Kestävyyttä pintakaasulla 24/7

Titsa

Kaveri suositteli mulle joku aika sitten Facebookissa juoksuryhmää Kestävyyttä pintakaasulla 24/7 ja minä liityin siihen. Kivahenkinen ryhmä, missä on mukavaa jutustelua. Tosin aika pieni porukka siellä kuulumisiaan vaihtaa, vaikka jäseniä on monta tuhatta.

18

360

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Iinpäälle

Vellihousujen kaasuttelua. Ja Piste.

• kamerakameli

Pieni sisäpiiri pitää omaa kivaa ja muut seuraa sivusta. Jos pääset sisärinkiin, niin sinulle aletaan peukuttamaan ja kommentoimaan. Muista ottaa puhelin lenkille. Selfiekuvat kuuluvat ryhmän tärkeimpiin viesteihin. Ja imurikuvat. Juoksu ei ole tässä ryhmässä tärkeää, vaan se, kuinka hienoja kuvia saat itsestäsi otettua.

• Clorofine

Kohta on joulu ja ryhmä täyttyy imurikuvista. Hauskaa nähdä eri merkkejä ja värejä. Se EI ole hömppää.

Toivottavasti järjestetään äänestys, kuka on vuoden 2015 ryhmäläinen.

• keijojorvi

millaista kuvamateriaalia tänä jouluna? Oliko kalman lihonnu lissää

• narsistia

täyttä paskaa koko ketju, pari narsistia hallitsee koko juttua... Kattokaa mun kuviaaa

• 20plus8

Ainakaan se Amfetamiinia vetänyt magnusti ei ole narsisti. Masentunut se on. Haluaa huomiota ja aikuista yhteenkuuluvuutta korvaamaan puutetta kotoa.

• 29plus19
        20plus8 kirjoitti:

Ainakaan se Amfetamiinia vetänyt magnusti ei ole narsisti. Masentunut se on. Haluaa huomiota ja aikuista yhteenkuuluvuutta korvaamaan puutetta kotoa.

Osuit! Vieterin kanssa napakymppimatkalle ilman kuvausryhmää ja Salmelaista. Mihinkä niitä tarviikaan, koska some ja selfiet. Tulisko reissusta kuvarapsaa löysäksi maatusta vieteristä hotellin joustinpatjoissa?

• Seitsemäntoista

Huh, nyt jo aletaan raportoida, minkä talon kulmalla käydään lenkkipas**lla ja laitetaan hassuja lumipissakuvia. Vai olisiko vielä säälittävämpiä ne, jotka tykkäävät noista jutuista/kuvista. Aikuisia? Kova sometykkäyskiima joillakin.

• Ridicolous

Selfiet ensin, sitten hehkutusta ja ehkä ehditään käydä juoksemassakin. Hohhoijaa.

• vonpöhönen

Anaalihommat on hyvä raportoida ja kuseksimiset myös

• kolmepluskolme

Pohdittiin vaimon kanssa, että saako se juhani kapeikonpolku reissuillansa instrumenttia, vai onko se vain apinan ruoskija?

• Vedetsilmissänaurua

Ovatko nämä tarinat tosi juttuja?

• Liikuntamyllyt

Totuus tarua ihmeellisempää. Tunnetko timon?

• Anonyymi

Oliko kalman ite suositellu?

• Anonyymi

Viiskymppiset kaasuttelee.

• Anonyymi

Spy on jo 80

• Anonyymi

Pieruhuumoriako koko tyynni.

• Anonyymi

Kestävyyttä sontakaasulla...

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulun mellakoitsijat matuja? Kaasuakin tarvittiin

Kantaväestö harvoin parveilee seurueittain. https://yle.fi/uutiset/3-12042173 "Poliisi: Väkijoukko vastusti aggressiivisesti miehen kiinniottoa Oulu
      Maailman menoa
      173
      4212
    2. Sofia ja Stefu onnellisesti festareilla.

En halua juoruta enemmän kun on pakko mutta ihana oli nähdä kaunis Sofia ja komea Stefu festareilla Karjaalla.Ihan eri meno kun Martinan kanssa.Stefu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      3039
    3. Ässillä on taas vauhti päällä

Somehiljaisuus ostosten kuvaamisen jälkeen ja viime yönä on taas Stefun instassa kerrottu totuuksia https://aijaa.com/DvaDp0
      Kotimaiset julkkisjuorut
      60
      1883
    4. 85
      1373
    5. Mikä on jäänyt parhaiten mieleen kaivatustasi?

Laita vielä loppuun onko mies vai nainen. Älkää laittako negatiivisia juttuja.
      Ikävä
      64
      1330
    6. En vain pidä Martinasta.

En tiedä mikä siinä on..en tiedä mitä on totta, mitä valetta enkä tunne Martinaa ollenkaan ihmisenä. Silti hän vain vaikuttaa kaikin tavoin niin kylm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      1204
    7. Miksi et enää halunnut kohdata mua?

Miksi välttelet mua?
      Ikävä
      116
      1188
    8. YLEkin ihmettelee Päivin paniikkia

Ylen haastattelemat oikeusoppineet ihmettelevät Päivin aktiivista rikossyytteistään kirjoittelua ennen oikeudenkäyntejä. Pyrkiikö heikentämään oikeud
      Luterilaisuus
      464
      1155
    9. Mä tiiän, et oon ilkee

Mutta, rakastan sinua! ❤️.. Niin kuin oikeasti! se on vähän niin kuin kielletty rakkaus ja sitähän se on, yrität taistella tunnetta vastaan, mutta taa
      Ikävä
      100
      1108
    Aihe