Viitsinkö luoda nettiprofiilin

rumamaija

Kas siinäpä pulma. Toisaalta voisi ajankuluksi tehdä, toisaalta tuntuu että mitä turhia kun eivät ne nettitreffit mihinkään yleensä johda.

21

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos luot, ei kannata kirjoittaa siihen, että nyt sinulla on juoksut juostu ja haluaisit vakiintua.

    • rumamaija

      Taidan sittenkin tehdä sen. Ainakin parempi tapa kuluttaa aikansa kuin täällä ikuisuusaiheiden parissa "vääntäminen".

    • Tietysti kannattaa. Sehän on vähän kuin ilmainen lottorivi: Siinä voi vain voittaa.

    • rumamaija

      Outo juttu, joidenkin ihmisten kohdalla kone näyttää "olet käyttänyt tämän päiväisen viestimääräsi loppuun" mutta toisten kohdalla samaan aikaan pystyy vielä kirjoittamaan. Ihan kuin treffipalvelu esivalitsisi keiden kanssa kannattaa kirjoitella ja keiden ei... :D

      • Ilmaiskäyttäjänä voit jutella 5 henkilön kanssa per 24h. Plus palvelun omistajana voit jutella 100 henkilön kanssa per päivä.

        Mikäli omat viesti määräsi ovat tulleet täyteen et voi lähettää viestejä muille käyttäjille.

        Jos vastaan ottajan viestilimitti on tullut täyteen, mutta omasi ei, niin lähetettyäsi viestin tulee ilmoitus jossa mainitaan että vastaanottajan viestimäärä on tullut täyteen ja vastaus voi kestää hetken.

        esim ilmaiskäyttäjänä(max 5 henkilöä/24h):
        lähetät hekilölle A viestin klo 08:00. viestittely 1:n kanssa.
        saat viestin henkilöltä B ja vastaat siihen 9:00. viestittely 2:n kanssa.
        saat viestin henkilöltä C, mutta et vastaa siihen. viestittely 2:n kanssa.
        lähetät viestin kolmelle eri henkilölle D, E, F. viestittely 5:n kanssa.
        Tästä eteenpäin, voit lähettää viestejä vain aiemmille 5:lle henkilölle joille olet jo lähettänyt viestejä.
        Seuraavaksi voit lähettää viestejä uudelle henkilölle klo:08:00 eli 24h ensimmäisen viestisi jälkeen.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Ilmaiskäyttäjänä voit jutella 5 henkilön kanssa per 24h. Plus palvelun omistajana voit jutella 100 henkilön kanssa per päivä.

        Mikäli omat viesti määräsi ovat tulleet täyteen et voi lähettää viestejä muille käyttäjille.

        Jos vastaan ottajan viestilimitti on tullut täyteen, mutta omasi ei, niin lähetettyäsi viestin tulee ilmoitus jossa mainitaan että vastaanottajan viestimäärä on tullut täyteen ja vastaus voi kestää hetken.

        esim ilmaiskäyttäjänä(max 5 henkilöä/24h):
        lähetät hekilölle A viestin klo 08:00. viestittely 1:n kanssa.
        saat viestin henkilöltä B ja vastaat siihen 9:00. viestittely 2:n kanssa.
        saat viestin henkilöltä C, mutta et vastaa siihen. viestittely 2:n kanssa.
        lähetät viestin kolmelle eri henkilölle D, E, F. viestittely 5:n kanssa.
        Tästä eteenpäin, voit lähettää viestejä vain aiemmille 5:lle henkilölle joille olet jo lähettänyt viestejä.
        Seuraavaksi voit lähettää viestejä uudelle henkilölle klo:08:00 eli 24h ensimmäisen viestisi jälkeen.

        Tuo plus palvelun viestittely raja on tullut uutena jossain vaiheessa. Alkukesästä tuota ei ollut ja plus palvelun maksaneet pystyivät lähettämään rajattomasti viestejä.
        Tuo 100kpl limitti on olettamani mukaan tullut siksi, että nämä "natashat" ja muiden deittailu sivustojen(lähinnä kusetus sivustot jotka mainostavat sms seksi treffejä) mainostajat tuppasivat lähettämään päivässä 1000 viestiä.


      • pete_pjn kirjoitti:

        Ilmaiskäyttäjänä voit jutella 5 henkilön kanssa per 24h. Plus palvelun omistajana voit jutella 100 henkilön kanssa per päivä.

        Mikäli omat viesti määräsi ovat tulleet täyteen et voi lähettää viestejä muille käyttäjille.

        Jos vastaan ottajan viestilimitti on tullut täyteen, mutta omasi ei, niin lähetettyäsi viestin tulee ilmoitus jossa mainitaan että vastaanottajan viestimäärä on tullut täyteen ja vastaus voi kestää hetken.

        esim ilmaiskäyttäjänä(max 5 henkilöä/24h):
        lähetät hekilölle A viestin klo 08:00. viestittely 1:n kanssa.
        saat viestin henkilöltä B ja vastaat siihen 9:00. viestittely 2:n kanssa.
        saat viestin henkilöltä C, mutta et vastaa siihen. viestittely 2:n kanssa.
        lähetät viestin kolmelle eri henkilölle D, E, F. viestittely 5:n kanssa.
        Tästä eteenpäin, voit lähettää viestejä vain aiemmille 5:lle henkilölle joille olet jo lähettänyt viestejä.
        Seuraavaksi voit lähettää viestejä uudelle henkilölle klo:08:00 eli 24h ensimmäisen viestisi jälkeen.

        Pitää vileä lisätä, että jokainen visti jonka lähetät henkilölle nollaa tuon 24h laskurin.

        eli mikäli otamme yllä olevan esimerkkini, niin:

        Kun viestittely rajasi on tullut täyteen, voit vilä lähettää viestejä aiemmille viestittely henkilöille.

        Mutta jos lähetät viestin henkilölle A klo 13:00, niin tämä henkilö poistuu tuosta rajoitus listalta 24h kuluttua tuosta 13:00, eli seuraavana päivänä. Ja täten seuraavan kerran voit lähettää yhdelle uudelle uudelle henkilölle viestin klo 9:00, kun henkilö B:n 24h aikaraja on tullut täyteen.


      • rumamaija

        Okei, selvisipä sekin sitten. Eli viiden kanssa voi vaan jutella per päivä. Onneksi iän perusteella on suht helppo jo poimia ne omat suosikit, sen verran moni oman ikähaitarin ulkopuolella oleva tuppaa ottamaan yhteyttä.


      • rumamaija kirjoitti:

        Okei, selvisipä sekin sitten. Eli viiden kanssa voi vaan jutella per päivä. Onneksi iän perusteella on suht helppo jo poimia ne omat suosikit, sen verran moni oman ikähaitarin ulkopuolella oleva tuppaa ottamaan yhteyttä.

        Nainen tekee aina valinnan. :-/


      • Typeräkommentti
        HC-ätmel kirjoitti:

        Nainen tekee aina valinnan. :-/

        No kaikkiko pitäisi sitten huolia? Jotain valintaa taitaa olla pakko tehdä, eikö?


      • Typeräkommentti kirjoitti:

        No kaikkiko pitäisi sitten huolia? Jotain valintaa taitaa olla pakko tehdä, eikö?

        Ei kaikilla ole valinnanvaraa.


      • Ihmeruikutusta
        HC-ätmel kirjoitti:

        Ei kaikilla ole valinnanvaraa.

        Ehkä ei. Mitä sitten? Ne, joilla on varaa valita, valisevat. Auttaisiko se jotain jolla ei ole varaa valita, että ottaisivat kaikki halukkaat tai ei ketään halukkaista? Ei.


      • Ihmeruikutusta kirjoitti:

        Ehkä ei. Mitä sitten? Ne, joilla on varaa valita, valisevat. Auttaisiko se jotain jolla ei ole varaa valita, että ottaisivat kaikki halukkaat tai ei ketään halukkaista? Ei.

        Tärkeintä on ymmärtää, että nainen tekee aina valinnan, ei mies. :-)


      • Aikuisenomavalinta
        HC-ätmel kirjoitti:

        Tärkeintä on ymmärtää, että nainen tekee aina valinnan, ei mies. :-)

        Mitä sitten, edelleen? Kun miehet eivät pysty edes valitsemaan niin jonkun kontolle se sitten jää. Minkä sille naiset voi, jos miehet ovat tahdottomia käskytettäviä ja perässä vedettäviä kivirekiä.


    • Kilttiatm

      Naisen kannattaa aina luoda profiili koska vastausten saaminen on varmaan. Suurin osa vastuksista on varmaan varattujen seksin vonkaus viestejä, sitten on niitä pelimiehiä, komeita joille naiset vastaa.

    • helgamies

      Ei kannata. Kannattaa mennä VOKiin.

      • rumamaija

        Tykkään enemmän valkosuklaasta. Tumma suklaa ei maistu, maitosuklaakin vain silloin kun se on tuotu Euroopan puoleiselta rannikolta...


    • rumamaija

      Profiilia on käynyt katsomassa mielenkiintoinen henkilö. Pitäisikö sitä ottaa yhteyttä vai ei? Tein nyt ensin niin että kävin vastavuoroisesti katsomassa itsekin hänen profiiliaan, josko se riittäisi vihjeeksi... Mutta ei tainnut riittää, kun on kuitenkin online eikä ole ottanut yhteyttä. Ehkä ei ollut tyytyväinen profiiliin niin jätti ottamatta yhteyttä vaikka sen vilkaisikin?

      • Edellä olevan päätelmäsi mukaan hän ei ollut sinulle tarpeeksi mielenkiintoinen kun et itse ole ottanut yhteyttä.

        Ja viestin lähettämiselle voi kyllä olla muitakin esteitä, kuten saldo täynnä, vaikka olisi online, niin ei ole sopiva paikka. voip vaikka selailla kännykällä jossain kaupungilla, käy vielä läpi muitakin profiileja josko löytyisi enemmän hänelle itselleen sopiva henkilö.

        Tietty voihan olla että katsottuaan profiilisi totesi että ei kiinnosta.

        Mutta loppujen lopuksi paraiten saat sen selville kun otat yhteyttä itse ja selvität asian.


      • rumamaija

        Täytynee sitten toimia niin. Ei kai siinä mitään menetäkään.


      • rumamaija

        Yhteydenotto onneksi kannatti ainakin toistaiseksi. Saa nyt sitten nähdä miellytänkö tapausta myös livenä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe