miten aloittaa meikkaus??

helpppa

Heips! Mitä sanon äidille kun haluaisin kata? Ei olla läheisiä silleen, ei puhuta mitää n semmosta ikinä..Pliiiis, tarviin apua!:)

4

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikkihiir

      Riippuu minkä ikänen oot. Jos oot ala-asteella ni en suosittele viel alottamista mut jos haluut alottaa ni ensi iha vaa vähä ripsarii yms

      • helpppa

        No mä oon 7lk. Joskus niinku esim. mun täti on kyselly että oonko kiinostunu leikeistä ja sillon en vielä ollu. Mut nyt oon:D pitäiskö ihon tasoitukseen jne käyttää jotain BB-voidetta?


    • flower_95

      Hei, suosittelen aluksi ihan ripsiväriä, ihosi on varmaan niin hyvässä kunnossa ettet kaipaa "tasoitusta" kuin korkeintaan juhliin. Meikki siis nimenomaan tukkii ihohuokosia (voide, puuteri, poskipuna) joten en suosittele jokapäivä käyttämään.
      Periaatteessa huulirasvat/-kiillot, kevyet CC tai BB voiteet saattavat sopia. BB voide on siis kevyempää kuin "tavallinen"meikkivoide, ja CC on samankaltainen kuin BB. Mielestäni Lumenen CC on aivan loistava! viimeksi nähdessäni se oli sellainen vaalea tuubi jossa pinkki korkki.
      Meikin on tarkoitus tuoda omia kauniita piirteitäsi esiin, joten suosittelen aloittamaan varovasti. :) Kerro toki, jos haluat tietää lisää!

    • toivottavastioliapua

      Meikkaako äitisi? Itsellä ainakin vaikuttaa se ettei oma äitini meikkaa siinä määrin ettei ymmärrä aina mihin mitäkin tarvitsen ja miksi taas täytyy ostaa uutta:/ Olen siis aloittanut itse käyttämään ripsiväriä jo 5lk, joka nyt tuntuu todella aikaiselta.. Nyt oon 8lk ja käytän jo vanhempieni mielestä välillä liikaa meikkiä ja saattavat välillä kommentoida asiaa. Mutta kannattaa ihan mennä sanomaan että haluut ostaa ripsarin ja vaikka puuterin. Tiiän että voi olla vaikeeta mennä vaan sanomaan, sillä vaikka on ollut tosi läheiset välit mun äitin kanssa koko ajan nii on vieläki tosi vaikee mennä sanoon sille jotai uutta asiaa, josta tietää et se ei välttämättä tykkää tai ymmärrä et miks. Ja ihan näi vinkkinä: kato huolellisesti jossai meikkivoiteen tms. ostossa että on oikeen värinen, testaa kasvoihin tai kaulaan, älä ikinä käteen!! Näin säästyy rahaa ja et tarvi niin paljoa tuotteita!:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe