuin itseltänikään. Vaadin naiselta sen, että ei anna kenenkään työntää rumaa kyrpäänsä ruumiinaukkoihinsa, eli siis en vaadi enempää kuin itseltänikään. Minäkään en annan kenenkään työntää kyrpäänsä minuun.
Ei tulisi mieleenikään vaatia naiselta sellaista mitä en itse pystyisi tekemään myös. - Ex------------PUA
Miesten käytös on naisten luomaa.
Kaksinaismoraali on biologisessa mielessä ironista, sillä miehille ei olisi voinut kehittyä mieltymystä irtosuhteisiin, jos naiset olisivat evänneet heiltä mahdollisuuden toteuttaa mieltymyksiään."
- Robert Smith, Sperm Competition and the Evolution of Mating Systems
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss
"..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
- Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved
Kiitti vaan naiset!
Voidaankin sanoa, että sitä vihaat muissa mitä vihaat oikeasti itsessäsi. Naisasialooseri1 kirjoitti:
Olet 100% oikeassa!
En vaadi naiselta yhtään sen enempää kuin itseltänikään. Vaadin naiselta sen, että ei anna kenenkään työntää rumaa kyrpäänsä ruumiinaukkoihinsa, eli siis en vaadi enempää kuin itseltänikään. Minäkään en annan kenenkään työntää kyrpäänsä minuun.
Ei tulisi mieleenikään vaatia naiselta sellaista mitä en itse pystyisi tekemään myös.Et siis odota naisesi antavan sinulle pillua koska et itsekään anna hänelle pillua. :-D
Miesten käytös on naisten luomaa.
Kaksinaismoraali on biologisessa mielessä ironista, sillä miehille ei olisi voinut kehittyä mieltymystä irtosuhteisiin, jos naiset olisivat evänneet heiltä mahdollisuuden toteuttaa mieltymyksiään."
- Robert Smith, Sperm Competition and the Evolution of Mating Systems
"Ne voimat, jotka alun perin aiheuttivat resurssien epätasaisen jakautumisen sukupuolten välille, nimittäin naisten mieltymykset ja miesten kilpailulliset strategiat, pitävät osaltaan yllä resurssien epätasa-arvoista jakautumista nykyäänkin...Meitä edeltää myös pitkä ketju sellaisia esiäitejä, jotka suostuivat seksiin sellaisten miesten kanssa, joilta he saivat hyödyllisiä resursseja."
- David M. Buss
"..investoivan sukupuolen - naaraiden - mieltymykset määräävät mahdollisesti huomattavalta osin lajinkehityksen suuunnan. Naaras nimittäin on sukupuolista se, joka päättää, koska parittelee, kuinka usein parittelee ja kenen kanssa parittelee"
- Sarah Blaffer Hrdy, The Woman That Never Evolved
Kiitti vaan naiset!
Voidaankin sanoa, että sitä vihaat muissa mitä vihaat oikeasti itsessäsi.Päinvastoin. Eivät naiset olisi voineet antaa miehille irtoseksiä, mikäli miehet eivät olisi sitä halunneet. Vai meinasitko että naiset raiskasivat haluttomia miehiä. :-D
- Hahhaaajoopajoo
Naisasialooseri1 kirjoitti:
Olet 100% oikeassa!
Ei tulisi mieleenikään vaatia naiselta sellaista mitä en itse pystyisi tekemään myös.Vaaditpa. Olet täällä sanonut kelpuuttavasi erityisen kauniin naisen, etkä tyydy vähempään.
- nimimerkitönj
Samat asiat kuin miestäkin kohtaan eli kataluus ja kieroilu. Sekä muiden hyväksikäyttäminen.
- jännä_mies
mikä on jännämies?
renttu viinaa vetäväkö?
vai mies joka kehuu naisen silmiä ja puhuu rumia?
jolla on mopo? - tässävastaus
kuunelkaa biisi! ;)
Särre - Haluutsä
https://www.youtube.com/watch?v=gj48VJXyj8I Jos mietitään kunnioituksen menettämistä näissä parisuhdeasioissa, niin:
1) Liian värikäs seksuaalihistoria
2. Kullankaivuu
3. Ylimitoitetut odotukset. Kuten esim jos haetaan pitkää miestä vaikka itse ollaan persjalkaisia.
4. Kanamaisuus
Muuten tietysti, epärehellisyys, laiskuus, yms.
Haluan vielä korostaa, että vaikkaen kunnioitakaan jotakin ihmistä esim parisuhdemielessä voin häntä pitää esim työasioissa loistavana ammattilaisena.- nämä.ainakin
1) Harrastanut enemmän kuin pari kertaa yhden illan suhteita
2) Sarjadeittailijat
3) Elää yli varojensa ja on pahasti velkaantunut
4) Ei työskentele tai opiskele eikä ole aktiivinen noiden asioiden suhteen
5) Afrikkalaisten tai muiden kehitysmaalaisten kanssa makaaminen
6) Yksinhuoltajuus nuorella iällä
7) Lihavuus
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi664127Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D823731- 423225
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192568Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222437Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa522236- 482065
- 471798
- 361740
- 301576