Jos mies ja nainen ovat ns. "vain ystäviä", niin mistä tietää onko se mies aito ystävä vai vain ystävyyttä teeskennellen pillun perässä kärkkymässä?
Mistä erottaa kamupojan ja aidon ystävän?
48
336
Vastaukset
Ehdota sille seksiä. Jos se suostuu, se on kamupoika. Jos ei, se on platoninen ystävä.
- ATM-automaatti
Ei toimi. Aika moni aito ystäväkin suostuisi, jos ei heti niin pikku suostuttelun jälkeen.
ATM-automaatti kirjoitti:
Ei toimi. Aika moni aito ystäväkin suostuisi, jos ei heti niin pikku suostuttelun jälkeen.
Sitten sinulla on väärä nimimerkki ja outoja "ystäviä".
Ratikkakuski kirjoitti:
Sitten sinulla on väärä nimimerkki ja outoja "ystäviä".
Samaa mieltä. Ystävä ei suostu seksiin, vaikka suostututeltaisiinkin, koska ystävällä ei ole sellaisia haluja tai tuntemuksia kaveria kohtaan.
PikkuLikka kirjoitti:
Samaa mieltä. Ystävä ei suostu seksiin, vaikka suostututeltaisiinkin, koska ystävällä ei ole sellaisia haluja tai tuntemuksia kaveria kohtaan.
Tosin minullakin on perin viehättäviä naispuolisia ystäviä tai entisiä heiloja vuosikymmenten takaa. He vain ovat parisuhteeseen sopimattomia.
- ATM-automaatti
PikkuLikka kirjoitti:
Taas kerran olet ihan kuutamolla. Olet nainen, nyt puhutaan miehistä. Laitoin tämän kirjanmerkkeihin palstalta joskus:
http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm
Ratikka, tarkoitin että moni aito ystävämieskin suostuisi harrastamaan seksiä tilaisuuden koittaessa. ATM-automaatti kirjoitti:
Taas kerran olet ihan kuutamolla. Olet nainen, nyt puhutaan miehistä. Laitoin tämän kirjanmerkkeihin palstalta joskus:
http://www.laddertheory.com/ladderconstruction.htm
Ratikka, tarkoitin että moni aito ystävämieskin suostuisi harrastamaan seksiä tilaisuuden koittaessa.Miehistä minäkin puhuin ja on ihan omakohtaista kokemusta asiaan liittyen. Mies voi olla ystävä ja lisäksi omata taka-ajatuksia naista kohtaan, tai sitten voidaan tosiaankin olla ystäviä, ilman että kummallakaan on mitään taka-ajatuksia. On sellaistakin, että molemmilla on taka-ajatuksia ja tunnetaan fyysistä vetoa toista kohtaan, mutta siltikään seksiä ei ikinä tulla harrastamaan, koska ystävyys on oikeasti tärkeämpi ja isompi asia kuin seksi, ei vaikka toinen suostuttelisi.
- tarralenkkari666
Olen samaa mieltä toimimattomuudesta. On yksi että voisi mahdollisesti panna/ryhtyä suhteeseen, kuin että esittää ystävää koka oikeasti haluaa VAIN seksiä/suhteen.
tarralenkkari666 kirjoitti:
Olen samaa mieltä toimimattomuudesta. On yksi että voisi mahdollisesti panna/ryhtyä suhteeseen, kuin että esittää ystävää koka oikeasti haluaa VAIN seksiä/suhteen.
Nyt ei oikein auennut ajatuksenjuoksusi?
- tarralenkkari666
Voit olla rehellisesti jonkun ystävä ja silti olla avoin esim. sille seksille.
Se on eri asia, kuin se että vain esität ystävää saadaksesi. tarralenkkari666 kirjoitti:
Voit olla rehellisesti jonkun ystävä ja silti olla avoin esim. sille seksille.
Se on eri asia, kuin se että vain esität ystävää saadaksesi.Minun kokemusteni mukaan jomman kumman himo ja sen torjunta vaikuttaa liikaa ystävyyteen. Se aiheuttaa mustasukkaisuutta, torjutuksitulemisen tunteita jne. Ehkä tuo voisi onnistua jonkun viehättävän, mutta suhteeseen kelpaamattoman kanssa. Naiset vain ovat vielä miehiäkin huonompia pitämään tunteensa kurissa, jos seksi on hyvää.
- tarralenkkari666
En puhunut mistään fuckbuddy-suhteesta tai muutenkaan siitä, että harrastettaisiin seksiä. Ainoastaan, että voi olla aito ystävä ja silti pitää mahdollisuudet muuhunkin avoimina. Jos niitä toteuttaa, on siirrytty johonkin muuhun kuin platoniseen ystävyyteen.
En puhunut mistään fuckbuddy-suhteesta tai muutenkaan siitä, että harrastettaisiin seksiä. Ainoastaan, että voi olla aito ystävä ja silti pitää mahdollisuudet muuhunkin avoimina. Jos niitä toteuttaa, on siirrytty johonkin muuhun kuin platoniseen ystävyyteen.
No mitä tuo "pitää mahdollisuudet muuhunkin avoinna" sitten tarkoittaa? Minusta kun himoa joko on tai sitten ei ole. Tosin minä en ole koskaan uskonut mihinkään hitaasti lämpeneviin soppiin.
- tarralenkkari666
Minusta se, että pitää toista seksuaalisesti haluttavana, ei tarkoita, että sen kanssa pitää panna tai ettei voi aidosti ystävystyä tähän.
- komps
Minusta se, että pitää toista seksuaalisesti haluttavana, ei tarkoita, että sen kanssa pitää panna tai ettei voi aidosti ystävystyä tähän.
Miehenä komppaan tätä. Voi olla, ettei sovi kaikille, koska olemme erilaisia, mutta ehdottomasti mahdollista. Toisille hitaampi tutustuminen sopii paremmin. Tärkeää on, että ihmisten rytmit käyvät yksiin.
- sieltäsetuli
Haluat siis jonkun kamupojan kuskiksi seurueellesi, kun menette ystävättäriesi kanssa baariin jännämiehiä varten tyrkylle?
- mielikuvitustariittää
Hyvä mielikuvitus, kun missään ei puhuta baareista tai kuskista yhtään mitään.
- kysynvaan
mielikuvitustariittää kirjoitti:
Hyvä mielikuvitus, kun missään ei puhuta baareista tai kuskista yhtään mitään.
No kuitenkin ap ainakin haluaa kamupojan lohdutamaan kun jännämies lyö. Miksi kamupojan pitäisi auttaa jännämiehiä haluavaa naista??
- satujenkerrontaa
kysynvaan kirjoitti:
No kuitenkin ap ainakin haluaa kamupojan lohdutamaan kun jännämies lyö. Miksi kamupojan pitäisi auttaa jännämiehiä haluavaa naista??
Mielikuvitus menee vieläkin paremmaksi. Tuli se jännämieshahmokin sinne.
- Naisasialooseri1
Mies on vain ystävä jos nainen on ruma, tämä on toki teoreettista koska tuskimpa yksikään mies haluaa olla ruman naisen kanssa missään tekemisissä. Tai sitten jos mies on homo niin se on aito ystävä
- tarralenkkari666
Tosi kiva, että taas ylistät ulkomuotoani. Kerroit toki jo, että kuulun naisten to 10% (vai miten se meni).
Vaikka eikö minun pitäisi olla ruma, sillä olen kurppa? - tarralenkkari666
Valkoritarit ovat aina pillun perässä. Vain homomies voi olla naisen kanssa "aito" ystävä.
- Glyk
Eikö ätmit, ketmit ja ytmit ole juuri pillun perässä?
Reikää saatava ja lähes kuka vaan käy.
Valkoritarihan ajattelee naista kokonaisuutena ja arvostaa.
Näin täällä palstatotuutta on paukutettu. Älä muuttele totuutta!! Glyk kirjoitti:
Eikö ätmit, ketmit ja ytmit ole juuri pillun perässä?
Reikää saatava ja lähes kuka vaan käy.
Valkoritarihan ajattelee naista kokonaisuutena ja arvostaa.
Näin täällä palstatotuutta on paukutettu. Älä muuttele totuutta!!Valkoritarille naisen kokonaisuuden arvostus on valuuttaa, jolla sitten ostetaan naiselta pillua.
Alemman tason miehet sen sijaan ovat kilttejä, kunnollisia ja romanttisia miehiä, jotka haluavat tasa-arvoisen suhteen, jossa molemmat osapuolet palvovat toisiaan. :-)- 316
HC-ätmel kirjoitti:
Valkoritarille naisen kokonaisuuden arvostus on valuuttaa, jolla sitten ostetaan naiselta pillua.
Alemman tason miehet sen sijaan ovat kilttejä, kunnollisia ja romanttisia miehiä, jotka haluavat tasa-arvoisen suhteen, jossa molemmat osapuolet palvovat toisiaan. :-)Sinä et sitten kuulu kumpaankaan ryhmään.
316 kirjoitti:
Sinä et sitten kuulu kumpaankaan ryhmään.
Kuinka niin? Minä kuulun tuohon kilttien, kunnollisten ja romanttisten ryhmään, joka haluaa vastavuoroisen suhteen, jossa kumppanit tukevat toisiaan myötä- ja vastoinkäymisissä. <3
- että.silleen
HC-ätmel kirjoitti:
Kuinka niin? Minä kuulun tuohon kilttien, kunnollisten ja romanttisten ryhmään, joka haluaa vastavuoroisen suhteen, jossa kumppanit tukevat toisiaan myötä- ja vastoinkäymisissä. <3
=)))))))))))) Siltähän se on todella kuulostanutkin! =)))))))))))!!!
että.silleen kirjoitti:
=)))))))))))) Siltähän se on todella kuulostanutkin! =)))))))))))!!!
No hyvä. Pelkäsin jo hetken, että asiasta olisi jonkinlaisia väärinkäsityksiä. :-)
HC-ätmel kirjoitti:
Valkoritarille naisen kokonaisuuden arvostus on valuuttaa, jolla sitten ostetaan naiselta pillua.
Alemman tason miehet sen sijaan ovat kilttejä, kunnollisia ja romanttisia miehiä, jotka haluavat tasa-arvoisen suhteen, jossa molemmat osapuolet palvovat toisiaan. :-)Ei ätmiä voi palvoa.
super-atm kirjoitti:
Ratikkakuskia voi potkia päähän.
No siellä se äidin pikku kultamussukka taas pullistelee. ;-)
Ratikkakuski kirjoitti:
No siellä se äidin pikku kultamussukka taas pullistelee. ;-)
Puhutko mitättömästä kikkelistäsi, jota tarjoat lähisukulaisillesi?
super-atm kirjoitti:
Puhutko mitättömästä kikkelistäsi, jota tarjoat lähisukulaisillesi?
Taasko sinulla on muiden miesten meisselit mielessä?
Ratikkakuski kirjoitti:
Taasko sinulla on muiden miesten meisselit mielessä?
Onko perseesi kipeä, kun japanilaishuorasi käyttäjät vetelivät samalla myös sinua?
Aito ystävyys on platonista 100%. Usko, sen kyllä huomaa. Aito ystävyys on sitä, että on valmis tekemään vähän suurempiakin palveluksia toiselle jo sen takia, että toinen on itselle tärkeä - siinä ei siis ole mitään taka-ajatuksia vastapalveluksesta jne. Tämä kuulostaa nyt ehkä hyvin kyyniseltä, mutta aitoa ystävää voisi verrata koiraan - ajattele niitä positiivisia konnonaatioita, älä negatiivisia niin huomaat pointin. Koirat ovat esim. aina uskollisia ja luotettavia loppujenlopuksi.
- tarralenkkari666
Ainoa millä asia selviää varmasti on jos tyypille ilmenee, ettei mitään sellaista ole koskaan tulossa.
Minä sain mukavaa itsemurhallakiristelyä ja kun se ei toiminut pisti välit poikki.Huh.. no siinäpä vasta olikin aito ystävä. Kiristäminen on laajemminkin hyvä tapa hoitaa ihmissuhteita.
Itse vähän loukkaanuin siitä kun ystävänäni pitämäni kollega alkoi yhtäkkiä puskista ehdotella. Olo tuntui lähinnä huijatulta ja veti tehokkaasti mattoa alta kaiken sen suhteen mitä oltiin yhdessä "kaveripohjalta" puhuttu ja tehty. Ollaan edelleen ihan hyvissä väleissä ja ystäviä, mutta kyllähän asiasta jonkilainen pohjavire silti jäi.
Naisten mielestä friendzonea ei ole olemassakaan ja sitten he suuttuvat, jos mies yrittää pois sieltä.
On se olemassa, mutta sitten pitäisi aina silloin tällöin, pikkuhiljaa asiassa edeten vihjaista, että tässä ollaankin friendzonella ja että toiveissa saattaisi olla muutakin kuin vain yhteistä tikanheittoa.
- tarralenkkari666
Se on olemassa siinä mielessä, että ihmiset lajittelevat toisia oman kiinnostuksensa pohjalta. Termiä kuitenkin käyttävät enimmäkseen miehet, jotka esittävät ystävää saadakseen seksiä ja vetävät sitten herneen nenään, kun eivät sitä saa.
Totta kai ihminen suuttuu, jos olet esittänyt olevasi ystävä mutta oikeasti haluatkin vain seksiä. Eri asia, jos kysyt voisiko homma muuttua joksikin muuksi vielä, etkä vedä itkupotkuraivareita ja jätä ystävääsi kun vastaus on ei. tarralenkkari666 kirjoitti:
Se on olemassa siinä mielessä, että ihmiset lajittelevat toisia oman kiinnostuksensa pohjalta. Termiä kuitenkin käyttävät enimmäkseen miehet, jotka esittävät ystävää saadakseen seksiä ja vetävät sitten herneen nenään, kun eivät sitä saa.
Totta kai ihminen suuttuu, jos olet esittänyt olevasi ystävä mutta oikeasti haluatkin vain seksiä. Eri asia, jos kysyt voisiko homma muuttua joksikin muuksi vielä, etkä vedä itkupotkuraivareita ja jätä ystävääsi kun vastaus on ei.Ahaa, eli feministien mielestä siis mies "esittää ystävää", jos hän ei ole välittömästi lääppimässä tai ehdottelemassa seksiä. Nainen tekee tällöin omavaltaisen, yksipuolisen päätöksen siitä, että mies on naisen kaveri. Tämä on luonnollisesti vain ja ainoastaan miehen syytä, koska naisen mielestä kiinnostuneen miehen tulee aina hyökätä päälle kulli ojossa.
- tarralenkkari666
Väärin. Puhun nyt ystävän esittämisestä, en siitä ettei ehdottele seksiä.
Esim. minun feikkikaverini itse sanoi, että olemme ystäviä ja sai myöhemmin hermoromahduksen, koska en osannut arvata sen tarkoittavan ihan muuta.
Friendzone voi myös tarkoittaa, että esittää ystävällistä mutta haukkuu huoraksi, jos sillä ystävyydellä ei saanutkaan ostettua seksiä. tarralenkkari666 kirjoitti:
Väärin. Puhun nyt ystävän esittämisestä, en siitä ettei ehdottele seksiä.
Esim. minun feikkikaverini itse sanoi, että olemme ystäviä ja sai myöhemmin hermoromahduksen, koska en osannut arvata sen tarkoittavan ihan muuta.
Friendzone voi myös tarkoittaa, että esittää ystävällistä mutta haukkuu huoraksi, jos sillä ystävyydellä ei saanutkaan ostettua seksiä.Sellaisia ne valkoritarit ovat.
- pihtarihuora
minulla on joitain miesystäviä,erotan heidät siitä etteivät he kohtele minua naisena vaan ihmisenä.kyllä sen eron huomaa jos on joskus seurustellut,ystävyydessä ollaan jotenkin samalla tasolla,muuten on vähän flirttiä tai muuten vaan seksuaalinen jännite ilmassa,katseesta sen huomaa.miksi muuten sanotaan vain ystäviä,ystävyyshän on enemmän kuin rakkaus tai seksi.
- Complicated1
Tässäpä tullaankin siihen iänikuiseen kysymykseen että voiko mies ja nainen olla vain ystäviä. Minun mielestäni ei, toki poikkeustapauksia aina löytyy mutta noin keskimäärin se on yleensä niin että se miespuolinen kaveri alkaa haluamaan sitä naista seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä. Miten se ystävyys oikein onnistuu jos toinen ei meinaa pysyä housuisaan sen toisen ihmisen lähettyvillä? Kyllä siitä tulee monia ongelmia ja syntyy mustasukkaisuus draamoja etenkin jos toinen osapuoli on tahollaan suhteessa.
- rumamaija
"keskimäärin se on yleensä niin että se miespuolinen kaveri alkaa haluamaan sitä naista seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä."
Minulla on eräs ulkomaalainen miespuolinen kaveri, johon itse olin ihastunut ehkä vuoden verran, mutta joka ei itse halunnut olla muuta kuin kaveri. Että kyllä se menee noinkin päin! - Complicated1
rumamaija kirjoitti:
"keskimäärin se on yleensä niin että se miespuolinen kaveri alkaa haluamaan sitä naista seksuaalisessa tai romanttisessa mielessä."
Minulla on eräs ulkomaalainen miespuolinen kaveri, johon itse olin ihastunut ehkä vuoden verran, mutta joka ei itse halunnut olla muuta kuin kaveri. Että kyllä se menee noinkin päin!Kuten sanoin, poikkeuksiakin on mutta useimmissa tapauksissa se menee juuri niin kuin mainitsinkin, tätä asiaa on tutkittukin, mies on yleensä se joka ihastuu/rakastuu siihen naiseen tai haluaa seksiä tämän kanssa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell3287121Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss714338- 2083165
Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa242967- 741952
- 1491800
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2121746Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1661577Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1201548- 891438